Ik denk dat ik woensdag ook m'n geluk maar eens ga proberen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:26 schreef tong80 het volgende:
Had het er vanmiddag nog over met iemand. Na dit topic weet ik het zeker ik ga m'n eerste DVD bij de Aldi kopen.
Volgens mij moet je er niet te veel van verwachten maar moet je het zien als een eerste kennismaking met het medium.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:42 schreef Hanneke1983 het volgende:
Het mag dan wel vrij goedkoop zijn, maar is ie wel goed genoeg voor mooi helder geluid/beeld?
Dat je voor 1 XBox incl ombouw 3 van deze Aldi dingen koopt, vergeten we voor het gemak maar evenquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:09 schreef Newien het volgende:
xbox > alles
Kun je deze gewoon met 2 tulpstekkertjes aan een stereo als aux aansluiten? Zal haast wel, maar voor de zekerheid toch even vragen. Ik kan woensdag niet zelf gaan, want ik moet werken, dus kan niet even kijken.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:13 schreef bierdopje het volgende:
Is dit een Medion? Zo ja dan heb ik deze een paar maanden geleden via een inkoopactie besteld, en hij werkt echt perfect, speelt alles wat je je maar kan bedenken en goeie kwaliteit. Ook geluid is prima.
Zijn er spelers die dat niet hebben dan?quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kun je deze gewoon met 2 tulpstekkertjes aan een stereo als aux aansluiten?
Maar dan nog sluit je dat toch op je TV via SCART aan? En er zijn gewoon blokjes om SCART om te zetten naar tulp.quote:Op zondag 19 september 2004 17:39 schreef cygnusx het volgende:
jep, die van mij van de AH heeft gewoon van die ingangetjes waar je de aparte kabels in moet flikkeren...
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zijn er spelers die dat niet hebben dan?
Oeh, handig.quote:Op zondag 19 september 2004 17:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar dan nog sluit je dat toch op je TV via SCART aan? En er zijn gewoon blokjes om SCART om te zetten naar tulp.
[afbeelding]
Nee. Dat zijn meestal spelers die geen Divx spelen.quote:Op zondag 19 september 2004 19:12 schreef StrayDog het volgende:
Dit soort budget spelertjes wordt tegenwoordig toch overal voor een habbekrats verkocht.
Ik zag laatst zelfs al een JVC voor 79 euro die divx kon afspelen.quote:Op zondag 19 september 2004 19:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee. Dat zijn meestal spelers die geen Divx spelen.
dat vraag ik me ook af aangezien heel veel films xvid zijnquote:Op zondag 19 september 2004 19:20 schreef Thomas B. het volgende:
Speelt het ding ook xvid?
Wij hebben hier zelfs een blok staan waamee je ook nog kunt switchen tussen 3 scartsquote:Op zondag 19 september 2004 18:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oeh, handig.
Weet iemand dit misschien?quote:Op zondag 19 september 2004 21:53 schreef _sinner_ het volgende:
Ik zie aansluitingen voor boxen aan de achterkant,
heeft deze nou een ingebouwde DD 5.1 versterker?
Practisch alleen maar...quote:Op maandag 20 september 2004 11:40 schreef Mighty_Mike het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af aangezien heel veel films xvid zijn
Ga er maar vanuit dat ze de volgende dag allemaal weg zijn. Het is vaak 's ochtends vroeg in de rij staan voor dit soort aanbiedingen, en geluk hebben.quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]. Ik kan woensdag niet zelf gaan, want ik moet werken, dus kan niet even kijken.
Daarom gaat er ook iemand anders, terwijl ik aan het werk ben. En ik denk dat het wel mee zal vallen. Zo geweldig goedkoop is het niet en veel mensen hebben al een dvd-speler.quote:Op maandag 20 september 2004 18:21 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat ze de volgende dag allemaal weg zijn. Het is vaak 's ochtends vroeg in de rij staan voor dit soort aanbiedingen, en geluk hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |