Wat betekend dat SMGquote:Op woensdag 15 september 2004 23:46 schreef aKra het volgende:
Ik hoorde laatst van iemand dat het een nieuwe sport zou zijn, met de zo duurst mogelijke auto een proefrit te maken, dat hij dat deed met meerdere mensen (van Fok)... Maar nu vraag ik me af, is dit nou echte onzin of is dat wel eens vaker gedaan hier op Fok?
- BMW 6-serie 4.5i (een te geile machine gewoon... SMG)
Sequential Manual Gearbox, Bmw iets is het, schijnt geweldig goed te zijn.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat betekend dat SMG![]()
nope das van VW, Audi en Porsche gaat er mee komen, de rest heeft allemaal een enkele koppeling, maar wordt sequentieel geschakeldquote:Op donderdag 16 september 2004 09:26 schreef dnzl het volgende:
Versnellingsbak met een dubbel kopellingssysteem.
De dealer draafde weer eens wat door in zijn opschepperij?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:46 schreef aKra het volgende:
[i]- Chrysler Crossfire Roadster! 3.2i V6 (zijn er maar 2 van in heel Nederland)
hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaarquote:Op donderdag 16 september 2004 11:20 schreef DJ_WB het volgende:
ow dan snap ik hem![]()
GEMBALLA TURBO GTR CABRIO (das gewoon eng om te rijden 550 pk cabrio je kop vlieg er af )
bentley continental
Range rover 4.6 hse
Hummer H2 wat valt die auto tegen kwa rij gedrag
ferarri 355 f1
911 turbo
daimler super v8
via pappa
merc clk 430
en alfa spider
via mamma
honda civic typ r
ford focus
me vader heeft zelf eens in een clk gtr mogen rijden op een circuit maar toen mocht ikn iet mee![]()
gokje.... uit een "well to do" gezin komen...quote:Op donderdag 16 september 2004 11:56 schreef Steve-O het volgende:
hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar
yepquote:Op donderdag 16 september 2004 11:58 schreef VanDread het volgende:
[..]
gokje.... uit een "well to do" gezin komen...
welke zijn gekocht?quote:Op donderdag 16 september 2004 11:58 schreef DJ_WB het volgende:
de test ritten die ik heb gemaakt met me paps waren wel allemaal serieuze ritten met intentie tot kopen .....
ik wou al zeggen, je hebt het zelf ook eens gedaan, met een Smart roadster driftenquote:Op donderdag 16 september 2004 11:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind het super asociaal dat mensen zoiets doen, een gemiddelde proefrit kost een dealer 50 euro (brandstof, schoonmaken, klaarzetten, enz) en bij de auto's welke jullie noemen kan dat wel oplopen tot over de 100 euro.
Denk de volgende keer ff na voordat je weer zoiets flikt(ik heb het zelf 1x gedaan, maar ik kende iemand bij die dealer, het werdt me dus half aangeboden, en ik heb em afgetankt)
dat vraagt om foto's, niet?quote:Op donderdag 16 september 2004 12:05 schreef VanDread het volgende:
uhj bliep tuut allemaal gekocht?!
interessant vertelquote:Op donderdag 16 september 2004 12:24 schreef dnzl het volgende:
Jammer dat je een kloon bent van die kill die liep te patsen over z'n Evo 7. Verhaal rammelde aan alle kanten.
idem hier!quote:Op donderdag 16 september 2004 12:26 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
interessant vertel![]()
idd..quote:Op donderdag 16 september 2004 12:24 schreef dnzl het volgende:
Jammer dat je een kloon bent van die kill die liep te patsen over z'n Evo 7. Verhaal rammelde aan alle kanten.
voelen jullie jezelf nou beter na het afkraken van een ander ?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
idd..
zelfde site, zelfde foto bij die Bentley..
hij is b.t.w. wel naar de TT en naar de F1 geweest
en rijdt in een C2 lijkt wel.
wie kraak ik af?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:42 schreef DJ_WB het volgende:
[..]
voelen jullie jezelf nou beter na het afkraken van een ander ?
Roadster wil graag eens een dagje zo'n Chrysler Crossfire Roadster rijden tegen betalingquote:Op donderdag 16 september 2004 12:37 schreef Alpine.Shocker het volgende:
Ik heb die Chrysler Crossfire Roadster al meerdere malen zien rijden in Amsterdam en omstreken. Wel vette bak trouwens maar ik vind het wel een vrouwen wagen.
een EVO he?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:48 schreef DJ_WB het volgende:
nou die kill is dan een kloon van mij
want ik ben de enige echte dj wb (deejaydoubleyoubee)_
en rijd een c2 voor werk
en een mitsu in het weekeinde![]()
aha..quote:Op donderdag 16 september 2004 14:03 schreef DJ_WB het volgende:
jah die bij dbm te koop staat
hij was van me vader maar ik heb hem over genomen ..... en op zijn naam laten staan scheelt verzekeren![]()
uhm ff nog iets.....quote:Op donderdag 16 september 2004 14:11 schreef DJ_WB het volgende:
zal es kijken![]()
sow hier kan ik me ook wel een uurtje mee vermakenquote:
vriendjes worden?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:11 schreef DJ_WB het volgende:
zal es kijken![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 11:20 schreef DJ_WB het volgende:
ferarri 355 f1
en alfa spider
honda civic typ r
* nero355 heeft ook wel een beetje medelijden nuquote:me vader heeft zelf eens in een clk gtr mogen rijden op een circuit maar toen mocht ikn iet mee![]()
Vraagt het zich ook afquote:Op donderdag 16 september 2004 22:28 schreef StefanP het volgende:
1)Gaat er nooit iemand mee van de garage? Zeker gezien je leeftijd.
2)Hoe doe je dat na de proefrit? Hoe scheep je de dealer af? Nemen ze genoegen met 'ik moet er nog over nadenken?' Bellen ze je ooit op achteraf of geef je gewoon geen telefoonnr?
Ik wil ook best wel eens in een 350z, WRX sti, M3 of zo een proefrit maken.
Bullshit, 16 september, ongeveer 9.15 uur reed er op knooppunt Hooipolder een hele trailer vol met Crossfire Roadsters(Ik stond voor het stoplicht, die trailer reed de A27 op richting Breda)quote:Op woensdag 15 september 2004 23:46 schreef aKra het volgende:
- Chrysler Crossfire Roadster! 3.2i V6 (zijn er maar 2 van in heel Nederland)
Yep... als ik gewoon wil rijden om een indruk van de auto en de dealer te krijgen zeg ik dat gewoon en tank ik de auto ook zelf weer af.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:55 schreef aKra het volgende:
Iedereen zijn eigen tactiek
Is gewoon een Mercedes-Benz 3.2V6 net zoals in de cabrio's van hun :'(quote:Op zaterdag 18 september 2004 07:13 schreef Roadster het volgende:
[..]
Yep... als ik gewoon wil rijden om een indruk van de auto en de dealer te krijgen zeg ik dat gewoon en tank ik de auto ook zelf weer af.
Maar dat geluid van die Crossfire 3.2 v6....![]()
Rightquote:
Daarom juist, veel geld naar auto's is minder geld naar huisquote:Op zaterdag 18 september 2004 09:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Right.
En foto's van jezelf in die garage doe je zeker niet aan.
Als ik zo op je site kijk staat de garage + inhoud niet in verhouding tot het huis waar je ouders in wonen (wat heel erg mee valt in "grootheid".
Klopt! Ik vind het nogsteeds lekker rijden op AirMax! Met halfhoge schoenen als mijn Timberlands vind ik het KUT rijden, komt door de hoge zool en moeilijke kanteling in je hiel.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:45 schreef VanDread het volgende:
kleine schoenen scheurt wel lekkerder.....![]()
Het is idd ongelofelijkquote:Op zaterdag 18 september 2004 20:52 schreef StefanP het volgende:
Yeah.... ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord op mijn vragen hierboven. Als dealer zou ik nooit een auto aan jullie afgeven, dus waarschijnlijk denken de dealers er ook zo over. Hoe doe je dat? En wat zeg je na de proefrit om verdere 'aankoop onderhandeling' af te wimpelen?
http://www.freeroad.nl/in(...)age=algemeen&auto=17quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
WTF. Ik heb nog steeds geen duidelijk verhaal hoe jullie de deal afpoeieren. Enne hoe krijgt een menneke van 18 in hemelsnaam van die bakken mee???![]()
LOL.... ik denk het nietquote:Op zondag 19 september 2004 09:42 schreef Jasperaldo het volgende:
Die foto's van hem met de crossfire zijn gewoon genomen door zijn vader of moeder die met hem mee waren naar de garage. De dealer heeft die auto meegegeven aan die ouder, en die heeft op zijn beurt ook kleine akra een stukje laten rijden of alleen laten poseren voor de auto.
Wie anders heeft die foto's gemaakt? De Dealer?
Sorry maar die foto's heb IK genomen, moet je een filmpje zien als bewijs, hoor je mij ook op praten!quote:Op zondag 19 september 2004 09:42 schreef Jasperaldo het volgende:
Die foto's van hem met de crossfire zijn gewoon genomen door zijn vader of moeder die met hem mee waren naar de garage. De dealer heeft die auto meegegeven aan die ouder, en die heeft op zijn beurt ook kleine akra een stukje laten rijden of alleen laten poseren voor de auto.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:15 schreef Greetz het volgende:
F-16 dual, dat overtroeft alle auto's
Ik zou rustig aan doen met die filmpjes posten....quote:Op zondag 19 september 2004 11:54 schreef _WgV_ het volgende:
http://kvhuizen.yepz.nl/optrekken.wmv
Die kerel die waarschuwt voor die auto die er aankomt ben ik dus
Doe je netjes, lijkt me ook wel lachen om een keer in zo'n auto te rijden.quote:Op zondag 19 september 2004 12:35 schreef aKra het volgende:
Inderdaad... Hou het maar op dit filmpje
Mijn moeder gaat niet mee, mijn vader ook niet, ik krijg de auto alleen mee... En bij Chrysler ben ik gewoon naar die sales representative gestapt en gevraagd over de Crossfire en hij bood me gewoon een proefrit aan.
Dus jij stapt een dealer binnen met een ander menneke van 18?? En je begint wat te lullen over die crossfire? En dan zegt ie uit zichzelf wil je een proefritje??quote:Op zondag 19 september 2004 12:35 schreef aKra het volgende:
Inderdaad... Hou het maar op dit filmpje
Mijn moeder gaat niet mee, mijn vader ook niet, ik krijg de auto alleen mee... En bij Chrysler ben ik gewoon naar die sales representative gestapt en gevraagd over de Crossfire en hij bood me gewoon een proefrit aan.
Ja natuurlijk!! Maar dat is wel wat anders als 2 snotapen van net 18........quote:Op zondag 19 september 2004 13:14 schreef Repeat het volgende:
Tja, als ik met mn pa op de autorai loop en we staan te kijken bij de stand van bmw of mercedes (en dan niet de 3 of c serie, maar echt 7 of S) bieden ze ons binnen 5 minuten al een proefrit aan. Alleen omdat mn pa dan in een strak pak loopt.
Dus mijn tip: trek nette kleren aan en doe beleefd, dan heb je die proefrit zo te pakken
Denk ik ook. No way dat je als 18 jarige b.v. een 350Z meekrijgt.quote:Op zondag 19 september 2004 09:42 schreef Jasperaldo het volgende:
Oké dat is dus de reden dat je die bakken mee krijgt. Rijkeluiszoontje en dan hopen die dealers dat je er misschien eentje krijgt van je pa.quote:Op zondag 19 september 2004 14:44 schreef aKra het volgende:
Ik ga niet in pak lopen
Maar het wordt tijd dat je naar Specsavers gaat... Details doen het hem he... Let er wel op dat er meer dingen in meespelen dan alleen dress to impress, wat dacht je van 'money to impress'? Mijn achternaam is bijvoorbeeld redelijk bekend, mijn ouders hebben al meerdere dure sportwagens gehad en daar zijn we ook wel eens bij wat dealers mee geweest. We wonen niet in een al te goedkoop dorpje en gekleed was ik ook niet bepaald goedkoop... Als je daar op wilt spelen, en ik geloof nog steeds dat woorden meer doen dan kleding.
Nee maar heel veel moeite hoef je er niet voor te doen. Ander menneke van 18 zal heel wat meer moeite ervoor moeten doen. En zal hem hoogst waarschijnlijk niet mee krijgen......quote:Op zondag 19 september 2004 14:52 schreef aKra het volgende:
Het is inderdaad gemakkelijker ja, maar dat is nog steeds het halve werk, als ik daar aankom van:
"Zeg hey jij daar... Ja jij, die kerel die voor Audi werkt..."
Zegt U het maar...
"Ja hallo, ik ben Jan-Diederick van Adel en ik wens per direct een Audi A8 om proef te rijden!"
Wel zeker meneer, ik haal de sleutels even.
"Rap een beetje, ik heb niet de hele dag... Die heb ik al ingeplanned voor die slappe auto van U!"
![]()
Ik ken jou verhaal al. Je stelt je voor noemt je naam. (scheen toch bekend te zijn). Je zegt dat je van je pa een mooie wagen mag uitzoeken. En je wil je eens orienteren. Na wat babbelen krijg je wel een auto mee......quote:Op zondag 19 september 2004 14:57 schreef aKra het volgende:
Ow trouwens, wie het niet geloofd, omgeving Hilversum/Utrecht/Amersfoort/Almere etc. melden ik wil best wel even met een auto pronken
(Kan het natuurlijk niet beloven, ligt er een beetje aan wat we met de auto gaan doen...)
quote:Op zondag 19 september 2004 15:01 schreef Sjoewe het volgende:
OK, probeer bij Hessing in de Bilt maar eens iets mee te krijgen
En dat vergeet je voor het gemak er maar bij te vermelden dan??quote:Op zondag 19 september 2004 14:44 schreef aKra het volgende:
Ik ga niet in pak lopen
Maar het wordt tijd dat je naar Specsavers gaat... Details doen het hem he... Let er wel op dat er meer dingen in meespelen dan alleen dress to impress, wat dacht je van 'money to impress'? Mijn achternaam is bijvoorbeeld redelijk bekend, mijn ouders hebben al meerdere dure sportwagens gehad en daar zijn we ook wel eens bij wat dealers mee geweest. We wonen niet in een al te goedkoop dorpje en gekleed was ik ook niet bepaald goedkoop... Als je daar op wilt spelen, en ik geloof nog steeds dat woorden meer doen dan kleding.
Ow, dat is zowieso standaard bij mij, koek maar boven mijn usericonquote:Op zondag 19 september 2004 15:42 schreef Xtr3mE het volgende:
Ik snap niet waarom akra keer op keer zich gaat verdedigen.. Ik bedoel als dat allemaal waar is en dat weet je van jezelf dan laat je de rest die het niet gelooft barsten. Boeit jou dat ze het niet geloven. Maar om steeds uit te leggen dat het waar is.....![]()
Hoe duur is Laren dan?quote:Op zondag 19 september 2004 14:44 schreef aKra het volgende:
Ik ga niet in pak lopen
We wonen niet in een al te goedkoop dorpje
ja maar je had meteen erbij moeten zeggen dat je rijke pa hebt die ook nog een bekende naam heeft. Dan krijg je veel eerder bakken mee om goede indruk bij je pa achter te laten en omdat jij straks ook veel centjes hebt of je krijgt een mooie wagen. Dan is er ook bijna geen kunst meer aan...quote:Op zondag 19 september 2004 15:43 schreef aKra het volgende:
Euh... Wat vergeet ik voor het gemak?
Hessing moet lukken, hebben we eens een auto bij gekocht...
Kroymans, Ferrari, geen probleem de F430 wordt onder handen genomen als hij uit komt is al een "afspraak" voor gemaakt
Laren valt best meequote:Op zondag 19 september 2004 16:01 schreef aKra het volgende:
We zien het morgen wel jongens, en overmorgen...
*zucht* Zo duur is Laren... *zucht*
quote:Op donderdag 16 september 2004 11:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind het super asociaal dat mensen zoiets doen, een gemiddelde proefrit kost een dealer 50 euro (brandstof, schoonmaken, klaarzetten, enz) en bij de auto's welke jullie noemen kan dat wel oplopen tot over de 100 euro.
Denk de volgende keer ff na voordat je weer zoiets flikt(ik heb het zelf 1x gedaan, maar ik kende iemand bij die dealer, het werdt me dus half aangeboden, en ik heb em afgetankt)
Beetje professioneler reageren mag ook wel hoor.... tsjongejonge....quote:Op zondag 19 september 2004 19:14 schreef Tom het volgende:
Dankzij trieste eikeltjes zoals jullie werd ik als 21-jarige bijna nergens serieus genomen, toen ik wel op zoek was naar een leuke auto (en daar het geld ook voor had).
Ga buiten spelen ofzo
Een proefrit kost een dealer ook geld, en drie keer raden waar dat geld weer vandaan moet komen.. juist ja. En ondertussen maar klagen dat alles zo duur is. Koop een poster om op je slaapkamertje te hangen.
Maakt niet uit hoor, ben al meerdere malen 'uitgelachen' door verkopertjes die mij niet serieus namen. Ik moet ze aanbidden alvorens ze mij serieus nemen... no way dus.quote:Op zondag 19 september 2004 19:22 schreef Roadster het volgende:
[..]
Beetje professioneler reageren mag ook wel hoor.... tsjongejonge....
Verkopers en monteurs vallen uiteindelijk onder één persoon, die bepalen het beleid en zijn verantwoordelijk dat die zaak kostendekkend is (en dus de prijzen). Als het persoonlijk op verkopers gericht is ben je fout bezig.quote:De verkopers naaien genoeg mensen met hun taktiek, dus die mag je best eens terugnaaien... De monteurs, daar moet je respect voor hebben, die zijn tenminste serieus met de techniek bezig.
Beiden incorrect.quote:Op zondag 19 september 2004 19:30 schreef Tom het volgende:
Ik vind het ontzettend kinderachtig dat je als 18-jarige (of hoe oud ook) jezelf voordoet als iemand die serieuze interesse heeft in een auto, je staat gewoon een partij te liegen.
Sorry, maar dat is echt te triest. Geen geld om een auto te kunnen rijden maar wel dure auto's meenemen voor een proefrit.
In het begin vergeet je al te melden dat je ouders best geld hebben en ook nog eens bekend zijn bij de duurdere dealers in auto's.quote:Op zondag 19 september 2004 15:43 schreef aKra het volgende:
Euh... Wat vergeet ik voor het gemak?
Hessing moet lukken, hebben we eens een auto bij gekocht...
Kroymans, Ferrari, geen probleem de F430 wordt onder handen genomen als hij uit komt is al een "afspraak" voor gemaakt
Niet lullig bedoelt, begrijp me goed, maar dat wil niet zeggen dat je driving skills op en top zijn toch?quote:Op maandag 20 september 2004 09:52 schreef dnzl het volgende:
Gelukkig ben ik al 24.![]()
In mijn geval niets mis mee hoorquote:Op maandag 20 september 2004 10:00 schreef Roadster het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, begrijp me goed, maar dat wil niet zeggen dat je driving skills op en top zijn toch?
Ik zeg natuurlijk niets over mezelf... breng het vaak zo alsof ik niet eens normaal kan rijdenquote:Op maandag 20 september 2004 10:09 schreef dnzl het volgende:
[..]
In mijn geval niets mis mee hoor.
maar dat zegt natuurlijk iedereen, ik heb natuurlijk wel een bak meer ervaring als die 18jarige, vooral in hele snelle auto's.
Dnzl,quote:Op maandag 20 september 2004 10:32 schreef dnzl het volgende:
aKra met een beetje geluk zat in nog steeds in de Alfa 147 GTA Challenge (of hoger). Dus blaat aub niet voordat je iets weet.
Jochie.
gestopt wegens gebrek aan tijd / familieomstandigheden
Nee, ik irriteer me aan z'n onwetenheid en het feit dat hij denkt dat hij alles maar kan. Terwijl je nog echt niet kan rijden als je kan rijden in een 400PK Ferrari.quote:Op maandag 20 september 2004 10:34 schreef Roadster het volgende:
[..]
Dnzl,
Als je echt in de GTA cup gereden heb heb ik respect voor je.... dat is mega gaaf.
Alleen als je termen als "jochie" gebruikt en gaat zwaaien dan twijfel ik toch sterk aan je professionaliteit..... helaas maar waar.
quote:maar dat zegt natuurlijk iedereen, ik heb natuurlijk wel een bak meer ervaring als die 18jarige, vooral in hele snelle auto's.
Het gaat meer om durfen dan om doenquote:Op maandag 20 september 2004 10:40 schreef _WgV_ het volgende:
Heren, iklag me rot
aKra kan goed genoeg rijden dat ik bij hem in de auto stap...
Ik geloof er nix van....quote:Op maandag 20 september 2004 10:40 schreef _WgV_ het volgende:
Heren, iklag me rot
aKra kan goed genoeg rijden dat ik bij hem in de auto stap...
Ja, bij middenklassers.. niet bij dikkere en sportieve auto's. Als je zoiets gaat vragen gaan ze ervan uit dat je serieuze interesse hebt, of in ieder geval in de markt bent voor een auto uit die klasse. Niet om je zaterdagmiddag mee te vullen.quote:Op zondag 19 september 2004 21:59 schreef manny het volgende:
Wat een bullshit. Je vraagt het gewoon en dan nee is nee, en als het wel mag dan is het toch prima. De dealers maken zelfs reclame met "kom langs en maak een proefrit".
hahah je hebt gelijk. Maar hoe weten hun dat jij niet in de markt bent voor dat soort auto's. Je moet eens weten wat voor gajes een nieuwe m3 komt kopen. Je moet iedereen daarom serieus nemen.quote:Op maandag 20 september 2004 12:28 schreef Tom het volgende:
[..]
Ja, bij middenklassers.. niet bij dikkere en sportieve auto's. Als je zoiets gaat vragen gaan ze ervan uit dat je serieuze interesse hebt, of in ieder geval in de markt bent voor een auto uit die klasse. Niet om je zaterdagmiddag mee te vullen.
Precies..quote:Op maandag 20 september 2004 12:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Je moet iedereen daarom serieus nemen.![]()
Je zult het niet geloven maar als 25 jarige word je zelfs niet overal serieus genomen (bv mercedes dealer)......quote:Op maandag 20 september 2004 12:34 schreef Tom het volgende:
[..]
Precies..
tot je als 21 jarige meerdere malen uitgelachen wordt omdat er teveel van die eikeltjes voor de fun proefritjes komen maken. Hoe moet die dealer dan nog weten of je wel of niet serieus bent... ik ga geen nette kleding aantrekken en ook geen bankafschrift meenemen voor ze met me willen praten.
maargoed, heb uiteindelijk wel een dealer gevonden die mij wilde helpen.. daar mocht ik namelijk wel een auto kopen, toch aardig van ze!
Nee......goh... hoe zou dat toch komen?quote:Op maandag 20 september 2004 12:36 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Je zult het niet geloven maar als 25 jarige word je zelfs niet overal serieus genomen (bv mercedes dealer)......
Bij welke dealers werd je niet serieus genomen?quote:Op maandag 20 september 2004 12:39 schreef Tom het volgende:
[..]
Nee......goh... hoe zou dat toch komen?
Hij heeft een Honda S2000 gekochtquote:Op maandag 20 september 2004 12:36 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Je zult het niet geloven maar als 25 jarige word je zelfs niet overal serieus genomen (bv mercedes dealer)......
PS: Wat voor auto had je serieuze interesse?
Had ie ook gedaan anders had ik hem dus niet geloofd. Foto's en filmpje heb ik gezien. Anders had ik het maar een lul verhaal gevondenquote:Op maandag 20 september 2004 15:02 schreef more het volgende:
Het wordt natuurlijk pas echt leuk als je een digitale fotocamera meeneemt, en het bewijs hier post!
(Geen foto voor of in de showroom natuurlijk)
Stomquote:Op maandag 20 september 2004 15:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Had ie ook gedaan anders had ik hem dus niet geloofd. Foto's en filmpje heb ik gezien. Anders had ik het maar een lul verhaal gevonden![]()
Proefritten van een uur? Nou als je maar een uurtje kan sturen kan je natuurlijk niet beoordelen of het een fijne auto is. Als je echt een auto wilt gaan kopen rijden wij er altijd een volle dag mee rondquote:Op maandag 20 september 2004 13:41 schreef kirpeknots het volgende:
Het vervelende is dat mensen die serieus geinteresseerd zijn niet in die demo kunnen rijden omdat een of ander kutpubertje de auto mee heeft genomen om te patsen tegen zijn internet vrienden. En dat gaf hij natuurlijk niet aan toen hij de demo kwam halen. Dit valt, wat mij betreft, onder misleiding. En uiteraard vergeten af te tanken. Exclusieve autos worden niet in dozijnen als demo autos ingezet. Dit i.v.m. de geringe afzet.
Steeds meer importeurs nemen de exclusieve autos in hun eigen demovloot en dealers kunnen potentiële klanten langs sturen. Ze worden dan in de watten gelegd. Proefritten duren dan geen dag maar worden voor een uur ingepland. Op deze manier kunnen meerdere potentiële klanten op een dag rijden en hoeven dealers niet elke keer een auto te gaan halen bij de importeur die dan vervolgens, ink transport, 2 dagen weg is.
Ik zal zelf alleen in een demo rijden als ik er echt in geïnteresseerd ben.
Een ex-autoverkoper.
Ik kan in een uur beoordelen of het "mijn auto" is of niet. Dus niet 5 minuten rijden en dan pimpen op het terras. Nee. Gewoon een stuk snelweg, binnenweg en stad. Dat red je makkelijk in een uur. Alleen de kwaliteit van de stoel is moeilijk te boordelen. Dat weet je echter ook niet in een dag. Een vlotte kwaliteitsindruk kan je wel maken.quote:Op maandag 20 september 2004 15:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
Proefritten van een uur? Nou als je maar een uurtje kan sturen kan je natuurlijk niet beoordelen of het een fijne auto is. Als je echt een auto wilt gaan kopen rijden wij er altijd een volle dag mee rond
En bij veel motorzaken douwen ze al een proefrit in je maag als je alleen nog maar aan het kijken bent.quote:Op maandag 20 september 2004 15:31 schreef Roadster het volgende:
Hiermee hou je natuurlijk een hoop van het rije-rije-maarnietkopen volk af.
Tom,quote:Op maandag 20 september 2004 12:28 schreef Tom het volgende:
[..]
Maargoed, gefeliciteerd met je stoere prestatie dat je die auto's mee hebt gekregen op je 18e. Nu flink mee gaan opscheppen tegen je internet-vriendjes en op het fokforum vermelden want dan ben je de held!! Ik denk dat veel mensen je aanbidden, dat jij al die auto's hebt meegekregen hhihihihihi 8)
Dat soort auto's moet je gewoon een keer rijden uit je vriendenkring, dan is het ook niet zo'n probleem en kun je wat langer rijden.quote:Op maandag 20 september 2004 20:08 schreef StefanP het volgende:
...maar hoe zit dat met bv de WRX STI, een 911 GT2 of de M3? Of duurt dat gewoon iets langer maar halen ze hem desnoods bij de importeur?
Het moet nl. wel een beetje in de buurt komen van de supra
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |