tijd- en zin gebrekquote:Op woensdag 15 september 2004 23:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat let je.
Ik quote deze post.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:27 schreef tong80 het volgende:
We gaan voor de finale als we zo blijven voetballen.
Ik denk dat ploegen als Barcelona Juventus genadig afmaakt..quote:Op woensdag 15 september 2004 23:29 schreef placebeau het volgende:
Ik denk trouwens dat Juventus de CL wint.
Mooie suporter ben je, aanmoedigen dat iemand kapotgestampt wordt.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik kon Sneijder wel kussen toen hij Nedved er eindelijk uit haalde...
Met het oog van zijn irritantie vertoning deze wedstrijden en heel wat internationale wedstrijden in het verleden.
Nedved verdiende het...quote:Op woensdag 15 september 2004 23:34 schreef placebeau het volgende:
[..]
Mooie suporter ben je, aanmoedigen dat iemand kapotgestampt wordt.
Ik kan ervoor juigen ja...quote:Op woensdag 15 september 2004 23:34 schreef placebeau het volgende:
[..]
Mooie suporter ben je, aanmoedigen dat iemand kapotgestampt wordt.
Dat moet dan de vorige wedstrijd zijn geweest ze hebben er pas 1 gespeeldquote:Op woensdag 15 september 2004 23:21 schreef Spideyman het volgende:
Slechte beurt van Juventus, ik heb ze dit seizoen beter zien spelen. Was deels te danken aan het vechtvoetbal van ajax. Aan de ene kant goed van de Amsterdammers dat ze eindelijk eens wat ballen tonen, aan de andere kant jammer dat een prachtvoetballer als Nedved tot drie keer een doodschop krijgt. Hopelijk komt ajax de volgende cl-wedstrijd wat meer aan echt voetballen toe.
Juve viel me inderdaad aardig tegen. Vooral in de tweede helft lieten ze zich af en toe gewoon afbluffen, dat ben ik niet gewend bij Italianen.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik denk dat ploegen als Barcelona Juventus genadig afmaakt..
Juventus speelde niet goed
Jezus zeg...quote:Op woensdag 15 september 2004 23:35 schreef HeatWave het volgende:
Nueh, Juve speelde niet best, net als Arsenal gisteren, maar dat zegt dus niets. Ze weten dat ze niet op 100% hoeven...
Ik dacht altijd dat een corner die naar voren is gespeeld gewoon achter bal isquote:Op woensdag 15 september 2004 23:37 schreef misterikke het volgende:
Vroeg me af of de bal naar voren werd gespeeld, dan is het namelijk wel buitenspel.
Ja, mooi hoor, Nedved maakt één zware fout, terwijl hij twee maal in de rug gestampt wordt en twee schaarbewegingen tegenkrijgt. En Nedved verdient het?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nedved verdiende het...
quote:Op woensdag 15 september 2004 23:38 schreef rubbereend het volgende:
wat een geweldige opmerking van Zlatan tegen Bert Maaldrink; of je stelt een normale vraag of k ga (in t engels dan)
Domme antwoorden op nog veel dommere vragen.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat zei Zlatan dan allemaal in dat interview?
Hij verdiende het. Afgezien op het verleden en het constante irritante gedrag en gemene overtredingen.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:40 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ja, mooi hoor, Nedved maakt één zware fout, terwijl hij twee maal in de rug gestampt wordt en twee schaarbewegingen tegenkrijgt. En Nedved verdient het?
En ik neem nog even de gelegenheid om mijn lof uit te spreken voor Mitea en Maxxwell. De enbige die echt het niveau van de tegenstander overstegen.
Oh, wat heb ik een hekel aan zulke redeneringen.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Hij verdiende het. Afgezien op het verleden en het constante irritante gedrag en gemene overtredingen.
En het is slim ook, gevaarlijke speler uitgeschakeld.
Wilde dat ook al gaan zeggen, dan blijf je bezig.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kan je al zijn posts wel quoten.
Das mooi, want ik maak die vaak.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:42 schreef placebeau het volgende:
[..]
Oh, wat heb ik een hekel aan zulke redeneringen.
Iemand een korte samenvatting van de volledige textquote:Op woensdag 15 september 2004 23:41 schreef golfer het volgende:
Domme antwoorden op nog veel dommere vragen.
Ze hadden hem beter kunnen opzoeken naar zijn gele kaart, en eens kunnen kijken of hij een overtreding zou maken en zijn tweede geel zou pakken.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
En het is slim ook, gevaarlijke speler uitgeschakeld.
De uitwedstrijden tegen Djurgardens en Brescia waren iig van een hoger niveau dan de pot die ze vanavond afleverden.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:36 schreef misterikke het volgende:
[..]
Dat moet dan de vorige wedstrijd zijn geweest ze hebben er pas 1 gespeeld.
Verder staan ze zelfs aan kop in de serie A![]()
Ik zei precies hetzelfde een post boven je.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ze hadden hem beter kunnen opzoeken naar zijn gele kaart, en eens kunnen kijken of hij een overtreding zou maken en zijn tweede geel zou pakken.
Een speler de wedstrijd uittrappen zie ik niet zo zitten (Jens Jeremies uitgezonderd)
En die het beide moesten bekopen met kramp. (Of was het Grygera die kramp had ?)quote:Op woensdag 15 september 2004 23:40 schreef placebeau het volgende:
[..]
En ik neem nog even de gelegenheid om mijn lof uit te spreken voor Mitea en Maxxwell. De enbige die echt het niveau van de tegenstander overstegen.
Haha, cool, nog iemand die het niet zo op Jens Jeremies heeft.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ze hadden hem beter kunnen opzoeken naar zijn gele kaart, en eens kunnen kijken of hij een overtreding zou maken en zijn tweede geel zou pakken.
Een speler de wedstrijd uittrappen zie ik niet zo zitten (Jens Jeremies uitgezonderd)
Ws. denkt ie dat Italianen dat noooit doenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Das mooi, want ik maak die vaak.
Zoals wie?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:48 schreef kamagurka het volgende:
Jammer deze wedstrijd, maar geen ramp. Sonck blijft een nat bierviltje in de spits... kunnen we hem niet ook verkopen/verhuren en iets fatsoenlijks voorin zetten?
Goed idee. laten we een spits kopen waar heel de wereld achteraan zit.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik zou als Ajax-zijnde een spits al Tevez halen en hem laten rijpen in de Hce en dan na de winterstop inzetten in de Cl.
k weet nog wel een goeie, ben zn naam ff kwijt, spits van Rodaquote:Op woensdag 15 september 2004 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals wie?
Niemand heeft hem toch gehaald tot nu toe?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed idee. laten we een spits kopen waar heel de wereld achteraan zit.
Nou dat klopt dan toch, zoveel waardering heeft hij ook niet gekregen de afgelopen jarenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:52 schreef Spideyman het volgende:
15/9/2004 - Afscheid Zlatan van F-side voorafgaand aan warming-up
F-side.nl meldt dat Zlatan Ibrahimovic voorafgaand aan de warming-up van het duel tussen Ajax en Juventus afscheid zal nemen van het publiek. Daarmee wil de spits zijn waardering tonen voor de houding van het publiek richting hem de afgelopen jaren.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heb ik iets gemistIk zag zlatan op een gegeven moment alleen applauduseren voor een paar seconden.
Die zal nooit naar ajax gaan.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik zou als Ajax-zijnde een spits al Tevez halen en hem laten rijpen in de Hce en dan na de winterstop inzetten in de Cl.
1) Neen, ie denkt dat niet, ie weet wel dat sommige italianen ook klootzakken kunnen zijn. Ie is nog niet zo dom alks ie er uit ziet.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:48 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ws. denkt ie dat Italianen dat noooit doen
Jammer deze wedstrijd, maar geen ramp. Sonck blijft een nat bierviltje in de spits... kunnen we hem niet ook verkopen/verhuren en iets fatsoenlijks voorin zetten?
quote:Op woensdag 15 september 2004 23:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Die zal nooit naar ajax gaan.
Vraag maar aan Cultheld
Ik ben niet zo'n VBLmakelaarquote:Op woensdag 15 september 2004 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |