Niet alleen dat, ook dat gehuil als een stel wijven over dat van zondag met de spreekkoren. Hypocriet en laf, als je hoorde wat die ajax supporters riepen zoals "Steek het mes in het vlees van die kanker Hagenees" en andere racistische spreekkoren.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja van Juve verliezen.
wil je hier nou mee eens ophoudenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:12 schreef Compile het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook dat gehuil als een stel wijven over dat van zondag met de spreekkoren. Hypocriet en laf, als je hoorde wat die ajax supporters riepen zoals "Steek het mes in het vlees van die kanker Hagenees" en andere racistische spreekkoren.En dan zitten sommigen hier zich druk te maken als er banaan word geroepen, hypocriete lui!
Heb je dat niet al ergens gepost?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:12 schreef Compile het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ook dat gehuil als een stel wijven over dat van zondag met de spreekkoren. Hypocriet en laf, als je hoorde wat die ajax supporters riepen zoals "Steek het mes in het vlees van die kanker Hagenees" en andere racistische spreekkoren.En dan zitten sommigen hier zich druk te maken als er banaan word geroepen, hypocriete lui!
Dat bepaal jij?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:13 schreef DjDev het volgende:
[..]
wil je hier nou mee eens ophouden
Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:12 schreef Compile het volgende:
jij ookquote:Op woensdag 15 september 2004 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Je valt in herhaling.
het wordt toch eens tijd voor therapie furby, want ik heb al tijden niets zinnigs uit jouw keyboard gezien, Zlatan speelde precies zoals ie bij Ajax speelde. Ik weet dat ik hap op jouw knullige pogingen tot trollen, maar zo be itquote:
anders maak je er een champions league topic van...quote:Op woensdag 15 september 2004 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat over Ajax-Juve toch
Voor andere wedstrijden zijn er andere topics.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:19 schreef DjDev het volgende:
anders maak je er een champions league topic van...
Alsof niet ander te noemen spelers ook zo geweldig warenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Hadden de Ado-supporters een reden om te gaan lopen schelden over kankerjoden?
Nedved was gewoon een hondenlul in het veld, en ik denk niet dat Nedved goed nederlands kan.
Laten we die lach op zijn grijns maar ff vergetenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:18 schreef Compile het volgende:
[..]
Ach kom op, ik vind ajax op dit punt hypocriet, zoals vanavond ook weer werd gescholden tegen nedved (hee, t gaat toch over de wedstrijd van vanavond? ) Dusja...
Beetje achterlijk om met je slome internet elke topic langs te gaan om daar een post te plaatsen over die wedstrijd.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor andere wedstrijden zijn er andere topics.
Alsof het hier ergerns over gaatquote:Op woensdag 15 september 2004 23:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Beetje achterlijk om met je slome internet elke topic langs te gaan om daar een post te plaatsen over die wedstrijd.
Is een centrale CL topic niet een stuk handiger?
Haha, Nedved kon er ook wat van.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:21 schreef Spideyman het volgende:
Slechte beurt van Juventus, ik heb ze dit seizoen beter zien spelen. Was deels te danken aan het vechtvoetbal van ajax. Aan de ene kant goed van de Amsterdammers dat ze eindelijk eens wat ballen tonen, aan de andere kant jammer dat een prachtvoetballer als Nedved tot drie keer een doodschop krijgt. Hopelijk komt ajax de volgende cl-wedstrijd wat meer aan echt voetballen toe.
Ik quote deze post.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:20 schreef Furby het volgende:
Ach ach ach, ajax speelt thuis en moeten dus de wedstrijd maken. De 10 Juvenezen (of hoe je ze ook noemt) freewheelen een beetje en maken dan de 0-1. Sonck zijn schot in het begin was een gelukskans en als die had gezeten hadden die Juvedingesen gewoon wat eerder al even aangezet. Daarna lieten ze ajax gewoon wat komen en ALS ajax een doelpunt had gemaakt is de gedachte dat ze even wat moeite doen voor een 2e of dat een uitdoelpunt bij gelijkspel in de CL al een voldoende resultaat is.
Als neutrale toeschouwer wil ik graag een mooi spannend voetbal zien. Dat konden beide partijen niet opbrengen. Ik ergerde me dood aan al die overtredingen.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Slechte beurt? Ze pakken 3 punten in een uitwedstrijd in de CL. Dan heb je niets te klagen.
Ik vraag me af of jij nou een andere wedstrijd hebt gezien?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als neutrale toeschouwer wil ik graag een mooi spannend voetbal zien. Dat konden beide partijen niet opbrengen. Ik ergerde me dood aan al die overtredingen.
Wat gewoon weer niet genoeg. Jij zit met vorig jaar in je maag. Ajax wint ieder decenium minstens 1 europese beker. Dit decennium is nog niet halverwegen.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:24 schreef HeatWave het volgende:
Juve speelde precies zoals ze moesten, niets op af te dingen. Ajax deed precies wat ze konden, en dat was gewoon weer niet genoeg.
Volgens mij heb je niet goed gekeken, als je zag hoevaak ie onderuit werd gehaald bij t strafschopgebied, vind ik t niet zo gek dat ie n keer van zich aftrapt! Echt laf hoe er telkens niets werd gedaan door de scheidsquote:Op woensdag 15 september 2004 23:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Haha, Nedved kon er ook wat van.
Waren meer afrekeningen van al die keren dat die "prachtevoetballer"(die een krant van een wedstrijd speelde) Ajax een oor aan had genaaid.
Of is het je ontslipt dat Nedved ook een paar keer een doodschop heeft gegeven?
Dan kan je al zijn posts wel quotenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik quote deze post.
Ik vraag aan andere ajacieden het ook te doen.
Zoveel domheid in 3 zinnen verzin je gewoon niet.
Het was van beide kanten.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:27 schreef Compile het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed gekeken, als je zag hoevaak ie onderuit werd gehaald bij t strafschopgebied, vind ik t niet zo gek dat ie n keer van zich aftrapt! Echt laf hoe er telkens niets werd gedaan door de scheids
Je hebt het mis,was een aardige pot,niet meer dan datquote:Op woensdag 15 september 2004 23:27 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij nou een andere wedstrijd hebt gezien?
Technisch sterk voetbal dacht ik zelf... kan het mis hebben natuurlijk.
Het wedstrijdje breek het been van Nedvced vond ik niet echt mooi van ajax. Evenmin als de revanche van Nedved zelf.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:28 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Het was van beide kanten.
Nedved was stront irritant en ging sneller liggen dan een leprapatiënt met kramp.
Wat let je.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kan je al zijn posts wel quoten.
In de categorie 'doodschop' heb ik alleen de overtreding van Nedved op De Jong gezien. Verder was hij toch echt een van de betere aan de kant van Juventus (volgens Capello iig). Briljante goal overigens! Buitenkantje in de bovenhoek dwars door de verdediging, daar kan iedereen toch alleen maar van genieten?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Haha, Nedved kon er ook wat van.
Waren meer afrekeningen van al die keren dat die "prachtevoetballer"(die een krant van een wedstrijd speelde) Ajax een oor aan had genaaid.
Of is het je ontslipt dat Nedved ook een paar keer een doodschop heeft gegeven?
Ik kon Sneijder wel kussen toen hij Nedved er eindelijk uit haalde...quote:Op woensdag 15 september 2004 23:30 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het wedstrijdje breek het been van Nedvced vond ik niet echt mooi van ajax. Evenmin als de revanche van Nedved zelf.
En ook fysiek stak Juve er met kop en schouders bovenuit. Bijna heel ajax had krampen.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:29 schreef golfer het volgende:
Technisch gezien was het van beide partijen attractief.
Tactisch was Juve gewoon een maatje te groot, maar op grond van de vertoonde inzet in de 2e helft had ik een gelijkspelletje wel een juiste uitslag gevonden.
De wissel van Sneijder in de 2e helft vond ik een vreemde, maar misschien wilde Koeman hem wel behoeden voor een rode kaart?
Dat moet ik toegeven, zo'n mooi uitgespeelde goal zie je zelden.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
In de categorie 'doodschop' heb ik alleen de overtreding van Nedved op De Jong gezien. Verder was hij toch echt een van de betere aan de kant van Juventus (volgens Capello iig). Briljante goal overigens! Buitenkantje in de bovenhoek dwars door de verdediging, daar kan iedereen toch alleen maar van genieten?
tijd- en zin gebrekquote:Op woensdag 15 september 2004 23:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat let je.
Ik quote deze post.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:27 schreef tong80 het volgende:
We gaan voor de finale als we zo blijven voetballen.
Ik denk dat ploegen als Barcelona Juventus genadig afmaakt..quote:Op woensdag 15 september 2004 23:29 schreef placebeau het volgende:
Ik denk trouwens dat Juventus de CL wint.
Mooie suporter ben je, aanmoedigen dat iemand kapotgestampt wordt.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik kon Sneijder wel kussen toen hij Nedved er eindelijk uit haalde...
Met het oog van zijn irritantie vertoning deze wedstrijden en heel wat internationale wedstrijden in het verleden.
Nedved verdiende het...quote:Op woensdag 15 september 2004 23:34 schreef placebeau het volgende:
[..]
Mooie suporter ben je, aanmoedigen dat iemand kapotgestampt wordt.
Ik kan ervoor juigen ja...quote:Op woensdag 15 september 2004 23:34 schreef placebeau het volgende:
[..]
Mooie suporter ben je, aanmoedigen dat iemand kapotgestampt wordt.
Dat moet dan de vorige wedstrijd zijn geweest ze hebben er pas 1 gespeeldquote:Op woensdag 15 september 2004 23:21 schreef Spideyman het volgende:
Slechte beurt van Juventus, ik heb ze dit seizoen beter zien spelen. Was deels te danken aan het vechtvoetbal van ajax. Aan de ene kant goed van de Amsterdammers dat ze eindelijk eens wat ballen tonen, aan de andere kant jammer dat een prachtvoetballer als Nedved tot drie keer een doodschop krijgt. Hopelijk komt ajax de volgende cl-wedstrijd wat meer aan echt voetballen toe.
Juve viel me inderdaad aardig tegen. Vooral in de tweede helft lieten ze zich af en toe gewoon afbluffen, dat ben ik niet gewend bij Italianen.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik denk dat ploegen als Barcelona Juventus genadig afmaakt..
Juventus speelde niet goed
Jezus zeg...quote:Op woensdag 15 september 2004 23:35 schreef HeatWave het volgende:
Nueh, Juve speelde niet best, net als Arsenal gisteren, maar dat zegt dus niets. Ze weten dat ze niet op 100% hoeven...
Ik dacht altijd dat een corner die naar voren is gespeeld gewoon achter bal isquote:Op woensdag 15 september 2004 23:37 schreef misterikke het volgende:
Vroeg me af of de bal naar voren werd gespeeld, dan is het namelijk wel buitenspel.
Ja, mooi hoor, Nedved maakt één zware fout, terwijl hij twee maal in de rug gestampt wordt en twee schaarbewegingen tegenkrijgt. En Nedved verdient het?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nedved verdiende het...
quote:Op woensdag 15 september 2004 23:38 schreef rubbereend het volgende:
wat een geweldige opmerking van Zlatan tegen Bert Maaldrink; of je stelt een normale vraag of k ga (in t engels dan)
Domme antwoorden op nog veel dommere vragen.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat zei Zlatan dan allemaal in dat interview?
Hij verdiende het. Afgezien op het verleden en het constante irritante gedrag en gemene overtredingen.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:40 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ja, mooi hoor, Nedved maakt één zware fout, terwijl hij twee maal in de rug gestampt wordt en twee schaarbewegingen tegenkrijgt. En Nedved verdient het?
En ik neem nog even de gelegenheid om mijn lof uit te spreken voor Mitea en Maxxwell. De enbige die echt het niveau van de tegenstander overstegen.
Oh, wat heb ik een hekel aan zulke redeneringen.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Hij verdiende het. Afgezien op het verleden en het constante irritante gedrag en gemene overtredingen.
En het is slim ook, gevaarlijke speler uitgeschakeld.
Wilde dat ook al gaan zeggen, dan blijf je bezig.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kan je al zijn posts wel quoten.
Das mooi, want ik maak die vaak.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:42 schreef placebeau het volgende:
[..]
Oh, wat heb ik een hekel aan zulke redeneringen.
Iemand een korte samenvatting van de volledige textquote:Op woensdag 15 september 2004 23:41 schreef golfer het volgende:
Domme antwoorden op nog veel dommere vragen.
Ze hadden hem beter kunnen opzoeken naar zijn gele kaart, en eens kunnen kijken of hij een overtreding zou maken en zijn tweede geel zou pakken.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
En het is slim ook, gevaarlijke speler uitgeschakeld.
De uitwedstrijden tegen Djurgardens en Brescia waren iig van een hoger niveau dan de pot die ze vanavond afleverden.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:36 schreef misterikke het volgende:
[..]
Dat moet dan de vorige wedstrijd zijn geweest ze hebben er pas 1 gespeeld.
Verder staan ze zelfs aan kop in de serie A![]()
Ik zei precies hetzelfde een post boven je.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ze hadden hem beter kunnen opzoeken naar zijn gele kaart, en eens kunnen kijken of hij een overtreding zou maken en zijn tweede geel zou pakken.
Een speler de wedstrijd uittrappen zie ik niet zo zitten (Jens Jeremies uitgezonderd)
En die het beide moesten bekopen met kramp. (Of was het Grygera die kramp had ?)quote:Op woensdag 15 september 2004 23:40 schreef placebeau het volgende:
[..]
En ik neem nog even de gelegenheid om mijn lof uit te spreken voor Mitea en Maxxwell. De enbige die echt het niveau van de tegenstander overstegen.
Haha, cool, nog iemand die het niet zo op Jens Jeremies heeft.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ze hadden hem beter kunnen opzoeken naar zijn gele kaart, en eens kunnen kijken of hij een overtreding zou maken en zijn tweede geel zou pakken.
Een speler de wedstrijd uittrappen zie ik niet zo zitten (Jens Jeremies uitgezonderd)
Ws. denkt ie dat Italianen dat noooit doenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Das mooi, want ik maak die vaak.
Zoals wie?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:48 schreef kamagurka het volgende:
Jammer deze wedstrijd, maar geen ramp. Sonck blijft een nat bierviltje in de spits... kunnen we hem niet ook verkopen/verhuren en iets fatsoenlijks voorin zetten?
Goed idee. laten we een spits kopen waar heel de wereld achteraan zit.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik zou als Ajax-zijnde een spits al Tevez halen en hem laten rijpen in de Hce en dan na de winterstop inzetten in de Cl.
k weet nog wel een goeie, ben zn naam ff kwijt, spits van Rodaquote:Op woensdag 15 september 2004 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals wie?
Niemand heeft hem toch gehaald tot nu toe?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed idee. laten we een spits kopen waar heel de wereld achteraan zit.
Nou dat klopt dan toch, zoveel waardering heeft hij ook niet gekregen de afgelopen jarenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:52 schreef Spideyman het volgende:
15/9/2004 - Afscheid Zlatan van F-side voorafgaand aan warming-up
F-side.nl meldt dat Zlatan Ibrahimovic voorafgaand aan de warming-up van het duel tussen Ajax en Juventus afscheid zal nemen van het publiek. Daarmee wil de spits zijn waardering tonen voor de houding van het publiek richting hem de afgelopen jaren.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heb ik iets gemistIk zag zlatan op een gegeven moment alleen applauduseren voor een paar seconden.
Die zal nooit naar ajax gaan.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik zou als Ajax-zijnde een spits al Tevez halen en hem laten rijpen in de Hce en dan na de winterstop inzetten in de Cl.
1) Neen, ie denkt dat niet, ie weet wel dat sommige italianen ook klootzakken kunnen zijn. Ie is nog niet zo dom alks ie er uit ziet.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:48 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ws. denkt ie dat Italianen dat noooit doen
Jammer deze wedstrijd, maar geen ramp. Sonck blijft een nat bierviltje in de spits... kunnen we hem niet ook verkopen/verhuren en iets fatsoenlijks voorin zetten?
quote:Op woensdag 15 september 2004 23:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Die zal nooit naar ajax gaan.
Vraag maar aan Cultheld
Ik ben niet zo'n VBLmakelaarquote:Op woensdag 15 september 2004 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals wie?
Vooral Pienaar vond ik slecht spelen, maakte veel fouten en overtredingen op verkeerde plaatsen.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:10 schreef Edenoniphobic het volgende:
Pienaar en Sonck waren de zwakste schakels.
Die corner was onterecht afgekeurd imo.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:22 schreef golfer het volgende:
Dankzij de van onder stenen plotseling vandaan kruipende troll-posters in de topics hier heb ik enkele momenten van de wedstrijd zelf gemist.
Kan iemand mij even een korte samenvatting geven van die situatie bij de laatste corner van Ajax, waar de grensrechter blijkbaar vlagte en de scheids, die ik over het algemeen best behoorlijk vond fluiten overigens, voor floot?
Wat was daar nu precies aan de hand?
Veel balverlies en onnodige overtredingen had ie. Iets waar heel veel spelers last van hadden vandaag, en wat ik een van de meest irritante eigenschappen vind. Dat onbezonne inkomen, dat opzichtige getrek aan shirtjes en armen, en telkens wordt het weer afgefloten omdat het overduidelijk voor de scheids zichtbaar is. De Mul hoorde trouwens ook nog bij die zwaksten.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:15 schreef Toewan het volgende:
[..]
Vooral Pienaar vond ik slecht spelen, maakte veel fouten en overtredingen op verkeerde plaatsen.
zie discussie in Hools !quote:Op donderdag 16 september 2004 00:22 schreef golfer het volgende:
Kan iemand mij even een korte samenvatting geven van die situatie bij de laatste corner van Ajax, waar de grensrechter blijkbaar vlagte en de scheids, die ik over het algemeen best behoorlijk vond fluiten overigens, voor floot?
Wat was daar nu precies aan de hand?
Lees voor Ajax PSV en je hebt precies hetzelfde verhaal als gisteren (1e alinea althans)quote:Op donderdag 16 september 2004 00:51 schreef twi het volgende:
Ach, verloren maar met opgeheven hoofd het veld af. Enorm jammer, aangezien we echt dicht bij een gelijkspel waren, wat ook gewoon verdiend had geweest. Juventus was de eerste helft 't gevaarlijkst, Ajax was de tweede helft gewoon beter. Of dat aan Juventus lag interesseert me dan helemaal niks, want het zag er bij die Italianen niet solide uit: Ajax speelde ze op sommige momenten gewoon goed weg en had de goal zo kunnen maken.
Al met al jammer van 't verlies, maar er liggen zeker kansen om punten te halen in de volgende wedstrijden, eventueel zelfs bij Juventus in Turijn.
Sorry, maar ik vond Ajax toch veel creatiever aanwezig dan PSV gisteren. Ik wil niet zeggen dat PSV slecht heefd gespeeld, want Arsenal is een fantastische tegenstander (beter nog dan Juventus), maar PSV heeft gisteren absoluut niet zo "leuk" kunnen voetballen als Ajax vandaag liet zien.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:57 schreef Bobu het volgende:
Lees voor Ajax PSV en je hebt precies hetzelfde verhaal als gisteren (1e alinea althans)
Waar Ajax verdedigend te kort kwam, kwam PSV aanvallend te kort.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:19 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond Ajax toch veel creatiever aanwezig dan PSV gisteren. Ik wil niet zeggen dat PSV slecht heefd gespeeld, want Arsenal is een fantastische tegenstander (beter nog dan Juventus), maar PSV heeft gisteren absoluut niet zo "leuk" kunnen voetballen als Ajax vandaag liet zien.
Niks ten nadele van PSV overigens, uit bij Arsenal is 't petje af om bijna nog een gelijkspel af te dwingen, maar ik vind persoonlijk dat Ajax meer heeft laten zien. Deze wedstrijd van vanavond was ook veel leuker om te zien, de eerste zestig a zeventig minuten. Daarna zakte 't wat in.
Ik moet eerlijk zeggen, dat Juventus me in de eerste helft (positief of eigenlijk negatief) op viel. Ajax kon op sommige momenten het middenveld gewoon nauwelijks bereiken, zo vroeg stoorden ze, en in zo'n hoog tempo probeerden ze druk te zetten op de opbouw van Ajax. Het zorgde in mijn ogen (de eerste 20 minuten van de wedstrijd) voor een van de meest leuke wedstrijden die ik dit jaar heb mogen zien, zo objectief mogelijk beoordeeld. Het spel golfde op een bepaald moment heen en weer, en toen zei ik tegen mezelf "Jemig hey, dit is toch wel een hele gave wedstrijd, ongeacht de uitslag".quote:Op donderdag 16 september 2004 01:04 schreef Schanulleke het volgende:
Zoals ik vanavond zei: 'je zou bijna denken dat die goal in de lucht hangt.' En zo is het nou eenmaal met dat kutitaliaanse zeikvoetbal. Ik mag hopen dat ze daar eindelijk eens wat gaan ingrijpen op kredieten en overheidshulp etc, dan kan dat stelletje jankende clowns ook lekker weggesaneert worden.
Affijn, vooraf was blij geweest met dit spelbeeld, achteraf had er meer in gezeten.
Dat is gelul, dat weet jij ook. Arsenal heeft gisteren net zoveel kansen gehad als Juventus vandaag. Juventus was vaak dreigend ja, maar hoeveel echt uitgespeelde kansen hebben ze nou gehad? Misschien drie, die ze met enig geluk er best in hadden kunnen schieten.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:23 schreef cultheld het volgende:
Waar Ajax verdedigend te kort kwam, kwam PSV aanvallend te kort.
Tsja, hij was wel de beste aan de kant van Juve ja, samen met Camoranesi. Maar goed dat 'ie het veld uit is getrapt.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan zal ik als zaakwaarnemer van Pavel nog extra zout in de wonden komen strooien. Nedved Man of the match!!!!
Die mening deel ik dus niet. Maar het heeft ook zo zijn pluspunten. In de return zal Pavel alleen maar beter spelen. (en dan word het dus 3-0 voor Juve)quote:Op donderdag 16 september 2004 01:31 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, hij was wel de beste aan de kant van Juve ja, samen met Camoranesi. Maar goed dat 'ie het veld uit is getrapt.
Dacht je dat. (dat durft brave Tomas niet want dan lynchen ze hem en zijn gehele familie in Tsjechië) En die snavel strooit extra zout in de wonden (hij schopt VDV de ziektewet in en scoort de winnende)quote:Op donderdag 16 september 2004 01:40 schreef twi het volgende:
Nope, de return wordt een 0-2 voor Ajax. Dan trapt Galasek 'm namelijk de wedstrijd uit, en scoort Rosales er twee.
Nee in Delle Alpi gaan bij de Snavel alle remmen los. Nederland - Zweden reloaded. Pavel heeft dan nog wat te settelen met die Sneijder dus laat ie hem alle hoeken van het veld zien. Ik vrees dat er weinig eer voor Ajax te behalen valt.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:46 schreef twi het volgende:
Dan doet Sneijder 't wel, had 'ie ook geen problemen mee vandaag. Of De Jong, heeft ook nog een appeltje te schillen met Pavel. Nee, Juve gaat glad om den bak in eigen huis0-2, mark my words
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 16 september 2004 02:13 schreef Citroentje het volgende:
Ps: Dit was trouwens mn eerste champions league-wedstrijd in het "echie".
ja idd! Trouwens, was de commentator vandaag ziek?quote:Op donderdag 16 september 2004 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Eng he, voetbal zonder al die close-ups en herhalingen?
Hij had zijn 2e geel kaart moeten hebben na die charge op de jong.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Denk dat het ook scheelt of je uit of thuis speelt.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:19 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond Ajax toch veel creatiever aanwezig dan PSV gisteren. Ik wil niet zeggen dat PSV slecht heefd gespeeld, want Arsenal is een fantastische tegenstander (beter nog dan Juventus), maar PSV heeft gisteren absoluut niet zo "leuk" kunnen voetballen als Ajax vandaag liet zien.
Niks ten nadele van PSV overigens, uit bij Arsenal is 't petje af om bijna nog een gelijkspel af te dwingen, maar ik vind persoonlijk dat Ajax meer heeft laten zien. Deze wedstrijd van vanavond was ook veel leuker om te zien, de eerste zestig a zeventig minuten. Daarna zakte 't wat in.
Dan heb je je prioriteiten niet geheel goed gezet, Golfer.quote:Op donderdag 16 september 2004 00:22 schreef golfer het volgende:
Dankzij de van onder stenen plotseling vandaan kruipende troll-posters in de topics hier heb ik enkele momenten van de wedstrijd zelf gemist.
daar was geen sprake van. Een loze uitspraak van van Gelderquote:Op donderdag 16 september 2004 09:23 schreef DIGGER het volgende:
Waar was die lege F-side nou de 1e 10 minuten?
Lukt het fans niet eens om zo'n actie op touw te zetten?
Inderdaad, maar aan de andere kant heb ik 'm ook zelden zo uit de wedstrijd gespeeld zien worden door een tegenstander, Grygera dit keer. Ik kan nou niet zeggen dat 'ie echt nuttig is geweest voor Juve.quote:Op donderdag 16 september 2004 09:44 schreef The_Hives het volgende:
ik heb Zlatan trouwens zelden zo zien werken. We werden bij de eigen 16 al vastgezet
idd sterk staaltje van Grygera. Meteen een beloning in motm. Helaas niet in de uitslag.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:07 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, maar aan de andere kant heb ik 'm ook zelden zo uit de wedstrijd gespeeld zien worden door een tegenstander, Grygera dit keer. Ik kan nou niet zeggen dat 'ie echt nuttig is geweest voor Juve.
Met je neus op de feiten gedrukt worden is wat pijnlijk zeker?quote:Op donderdag 16 september 2004 10:21 schreef Suijk het volgende:
Flikker nou maar op, met je slappe gezeik.
Welke feiten?quote:Op donderdag 16 september 2004 10:22 schreef woordenaar het volgende:
[..]
Met je neus op de feiten gedrukt worden is wat pijnlijk zeker?
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Welke feiten?
Je lult gewoon stoer met alle anderen mee. Vorm zelf eens een mening, slappe zak.
Ik lul met niemand stoer mee stuk scheldend stront.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Welke feiten?
Je lult gewoon stoer met alle anderen mee. Vorm zelf eens een mening, slappe zak.
Wat heb je allemaal gehoord dan wat echt niet door de beugel kan? Was je erbij? Voelde je je gekwetst? Geef eens voorbeelden ipv dit soort kansloze stoere praat.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:25 schreef woordenaar het volgende:
[..]
Ik lul met niemand stoer mee stuk scheldend stront.
Ik laat alleen zien dat Koeman gewoon hypocriet bezig was met zijn gezeik over die spreekkoren en weglooppraat. Want zijn eigen club doet het net zo hard en nu hoor je niets. Hy-po-criet.
spreken er zoveel supporters van Ajax Italiaans?quote:Op donderdag 16 september 2004 10:17 schreef woordenaar het volgende:
Zo, Koeman de hypocriet heeft zijn ploeg niet het veld afgehaald toen de spreekkoren richting Juve vol met scheldwoorden klonken.
Niet dat dat me verbaast. Maar weer typerende 020-hypocrisie in de praktijk.
er is een verschil tussen spreekkoren natuurlijk.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:25 schreef woordenaar het volgende:
[..]
Ik lul met niemand stoer mee stuk scheldend stront.
Ik laat alleen zien dat Koeman gewoon hypocriet bezig was met zijn gezeik over die spreekkoren en weglooppraat. Want zijn eigen club doet het net zo hard en nu hoor je niets. Hy-po-criet.
Oh omdat het Italiaans is is het niet erg?quote:Op donderdag 16 september 2004 10:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
spreken er zoveel supporters van Ajax Italiaans?
Ah en hoeveel Italianen verstaan "Juve teringlijers?"quote:Op donderdag 16 september 2004 10:28 schreef woordenaar het volgende:
[..]
Oh omdat het Italiaans is is het niet erg?
Juve teringlijers is exact eender aan de zogenaamd zo erge spreekkoren afgelopen zondag.
Kwetsend en beledigend.
En Paveltje had net zo goed zelf rood kunnen krijgenquote:Op donderdag 16 september 2004 10:29 schreef DIGGER het volgende:
Nedved: De man maakt een fantastische goal, De man was een constant gevaar voor de neusjes, die hem dan ook veelvuldig foutief afstopten, met 2 gele kaarten als resultaat (waarbij Sneijder nog blij mocht zijn met slechts geel, had net zo goed rood kunnen zijn), man liet zich niet vellen door de knie van Obodai in de onderrug en op het moment dat Nedved z'n werk gedaan ha den van het veld ging, had z'n directe tegenstander kramp.
Belachelijk vond ik het van de Belg. Vanuit die positie moet een linkspoot trappen, duidelijk.quote:Nog 1 detail: Bij de Belg en op de Italiaan vonden ze v/d Vaart slecht, Ze hadden het er zelfs over dat hij die vrije trap opeisde (hij drukte zo ongeveer z'n leuter in Sonck z'n gezicht om de bal op te eisen) om t eproberen wat van z'n slechte optreden goed te maken met 1 actie.
Zo zwak speelde VDV niet. Vond Pienaar minder sterk spelen. En daarnaast viel de Mul ook niet echt geweldig in.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En Paveltje had net zo goed zelf rood kunnen krijgen
[..]
Belachelijk vond ik het van de Belg. Vanuit die positie moet een linkspoot trappen, duidelijk.
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:29 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ah en hoeveel Italianen verstaan "Juve teringlijers?"
Kortom zit niet zo te zeiken man!
ga eerst maar een in op mijn post voordat je zo'n grote bek hebt.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:32 schreef woordenaar het volgende:
[..]
Het werd in het Italiaans gezongen door de 020-aanhang simpele!
Maar goed, het laat jullie hypocrisie gewoon heel goed zien. Bedankt daarvoor!
En Juve teringlijers is iets waar je je druk om zou moeten maken?quote:Op donderdag 16 september 2004 10:32 schreef woordenaar het volgende:
[..]
Het werd in het Italiaans gezongen door de 020-aanhang simpele!
Maar goed, het laat jullie hypocrisie gewoon heel goed zien. Bedankt daarvoor!
Ik vind van niet, maar Koeman en de 020-huilebalken wel.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:34 schreef Yankee het volgende:
[..]
En Juve teringlijers is iets waar je je druk om zou moeten maken?
Zeik niet zo, loser.
nemen je ouders je wel serieus?quote:Op donderdag 16 september 2004 10:36 schreef woordenaar het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar Koeman en de 020-huilebalken wel.
Want die vonden 'Sylvie is een hoer' ook heel erg zielig snikboehoe
En Koeman wou zijn spelers weghalen snik
maar nu is het iets om je niet druk over te maken he? Duidelijk! Weer 020-hypocrisie in de praktijk.
Bedankt voor het aantonen van mijn gelijk
Kijk of je maakt een heel team uit voor teringlijers, of je pakt een speler (of diens vriendin) en die maak je voor hoer uit. Lijkt mij dat dit toch wel een verschil is.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:36 schreef woordenaar het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar Koeman en de 020-huilebalken wel.
Want die vonden 'Sylvie is een hoer' ook heel erg zielig snikboehoe
En Koeman wou zijn spelers weghalen snik
maar nu is het iets om je niet druk over te maken he? Duidelijk! Weer 020-hypocrisie in de praktijk.
Bedankt voor het aantonen van mijn gelijk
Moet ook zeggen dat het me niet is opgevallen hoor. We hadden wel een grappige kerel in het vak die de hele tijd "if you hate the fucking juve, clap your hands"wilde zingen. Maar om je daar nou druk om te makenquote:Op donderdag 16 september 2004 10:50 schreef zjroentje het volgende:
Het hele vergelijken van "Juve vaffanculo" met het Sylvie Meis gedoe is natuurlijk belachelijk.
En jij? Je persoonlijke mening over van der Vaart erbuiten gelaten, vond jij van der Vaart slecht spelen? Ik niet namelijk. Om 'm fantastisch te noemen is overdreven, maar hij heeft gewoon een goede pot gespeeld. Hij was erg actief en fanatiek bezig. Als je het dan over spelers hebt die slecht speelden, dan mag je het over De Mul hebben, en wellicht over Pienaar (maar dat vond ik persoonlijk wel meevallen). Nee, gisteren was in mijn ogen de beste wedstrijd van Ajax dit seizoen. Dat je dan met 0-1 verliest tegen Juve is kut, maar niet onmogelijk.quote:Nog 1 detail: Bij de Belg en op de Italiaan vonden ze v/d Vaart slecht, Ze hadden het er zelfs over dat hij die vrije trap opeisde (hij drukte zo ongeveer z'n leuter in Sonck z'n gezicht om de bal op te eisen) om t eproberen wat van z'n slechte optreden goed te maken met 1 actie.
Nee, maar het is idd goed dat je er over begint. Was een mooie vrouw idd.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:29 schreef Stpan het volgende:
Is er al nagepraat over de extreem lekkere ding waarbij Youri Mulder nog opmerkte dat op de tribune wel alles goed zat?
nu wordt het interessant, vertel@!quote:Op donderdag 16 september 2004 11:29 schreef Stpan het volgende:
Is er al nagepraat over de extreem lekkere ding waarbij Youri Mulder nog opmerkte dat op de tribune wel alles goed zat?
heeft iemand toevallig capsquote:Op donderdag 16 september 2004 11:29 schreef Stpan het volgende:
Ze zat denk ik in het uitvak want ze oogde nogal Italiaans. Bruine ogen, Zwart(of bruin) haar en zeer welgevormd.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:34 schreef Thermo het volgende:
[..]
nu wordt het interessant, vertel@!
Inderdaad, Italiaans uiterlijk, en Youri en Sjek waren opeens allebei sprakenloos......quote:Op donderdag 16 september 2004 11:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze zat denk ik in het uitvak want ze oogde nogal Italiaans. Bruine ogen, Zwart(of bruin) haar en zeer welgevormd.
Ze hadden wel meer mogen laten zien van haar. Dan had iemand misschien een cap kunnen maken.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:46 schreef Stpan het volgende:
[..]
Inderdaad, Italiaans uiterlijk, en Youri en Sjek waren opeens allebei sprakenloos......
Met commentaarquote:Op donderdag 16 september 2004 11:34 schreef Thermo het volgende:
[..]
nu wordt het interessant, vertel@!
quote:Op donderdag 16 september 2004 11:56 schreef twi het volgende:
[..]
Met commentaar
Zonder commentaar, vertraagd
Niet goed, niet slecht, de NOS was veel te laaiend over hem, de Belg wel erg negatief.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:28 schreef twi het volgende:
[..]
En jij? Je persoonlijke mening over van der Vaart erbuiten gelaten, vond jij van der Vaart slecht spelen?
Ben ik wel met je eens. Laaiend kan je er niet over zijn, maar de NOS ziet 'm elke week spelen en weet dat 'ie al bijna 18 maanden als een natte krant voetbalt. Vandaar de opmerking van Jack dat 'ie weer terug lijkt te komen.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Niet goed, niet slecht, de NOS was veel te laaiend over hem, de Belg wel erg negatief.
Heb 'm even ingekort, ze keek namelijk erg zuur aan 't einde van de cap. Dan eindig ik liever met dit shotquote:Op donderdag 16 september 2004 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Voetbalkennerquote:Op donderdag 16 september 2004 12:24 schreef Aeroxie het volgende:
Waarom speelde Davids niet mee?
Mensen zijn duidelijk vergeten wat Nedved ook allemaal heeft gedaan tegen Nederland de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:29 schreef DIGGER het volgende:
Tuurlijk, elke speler, dus ook Nedved, bedient zich wel eens van een makkelijke duik, gemene tik, etc. maar ik vind hem nou niet een matenaaier (dan had je gisteren bij Leverkusen die gast over 30 cm lucht moeten zien 'struikelen').
Had dat niet ook iets met davids te maken?quote:Op donderdag 16 september 2004 12:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Mensen zijn duidelijk vergeten wat Nedved ook allemaal heeft gedaan tegen Nederland de afgelopen jaren.
ff op google opgezocht?quote:Op donderdag 16 september 2004 12:38 schreef Aeroxie het volgende:
L0000000L duf moment hierzo denk ikHij speeld natuurlijk bij Inter
wat een oogstrelende lichtbron.......een betasting van de oogzenuwen,die bewegingen...........dat wegkijken...........die mond........ik neem een seizoenskaart voor het uitvak,in de hoop dat ze er dan nog zitquote:Op donderdag 16 september 2004 12:08 schreef twi het volgende:
[..]
Heb 'm even ingekort, ze keek namelijk erg zuur aan 't einde van de cap. Dan eindig ik liever met dit shot
[afbeelding]
Vond Pienaar eerlijk gezegd de slechtste man van het veld, ik hem niet op een goed geraakte bal kunnen betrappen........quote:Op donderdag 16 september 2004 11:28 schreef twi het volgende:
[..]
En jij? Je persoonlijke mening over van der Vaart erbuiten gelaten, vond jij van der Vaart slecht spelen? Ik niet namelijk. Om 'm fantastisch te noemen is overdreven, maar hij heeft gewoon een goede pot gespeeld. Hij was erg actief en fanatiek bezig. Als je het dan over spelers hebt die slecht speelden, dan mag je het over De Mul hebben, en wellicht over Pienaar (maar dat vond ik persoonlijk wel meevallen). Nee, gisteren was in mijn ogen de beste wedstrijd van Ajax dit seizoen. Dat je dan met 0-1 verliest tegen Juve is kut, maar niet onmogelijk.
Bovendien is de Belg natuurlijk weer gekleurd richting Sonck. Sonck neemt nooit vrije trappen. Die worden doorgaans genomen door Sneijder, van der Vaart, Galasek en zelfs Heitinga staat hoger op de lijst van gegadigden. Dus de Belg moet niet zo miepen over het feit dat de aanvoerder die bal, die goed lag voor een linkspoot, opeist.
Het sleutelwoord is hier weleensquote:Op donderdag 16 september 2004 10:29 schreef DIGGER het volgende:
Even opsommend:
Nedved: De man maakt een fantastische goal, De man was een constant gevaar voor de neusjes, die hem dan ook veelvuldig foutief afstopten, met 2 gele kaarten als resultaat (waarbij Sneijder nog blij mocht zijn met slechts geel, had net zo goed rood kunnen zijn), man liet zich niet vellen door de knie van Obodai in de onderrug en op het moment dat Nedved z'n werk gedaan ha den van het veld ging, had z'n directe tegenstander kramp.
Wat maakt dan uiteindelijk het verschil in de wedstrijd? 1 man: Nedved. (en hoezo maatenaaier, heeft ie om rood gevraagd voor Sneijder? fakte ie 40 minuten lang die blessure na die tackle in de rug van Obodai? Werd ie niet geduwd in de 16 (waarop het dan simpelweg aan de scheids is te beslissen, maar een flinke duw kreeg ie).
Tuurlijk, elke speler, dus ook Nedved, bedient zich wel eens van een makkelijke duik, gemene tik, etc. maar ik vind hem nou niet een matenaaier (dan had je gisteren bij Leverkusen die gast over 30 cm lucht moeten zien 'struikelen').
Ik zie grijze stoeltjes, dat zou betekenen hoofdtribune.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:45 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
wat een oogstrelende lichtbron.......een betasting van de oogzenuwen,die bewegingen...........dat wegkijken...........die mond........ik neem een seizoenskaart voor het uitvak,in de hoop dat ze er dan nog zit
Ik reken hem af op de hele wedstrijd idd - die jongen heeft echt het niveau niet.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:29 schreef The_Hives het volgende:
tja, jij ziet de goede reddingen niet.
misschien omdat ik het anders gezien heb, maar ik heb hem geen grote fouten zien maken.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik reken hem af op de hele wedstrijd idd - die jongen heeft echt het niveau niet.
Prutsen? Er was helemaal niks gepruts aan, hij speelde een prima partij.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:27 schreef SCH het volgende:
Wat was Stekelenburg weer aan het prutsen zeg
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:34 schreef twi het volgende:
[..]
Prutsen? Er was helemaal niks gepruts aan, hij speelde een prima partij.
Hij maakt een onzekere indruk, da's fataal voor een keeper op dat nivo.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:39 schreef twi het volgende:
Vertel jij dan maar eens waarmee 'ie de fout in ging dan?
Hij maakt een onzekere indruk, dat kun je toch wel begrijpen? Maar ik dwing jij niet dat ook te vinden. Hij coacht niet goed, maakt inschattingsfouten, laat ballen uit zijn handen glippen en stond bij die goal te schutteren als een klein kind.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:44 schreef twi het volgende:
Ja, dat kan ik ook wel over jou zeggen, dat je een onzekere indruk maakt, zonder het te beargumenteren.
Hij coachte z'n defensie goed, pakte de ballen die 'ie moest pakken, liet een keertje een bal hard stuiteren na 'm te hebben gevangen, om 'm direct weer in z'n handen te pakken en voor de rest tikte 'ie een paar gevaarlijke schoten uit het doel, met name van Oliveira. En ook die kopbal van Ibrahimovic pakte 'ie gewoon. Helemaal niks onzeker. Volgens mij heb jij een anti-Stekelenburg complex vanwege dat jongetje Waterman bij jullie in 't doel.
Wat is je volgende stap? Z'n vriendin dingen toewensen in spreekkoren?
Euh? Wie heeft dat nu weer bedacht??quote:Op donderdag 16 september 2004 13:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
Lijkt die trainer van Juventus echt op Jason Newsted? Foto?
oh oh oh wat mooi!quote:Op donderdag 16 september 2004 12:08 schreef twi het volgende:
[..]
Heb 'm even ingekort, ze keek namelijk erg zuur aan 't einde van de cap. Dan eindig ik liever met dit shot
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij maakt een onzekere indruk, dat kun je toch wel begrijpen? Maar ik dwing jij niet dat ook te vinden. Hij coacht niet goed, maakt inschattingsfouten, laat ballen uit zijn handen glippen en stond bij die goal te schutteren als een klein kind.
goeie stijl wel..goeie stijl....quote:Op donderdag 16 september 2004 11:56 schreef twi het volgende:
[..]
Met commentaar
Zonder commentaar, vertraagd
Ik ben het jandorie met je eensch...quote:Op donderdag 16 september 2004 13:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij maakt een onzekere indruk, dat kun je toch wel begrijpen? Maar ik dwing jij niet dat ook te vinden. Hij coacht niet goed, maakt inschattingsfouten, laat ballen uit zijn handen glippen en stond bij die goal te schutteren als een klein kind.
Wablief?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:47 schreef SCH het volgende:
en stond bij die goal te schutteren als een klein kind.
Alsof er niks aan vooraf gingquote:Op donderdag 16 september 2004 14:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wablief?
Die bal was in de kruising, in de KRUISING. Onhoudbaar.
Nee.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof er niks aan vooraf ging
Enlighten me.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Degelijk, niet goed. Hij kan beter, daar heb ik alle vertrouwen in. Hij had gisteren gewoon (nog) niet het niveau wat er in een Champions League wedstrijd tegen een topclub als Juventus gevraagd wordt.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:40 schreef kriele het volgende:
Ik verbaas me over de antipathie jegens Stekelenburg. Hij heeft gisteren een degelijke wedstrijd gekeept en die goal was absoluut niet zijn fout. Dat was gewoon pure klasse van Nedved.
Er ging een situatie aan vooraf zjroentje. Daar had een goede keeper invloed op gehad kunnen hebben.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Enlighten me.
Wat een onzin zeg. De enige goal die werd gescoord, daar hadden zelfs twee keepers niks aan kunnen veranderen. Voor de rest is de nul gehouden, ondanks dat Juve af en toe flink gevaarlijk was. Dat 'ie eerder in 't seizoen z'n fouten heeft gemaakt, ok. Dat mensen 'm een onzekere indruk vinden maken, dat is hun goed recht, maar als je behalve die onhoudbare goal je doel schoon houdt, dan heb je het gewoon naar behoren gedaan, op Champions League niveau.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Degelijk, niet goed. Hij kan beter, daar heb ik alle vertrouwen in. Hij had gisteren gewoon (nog) niet het niveau wat er in een Champions League wedstrijd tegen een topclub als Juventus gevraagd wordt.
wat een onzin...arsenal is alleen erg goed als ze veel ruimte krijgen...gewoon een ordinaire counterploeg.. als ze dit niet krijgen presteren ze amper wat. Gaan dit seizoen de CL weer niet winnen terwijl juve gewoon wel een goede kans heeft.quote:Op donderdag 16 september 2004 09:25 schreef PyTh het volgende:
En ik denk inderdaad dat Arsenal een maatje groter is dan Juventus, maar vond ze eigenlijk allebei niet hoogstaand voetballen.
Ik ben het met je eens dat Lobont beter is voor de ploeg.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Er ging een situatie aan vooraf zjroentje. Daar had een goede keeper invloed op gehad kunnen hebben.
Is Stekelenburg zo heilig? Ik had verwacht dat jullie nu wel zouden inzien dat je met Lobont beter af bent.
Arsenal heeft zich daar toch wel in verbeterd. Geduldig op de 16 van de tegenstander wachten op een gaatje beheersen ze ook, is al gebleken. Ze speelden gewoon zwak dinsdag.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:27 schreef mooiegek het volgende:
[..]
wat een onzin...arsenal is alleen erg goed als ze veel ruimte krijgen...gewoon een ordinaire counterploeg.. als ze dit niet krijgen presteren ze amper wat.
Sodemieter toch godverdomme op met je slappe en zeer eenzijdige kritiek! Nedved had ook smerige overtredingen en had ook zeker 1 x geel extra moeten hebben en dus rood.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:29 schreef DIGGER het volgende:
Even opsommend:
Gebruik eens normale taal, vriend.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:47 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Sodemieter toch godverdomme op met je slappe en zeer eenzijdige kritiek! Nedved had ook smerige overtredingen en had ook zeker 1 x geel extra moeten hebben en dus rood.
Ben je vriend niet. Dus......quote:Op donderdag 16 september 2004 15:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Gebruik eens normale taal, vriend.
Nedved werd hard aangepakt, maar dat hoort erbij. Zoals het er ook bij hoort dat hij af en toe wat terug deed. De zogenaamde 'zware' overtreding op de Jong viel heel erg mee trouwens.
smerig was ie niet,wel een 2e waard dus roodquote:Op donderdag 16 september 2004 15:47 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Sodemieter toch godverdomme op met je slappe en zeer eenzijdige kritiek! Nedved had ook smerige overtredingen en had ook zeker 1 x geel extra moeten hebben en dus rood.
Deze had ik net even gemist.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:24 schreef Aeroxie het volgende:
Waarom speelde Davids niet mee?
Als Sonck normaal ingespeeld wordt mag je hem beoordelen, niet na zulke crisisballen.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens, die frietenbakker was echt een drama zeg.. Las ergens dat ie geen fatsoenlijke bal had gehad... Moet ie er maar niet steeds over struikelen...
Hij speelde slecht, zo slecht zelfs dat één goaltje dat niet kon verbloemen.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan had ie nog slecht gespeeld, hoewel minder slecht omdat een spits in eerste instantie toch afgerekend blijft worden op zn productie
Helemaal mee eens! Sonck gewoon een tijdje laten gaan, dan gaat hij gewoon los komen. Goede voorzetten van Rosales en Mitea en hij gaat goals produceren als het winden zijnquote:Op donderdag 16 september 2004 17:12 schreef twi het volgende:
Je doelt toch niet op Sylvie plamuur he?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:54 schreef Thermo het volgende:
Waarom wordt er niet meer over die mooie dame gepraat ipv al dat poep?
Mensen die met kritiek van het publiek kunnen omgaan, moeten niet bij Ajax gaan spelen. Verder, hij liep gisteren ófwel helemaal niet, ófwel in een tweemansdekking van de Italianen.. Ongeacht welk systeem je speelt is dat niet goed te noemen.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:12 schreef twi het volgende:
Al dat gezanik op Sonck, bah. Die gozer gaat 't gewoon goed doen, en doet 't ook al aardig. Niet goed, maar wat kun je verwachten van iemand waar Koeman afgelopen seizoen keer op keer met een moker op z'n hoofd heeft staan rammen. En 't publiek ook, trouwens.
Nee, dat mooie vrouwtje die je even zag tijdens de voorbeschouwingquote:Op donderdag 16 september 2004 18:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je doelt toch niet op Sylvie plamuur he?
En dat heeft wat met de wedstrijd te makenquote:Op donderdag 16 september 2004 18:17 schreef Yankee het volgende:
Nee, dat mooie vrouwtje die je even zag tijdens de voorbeschouwing
Typerend.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:13 schreef methodmich het volgende:
Raffie nam hem niet in het cirkeltje.
Vreemd. Die grens ging er eerst voorstaan, maar ging toen weer opzij. Word de corner genomen is het weer niet goed. Erg vreemd.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:16 schreef methodmich het volgende:
Daar was de grens over aan het zeuren. Wellicht een aanbidder van La Meis.
Mwah, drie keer een aftrap over laten nemen is ook niet echt jé van het natuurlijk.. En het laatste kwartier is er volgens mij niet 1x voordeel gegeven voor beide partijen.. Dat was wel in het voordeel van Juve (die daar slim, geroutineerd, etc gebruik van maakte)quote:Op donderdag 16 september 2004 20:10 schreef methodmich het volgende:
Vond ik wel meevallen. Laatste actie was idd wat pietluttig, maar verder.
Ze is trouwens Amsterdamse. Ze liep vanochtend bij de metro bij Amsterdam Centraalquote:Op donderdag 16 september 2004 12:08 schreef twi het volgende:
[..]
[afbeelding]
B&W FIGHTERS: TIFOSI SI, ULTRAS NO!quote:Op donderdag 16 september 2004 22:15 schreef speert.flies het volgende:
weet iemand trouwens wat er op dat spandoek stond wat 410 had.. ??
halverwege de rust lieten ze een spandoek zien met italiaanse tekst erop..
Het is ook nooit goed he. Trouwens aanmoedigen kon je het ook niet echt noemen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:55 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dat je niet fluit oke, dat je hem ook nog gaat aanmoedigen is achterijk. Hij speelt bij de tegenstander, heeft alles bijelkaar gelogen qua transfer-verhaal, en is vanaf vertrek gewoon ex-Ajacied. Wie gaat hem nu aanmoedigen. Ga lekker in het Juve vak zitten in het vervolg, Judassen.
... Zeikerd, met een hoofdletter Z.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:55 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dat je niet fluit oke, dat je hem ook nog gaat aanmoedigen is achterijk. Hij speelt bij de tegenstander, heeft alles bijelkaar gelogen qua transfer-verhaal, en is vanaf vertrek gewoon ex-Ajacied. Wie gaat hem nu aanmoedigen. Ga lekker in het Juve vak zitten in het vervolg, Judassen.
idd terwijl het eigenlijk alleen Seedorf is waar Ajax supporters een hekel aan hebben.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:45 schreef aldostuta het volgende:
En de mensen maar janken dat de Ajax supporters niet trouw zijn aan hun spelers
De wonderen zijn blijkbaar de wereld nog niet uit, maar huldequote:Op vrijdag 17 september 2004 16:45 schreef aldostuta het volgende:
En de mensen maar janken dat de Ajax supporters niet trouw zijn aan hun spelers
Fantastisch.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:10 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ex-speler is ex-speler. Sonck moest de wedstrijd winnen voor ons, maar wat gaan die malloten doen, de Belg uitfluiten bij wanprestatie's en Zlatan aanmoedigen.
Kwaliteitsverschil of niet, Sonck is de nieuwe spits en daar moeten we het voorlopig mee doen, Zlatan is weg en een verrader, die ga je dus niet mallotig aanmoedigen voor zo'n belangrijke wedstrijd. Zeker als je weet dat hij in interviews heeft gezegd dat ie 'gebroken' kan worden als speler in een wedstrijd door fluitconcerten, en erg vatbaar daarvoor is. Wat wil je nou, winnen of een potje slijmen. Zonder meteen spreekkoren erbij te halen.
En dat allemaal om die ene slalomgoal tegen 3e rangs cafevoetballers van NAC. Schei toch uit. Ik poep op momentenvoetballer Zlatan de Judas. En het publiek moet het hoofd eens uit zijn aars halen. Groetjes,
E. Davids.
Jongen heeft toch weinig echte kansen gehad en schoot er af en toe nog wel eens eentje in per ongeluk. Als je dan woensdag het totale gebrek aan inzicht, handelingssnelheid en techniek ziet, dan word je daar niet vrolijk van, zelfs niet als Feyenoord-supporter. Betere tegenstanders ben ik alleen maar voor.quote:Op zondag 19 september 2004 15:04 schreef methodmich het volgende:
Dan heeft ie het nog lang volgehouden bij je, Stanley...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |