ik een half jaar langquote:Op woensdag 15 september 2004 22:38 schreef D-Devil het volgende:
Collega van me heeft eens op een dag in die hele MG ZT, ZR series mogen testrijden, uitnodiging van MG.
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:38 schreef D-Devil het volgende:
Collega van me heeft eens op een dag in die hele MG ZT, ZR series mogen testrijden, uitnodiging van MG.
Doet dat!! Maar ik ga nu slapen want morgen weer vroeg opquote:Op woensdag 15 september 2004 22:40 schreef Ultimora het volgende:
zal wel ffkes wat foto's opsnorren
dan begin ikquote:Op woensdag 15 september 2004 22:42 schreef D-Devil het volgende:
Ik moet morgen pas om 7 uur op en dan de hele dag training geven.
standaardopmerking die niet klopt. t onderhoud is net zo duur als elke gemiddelde andere auto in de prijsklasse waarin je hem koopt. een BMW is ook niet goedkoop om te rijden ofwel dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:41 schreef D-Devil het volgende:
Ik vind het echt gave wagentjes, alleen is het onderhoud ervan best duur volgens mij.
Kleintje ?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:45 schreef ook_gek het volgende:
hier om de hoel staat een leuke MG geeen idee welk model. Lijkt wel een rally model kan dat?
Die post heb ik eerder gezien ergensquote:Op woensdag 15 september 2004 22:45 schreef Ultimora het volgende:
[..]
standaardopmerking die niet klopt. t onderhoud is net zo duur als elke gemiddelde andere auto in de prijsklasse waarin je hem koopt. een BMW is ook niet goedkoop om te rijden ofwel dan?
Tsja, 120 of 180 Pk, niet echt veel meer voor deze tijd zou ik zeggen maar toch wel een auto die je niet elke dag zult zienquote:Op woensdag 15 september 2004 22:52 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Deze is het![]()
is dit een speciale bak of niet?
Want dan maak ik er van de week effe een foto van![]()
klopt, maar een Rover 6xx is gebaseerd op Honda techniek, dus honda onderdelen, een 75/ZT heeft ook een hele zwik BMW onderdelen dr in. onderhoud gaat met vaste prijzen, bij rover en MG dus je weet altijd waar je aan toe bent bij bepaalde reparaties, en beurten.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:50 schreef D-Devil het volgende:
BMW 325i coupé E36 zie je meer en heb je dus gemakkelijker een onderdeel van dan een MG, toch?
ik welquote:Op woensdag 15 september 2004 22:55 schreef D-Devil het volgende:
maar toch wel een auto die je niet elke dag zult zien.
Zo'n ZR160 heeft 160 PKquote:Op woensdag 15 september 2004 22:59 schreef BazzoS het volgende:
Hoeveel PK had die ZR? OMG wat een mooie autoMooi klein, mooie kleur
zien jaquote:Op woensdag 15 september 2004 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wel![]()
Zal best vooruit willen danquote:Op woensdag 15 september 2004 23:04 schreef Ultimora het volgende:
[..]
Zo'n ZR160 heeft 160 PK![]()
Die discussie mag je met dat irri mannetje GotenS voerenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wel![]()
oi Herr.Flick hoe is het?quote:Op donderdag 16 september 2004 00:26 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik ga dalijk lekker ff een dopje zetten,
spreek jullie later wel weer us.
Mazzel
diegene die hier training geeft zit in de filequote:Op donderdag 16 september 2004 09:14 schreef ook_gek het volgende:
Zo ik zit weer op m,n werk te werken![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 09:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
diegene die hier training geeft zit in de file
quote:Op donderdag 16 september 2004 09:53 schreef Ultimora het volgende:
goedemorgen mensen![]()
* BazzoS heeft de wekker GVD 1,5 uur de te vroeg gezet en is daarom nogal vroeg op school
Ik moet aan het ondernemingsplan werken, we werken met zn 2en, dus dat zal niet lukken denk ik.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:18 schreef Ultimora het volgende:
jup OLCkom je gezellig hier heen?
Van auto zal ik vanmiddag maken. En van dat wijf hoef je nietquote:Op donderdag 16 september 2004 10:27 schreef BazzoS het volgende:
Foto van oto+biatch
SAP???quote:Op donderdag 16 september 2004 10:50 schreef Thermo het volgende:
Zo SAP probleem opgelost net, SAP ierland zegt dat het niet kan, Thermo zegt van wel.
Thermo heeft gelijk.
Sap snapt het niet. heerlijk
SAP business onequote:Op donderdag 16 september 2004 10:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SAP???
Het ondernemingsplan gaat 5 uur per week vrjie tijd kosten
En waar gaat t over?quote:
jij voert ook geen fuck uit op school he?quote:Op donderdag 16 september 2004 11:32 schreef BazzoS het volgende:
Ja
CRM en ERP implementatie.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En waar gaat t over?
èlwas dusquote:Op donderdag 16 september 2004 11:45 schreef LWaS het volgende:
as you wish
ik weet het zelf niet eens![]()
Elwasso HIIIIIIIIHAAAAAAAAAquote:Op donderdag 16 september 2004 11:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
èlwas dus![]()
Luie stinkerdquote:Op donderdag 16 september 2004 11:36 schreef BazzoS het volgende:
sterker nog, ik zit nog thuis
quote:Op donderdag 16 september 2004 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elwasso HIIIIIIIIHAAAAAAAAA
Lui wel, stinken nietquote:Op donderdag 16 september 2004 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Luie stinkerd
Peu zoals bij Peugeot, en Rac, niet zoals bij Racer, maar als RaKquote:Op donderdag 16 september 2004 11:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]Dat dan weer niet.
PeuRac gewoon zoals je het verwacht? geen rare klanken ofzo?
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 16 september 2004 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Peu zoals bij Peugeot, en Rac, niet zoals bij Racer, maar als RaK
Ik heb wel een ideequote:Op donderdag 16 september 2004 12:15 schreef ook_gek het volgende:
ik heb geen idee hoe ik aan m,n user name gekomen ben![]()
duhquote:Op donderdag 16 september 2004 12:21 schreef LWaS het volgende:
BazzoS is van de Breezah toch?
ECHT?quote:Op donderdag 16 september 2004 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee
Ulti zit in de les, naar een of andere vage leraar te luisterenquote:Op donderdag 16 september 2004 12:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
@ ulti.. geweldig hoe sommige reageren @ je kamptopique
Die heb ikquote:Op donderdag 16 september 2004 13:15 schreef PeuRac het volgende:
Hey, iemand poste laatst een link naar een belgische site hier, met allemaal tunes en intro's van (oude) tv series. Maar ik kan die link niet maar vinden, kan iem me helpen?
Daar heb ik dus geen fuck aanquote:Op donderdag 16 september 2004 15:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die heb ik
Geef hem vanavond wel effe.
Heb hem nu niet bij de hand![]()
* PeuRac weer verder werk![]()
hij staat op de andere pc, moet je ff wachten tot ook_gek em geeft, of na ik heb gegetenquote:Op donderdag 16 september 2004 16:12 schreef Bond het volgende:
Geef dan even die link voor andere mensen, ben nu wel benieuwd wat er allemaal staat.
Doner Kebab, met lekker veel knoflook en whiskey sausquote:Op donderdag 16 september 2004 17:14 schreef BoJo het volgende:
ik ben thuis, ik heb honger en ik verschuif de afwas naar morgen
Nu nog beslissen wat voor junkfood ik wil eten
K, ff kijken of er een filmpje staat voor mijn iconquote:Op donderdag 16 september 2004 17:12 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben om uurtje of 6 kwart over 6 wel thuis denk ik. Dan knal ik hem hier wel even neer![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doner Kebab Shoarma, met lekker veel knoflook en whiskey tomaten/uien saus van de Aswan
Wij eten saucijzenbroodjesquote:Op donderdag 16 september 2004 17:14 schreef BoJo het volgende:
ik ben thuis, ik heb honger en ik verschuif de afwas naar morgen
Nu nog beslissen wat voor junkfood ik wil eten
Met 4x BBQ sausquote:Op donderdag 16 september 2004 17:34 schreef BoJo het volgende:
ik ga denk ik 20 kipnuggets halen![]()
neehh curryquote:Op donderdag 16 september 2004 17:35 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Met 4x BBQ saus
en je hebt geen ouders?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:33 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Wij eten saucijzenbroodjes
* hermandeperman is te lui om te koken
heb jij ooit zelf iets gekooktquote:Op donderdag 16 september 2004 17:34 schreef BoJo het volgende:
ik ga denk ik 20 kipnuggets halen![]()
jaquote:Op donderdag 16 september 2004 17:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
heb jij ooit zelf iets gekookt?
magnetron koken telt nietquote:Op donderdag 16 september 2004 17:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja![]()
pasta, vlees, wokken en omelet (afgezien van gisteren)quote:Op donderdag 16 september 2004 17:43 schreef Steve-O het volgende:
[..]
magnetron koken telt niet
Een magnetron is ook niet om te koken...quote:Op donderdag 16 september 2004 17:43 schreef Steve-O het volgende:
[..]
magnetron koken telt niet
da's verwarmen danwel laten exploderenquote:Op donderdag 16 september 2004 17:45 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Een magnetron is ook niet om te koken...
Een magnetron verwarmt niet...quote:Op donderdag 16 september 2004 17:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
da's verwarmen danwel laten exploderen
Dan mag je over een week naar de dealer voor de 1e (gratis) controle beurt (toch?)quote:Op donderdag 16 september 2004 17:46 schreef Ballebek het volgende:
Ik heb me Peugeot in iets meer dan een maand al 8000km verder getrapt... Daar zit ook 2 weken vakantie tussen
onee... vandaar natuurlijk dat als ik er iets bevroren instop het er warmer uitkomtquote:Op donderdag 16 september 2004 17:47 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Een magnetron verwarmt niet...
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan mag je over een week naar de dealer voor de 1e (gratis) controle beurt (toch?)
Kookjoquote:Op donderdag 16 september 2004 17:46 schreef BoJo het volgende:
wokken is wel relaxt, je flikkert gewoon van alles erin en roeren maar
ik vergeet alleen steeds de ingredienten te kopen.
en nu ga ik nuggets halen![]()
de wok is je grote vriend je ken er vrijwel alles in klaarmakenquote:Op donderdag 16 september 2004 17:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
pasta, vlees, wokken en omelet (afgezien van gisteren)![]()
opwarmen danquote:Op donderdag 16 september 2004 17:45 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Een magnetron is ook niet om te koken...
Dat had ik ook bij mijn peugeot...quote:Op donderdag 16 september 2004 17:50 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Die lui zullen wel verbaast zijnquote:Op donderdag 16 september 2004 17:50 schreef Ballebek het volgende:
[..]
De reactie was ook: "HUH?!?!?!?!?!?! Het is na 10.000 niet na 1000 km!"quote:Op donderdag 16 september 2004 17:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die lui zullen wel verbaast zijnik bedoel, niet veel mensen rijden 100k per jaar
domme juten staan te flitsen voor een politie bueau hierquote:radar nh n203 koog aan de zaan ri zaandam thv heuvel na station koog bloemwijk (corsa a 16v)
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:55 schreef Ballebek het volgende:
[..]
De reactie was ook: "HUH?!?!?!?!?!?! Het is na 10.000 niet na 1000 km!"
Duurde ff voordat ze het snapten
Want?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]Altijd leuk, mensen welke veel rijden
diequote:Op donderdag 16 september 2004 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]Altijd leuk, mensen welke veel rijden
luie hondeN!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
domme juten staan te flitsen voor een politie bueau hier
Tuurlijk wel, die moesten gister koken ik was er niet, "dus" er werd patat gehaaldquote:Op donderdag 16 september 2004 17:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en je hebt geen ouders?
Andere mensen denken dat je, je verspreekt, of dat ze je verkeerd verstaanquote:Op donderdag 16 september 2004 18:02 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Want?
Goed he,heerlijke motorvakantie gehad,ben naar de pyrenees geweest,in 1 week ruim 4600km gereden!quote:Op donderdag 16 september 2004 01:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oi Herr.Flick hoe is het?
OTquote:Op donderdag 16 september 2004 18:11 schreef LoverGirl het volgende:
Ik ben trouwens vandaag met een Peugeot naar school gegaan! de fiets van ma, want ik had een lekke band
http://www.yasin.be/tunes <-- De sitequote:Op donderdag 16 september 2004 15:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die heb ik
Geef hem vanavond wel effe.
Heb hem nu niet bij de hand![]()
* ook_gek weer verder werk![]()
.bequote:Op donderdag 16 september 2004 18:16 schreef ook_gek het volgende:
http://www.yasin.be/tunes <-- De site![]()
goedquote:Op donderdag 16 september 2004 18:13 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Goed he,heerlijke motorvakantie gehad,ben naar de pyrenees geweest,in 1 week ruim 4600km gereden!
Verders gisteravond nog een heerlijke dop gezet!![]()
En je kent vast wel het gezegde : met slechte mensen gaat het altijd goed...
En met U?![]()
Is anders wel een leuke sitequote:Op donderdag 16 september 2004 18:16 schreef Steve-O het volgende:
[..]
.be
Eten halenquote:Op donderdag 16 september 2004 18:22 schreef ook_gek het volgende:
Waar is BoJo![]()
Ik was je aan het missenquote:Op donderdag 16 september 2004 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat is er![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik was je aan het missen![]()
Sod itquote:Op donderdag 16 september 2004 18:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
OT!
Zijn je ouders nog niet terug danquote:Op donderdag 16 september 2004 18:28 schreef BoJo het volgende:
20 kipnuggets en een quarter pounder![]()
helpdesksletje zit ineens in een ander teamquote:Op donderdag 16 september 2004 18:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zijn je ouders nog niet terug dan
En heeft het spookmeisje geen eten voor je?
Kan je niet eten bij dat helpdesk sletje![]()
Afwassen?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
helpdesksletje zit ineens in een ander team![]()
spookmeisje is vervelend, daar eet ik alleen in het weekend![]()
en m'n ouders komen ergens eind volgende week terug![]()
morgenquote:Op donderdag 16 september 2004 18:33 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Afwassen?
Je bent slecht, als je dat maar weetquote:Op donderdag 16 september 2004 18:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
morgen
deadline is de avond voordat m'n ouders terug zijn![]()
ik loop altijd achter de feiten aan en schuif problemen voor me uit tot ik het echt moet doenquote:Op donderdag 16 september 2004 18:35 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Je bent slecht, als je dat maar weet
Wij hebben een afwasmachine... maar de ketel doet het nog steeds niet (hij deed het even maar dan stond elke keer de badkamer vol gas) en ik mag er nog steeds geen spaceshuttle van makenquote:Op donderdag 16 september 2004 18:36 schreef D-Devil het volgende:
He bah, afwassen dat moet ik ook zometeen nog doen.
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:36 schreef ook_gek het volgende:
ik ben blij dat m,n ouders weer thuis zijn.
Er waren al mensen die vroegen aan mij of ik aan het afvallen was.
Ze vonden me zo mager![]()
Ik werd zelfs bij gevoerd op m,n werk whehehe
Mannen... je kunt ze ook niet alleen latenquote:Op donderdag 16 september 2004 18:36 schreef ook_gek het volgende:
ik ben blij dat m,n ouders weer thuis zijn.
Er waren al mensen die vroegen aan mij of ik aan het afvallen was.
Ze vonden me zo mager![]()
Ik werd zelfs bij gevoerd op m,n werk whehehe
Ik heb een zusje dus die doet altijd alles.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik loop altijd achter de feiten aan en schuif problemen voor me uit tot ik het echt moet doen![]()
![]()
Kom jij dan kokenquote:Op donderdag 16 september 2004 18:38 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Mannen... je kunt ze ook niet alleen laten
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb een zusje dus die doet altijd alles.
1X heb ik zo alles de vaatwasser in getieft. En van af dat moment mag ik het niet meer doen.
Er waren wat dingen gesmolten
Zelfde als koken. Na 2X op een paar meter afstand een brandalarm laten afgaan is niet goed![]()
Dat lukt mij toch ook nog welquote:Op donderdag 16 september 2004 18:40 schreef ook_gek het volgende:
Zelfde als koken. Na 2X op een paar meter afstand een brandalarm laten afgaan is niet goed![]()
Ik was pannenkoeken aan het maken met 4 pannen tegelijk. Ramen deuren en afzuiger was dicht. Dus lekker aan het roken. Ik ging echt als een speer. Mijn ouders waren op vakantie en zater ergens aan de andere kant van de wereld. Mijn zusje zat boven. De brandmelder hangt een meter of 5 van de keuken vandaan. En die gaat op een gegeven moment af. Mijn zusje hooft dat boven en roept spontaan. BRAND! Mijn moeder zit nog aan die tel en zegt BRAND? OH MIJ GOD ER IS BRAND BIJ ONS THUIS. Iedereen daar natruulijk n paniek ook onbekende mensen. M,n zusje rent de trap in 3 stappen naar beneden ( dat is erg knap ) En roept MARK WTF DOE JE! Dus ik sta daar met 2 pannen in m,n hand om de pannenkoeken om te draaien en zeg droog.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:42 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat lukt mij toch ook nog wel.
Daar mag hij niet postenquote:Op donderdag 16 september 2004 18:49 schreef Ultimora het volgende:
Culinesse à gogo
Tja, meeste van het usual spul,omega 25v6 de koppakkingen vervangen,calibra v6 distr.riem,een merc. 300sl met een elekt. storing,en de rest gewone vehikels....quote:Op donderdag 16 september 2004 18:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
goed
Nog aan leuke otoo's gesleuteld?
Eeeh... ik heb morgennacht om tien voor half drie twee minuutjes de tijd...quote:Op donderdag 16 september 2004 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom jij dan koken![]()
Ik heb spontaan medelijden met je zusjequote:Op donderdag 16 september 2004 18:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik was pannenkoeken aan het maken met 4 pannen tegelijk. Ramen deuren en afzuiger was dicht. Dus lekker aan het roken. Ik ging echt als een speer. Mijn ouders waren op vakantie en zater ergens aan de andere kant van de wereld. Mijn zusje zat boven. De brandmelder hangt een meter of 5 van de keuken vandaan. En die gaat op een gegeven moment af. Mijn zusje hooft dat boven en roept spontaan. BRAND! Mijn moeder zit nog aan die tel en zegt BRAND? OH MIJ GOD ER IS BRAND BIJ ONS THUIS. Iedereen daar natruulijk n paniek ook onbekende mensen. M,n zusje rent de trap in 3 stappen naar beneden ( dat is erg knap ) En roept MARK WTF DOE JE! Dus ik sta daar met 2 pannen in m,n hand om de pannenkoeken om te draaien en zeg droog.
Ik ben pannenkoeken aan het maken maar het rookt een beetje![]()
JA hier is mama zegt m,n zusje. Dus mijn moeder helemaal uit haar dak zeg![]()
Ik was ECHT blij dat ze aan de andere kant van de wereld zat anders had ik nu dood geweest![]()
Man man wat een paniek ook weer![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:46 schreef ook_gek het volgende:
Ik was pannenkoeken aan het maken met 4 pannen tegelijk. Ramen deuren en afzuiger was dicht. Dus lekker aan het roken. Ik ging echt als een speer. Mijn ouders waren op vakantie en zater ergens aan de andere kant van de wereld. Mijn zusje zat boven. De brandmelder hangt een meter of 5 van de keuken vandaan. En die gaat op een gegeven moment af. Mijn zusje hooft dat boven en roept spontaan. BRAND! Mijn moeder zit nog aan die tel en zegt BRAND? OH MIJ GOD ER IS BRAND BIJ ONS THUIS. Iedereen daar natruulijk n paniek ook onbekende mensen. M,n zusje rent de trap in 3 stappen naar beneden ( dat is erg knap ) En roept MARK WTF DOE JE! Dus ik sta daar met 2 pannen in m,n hand om de pannenkoeken om te draaien en zeg droog.
Ik ben pannenkoeken aan het maken maar het rookt een beetje![]()
JA hier is mama zegt m,n zusje. Dus mijn moeder helemaal uit haar dak zeg![]()
Ik was ECHT blij dat ze aan de andere kant van de wereld zat anders had ik nu dood geweest![]()
Man man wat een paniek ook weer![]()
Ik niet, maar goed ik heb ook een levenquote:Op donderdag 16 september 2004 19:25 schreef LoverGirl het volgende:Ik kan helemaal meezingen met Busted - Who's David...
Uhm weet je wat er gebeurt met een magnetron wanneer je daar bestek in je eten laat zitten.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:58 schreef Ultimora het volgende:
genoeg voor d magnetron dus
Ja, waarom dènk je dat ik me ervoor schaamquote:Op donderdag 16 september 2004 19:27 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik niet, maar goed ik heb ook een leven.
Ik verveel me, vertelquote:Op donderdag 16 september 2004 19:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm weet je wat er gebeurt met een magnetron wanneer je daar bestek in je eten laat zitten.
Goed ik kan je het vertellen. Dus ook op m,n werk mag ik geen magnetron aan raken![]()
Maar maar maar... hoe enzo?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:47 schreef plastiekbootje het volgende:
iets met kortsluiting probably
Het was zo een combi ding. Dus iemand had de oven gebruikt. Ik heb er de balle verstand van en ik flikker een bak met eten van iemand anders er in zet hem op 4min magnetron en zet hem aan en loop weg. Een geluid opeens. Iets wat knettert. Ik ga terug ja hoor 1 en al vuurwerk in dat ding. Niet meer normaal. Collega van me WTF is dat dan lul zet uit zet uit. Dus ik zeg NO WAY dat ik in de buurt ga komen van dat ding. Straks ontploft het. Ik wil oud worden.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:35 schreef LoverGirl het volgende:
Ik verveel me, vertel
Zeg 's eerlijk wat je gerookt hebt?quote:Op donderdag 16 september 2004 19:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het was zo een combi ding. Dus iemand had de oven gebruikt. Ik heb er de balle verstand van en ik flikker een bak met eten van iemand anders er in zet hem op 4min magnetron en zet hem aan en loop weg. Een geluid opeens. Iets wat knettert. Ik ga terug ja hoor 1 en al vuurwerk in dat ding. Niet meer normaal. Collega van me WTF is dat dan lul zet uit zet uit. Dus ik zeg NO WAY dat ik in de buurt ga komen van dat ding. Straks ontploft het. Ik wil oud worden.
Maar goed al snel was ik er toch wel achter dat ik het wel moest doen. Want anders was de kans groot dat er meer de lucht in zou gaan. ( je hebt vreemde gedachte,s wanneer je in paniek bent )
Op het moment dat ik het deurtje open wil doen slaat hij uit. Dus ik zeg. Yo je eten is klaar![]()
Dus die collega zegt. Gast je mag blij zijn als hij een minuut heeft aangestaan. En zeker geen 4. Dus ik zeg. HMMM GOED punt. Nou ja uhm niet dat het erg is. Want van je bakje is niks over.
Wat blijkt dat ding stond op overn stand toen ik hem ging gebruiken ik heb hem op magnetron gezet echter het ijzere rekje ben ik vergeten uit te halen. Dat was dus dat ding wat geluid maakte en een geweldige licht show aan het geven was.
Dus ik zeg Whehehe dat rekje heeft een licht show van z,n leven gegeven als of het z,n laatste was. Na 20sec waren we er achter dat het ook ECHT z,n laatste was. De magnetroon was niet meer tussen ons. hij was vervlogen naar de magnetron hemel![]()
vraag beter wat z'n moeder gerookt had tijdens haar zwangerschap van hemquote:Op donderdag 16 september 2004 20:04 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Zeg 's eerlijk wat je gerookt hebt?
Ook goedquote:Op donderdag 16 september 2004 20:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
vraag beter wat z'n moeder gerookt had tijdens haar zwangerschap van hem
quote:Op donderdag 16 september 2004 20:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
vraag beter wat z'n moeder gerookt had tijdens haar zwangerschap van hem
Oh, en wie zei er ookalweer dat ik "het kind van de duivel" was?quote:Aantal posts: 1666 (gemiddeld 5 per dag)
Aantal posts: 30343 (gemiddeld 29 per dag) <----quote:Op donderdag 16 september 2004 20:11 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Oh, en wie zei er ookalweer dat ik "het kind van de duivel" was?
En maar zeggen dat IK ADHD hebquote:Op donderdag 16 september 2004 20:12 schreef ook_gek het volgende:
Mijn moeder is gestopt met roken toen ze zwanger van mij was.
Ze heeft altijd gezond gegeten dus ik weet het echt niet![]()
Ja, jij hebt geen leven, maar het ging om de drie zessenquote:Op donderdag 16 september 2004 20:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Aantal posts: 30343 (gemiddeld 29 per dag) <----![]()
Iedereen denkt dat ik ADHD heb. Snap er niks vanquote:Op donderdag 16 september 2004 20:12 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
En maar zeggen dat IK ADHD heb
Neh, ik ook niet, maar waarom ga je mij er dan van beschuldigen? moet je als je je sloom voelt een post van jezelf lezen, dan weet je waaromquote:Op donderdag 16 september 2004 20:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat ik ADHD heb. Snap er niks van![]()
Zeker... wij hebben ook een magnetron, zou het daardoor komen dan?quote:Op donderdag 16 september 2004 20:16 schreef plastiekbootje het volgende:
..magnetron straling he, gevaarlijk hoor
ja mijne zei dat ook al, maar dan vraag ik me toch af waar ik die blik van alsof ik altijd stoned ben vandaan hebquote:Op donderdag 16 september 2004 20:12 schreef ook_gek het volgende:
Mijn moeder is gestopt met roken toen ze zwanger van mij was.
Ze heeft altijd gezond gegeten dus ik weet het echt niet![]()
Gebruik je veel typex als je schrijft?quote:Op donderdag 16 september 2004 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja mijne zei dat ook al, maar dan vraag ik me toch af waar ik die blik van alsof ik altijd stoned ben vandaan heb![]()
ik voel me nooit sloom. Alleen wanneer ik een kater heb van het stappen. Maar dan ben ik ook niet in staat om te lezen. Dan doe ik alleen maarquote:Op donderdag 16 september 2004 20:16 schreef LoverGirl het volgende:
moet je als je je sloom voelt een post van jezelf lezen, dan weet je waarom
Ik krijg wel eens de vraa of ik stoned benquote:Op donderdag 16 september 2004 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja mijne zei dat ook al, maar dan vraag ik me toch af waar ik die blik van alsof ik altijd stoned ben vandaan heb![]()
m'n grote hobby is modelauto's inelkaar zetten maar ik kom vreemd genoeg nooit verder dan het openen van de lijmquote:Op donderdag 16 september 2004 20:18 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Gebruik je veel typex als je schrijft?
Opgelostquote:Op donderdag 16 september 2004 20:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n grote hobby is modelauto's inelkaar zetten maar ik kom vreemd genoeg nooit verder dan het openen van de lijm![]()
dat vind ik dan wel knap, dat zij snuift en jij word licht in je hoofdquote:Op donderdag 16 september 2004 20:21 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Opgelost
Mijn zusje ging laatst echt typex snuiven... en ik zat ernaast, huiswerk te maken... kwerd helemaal licht in mn hoofd
Ja, zij ook waarschijnlijk, maar ze zat het op een papiertje te smeren en op m'n boeken te leggen enzo...quote:Op donderdag 16 september 2004 20:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat vind ik dan wel knap, dat zij snuift en jij word licht in je hoofd![]()
vervelend zusjequote:Op donderdag 16 september 2004 20:24 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ja, zij ook waarschijnlijk, maar ze zat het op een papiertje te smeren en op m'n boeken te leggen enzo...
Oh, en wat heeft je tot deze geweldige conclusie doen komen? Je telefoonrekening?quote:Op donderdag 16 september 2004 20:32 schreef ook_gek het volgende:
ik bel nog al veel![]()
Je mag wel bij mij komen, we hebben plastic borden, en je kunt bijna zeker beter koken als mn moederquote:Op donderdag 16 september 2004 20:41 schreef LoverGirl het volgende:
Oh, mensen, ik heb een bord gebroken en nu zou ik in de zeer nabije toekomst wel eens een onderduikadresje nodig kunnen hebben... vrijwilligers? * PeuRac kijkt iedereen lief aan...
boeiend.. ik ookquote:Op donderdag 16 september 2004 20:32 schreef ook_gek het volgende:
ik bel nog al veel![]()
Ik heb altijd al een real doll willen hebben. Dus kom maar bij mij wonenquote:Op donderdag 16 september 2004 20:41 schreef LoverGirl het volgende:
Oh, mensen, ik heb een bord gebroken en nu zou ik in de zeer nabije toekomst wel eens een onderduikadresje nodig kunnen hebben... vrijwilligers? * ook_gek kijkt iedereen lief aan...
quote:Op donderdag 16 september 2004 20:44 schreef PeuRac het volgende:
en je kunt bijna zeker beter koken als mn moeder
Tis de RODE, je moet de RODE doorknippen...quote:Op donderdag 16 september 2004 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
ok mensen... vraagje...
ik heb een stoplicht... met een kabel voor de stroom... Nu zitten daar 4 draden aan....
blauw
zwart
bruin of grijs
geel/groen
Welke moet ik aansluiten om de lampen te laten branden??
Als het intern goed is aangesloten zit t zo:quote:Op donderdag 16 september 2004 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
ok mensen... vraagje...
ik heb een stoplicht... met een kabel voor de stroom... Nu zitten daar 4 draden aan....
blauw
zwart
bruin of grijs
geel/groen
Welke moet ik aansluiten om de lampen te laten branden??
niet opgelet nee... was saai......quote:Op donderdag 16 september 2004 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het intern goed is aangesloten zit t zo:
blauw: plus
zwart: schakeldraad
bruin of grijs: min
geel/groen: aarde draad
Blauw en bruin/grijs, zouden dus het gewenste resultaat moeten geven. Vroeger (op de VBO/MAVO/HAVO/VWO) nooit opgelet bij de techniek lessen???
Heej, dat met die plastic borden lijkt me wel watquote:Op donderdag 16 september 2004 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen, we hebben plastic borden, en je kunt bijna zeker beter koken als mn moeder
Jou kennende... wil ik niet eens weten wat een "doll" is... dus nee, maar toch bedanktquote:Op donderdag 16 september 2004 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een real doll willen hebben. Dus kom maar bij mij wonen![]()
![]()
![]()
![]()
Wij gingen altijd knutselen bij techniek, was ook wel coolquote:Op donderdag 16 september 2004 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het intern goed is aangesloten zit t zo:
blauw: plus
zwart: schakeldraad
bruin of grijs: min
geel/groen: aarde draad
Blauw en bruin/grijs, zouden dus het gewenste resultaat moeten geven. Vroeger (op de VBO/MAVO/HAVO/VWO) nooit opgelet bij de techniek lessen???
die kreeg ik er niet bij toen ik hem jatte....quote:Op donderdag 16 september 2004 20:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tis de RODE, je moet de RODE doorknippen...
Oh wacht, die staat er niet tussen...![]()
Ik heb dus werkelijk geen flauw idee... Zit er geen handleiding bij??
probeer de zwarte eens ipv een van de andere 2quote:Op donderdag 16 september 2004 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die kreeg ik er niet bij toen ik hem jatte....![]()
Doetinchem, je kunt uit ruim 3 verschillende scholen kiezen, eentje is zelfs een van de beste van NL (daar heb ik ook op gezetenquote:Op donderdag 16 september 2004 21:09 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Heej, dat met die plastic borden lijkt me wel watwaar woon je? Ik wil wel naar school namelijk
[..]
Jou kennende... wil ik niet eens weten wat een "doll" is... dus nee, maar toch bedankt
[..]
Wij gingen altijd knutselen bij techniek, was ook wel cool
Waarom verbaast me deze opmerking me niets??quote:Op donderdag 16 september 2004 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die kreeg ik er niet bij toen ik hem jatte....![]()
De schakeldraad is ipv de plus of min, daarom moet je ff kijken welke van de 2 hij vervangt. Ik vermoed gezien de draden die je hebt, dat er een ander kastje aan hoort te zitten. Is het een echt verkeerslicht btw?quote:Op donderdag 16 september 2004 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
maar dan doet hij het toch niet meer... dan heeft hij toch geen plus OF min meer??
quote:Op donderdag 16 september 2004 21:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waarom verbaast me deze opmerking me niets??
Ik zat er over te twijfelen om te vragen wie nu een stoplicht mist...quote:Op donderdag 16 september 2004 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De schakeldraad is ipv de plus of min, daarom moet je ff kijken welke van de 2 hij vervangt. Ik vermoed gezien de draden die je hebt, dat er een ander kastje aan hoort te zitten. Is het een echt verkeerslicht btw?
quote:Op donderdag 16 september 2004 21:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zat er over te twijfelen om te vragen wie nu een stoplicht mist...
quote:Op donderdag 16 september 2004 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
en ik ga ff kijken.... momentje.
Hoe jat je in godsnaam zo'n ding?quote:Op donderdag 16 september 2004 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]de gemeente Rotterdam
Ik weet niet of je nog weet hoe schema's te tekenen, maar als je dat nog kunt, en je kunt achterhalen hoe de bedrading binnenin loopt. Denk ik dat ik nog wel weet hoe ik het verkeerslicht kan laten werken. Die oranje zal nl weer apart geschakeld zijn, omdat deze normaal moet knipperen.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
hmmm... ik heb nu de blauwe vervangen door de zwarte en alleen de rode en groene doen het.... de gele zal wel kapot zijn.... thnx anyways Peu!!!
quote:Op donderdag 16 september 2004 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe jat je in godsnaam zo'n ding?
op een avond dat je beiden zat bent in de paal klimmen met 2 bahco's en dan schroevenquote:Op donderdag 16 september 2004 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe jat je in godsnaam zo'n ding?
ja best wel ja... teringdingenquote:Op donderdag 16 september 2004 21:39 schreef D-Devil het volgende:
Een verkeerslicht. Zitten die goed vast?
ik zal wel ff een andere keer kijken... en ik heb er 60W in gedraaid... dus het valt mee... die kappen van de kleur zitten er ook nog overheen dus ja....quote:Op donderdag 16 september 2004 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nog weet hoe schema's te tekenen, maar als je dat nog kunt, en je kunt achterhalen hoe de bedrading binnenin loopt. Denk ik dat ik nog wel weet hoe ik het verkeerslicht kan laten werken. Die oranje zal nl weer apart geschakeld zijn, omdat deze normaal moet knipperen.
(geeft het niet gruwelijk veel licht?)
dat kan wel... maar daar ben ik niet geweest!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 21:49 schreef ook_gek het volgende:
zal ergens wel een depo zitten waar dit soort dingen staan.
wel meesterlijk
ik wil een flitskast hebben
Dat is heel simpel, neem een grote auto, een slijptol en zoek een (werkende) flitskast, ff slijpen, nu wel opletten hoe de boel is aangesloten. En je hebt een flitskast.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat kan wel... maar daar ben ik niet geweest!!!
Enne.... ik wil ook wel een flitskast... als je te hard binnenloopt... FLITS!!!
breng me nu niet op slechte ideenquote:Op donderdag 16 september 2004 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is heel simpel, neem een grote auto, een slijptol en zoek een (werkende) flitskast, ff slijpen, nu wel opletten hoe de boel is aangesloten. En je hebt een flitskast.
Ik rij wel danquote:Op donderdag 16 september 2004 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
breng me nu niet op slechte ideen
Ik doe dat alleen als ik lam ben en dan ga ik geen auto rijden!!!
(trouwens eerste wat ik jat.... op een vlag van de intratuin na)
Dat is wel makkelijk af en toequote:Op donderdag 16 september 2004 22:05 schreef MutZ het volgende:
http://www.carparts-cat.com/nl/webkat.asp?SID=2171205424084312109
maja... vroeger ging ik altijd met een hele groep vrienden borden jatten... maar ik was altijd te watterig om wat te doen... maar ik heb ook wel 1x een "blikvanger" meegenomen naar huis.... maar dat wilde mijn ouders niet in huis hebben dus heb ik hem maar in een sloot gegooidquote:Op donderdag 16 september 2004 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rij wel daneen maat van me en ik hadden een hele verzameling verkeersborden, een stuk of 20 hadden we er wel
totdat de ouders van die gozer erachter kwamen. De borden lagen op t zoldertje van de schuur, daar kwamen zn ouders toch nooit, tot die ene keer
![]()
![]()
Er was een tijdje geleden een andere site... maar die is toen plat gegaan... en toen wist niemand een vervangende site... nu hebben we er dus weer één...quote:Op donderdag 16 september 2004 22:08 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk af en toe.
Hij geeft 10pk te weinig aan bij mn pa's autoquote:Op donderdag 16 september 2004 22:05 schreef MutZ het volgende:
ik de mijne ook.....quote:Op donderdag 16 september 2004 22:13 schreef LWaS het volgende:
pft..ik word mijn werktijden een beetje zat
We hadden echt van alles: Van "80" "50" enz. borden (we hadden ze allemaalquote:Op donderdag 16 september 2004 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
maja... vroeger ging ik altijd met een hele groep vrienden borden jatten... maar ik was altijd te watterig om wat te doen... maar ik heb ook wel 1x een "blikvanger" meegenomen naar huis.... maar dat wilde mijn ouders niet in huis hebben dus heb ik hem maar in een sloot gegooid
quote:Op donderdag 16 september 2004 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hadden echt van alles: Van "80" "50" enz. borden (we hadden ze allemaal) tot plaatsnaam borden (2 verschillende). Verboden in te halen, stop bord, verboden te stoppen en ook parkeren, you name it, we had it.
Maar we hebben alles met de hand moeten vernietingen van zijn ouders (wel eens ruim 20 borden in stukjes van 4 bij 4cm geknipt? T is niet aan te raden)
dunno... vast wel om te jattenquote:Op donderdag 16 september 2004 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het verboden om die borden te hebben dan?
Ja, is staats eigendom (of provincie/gemeente). En het is gigantisch verboden om ze te jatten, als je betrapt wordt kun je er op rekenen dat je gearresteerd wordt. En met 20 borden op zolder helemaal. Ik geloof dat die dingen best duur zijn ook.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het verboden om die borden te hebben dan?
Geloof mij maar dat die dingen hels duur zijn, en dat je echt hard genaaid bent als ze je pakken met dergelijke onzin praktijkenquote:Op donderdag 16 september 2004 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, is staats eigendom (of provincie/gemeente). En het is gigantisch verboden om ze te jatten, als je betrapt wordt kun je er op rekenen dat je gearresteerd wordt. En met 20 borden op zolder helemaal. Ik geloof dat die dingen best duur zijn ook.
Nu weet ik waar m'n belastingcenten heen gaan...quote:Op donderdag 16 september 2004 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, is staats eigendom (of provincie/gemeente). En het is gigantisch verboden om ze te jatten, als je betrapt wordt kun je er op rekenen dat je gearresteerd wordt. En met 20 borden op zolder helemaal. Ik geloof dat die dingen best duur zijn ook.
je moet een vergunning hebben voor prostitutie hoorquote:Op donderdag 16 september 2004 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
ok Peu... THNX HIJ DOET HET!!!Nu doet echter alleen het rode licht het.... iemand een idee hoe ze allemaal kunnen branden???
thanx MutZ, vet handige sitequote:Op donderdag 16 september 2004 22:05 schreef MutZ het volgende:
nee ik geef mijn adres nietquote:Op donderdag 16 september 2004 22:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet een vergunning hebben voor prostitutie hoor![]()
waarom nou nietquote:Op donderdag 16 september 2004 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee ik geef mijn adres niet
Nog bedankt.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:16 schreef ook_gek het volgende:
http://www.yasin.be/tunes <-- De site![]()
naast de wcquote:Op donderdag 16 september 2004 22:28 schreef PeuRac het volgende:
Maar eigenlijk wel jammer dat ik ze niet meer had, ik zou er eingenlijk wel weer een paar willen hebben. Een paar leuke, die je niet zoveel ziet. Of voor op bijv de WC een eenrichtings pijl richting de pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |