te vroeg? wij vinden het helmaal niet te vroeg. jij, waxxer?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe zover ga ik ook weer niet. Tis nog te vroeg
Want! Maar! Dus! Als! Toch! Reeds!quote:Op woensdag 15 september 2004 21:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
te vroeg? wij vinden het helmaal niet te vroeg. jij, waxxer?
laat maar. dat snap jij toch allemaal niet. was nog uit vorige topic...quote:Op woensdag 15 september 2004 21:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Want! Maar! Dus! Als! Toch! Reeds!
Uit elephant. Toevallig was ik net bij die scenequote:Op woensdag 15 september 2004 21:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
wow, mooie foto!
Nou het ging over aftrekken maar de enige vorm van aftrekken waa ik heeellll erge behoefte aan heb op dit moment is die van de belastingquote:Op woensdag 15 september 2004 21:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
laat maar. dat snap jij toch allemaal niet. was nog uit vorige topic...
de discotheek zit volquote:Op woensdag 15 september 2004 21:50 schreef beaverhausen het volgende:
Come on, Vogue!.
.
vooruit, dans eenz mee, ik leid je wel!quote:Op woensdag 15 september 2004 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hehe
hahahahaha aaahhh joh, die jongen heeft even een verzetje nodigquote:Op woensdag 15 september 2004 21:57 schreef ajuu het volgende:
[..]
de discotheek zit vol
wat ben je toch aan het lachen vandaag. klagen de buren zo langzamerhand niet?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahahahaha aaahhh joh, die jongen heeft even een verzetje nodigen zoveel ruimte neemt hij niet in beslag
och, de calo'ers de bij mijn huisgenoot zijn maken zelf genoeg lawaaiquote:Op woensdag 15 september 2004 22:00 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat ben je toch aan het lachen vandaag. klagen de buren zo langzamerhand niet?
caloos? wat zijn dat?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
och, de calo'ers de bij mijn huisgenoot zijn maken zelf genoeg lawaai
calo is de sportacademie en hij heeft vrienden op bezoekquote:Op woensdag 15 september 2004 22:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
caloos? wat zijn dat?
hahaha en dan val jij binnen: hee ik doe aan thatersport das ook leuk, joh! en dan valt het helemaal stil. en dan ga je weer naar je eigen kamer. i s het gelijk lekker rustig/quote:Op woensdag 15 september 2004 22:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
calo is de sportacademie en hij heeft vrienden op bezoek
Ja, ik!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:05 schreef Cazman het volgende:
Iemand gister nog de lekkerste man + vrouw van Nederland gezien?
Klopt degene die 2e werd kwam uit waalwijk. Ik kende em ook aangezien ie instructeur was bij mijn sportschool. Best een leuke jongenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:11 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja, ik!
Via een stream van een vriend omdat ik geen Veronica in Wageningen heb
Volgens mij was die jongen die gewonnen had erg lekker, maar ook erg homo
Tis wat men onder lekker verstaat.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:05 schreef Cazman het volgende:
Iemand gister nog de lekkerste man + vrouw van Nederland gezien?
Ja maar dat is Zwollequote:Op woensdag 15 september 2004 22:21 schreef Waxxer het volgende:
Freakshow? Moet je hier eens komen!
Niet zo bescheiden jochiequote:Op woensdag 15 september 2004 22:21 schreef Waxxer het volgende:
Freakshow? Moet je hier eens komen!
Een heule leuke stad vol dolle dingen!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar dat is Zwolle.
jochie??quote:Op woensdag 15 september 2004 22:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden jochie
Jaja CHOCOPRINSquote:Op woensdag 15 september 2004 22:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jochie??![]()
![]()
ik ben al een heeeele grote jongen hoor!
Hihihi
Nou, woeii dan maar.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een heule leuke stad vol dolle dingen!
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jaja CHOCOPRINS
sorry..ben in een plaagbui
naaahhh kijk toch eens BUITEN de stadsgrenzen van Maastricht!!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou, woeii dan maar..
Ow.. wat ergquote:Op woensdag 15 september 2004 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens goed te maken
Ik zie de PC Hooft.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
naaahhh kijk toch eens BUITEN de stadsgrenzen van Maastricht!!
ooowww nou...... dan is alles weer goed!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow.. wat erg. Stop met janken anders ga ik ook mee-
![]()
* Wizz geeft wax maar een aai en een.
jaaaa van station tot station en dan met de taxiquote:Op woensdag 15 september 2004 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zie de PC Hooft..
Ja? En? Zo kom je er ook.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jaaaa van station tot station en dan met de taxi
Vertel, wat gebeurde er dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef Ang3l het volgende:
Elephant is afgelopen.
Nou ja... afgelopen.... tis wel echt zo'n enorm abrupt einde he. Laat je met heel veel vragen zitten (maar dat is ook de bedoeling).
Meest schokkende moment blijf ik toch dat kringgesprek vinden en de jongen die daarbij opstaat om te kijken wat hij hoorde op de gang
Waarom heb je niks aan de video?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:25 schreef Waxxer het volgende:
midniiiiiiiiiight is where the day begins...................
tralalalaaa.....
Ik ben jaaaaaaaaaaaaaren een video kwijt geweest met daarop een heel gaaf U2 concert. En nu vind ik EN audio EN video op Internet! Maarja, aan de video heb ik weinig. De muziek kan ik echter zo op cd branden he
die kan ik niet bekijken op mijn dvd-speler geloof ik en uit mijn laptop komt niet het meest geweldige geluidquote:Op woensdag 15 september 2004 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom heb je niks aan de video?.
welterusten euh denkt dat je al een tijdje slaaptquote:Op donderdag 16 september 2004 00:38 schreef andromeda1968 het volgende:
Hoi iedereen![]()
Welterusten allemaal![]()
![]()
AAAAAUW!quote:Op donderdag 16 september 2004 11:38 schreef beaverhausen het volgende:
*sgop*.
*lel*quote:Op donderdag 16 september 2004 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AAAAAUW!
*mep*
Get away, get away, come on get away.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:24 schreef WAik het volgende:
cp: maxx - get a way![]()
oude dance & lekkah hard =![]()
![]()
*HAK*quote:Op donderdag 16 september 2004 12:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*lel*
daglichtquote:Op donderdag 16 september 2004 12:45 schreef Waxxer het volgende:
Jahahahahaha![]()
Ik geloof dat ik hier maar ff weg moet blijven he om aan mijn toekomst te werken nu er nog daglicht is
Moet jij.... moet jij je gordijntjes eens open doen!quote:Op donderdag 16 september 2004 12:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
daglicht
durfnie.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Moet jij.... moet jij je gordijntjes eens open doen!
nu pas? binnenkort komt nieuwe plaat van haar , he/. of had ik dat al gezegd?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:01 schreef Waxxer het volgende:
uuuuuuuuuuuhhh uh uh uh uuuuh uuuh uuuuhuuuuu..............
Unbeschreiblich Weiblich! Wat een superplaat! Ik heb Nina Hagen ontdekt!
what a funny little man you arequote:Op donderdag 16 september 2004 12:45 schreef Waxxer het volgende:
Jahahahahaha![]()
Ik geloof dat ik hier maar ff weg moet blijven he om aan mijn toekomst te werken nu er nog daglicht is
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:35 schreef ajuu het volgende:
[..]
nu pas? binnenkort komt nieuwe plaat van haar , he/. of had ik dat al gezegd?
unbeschreiblich blublubquote:Op donderdag 16 september 2004 13:46 schreef Waxxer het volgende:
Nou, zois Nina Hagen natuurlijk niet hehe, maar die melodie, die teksten, de zang.... geweldig!
was je nou weer terug uit parijs of ben je er net weer naar toe?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:25 schreef G_E het volgende:.
Ik ben sinds afgelopen zaterdag weer terug.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:29 schreef ajuu het volgende:
[..]
was je nou weer terug uit parijs of ben je er net weer naar toe?
Hoe is het met je Dieux du Stade longsleeve?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:35 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik ben sinds afgelopen zaterdag weer terug..
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:38 schreef Cybart het volgende:
alweer een "Co-shirt" in mn bezit
[afbeelding]
Wie?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:38 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
Co Rowold...quote:Op donderdag 16 september 2004 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie?
Oooo ok, diequote:Op donderdag 16 september 2004 15:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
Co Rowold...
(die van The Trip 1, en saxofonist)
hij wordt gesponserd door Kultivate (da's het merk)
Co!quote:Op donderdag 16 september 2004 14:38 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
1 woord: ademhaling!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:43 schreef ajuu het volgende:
pfff, ik ben zo chaooti vandaag, onrustig
Waarom moest ik meteen aan jou denken toen ik dat topic zag?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:45 schreef Gerdo het volgende:
Dat [HETERO] topic is best wel slecht eigenlijk...
Geen idee! Het lijkt overigens wel of ik rook dat er zo'n topic was!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom moest ik meteen aan jou denken toen ik dat topic zag?.
Je hebt een hetereau-neus.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:49 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Geen idee! Het lijkt overigens wel of ik rook dat er zo'n topic was!.
.
Het welbekende neusje van de zalm, that should be me!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt een hetereau-neus..
Dat verklaart die vislucht.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:53 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Het welbekende neusje van de zalm, that should be me!.
Hetereaus wassen zich niet!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat verklaart die vislucht.
Euh, die hangt te drogen aan de waslijn.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe is het met je Dieux du Stade longsleeve?.
Vandaar dat blub niet met je wil nuecken.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:56 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Hetereaus wassen zich niet!.
Maar je hebt hem nog niet keistoer aan gehad?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:57 schreef G_E het volgende:
[..]
Euh, die hangt te drogen aan de waslijn..
Zou dát het zijn?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vandaar dat blub niet met je wil nuecken.
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar je hebt hem nog niet keistoer aan gehad?.
Handig he zo'n kladblok?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:01 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Zou dát het zijn?
*noteert*
Oh ik schrok al. Doe je hem ook aan op 2 oktober?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:02 schreef G_E het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!.
*terugstuiter*quote:Op donderdag 16 september 2004 18:02 schreef Xiance het volgende:
Mijn sociale leven kan niet meer zonder!quote:Op donderdag 16 september 2004 18:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Handig he zo'n kladblok?.
haai schatjequote:Op donderdag 16 september 2004 18:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*terugstuiter*.
Ik oefen eerst nog even voordat ik er mee naar buiten ga.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:04 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Mijn sociale leven kan niet meer zonder!.
Ik kan me andere oorzaken bedenken waarom je neus een vislucht heeftquote:Op donderdag 16 september 2004 17:56 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Hetereaus wassen zich niet!.
Weeheeeequote:Op donderdag 16 september 2004 18:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
haai schatjeI GET WINGGGS TO FLYYY OOOHHHH IM ALIVEEEE
Dirty-minded homo!quote:Op donderdag 16 september 2004 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me andere oorzaken bedenken waarom je neus een vislucht heeft
Waarom moet IK als Homo nou weer aan zulk soort ranzige dingen denken
jij dacht natuurlijk weer aan kut..quote:Op donderdag 16 september 2004 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me andere oorzaken bedenken waarom je neus een vislucht heeft
Waarom moet IK als Homo nou weer aan zulk soort ranzige dingen denken
Ik wens je bij deze al het succes dat je nodig denkt te hebben!quote:Op donderdag 16 september 2004 18:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik oefen eerst nog even voordat ik er mee naar buiten ga..
tot Gerdoowquote:Op donderdag 16 september 2004 18:09 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik wens je bij deze al het succes dat je nodig denkt te hebben!
*eten gaat*.
eet smakelijkquote:Op donderdag 16 september 2004 18:09 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik wens je bij deze al het succes dat je nodig denkt te hebben!
*eten gaat*.
I love to get dirty when you're around honeyquote:Op donderdag 16 september 2004 18:08 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Dirty-minded homo!!
Wat is er dan op 2 oktober?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh ik schrok al. Doe je hem ook aan op 2 oktober?.
Dan heb je toch dat gedoe van je werk? Waar je niet naar toe wilt. Toch?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:12 schreef G_E het volgende:
[..]
Wat is er dan op 2 oktober?.
Je haalt weer van alles door elkaar. Dat gedoe op mijn werk is over psies één week (*klappertand, nagelbijt & hee-en-weer-wiebel*) en duurt tot en met zondag.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan heb je toch dat gedoe van je werk? Waar je niet naar toe wilt. Toch?.
Ow.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:17 schreef G_E het volgende:
[..]
Je haalt weer van alles door elkaar. Dat gedoe op mijn werk is over psies één week (*klappertand, nagelbijt & hee-en-weer-wiebel*) en duurt tot en met zondag..
En op 2 oktober is er een bruiloft, waar ik niet naar toe ga..
Is er niet toevallig een meet op 2 oktober ofzo?
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow..
Maar er was dus wel iets op 2 oktober. Ik let dus wel op. Soms. Af en toe..
Brahms - Hungry Dance No. 12 in D Minor.mp3quote:Op donderdag 16 september 2004 18:25 schreef Ang3l het volgende:
*nr opzet*
Kosheen ft DJ Tiesto - HUNGRY!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Brahms - Hungry Dance No. 12 in D Minor.mp3.
Ja, kijk maar op je seismograaf.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:34 schreef Ang3l het volgende:
Rommelt je maag?
"Get away, get away, come on get awayquote:Op donderdag 16 september 2004 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Get away, get away, come on get away.
I know .... uh.... lalalalala!!Die?
Rustig.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:34 schreef Vlarp het volgende:
Ich bin wieder zum hause
Hoe is het hier?
Het is merkbaarquote:Op donderdag 16 september 2004 19:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Rustig..
Dat heb ik dinsdag al gedaanquote:Op donderdag 16 september 2004 20:38 schreef Andyvie het volgende:
*Gereageerd heb op huurwoningen*
Maak jij wel kans op een woning? Want ik reageer wel, maar ben nog veel te kort ingeschreven....quote:Op donderdag 16 september 2004 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat heb ik dinsdag al gedaan
Ik reageer nu voor de 2e keer.. sta pas een maand ingeschrevenquote:Op donderdag 16 september 2004 20:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Maak jij wel kans op een woning? Want ik reageer wel, maar ben nog veel te kort ingeschreven....
quote:Op donderdag 16 september 2004 20:47 schreef ajuu het volgende:
*ruzie met mijn vriend heb*
Als je geld over hebt, kun je wel via marktplaats.nl wat vinden.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik reageer nu voor de 2e keer.. sta pas een maand ingeschreven
Na de eerste keer stond ik op positie 106 voor 1 van de huizen
Hier in Wag. zijn mensen aan de beurt die zich hebben ingeschreven rond juni 2001 en ik heb me jan 2003 ingeschreven....quote:Op donderdag 16 september 2004 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik reageer nu voor de 2e keer.. sta pas een maand ingeschreven
Na de eerste keer stond ik op positie 106 voor 1 van de huizen
Kun je niet elders gaan wonen?quote:Op donderdag 16 september 2004 21:17 schreef Andyvie het volgende:
Hier in Wag. zijn mensen aan de beurt die zich hebben ingeschreven rond juni 2001 en ik heb me jan 2003 ingeschreven....
ehm ik zal misschien verkeerd hebben gelezen, maar succes met oplossen van ruzie...quote:Op donderdag 16 september 2004 21:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
met ?![]()
o dat...ik was die ruzie allang weer vergeten.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm ik zal misschien verkeerd hebben gelezen, maar succes met oplossen van ruzie....
quote:Op donderdag 16 september 2004 21:25 schreef ajuu het volgende:
o dat...ik was die ruzie allang weer vergeten.
Jawel, maar niet in Ede en in Arnhem ben je helemaal pas over tig jaar aan de beurt....als je niet in de particuliere sector wilt.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kun je niet elders gaan wonen?
het is super...quote:Op donderdag 16 september 2004 22:51 schreef Waxxer het volgende:
Oh we zijn open
Hoe is het met jullie??
Ja, we zijn er nog he?quote:Op donderdag 16 september 2004 22:51 schreef Waxxer het volgende:
Oh we zijn open
Hoe is het met jullie??
Ooohh dat is bijna allemaal goed nieuws! Alleen wat erg van je opa.... altijd toch wel bizar, als iemand om je heen ongeneeslijk ziek is... tenminste, dat vind ik altijd....quote:Op donderdag 16 september 2004 22:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is super...
mn zus is vanavond komen eten
mn vriend geniet van zn nieuwe baan
en ik hoorde van mn zus (die vandaag bij mn opa en oma was) dat mn opa helemaal glunderde toen ie tegen haar vertelde dat ik in mn pak bij hen geweest was. (mn opa heeft een paar maanden geleden te horen gekregen dat ie ongeneeselijk ziek is) dus dat heeft me best wel goed gedaan. gaat niet zo goed met hem enzo en ik vind mn opa echt zo'n coole vent! (wil hem alleen nog ooit vertellen dat ik een vriend heb, maar dat is gewoon lastig....
en ik heb die nieuwe single van Marco - en Ali B al een aantal keer op repeat staan
met u?
Je gaat me toch niet zeggen dat je die mooi vind he? Ik vind dat nummer zo enorm vernaggeld door Ali Bquote:Op donderdag 16 september 2004 22:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
en ik heb die nieuwe single van Marco - en Ali B al een aantal keer op repeat staan
met u?
aaahhh en al wat postiever?quote:Op donderdag 16 september 2004 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, we zijn er nog he?.
deep purple... daar zal ik vast ook nog wel (maximaal) 1 track van hebben ergens....quote:Op donderdag 16 september 2004 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh dat is bijna allemaal goed nieuws! Alleen wat erg van je opa.... altijd toch wel bizar, als iemand om je heen ongeneeslijk ziek is... tenminste, dat vind ik altijd....
Ik voldoe tegenwoordig aan de viruele eisen van de 21e eeuw, en heb eigenlijk alleen maar zitten downloaden en ik ben vanmiddag en vanavond de stad in geweest - eerst met een goede vriendin en toen met mijn huisgenoot. En nu luister ik naar mijn persoonlijk gebrande cd, nu naar Child in Time van Deep Purple!
Hippe opa's zijn cool he?? Dat was die van mij ook, 85 en hoefde hem nooit iets uit te leggen over internet enz en hij wist dat ik homo ben maar heeft daar nooooiiit moeilijk over gedaan
Mjah, beetje bij beetje.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaahhh en al wat postiever?
ik was bij de dvd opname (en dus ook de opname van deze video). en het origineel ken ik door en door. vind dit wel een leuke afwisseling...quote:Op donderdag 16 september 2004 23:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je die mooi vind he? Ik vind dat nummer zo enorm vernaggeld door Ali B
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
deep purple... daar zal ik vast ook nog wel (maximaal) 1 track van hebben ergens....
maar beetje van voor mijn tijd geloof ik...
okay danquote:Op donderdag 16 september 2004 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah, beetje bij beetje..
eindelijk die steen van jezelf afgekregenquote:Op donderdag 16 september 2004 23:24 schreef Vlarp het volgende:
Eric Prydz - Call on Me
okay slaa lekker, succes en mix ze en kook lekker he zaterdagquote:Op donderdag 16 september 2004 23:33 schreef Cybart het volgende:
heren...
ons Bartje gaat richting slaapkamer...
aangezien ik morgen nog wat sanitair moet reinigen en moet vegen voor mijn pa en ma zaterdag terugkomen uit thailand...
en omdat ik morgenmiddag/avond naar school moet...
trusten!
Ik heb het gewoon druk ofzo?quote:Op donderdag 16 september 2004 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
eindelijk die steen van jezelf afgekregen
(geintje)
Ik vind het origineel erg mooi, een van de mooiste van het album. Maar als die Ali B d'r met z'n kwek doorheen komt zet ik 'm af heurquote:Op donderdag 16 september 2004 23:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je die mooi vind he? Ik vind dat nummer zo enorm vernaggeld door Ali B
Je had vandaga op m'n werk moeten zijn..........quote:Op donderdag 16 september 2004 23:53 schreef Waxxer het volgende:
Vlarp, hoe ben jij eigenlijk als je gestresst raakt? Want, ook al is het maar tekst, zelfs daar proef ik noooooooit eens uit, dat je enorm opgefokt bentBen je dat eigenlijk weleens?
Kga mee, doeiquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:05 schreef ajuu het volgende:
ik ga slapen
doedoedoei
Haha ow, ik zie het haast niet gebeuren dat jij uit je vel zou springenquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je had vandaga op m'n werk moeten zijn..........
zegt dat genoeg?
Ik kan heel erg opgefokt zijn.. sterker nog, ik ben het erg snel zelfs. Je merkt het alleen zeker op internet niet snel
Inderdaad ja ...quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha ow, ik zie het haast niet gebeuren dat jij uit je vel zou springenMaarja, af en toe is dat wel goed, vooral met allemaal luie figuren om je heen
ik slaap liever alleen, ik heb sowieso wat slechte ervaring met dansersquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kga mee, doei
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Inderdaad ja ...
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:09 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik slaap liever alleen, ik heb sowieso wat slechte ervaring met dansers
ja dat heet dan "de ruimte fysiek verkennen"quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]tsjah, als Ang3 lgaat dromen over een optreden.... sta je niet zonder gekneusde ribben op denk ik....
boeie zegquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ben er nog. Mocht iemand het boeien..
Jij ging slapen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:17 schreef ajuu het volgende:
[..]
boeie zeg
o ja, was alweer vergetenquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij ging slapen..
Vort. Kssst..
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
o ja, was alweer vergeten
doe's niet. wat moeten de buren wel niet denken!quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Die slapen al lang.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
doe's niet. wat moeten de buren wel niet denken!
we hebben iedereen weggestuurd geloof ik.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die slapen al lang..
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
we hebben iedereen weggestuurd geloof ik.
tenminste JIJ hebt iedereen weggestuurd
gebruik je ook weleens taal?quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
gelukkkig, kiki hagen is ook nog wakkerquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
AUF'M BAHNHOF ZOO IM DAMENKLOO......
wasda?quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
gebruik je ook weleens taal?
maak maar eens een mooie zin met het woordje ajuu er in.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wasda?
hahahaquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:29 schreef ajuu het volgende:
[..]
gelukkkig, kiki hagen is ook nog wakker
ajuu heeft mooie sokken.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:35 schreef ajuu het volgende:
[..]
maak maar eens een mooie zin met het woordje ajuu er in.wel een mooie zin, he?
Zet ik ook eens een keer iets freaking brilliants neer.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:55 schreef Waxxer het volgende:Hij is er stil van.....
ik was er bij in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zet ik ook eens een keer iets freaking brilliants neer..
En als ik zeg dat je moet gaan slapen ben je niet weg te meppen!quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik was er bij in slaap gevallen.
ach kom nou gauwquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En als ik zeg dat je moet gaan slapen ben je niet weg te meppen!
Zit ik hier te zwoegen op een briljant stukje nederlands waar Harry Mulisch jaloers op zou zijn, val jij in slaap..
Je hebt nog steeds niet gezegd wat je van mij briljant mooie zin vind.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
ach kom nou gauw
harry is toch niks voor jou
ik zie je bovendien voortaan
al naar zo'n foute kapper gaan
![]()
Doe wat ik altijd doe in zo'n geval: www.google.nlquote:Op vrijdag 17 september 2004 01:51 schreef Waxxer het volgende:
Rolling Stones - Monkey Man (live)
En DM, leg mij eens even haarfijn uit hoe ik heel simpel een concert in tweeen kan splitsen zodat ik ze op een cd kan branden?
Dan lees ik dat morgen en is JOUW reactie het beste ontbijt dat ik me ka voorstellen!![]()
Slaap lekker alvast
heb je nou geslapen of niet? en wanneer dan? en waarom was ikk daar niet bij?quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:01 schreef wizarddragon het volgende:
Vanuit de UvA groet ik u
ik moest zowaar ff gniffelen en toen liet ik een boer. van de cola.quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet gezegd wat je van mij briljant mooie zin vind..
Kheb geslapen ja.. ongeveer 5 uurtjes ofzo. Net Academische vaardigheden 2: Argumentatie gevolgd. Leuke hippe docente hebben wij. Mooie jongen gespotted/mee gesproken, waarbij m'n gaydar ging rinkelen. We mogen gelijk volgende week een recensie inleveren van 1000 woordenquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:26 schreef ajuu het volgende:
[..]
heb je nou geslapen of niet? en wanneer dan? en waarom was ikk daar niet bij?
Ja erg gohquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:07 schreef DennisMoore het volgende:
Goh, een DELL computer.
ik ga vandaag "dr.caligari" kijken, gedload, ben benieuwd, lang niet gezien.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb geslapen ja.. ongeveer 5 uurtjes ofzo. Net Academische vaardigheden 2: Argumentatie gevolgd. Leuke hippe docente hebben wij. Mooie jongen gespotted/mee gesproken, waarbij m'n gaydar ging rinkelen. We mogen gelijk volgende week een recensie inleveren van 1000 woorden. Maar nu zit ik achter een DELL
computer hier in de UvA. Straks Practicum Academische Vaardigheden 1: Onderzoek, daar mogen we een website inelkaar gaan zetten.
Ik ben benieuwd of de film wat is. Waar heb je het gedownload? Toch niet via Kazaa?quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:12 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik ga vandaag "dr.caligari" kijken, gedload, ben benieuwd, lang niet gezien.
nee via eMule. en is 5 uurtjes dan genoeg? of zit je zo meteen te slapen achter zo 'n dure (?? weet ik veel, geen verstand van) computer?quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de film wat is. Waar heb je het gedownload? Toch niet via Kazaa?
Om eerlijk te zijn. Ik ben echt klaarwakker. Ik heb ook niet echt veel slaap nodig. Gewoon harde housemuziek opzetten in de trein, beetje door de reader's digest bladeren.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee via eMule. en is 5 uurtjes dan genoeg? of zit je zo meteen de slapen achter zo 'n dure (?? weet ik veel, geen verstand van) computer?
aaaah, de jeugd! o, je studeerde ook al in tilburg. wat deed je daar? en ik hou ik je nu niet van je werk/ studie af? of krijg je voor fokken ook studiepunten? (ja, alleen als je met ajuu chat, dat is cultureel verantwoord genoeg, dus extra punten!)quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn. Ik ben echt klaarwakker. Ik heb ook niet echt veel slaap nodig. Gewoon harde housemuziek opzetten in de trein, beetje door de reader's digest bladeren.
De computers zien er flex/nieuw uit, in ieder geval schoon. Dat was weleens anders toen ik nog in Tilburg studeerde..
Hehe.. Ik deed daar een tijdje informatiekunde. Nee je houdt m'n niet van m'n werk en studie, want ik heb nu 2 uurtje vrij.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:24 schreef ajuu het volgende:
[..]
aaaah, de jeugd! o, je studeerde ook al in tilburg. wat deed je daar? en ik hou ik je nu niet van je werk/ studie af? of krijg je voor fokken ook studiepunten? (ja, alleen als je met ajuu chat, dat is cultureel verantwoord genoeg, dus extra punten!)![]()
volg je de politiek dan helemaal niet?? en lees je nooit de krant? (ipv de readers dDISGUST?)quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe.. Ik deed daar een tijdje informatiekunde. Nee je houdt m'n niet van m'n werk en studie, want ik heb nu 2 uurtje vrij.
Hoeveel studiebelastingsuren en studiepunten krijg ik voor "Cultureel verantwoord chatten met Ajuu"?? En zijn er ook mondelinge presentaties en practicums??
Politiek interesseert me voorlopig geen moer.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:52 schreef ajuu het volgende:
[..]
volg je de politiek dan helemaal niet?? en lees je nooit de krant? (ipv de readers dDISGUST?)
er is een besluit genomen dat elke chat-sessie met ajuu gelijk staat aan het halen van 3 tentames en bij het halen van practicum (alleen IRL) mag jezelfs een heel jaar overslaan. gratis.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Politiek interesseert me voorlopig geen moer.
Maar goed een jaar overslaan scheelt wel collegegeld.
Kga ff de stad in, dus mazzols
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:40 schreef WAik het volgende:
getver wat een simpele toets had ik zonet *niet geleerd, compleet ingekopt*
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:48 schreef blublub het volgende:
[..]
ruilen met mijn welgoedgeleerdemaartotaalvernuecktewantonwijsmoeilijkeenkuttetoets?
Goh...ik denk "Leuk weer eens een grappig internet testje."quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:06 schreef Waxxer het volgende:
Voor de liefhebber: http://www.areyousureyouaregay.com
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:53 schreef WAik het volgende:
[..]
ik snij liever in begrotingen...![]()
zag gister voorstukje bij rtl boulevaaaar.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Goh...ik denk "Leuk weer eens een grappig internet testje."
Welnee...je kan in een huis gaan zitten met 10 viswijsjes, die zogenaamd het "ideale" uiterlijk hebben...whatever that may be....nare blonde huppelkutjes dus....Nee dank....waxxer.....
quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:06 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Goh...ik denk "Leuk weer eens een grappig internet testje."
Welnee...je kan in een huis gaan zitten met 10 viswijsjes, die zogenaamd het "ideale" uiterlijk hebben...whatever that may be....nare blonde huppelkutjes dus....Nee dank....waxxer.....
Massage is nog niet het probleem....maar dat gekakel.....oh man...The horor....THE HOROR.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
je ziet jezelf nog niet gemasseerd worden door een rondborstige chick met cup D?
![]()
Het is ook niks voor mijal was het al om dat gekakel van tien hitsige tuthola's bij elkaar....
"Who do you need, Who do you love...When you come undone...."quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:47 schreef Waxxer het volgende:
ooohhhhh Zoo Statiooooooonnnnnn......
U2 blijft goed
quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Massage is nog niet het probleem....maar dat gekakel.....oh man...The horor....THE HOROR.![]()
![]()
Laat ze lekker ongesteld zijn....of lekker met elkaar spelen ofzow....ik ga wel schaken...quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
en maar bellen met jouw mobiele en zul je zien dat ze alletien die week ongesteld zijn
![]()
Ik zou wel bezwijken denk ik. Mits bier.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:06 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk niet dat ik zou bezwijken. Ik zou niet weten wat ik met zo'n vrouw moet en die bloedmooie vrouwen zijn meestal van die opgedirkte, gebotoxte, volgespoten siliconenvrouwen...nou, daar moet ik al helemaal niks van weten!quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zou wel bezwijken denk ik. Mits bier..
Ehm... zoenen, strelen, kan allemaal. En het past natuurlijk ook heel goed, ergonomisch gezien.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:22 schreef Andyvie het volgende:
Ik denk niet dat ik zou bezwijken. Ik zou niet weten wat ik met zo'n vrouw moet en die bloedmooie vrouwen zijn meestal van die opgedirkte, gebotoxte, volgespoten siliconenvrouwen...nou, daar moet ik al helemaal niks van weten!
Ja maar, ja maar....met een vrouwquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... zoenen, strelen, kan allemaal. En het past natuurlijk ook heel goed, ergonomisch gezien..
I'm easy. Mits bier.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:38 schreef Andyvie het volgende:
Ja maar, ja maar....met een vrouw![]()
Hmz, waarom lust ik dan niet?quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I'm easy. Mits bier..
*Semisane uitnodigd voor komende damesborrel*quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Massage is nog niet het probleem....maar dat gekakel.....oh man...The horor....THE HOROR.![]()
![]()
* Semisane bedankt vriendelijk voor de uitnodiging, maar moet verstek laten gaanquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:06 schreef blublub het volgende:
[..]
*Semisane uitnodigd voor komende damesborrel*
zelfs IK vind het daar een kippenhokken, kan je nagaan!![]()
Hmmz?quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:45 schreef Ang3l het volgende:
Weer 3 d'rbij
Wat voor DVD's heb je gekocht?quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:45 schreef Ang3l het volgende:
Weer 3 d'rbij
Och ja, tuurlijk dvds.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:46 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wat voor DVD's heb je gekocht?
Ik wist wel dat er meteen iemand zou weten watquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:46 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wat voor DVD's heb je gekocht?
Geen enkele van gezienquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er meteen iemand zou weten wat
Underworld (1 disc special edition)
Spirited Away
Pirates of the Caribean (2 disc special edition)
quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Geen enkele van gezien
quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er meteen iemand zou weten wat
Underworld (1 disc special edition) Check
Spirited Away nope, moet het nog kopen
Pirates of the Caribean (2 disc special edition) Check
Mwah, niet zo heel erg, terwijl ik toch wel een kleine collectie heb opgebouwd inmiddels. Maar das voor het meerendeel toch wel mainstream. Hoewel ik denk ik Das Experiment wil gaan kopen, Beautiful thing gaat er ook wel komen, de laatste LotR, Harry Potter..en zo staan er nog wel wat films op mijn kooplijstje.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jij bent niet zo'n flmfreak neem ik aan?
(aangezien ik er bijna standaard vanuit ga dat iedere filmliefhebber Pirates of the Caribean gezien heeft. Underworld en Spirited Away kan ik nog begrijpen)
quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:47 schreef Ang3l het volgende:
Spirited Away
But ofcourse! Ik haat nasynchronisatie.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:59 schreef G_E het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wel ondertiteld bekijken hè, met de oorspronkelijke Japanse stemmen..
Goed zo.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
But ofcourse! Ik haat nasynchronisatie.
Gister ook HERO gewoon in de originele taal bekeken. Dat engelse taaltje d'roverheen vin'k fout
nee, daar lijkt het dus in de verste verte niet op. maar zon meisjesavond zit er wel aan te komen. Gerdow smeekt me of ie ook mag komen, maar hij mag niet nehnehquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
* Semisane bedankt vriendelijk voor de uitnodiging, maar moet verstek laten gaan
* Denkt met enige afgrijzen terug aan de "meidenavondjes"van z'n zus.*![]()
Nog niet op geletquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:39 schreef G_E het volgende:
[..]
Goed zo..
Wat me bij Hero and Crouching Tiger Hidden Dragon opviel is dat het Chinees zo anders klinkt dan Japans.
Heeft een collega van me besteld. Ga ik binnenkort wel een x lenenquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:26 schreef ajuu het volgende:
grave of the fireflies gezien heeft
ja, verwacht niet een exotisch surrealistisch sprookje a la spirited away, mooi verteld vrij realistisch oorlogsdrama, over jongen die zich ontfermd over zijn kleine zusje tijdens de oorlog.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft een collega van me besteld. Ga ik binnenkort wel een x lenen
Schijnt goed te zijn... toch?
Waaromquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:00 schreef Jerruh het volgende:
*net keuken ondergekotst heeft*
de hele dga kiplekker, en ik zat net in de bus en werd opeens alsmaar missleijker, ik kwam thuis en ging ff liggen maar opeens echt zon opwelling dus ik wil naar de wc rennen maar redde het maar tot de keuken en toen kwam het e ruitquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:07 schreef Weemz het volgende:
[..]
Waarom
Die heb ik hier in de kast staan en durf ik nog altijd niet te kijken.quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:26 schreef ajuu het volgende:
grave of the fireflies gezien heeft. mooi vertelde animatiefilm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |