quote:Poule A:
Johan-Derksen vs Thunderbunny 1
The_Hives vs DeHovenier 3
alkaholic63 vs Pekel 1
Poule B:
Qyn vs Pvrens 2
R_B vs Mangoworks2002 1
Superweber vs forza22 1
Poule C:
Lortnoc vs sir_dalord 1
Fugie vs Verbal_kint 2
Kavorka vs speert.flies 3
Poule D:
Robar vs Dieptriest 1
Petor vs Keano 2
Grumpey vs Gabberhead 1
Poule E:
Raffie vs Nicomart 2
TimmyASD vs Vision 1
Engessa heeft vrij!
Poule F:
GotenSSJ vs Joralf 1
Patron vs Ruudt 1
DaMadkow heeft vrij
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja hoor![]()
------------------------------------------
Speelschema week 8: 8 december:
Poule A:
Johan-Derksen vs Thunderbunny 2
The_Hives vs DeHovenier 1
alkaholic63 vs Pekel 1
Poule B:
Qyn vs Pvrens 1
R_B vs Mangoworks2002 1
Superweber vs forza22 1
Poule C:
Lortnoc vs sir_dalord 1
Fugie vs Verbal_kint 2
Kavorka vs speert.flies 2
Poule D:
Robar vs Dieptriest 1
Petor vs Keano 2
Grumpey vs Gabberhead 2
Poule E:
Raffie vs Nicomart 2
TimmyASD vs Vision 1
Engessa heeft vrij!
Poule F:
GotenSSJ vs Joralf 1
Patron vs Ruudt 1
DaMadkow heeft vrij
had dan gezegd dat je met je A-team speeldequote:Op woensdag 8 december 2004 18:58 schreef R_B het volgende:
Team RoBu - Nokitel.Net (71 minuten gespeeld) 8 - 1
hehe...je had het kunnen zien...quote:Op donderdag 9 december 2004 03:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
had dan gezegd dat je met je A-team speelde
dan had ik je vertrouwen gegeven
Deuntje...quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:58 schreef sir_dalord het volgende:
psssst, volgens mij zijn we iets vergeten![]()
Lijkt me niet, het zijn inhaalwedstrijden dus die heb je al voorspeld..quote:Op woensdag 15 december 2004 10:13 schreef komrad het volgende:
psss is er voor deze week ook nog een nieuwe toto
lekkere baan waar je op je werk kan fok!ken. Maar ik heb er ook geen tijd voor sorry, ik moet namelijk nog ff wat brieven schrijven en vanavond moet ik weg. Kan nog net de wedstrijd meepakken om te zien of ik de 10 tegentreffers haal.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Lijkt me niet, het zijn inhaalwedstrijden dus die heb je al voorspeld..
We wachten alleen nog wel op de Fok! Cup! Toto organisatoren die de stand bijwerken...
Dat is dus TimmyASD...
Daar heb ik alleen weinig van vernomen de laatste tijd...
Iemand tijd en zin om ff de nieuwe tussenstand van de Fok! Cup TOTO uit te rekenen?
Alvast bedankt...
Ik zit tot half vijf op mn werk, nee komrad dus niet parttime, en kan het dus pas vanavond doen... If no one does it, I will tonight
wat hoor ik nu, bierrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Uhh, Lorrie en Kow...
Ik wil graag binnenkort eens spijkers met koppen slaan... want jullie hadden een krat bier gewonnen.
Lorrie kan ik vast wel ergens ontmoeten, maar hoe pakken wij het aan, Kow?
En welk bier willen jullie?
zo slecht ben ik toch nietquote:
requested recount is being considered by the jury. Jury decides, recount denied.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zo slecht ben ik toch niet![]()
I demand a recount![]()
Ik vind Alfa wel lekkerquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Uhh, Lorrie en Kow...
Ik wil graag binnenkort eens spijkers met koppen slaan... want jullie hadden een krat bier gewonnen.
Lorrie kan ik vast wel ergens ontmoeten, maar hoe pakken wij het aan, Kow?
En welk bier willen jullie?
Ik moet je 1 ding meegeven JD, je hebt wel humor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kijk, dat klinkt heel aantrekkelijkWat zou je zeggen van woensdag 29 december of 5 januari? Dan heb ik vakantie en dan komt het mij goed uit
Bovendien is het dan tussenronde/volgende ronde van de Fok-Cup
En jullie zijn ook altijd hier welkomhartje centrum van de mooiste stad van nijmegen en omgeving
quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zo slecht ben ik toch niet![]()
I demand a recount![]()
Nee want ik wil je zeker ontmoetenquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:37 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik moet je 1 ding meegeven JD, je hebt wel humor.
houdt die mini meet in, 2 personen?
Tering wil je echt zo graag 'de teleurstelling van het jaar face' opzetten danquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Nee want ik wil je zeker ontmoeten
dat moet dan zijn 'de 1 na teleurstelling van het jaar face'.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:01 schreef komrad het volgende:
[..]
Tering wil je echt zo graag 'de teleurstelling van het jaar face' opzetten dan
knulquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
We zullen we zien, knul
Als je tenminste wil
Een achteraf, ja je was wel welkom, uitnodiging ....... altijd fijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, dat is ook wat ik bedoel![]()
Al was je ook hier wel welkom hoor
(kan ik makkelijk zeggen, achteraf)
Ik voel mij gedemoniseerd.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:02 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat moet dan zijn 'de 1 na teleurstelling van het jaar face'.
Hives, neger, co adriaanse... need i say more?
Demonisering, hallo zeg sommige mensen zijn erg makkelijk op hun pik getraptquote:
Ja hallo, je weet toch dat wij negers een grote pik hebben? Het is niet zo moeilijk hoor om daar op te staan.......quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:02 schreef komrad het volgende:
[..]
Demonisering, hallo zeg sommige mensen zijn erg makkelijk op hun pik getrapt
TOen ik mijn vorige bericht typte wist ik dat dit ging komen. Je vergeet 1 ding, uit onderzoek is gebleken dat negers ongeveer hetzelfde bedeeld zijn als blanke mannenquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ja hallo, je weet toch dat wij negers een grote pik hebben? Het is niet zo moeilijk hoor om daar op te staan.......
dan hebben ze toch echt de verkeerde negers gebruikt voor dat onderzoekquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:25 schreef komrad het volgende:
[..]
TOen ik mijn vorige bericht typte wist ik dat dit ging komen. Je vergeet 1 ding, uit onderzoek is gebleken dat negers ongeveer hetzelfde bedeeld zijn als blanke mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |