We zoeken nog een gast-docent.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:42 schreef Bioslock het volgende:
Heb ik niet nodig. Ik heb al 2 TTT's..
Ik ga zo weer mijn koelkast bezoeken.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
We zoeken nog een gast-docent.
Kutnewbie.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:42 schreef Dirkh het volgende:
Waarom heeft TS zijn naam afgekort tot 3 letters en de ander maar met één letter? Wat is de achterliggende gedachte?
Diep in zijn hart vind VAC zichzelf meer dan C.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:42 schreef Dirkh het volgende:
Waarom heeft TS zijn naam afgekort tot 3 letters en de ander maar met één letter? Wat is de achterliggende gedachte?
De nick maakt niet veel uit.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:42 schreef Bupatih het volgende:
Stap 1) Heet VelvetAcidChrist óf Croupouque. Beiden is beter!
Stap 2) Wees in het bezit van een paar geniale hersens.
Stap 3) Maak een leuk meedoe-topic
Stap 4) Wacht tot het volk toestroomt
Stap 5) Neem de TTT-vermelding in ontvangst.
Ben ik nu gezakt?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:44 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
De nick maakt niet veel uit.
Gewoon wat creativiteit.
Niet elk meedoe-topic is leuk, mits leuke insteek.
Het volk stroomt niet altijd toe, daarvoor 2 of 3 posts voorbereiden.
TTT is wel leuk.
Onze topics verschillen nogal eigenlijk.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Diep in zijn hart vind VAC zichzelf meer dan C.
Ik vindquote:Op woensdag 15 september 2004 20:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Diep in zijn hart vind VAC zichzelf meer dan C.
Jij vindtdtdtdtdtdd helemaal niks, dronkelap.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:47 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik vind
hij vindt
wij vinden
Kratje bier lijkt me wel redelijk.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:48 schreef Dirkh het volgende:
Wat gaat de cursus kosten eigenlijk?
Soms wel.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Jij vindtdtdtdtdtdd helemaal niks, dronkelap.
Lijkt mij idd redelijk.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:49 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Kratje bier lijkt me wel redelijk.
En een vermelding van onze namen bij de eerste TTT.
Statiegeldbonnetjes zeker.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:49 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Soms wel.
[vinger in de lucht steek]quote:Op woensdag 15 september 2004 20:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Plaatjes mogen.
Helpt soms.
Maar is niet noodzakelijk.
Volgorde bij users met een gelijk aantal TTT's is volstrekt willekeurig. Vermeldingen van topics waar anderen mee aan de haal gaan (zoals bijv. de FOK!Soop die gestart werd door Maanvis) zijn in dit lijstje alleen gerekend bij de TS. Enige multivermelding is die van de mp3's van de drie C's. Chirma staat derhalve 2 keer vermeld.quote:Top 3 leveranciers
VAC IIII IIII II
Croupouque IIII IIII inc één topic van Swami
Xebrozius IIII II
Users met 3 TTT's:
Jolan
MikeyMo
tokay
Jogy
Muus
Insomaniac
FlyingFox
Users met 2 TTT's
Paniekzaaier
Karboenkeltje
Bioslock
Maanvis
Intxaurraga
Bosbeetle
Jerruh
Dagonet
golf
gfree
Users met 1 TTT
Boink
patty
Tong80
Termietje
Baukel
Syrek
SuperUli
Realist_ik
Posdnous
Chirma
Quietguy
Maud_Dib
Harrie
Dakota
PrivateRyan
pc-fr34k
McDavid
doodmetaal
htt-thalan
robh
bugeye
sir_dalord
baaj_guardian
Conflict/chirma/cerror
Bupatih
Rider_on_the_storm
The_Langolier
Eindelijk erkenningquote:Op woensdag 15 september 2004 21:17 schreef Dagonet het volgende:
Even een tussenstandje uit het TTT
[..]
Volgorde bij users met een gelijk aantal TTT's is volstrekt willekeurig. Vermeldingen van topics waar anderen mee aan de haal gaan (zoals bijv. de FOK!Soop die gestart werd door Maanvis) zijn in dit lijstje alleen gerekend bij de TS. Enige multivermelding is die van de mp3's van de drie C's. Chirma staat derhalve 2 keer vermeld.
Topics van vóór 2004 niet meegerekend.
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:17 schreef Dagonet het volgende:
Users met 2 TTT's
gfree
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:59 schreef sir_dalord het volgende:
ik meld mij hierbij ook aan, als er nog plaats is..
ik heb ooit een TTT geopend, maar ik daar zo van geschrokken dat ik niet alleen geen TTT's meer open, maar mij nog zelden in onzin vertoon. Ik wil graag van die druk af d.m.v de lessen van onze onzin oudste..
Ik had er bijna eentje... maar hij was net niet TTT genoegquote:Op woensdag 15 september 2004 22:59 schreef sir_dalord het volgende:
ik meld mij hierbij ook aan, als er nog plaats is..
ik heb ooit een TTT geopend, maar ik daar zo van geschrokken dat ik niet alleen geen TTT's meer open, maar mij nog zelden in onzin vertoon. Ik wil graag van die druk af d.m.v de lessen van onze onzin oudste..
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:42 schreef Bioslock het volgende:
Heb ik niet nodig. Ik heb al 2 TTT's..
Jij bent al leuk van jezelf.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:34 schreef Nouk het volgende:
Ik kan niks leuks bedenken.
Users die meeposten in je topics als je door de rest (nog) niet begrepen wordt zijn ook onmisbaar VAC! Vergeet dat niet!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:44 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
De nick maakt niet veel uit.
Gewoon wat creativiteit.
Niet elk meedoe-topic is leuk, mits leuke insteek.
Het volk stroomt niet altijd toe, daarvoor 2 of 3 posts voorbereiden.
TTT is wel leuk.
Dat moet ook wel met zo'n lieve moederquote:Op woensdag 15 september 2004 23:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jij bent al leuk van jezelf.![]()
Dat vergeet ik nimmer Zwans.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Users die meeposten in je topics als je door de rest (nog) niet begrepen wordt zijn ook onmisbaar VAC! Vergeet dat niet!
Bupatith?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Volgorde bij users met een gelijk aantal TTT's is volstrekt willekeurig. Vermeldingen van topics waar anderen mee aan de haal gaan (zoals bijv. de FOK!Soop die gestart werd door Maanvis) zijn in dit lijstje alleen gerekend bij de TS. Enige multivermelding is die van de mp3's van de drie C's. Chirma staat derhalve 2 keer vermeld.
Krijg je geen bonuspunten wanneer tot nu toe al je topics in het TTT staan?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet?quote:Op donderdag 16 september 2004 16:16 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Krijg je geen bonuspunten wanneer tot nu toe al je topics in het TTT staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |