Een kenner.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
The Lodger.
Reservoir Dogs?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nee, die is een tikke nieuwer.
Plot Outline: A gang of thieves gather at a safe house following a robbery, but a detective is on their trail.
Heb m'n post gewijzigd, puntje toegekend...quote:Op woensdag 15 september 2004 22:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nu nog het puntje......
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef DarkFly het volgende:
weet zo niet wie het zijn (komen wel bekend voor), maar ze zien er wel leuk uit
nu stop ik echt, moet nu echt weg
Dacht juist dat Lacey niet zo snel zou worden geraden.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, die 2e is overduidelijkLacey Chabert
, maar die eerste ligt op m'n tong (niet letterlijk helaas
)
Lacey Chabert ken ik vooral uit Party of 5, al was ze daar duidelijk jongerquote:Op woensdag 15 september 2004 22:41 schreef EricusMaximus het volgende:
Dacht juist dat Lacey niet zo snel zou worden geraden.
kende ik haar ook van, maar zag haar laatst weer in mean girlsquote:Op woensdag 15 september 2004 22:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Lacey Chabert ken ik vooral uit Party of 5, al was ze daar duidelijk jonger
quote:- "What do you think, that I sleep with every guy who sends me letters??"
+ "No, no!!"
- "I give them handjobs...."
Christopher Walken wel??quote:Op woensdag 15 september 2004 22:56 schreef ranja het volgende:
Christopher Walken
Kan me Nickelson niet echt in Pretty woman voorstellen
die is wel wat gladder dan Nickelsonquote:Op woensdag 15 september 2004 22:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Christopher Walken wel??
Niet dus
Nope.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:00 schreef ranja het volgende:
[..]
die is wel wat gladder dan Nickelson
over glad gesproken... Mickey Rourke?
quote:Op woensdag 15 september 2004 23:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heeft die een smoke-burnished voice
Dit is een grapje toch?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:22 schreef ranja het volgende:
meneer Godfather waarschijnlijk. Hoe heet-ie ook weer.
Helemaal juistquote:Op woensdag 15 september 2004 23:24 schreef Wrinex het volgende:
Al Pacino?
Yeuh!!quote:Op woensdag 15 september 2004 23:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Helemaal juist
Wrinex +1
Al Pacino op IMDb
helaas, ben niet zo'n godfather fan en kon er even niet opkomen.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit is een grapje toch?
Je hoeft ook geen Godfather-fan te zijn om Al Pacino te kennenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:36 schreef ranja het volgende:
[..]
helaas, ben niet zo'n godfather fan en kon er even niet opkomen.
lijkt me welquote:Op donderdag 16 september 2004 00:28 schreef Excess_All het volgende:
being john malkovich ?
regiseur : sj = spike jonze
cd = cameron diaz
jc = john cusack
nd = ned bellamy
jm - john malkovich
Beetje laat maar goedquote:Op donderdag 16 september 2004 00:28 schreef Excess_All het volgende:
being john malkovich ?
regiseur : sj = spike jonze
cd = cameron diaz
jc = john cusack
nd = ned bellamy
jm - john malkovich
Als je Girotti weet dan moet je Pedersoli ook weten, net Bassie en Adriaan die twee.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:43 schreef DarkFly het volgende:
pfff, carlo pedersoli weet ik zo niet, en ik dacht dat Girotti iets met Hill was, maar weet niet zeker
maar ik ben weg,
Yep de vier vuisten idd.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:48 schreef dolle_hond het volgende:
terence hill en bud spencer
Klopt. Actiecomedy's waren hun specialiteit. Zoals ik al zei een soort Bassie en Adriaan maar wel iets ruiger.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:49 schreef Omega het volgende:
Zijn dat niet die magere blonde en die dikke met een baard. Die spelen in die westerns die een beetje slapstick zijn.
ik heb m gisteren idd ergens op tv gezien (weet niet meer waar, kan wel kloppen wat je zegt).quote:Op donderdag 16 september 2004 12:15 schreef ranja het volgende:
op de foto links lijkt hij op de receptionist van Kingdom hosptial (serie op yorin die ik gister vergeten ben bedenk ik me nu ineens)
en noem 3 verschillende films, niet 2 keer dezelfde film, maar titel in andere talenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:35 schreef California het volgende:
City of Lost Children
Cité des Enfants Perdus
Delicatessen
Crispin Glover, lijkt hij inderdaad wel een beetje opquote:Op donderdag 16 september 2004 12:25 schreef Ket_Ais het volgende:
Hij doet me denken aan de creepy thin man uit Charlie's Angels maar de persoon in kwestie is zo te zien een stukkie ouder.
Ohhh, zeg dat danquote:Op donderdag 16 september 2004 13:39 schreef dolle_hond het volgende:
en noem 3 verschillende films, niet 2 keer dezelfde film, maar titel in andere talen
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:25 schreef Ket_Ais het volgende:
The Cube 2 (Hyperspace ofzo)?
en we zitten op 1 film.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij zit toch in deel 1, hij's toch die gozer die gesliced wordt?
julian richings it isquote:Op donderdag 16 september 2004 14:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Er staat zelfs een plaatje van 'em op de voorkant van de DVD!
Julian Richings heet'ie denk ik.
Bij regisseurs haak ik in elk geval af, zijn maar heel weinig waar ik wat van af weetquote:Op donderdag 16 september 2004 15:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is een regisseur die ik zoek.
Very correct!quote:Op donderdag 16 september 2004 15:44 schreef Ket_Ais het volgende:
Spielberg?
Ik vond Primal Fear niet echt swingend..quote:Op donderdag 16 september 2004 15:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Een A.
Misschien klopt dat dan ook niet....quote:Op donderdag 16 september 2004 15:59 schreef SODA het volgende:
Ik vond Primal Fear niet echt swingend..
Chicago welquote:Op donderdag 16 september 2004 15:59 schreef SODA het volgende:
[..]
Ik vond Primal Fear niet echt swingend..
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Chicago wel
Er waren wel meer films die een Oscar wonnenquote:Op donderdag 16 september 2004 15:59 schreef Ket_Ais het volgende:
3de letter: de 9de letter van de film die in 1978 de oscar won
Ja, sorry als ik niet duidelijk was, met de film die een oscar won bedoel ik idd oscar voor beste filmquote:Op donderdag 16 september 2004 16:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Er waren wel meer films die een Oscar wonnen
Apt Pupilquote:Op donderdag 16 september 2004 16:03 schreef Ket_Ais het volgende:
De 1ste letter: Een film geregisseerd door Bill Condon met o.a. Sir Ian McKellen erin
nope, een anderequote:Op donderdag 16 september 2004 16:05 schreef EricusMaximus het volgende:
Apt Pupil
lost in translationquote:Op donderdag 16 september 2004 16:06 schreef Ket_Ais het volgende:
De 6de letter: De laatste geregiseerde film van Sophia Coppela en daar de 5de letter van
Donnie Darkoquote:Op donderdag 16 september 2004 16:08 schreef Ket_Ais het volgende:
De laatst overgebleven letter: de broer van Maggie Gyllenhaal speelt in deze mysterieuze film. Neem hier de eerste letter van. (of 7de)
Ik bedoel idd THE Deer Hunterquote:Op donderdag 16 september 2004 16:02 schreef EricusMaximus het volgende:
the deer h u nter toch
Neem aan dat je best picture bedoelt.
Hier ook de 1e letter vanquote:Op donderdag 16 september 2004 16:03 schreef Ket_Ais het volgende:
De 1ste letter: Een film geregisseerd door Bill Condon met o.a. Sir Ian McKellen erin
Shit.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:12 schreef FremantleDockers het volgende:
Gandhi?
Ik ookquote:Op donderdag 16 september 2004 16:14 schreef SODA het volgende:
[..]
Shit.
Ik had GAUD?I..
Gandhi it is!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:12 schreef FremantleDockers het volgende:
Gandhi?
G voor gods en monsters, d voor donnie darko en i van lost in translation.
g--d-i = gandhi
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:12 schreef Ket_Ais het volgende:
Overzichtje:
De tweede letter: Swingende film van Richard Gere en daar de 5e letter van.
5e letter: de 1ste letter van de componist van de film The Last Samurai
3de letter: de 9de letter van de film die in 1978 de oscar won
De 1ste letter: Een film geregisseerd door Bill Condon met o.a. Sir Ian McKellen erin (1ste letter)
De 6de letter: De laatste geregiseerde film van Sophia Coppela en daar de 5de letter van
De laatst overgebleven letter: de broer van Maggie Gyllenhaal speelt in deze mysterieuze film. Neem hier de eerste letter van. (of 7de
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:17 schreef EricusMaximus het volgende:
H ans Zimmer
-edit en ja, het is echt de 10e letter bij the deer hunter
geeft niksquote:Op donderdag 16 september 2004 16:20 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
sorry voor de verwarring
Dank U, kom alweer een beetje over mijn schaamte heen....tellen is ook zoooo moeilijk...quote:Op donderdag 16 september 2004 16:22 schreef EricusMaximus het volgende:
geeft niks
de vraag was verder wel leuk
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:03 schreef dolle_hond het volgende:
julianne moore
lekker snel, 1-2-tjequote:Op donderdag 16 september 2004 17:14 schreef ranja het volgende:
Jude, met Kate Winslet?
quote:This is a superb movie. The acting was great, and believable.was a big surprise, his best performance yet bringing the best of (1), (2) and (3) together.
was unsurprisingly perfect for the role of
. Actually... the whole cast was brilliant. It is pretty creepy and
has done an excellent job of creating a nail biting atmosphere. The individual scenes are good, however the
twist was far too predictable. The ending wasn't, so the twist was acceptable... just. The plot was... OK.
Let niet op de (1) enzo, dat zijn gewoon andere filmtitels.quote:I decided to rent the movie to get the full of it (I interrupted my girlfriend while we were watching it, and renting the film was the peace offering). I have to say the graphic depictions of women being abused does not gel with TNT's usual programming. Guys do not be fooled by theName, this is a "CHICK FLICK." If you are expecting something profound like (4) you will definitely be disappointed. Keep your expectations low if you watch this movie.
quote:I am surprised that this one didn´t have a big run at the box office.offers for thriller fans who like scary and mysterious moments the right movie.
did here a very great job perhaps even the best performance in her career and should have been the Oscar winner.
I liked verymuch as a confusing and psycho man. He should also win an Oscar. Director
mixed the story with many horror and twists elements.
quote:Girl gets murdered in mysterious circumstances, blackmails, twists ensue. Hasn't this formula been used a little too much in the past? Excellent acting from all star cast though. I have to admit, I was really surprised to seein such uh,'adult' role-Guess I was just too used to seeing her as teenager
ingekoptquote:Op donderdag 16 september 2004 21:33 schreef EricusMaximus het volgende:
Ah, the Gift?
Ja, Koreaanse filmquote:Op donderdag 16 september 2004 21:52 schreef ranja het volgende:
aziatischkoreaans?
Dan gok je helemaal goedquote:Op donderdag 16 september 2004 21:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb 'm niet gezien, maar ik gok op Siworae.
Ik wil 'm wel erg graag zien.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:55 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Dan gok je helemaal goed
Vooral doenquote:Op donderdag 16 september 2004 21:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel erg graag zien.
Welke?quote:Op donderdag 16 september 2004 21:55 schreef ranja het volgende:
ik ken 1 koreaanse film en die is het niet
die staat dan weer wel in m'n top 20 allertijden meteen
nee, Seom http://www.imdb.com/title/tt0255589/quote:Op donderdag 16 september 2004 21:57 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Welke?
My sassy girl?
Old Boy?
Maar eens opzoeken in 'de videotheek'quote:Op donderdag 16 september 2004 21:59 schreef ranja het volgende:
[..]
nee, Seom http://www.imdb.com/title/tt0255589/
quote:Op donderdag 16 september 2004 22:07 schreef EricusMaximus het volgende:
Zie ik daar de actrice uit My sassy girl
(alle aziaten lijken best op elkaar)
Film uit 2002.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Nog een hintje qua regisseur of jaar
Weet iig geval zeker dat ik hem nog niet heb gezien..
quote:Op donderdag 16 september 2004 21:55 schreef ranja het volgende:
ik ken 1 koreaanse film en die is het niet
ik kan me herinneren dat Hare een film getiteld Oasis heeft gezien. die gok ik dan nu maarquote:Op donderdag 16 september 2004 23:13 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik denk dat ik hem weet, maar dat komt omdat ik heb gekeken bij de aziatische films die Gorro aanraadde in een topic
quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kan me herinneren dat Hare een film getiteld Oasis heeft gezien. die gok ik dan nu maar
het is niet de dierenfilm-versiequote:Op vrijdag 17 september 2004 09:53 schreef victorinox het volgende:
lama
quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:01 schreef ranja het volgende:
Hannibal? Jodie Foster die niet mee doet, ranziger dan SOTL...
slechts 7, valt mezelf tegen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:25 schreef dolle_hond het volgende:
jennifer connelly
ik heb norma rae niet gezien geloof ikquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:14 schreef FremantleDockers het volgende:
Forrest Gump
Steel Magnolias
Smokey and the Bandit
Sally Field lijkt het, maar ik zie Norma Rae er niet tussen staan...
eye for an eye klopte, film met oa. ed harris en kiefer s.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:31 schreef ranja het volgende:
Misschien heeft Dolle_hond die niet gezien?
Ik kwam niet verder dan All of me (hoe heten die lui allemaal) en Eye for an eye (bestaat dat überhaupt?)
edit: oh er was al een nieuwe pagina
quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:56 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
En weer een snelle!
PG Patriot Games
GW Ghost World
CAPD Clear and Present Danger
AB American Beauty
DAD Dungeons and Dragons
TH The Hole
Dolle_Hond +1
wat is een anderstalige naamquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:44 schreef Ket_Ais het volgende:
We hoeven toch niet stiekem naar andertalige namen te zoeken?
Franse naam, Koreaanse naam, etc. bedoelde ikquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:10 schreef ranja het volgende:
wat is een anderstalige naam
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:25 schreef FremantleDockers het volgende:
Missing, van Costa-Gravas? SS is dan Sissy Spacek en JL Jack Lemmon.
doet die ook nog wat anders dan de cosby showquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:40 schreef EricusMaximus het volgende:
BC is Bill Cosby?
FremantleDockers +1quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:25 schreef FremantleDockers het volgende:
Missing, van Costa-Gravas? SS is dan Sissy Spacek en JL Jack Lemmon.
Da's lang geledenquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:49 schreef Sheridana het volgende:
Hoi
GB, Gerald Butler?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:16 schreef ranja het volgende:
Britney Spears, Ali G
Crossroads?
Oh.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:15 schreef FremantleDockers het volgende:
Nope. Als hint kan ik melden dat ik niet voor niks het woord acteurs mijd.
BS Britney Spearsquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:29 schreef SODA het volgende:
Ben Stiller?
Dean Cain?
Billy Connolly?
Andy Griffith?
George Baker?
Colin Powell?
Chris Rock?
[..]
Oh.
Dan zou George Baker ook George Bushkunnen zijn..
Fahrenheit 9/11?![]()
ja inderdaadquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:54 schreef GFP het volgende:
[..]
Da's lang geleden
quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:54 schreef ranja het volgende:
The accused?
Koppie-koppie.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:04 schreef FremantleDockers het volgende:
Irréversible! De rectum vergeet je niet snel...
de 13e ?quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:40 schreef FremantleDockers het volgende:
Ripley wordt gekloond en 200 jaar na deel 3 weer terug in de wereld gezet. Maar de eerste paar kloons mislukken. Welke kloon is het uiteindelijk die we in de film zien?
Yep!quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:53 schreef Sheridana het volgende:
de 8ste
volgens mij is die het gewoon. voor de vorm zeg ik nog even Parker Posey.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jennifer Tilly?
Die is het ookquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:17 schreef ranja het volgende:
volgens mij is die het gewoon. voor de vorm zeg ik nog even Parker Posey.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jennifer Tilly?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:15 schreef ranja het volgende:
Ik moet volkomen zonder reden denken aan die nieuwe film, 2 blonde chicks of 2 white chicks ofzo. Daar stel ik me dit soort quotes in voor.
"You're a machine from that dumb war lab - I am so stupid!"quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:28 schreef California het volgende:
Ik zou 't niet weten.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Short Circuit?
echtpaar = North, van die grap weet ik niksquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
In welke film spelen Julia Louis-Dreyfus (Elaine Benes uit Seinfeld) en Jason Alexander (George Costanza uit Seinfeld) een echtpaar? En zit tevens als grap de conclusie van de film Witness verborgen?
Goed. Die grap is dus: op een gegeven moment komt North bij een Amishfamilie dat zijn dus Kelly McGillis en Alexander Godunov uit Witness. Godunov loopt aan het eind van Witness naar het huis van McGillis terwijl Harrison Ford wegrijd.quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:11 schreef Patch het volgende:
[..]
echtpaar = North, van die grap weet ik niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |