Dat is lang niet zo ergquote:Op donderdag 16 september 2004 10:18 schreef evil_cupido het volgende:
En als je dan een topig opent met vooroordelen over moslims, gaat het dicht wegens rascisme 7(8
bedoel je niet racisme?quote:Op donderdag 16 september 2004 10:18 schreef evil_cupido het volgende:
En als je dan een topic opent met vooroordelen over moslims, gaat het dicht wegens rascisme
Eigenlijk vertellen we gewoon de waarheidquote:Op donderdag 16 september 2004 10:21 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
bedoel je niet racisme?
en wat is hier racistisch aan![]()
Ik been geen gothic hoor. Ik vind het alleen lullig hoe mensen reageren op gothics.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:32 schreef Black_Tulip het volgende:
Goed, dan is het nu tijd voor een algemene bekentenis... Of eigenlijk meerdere... Nightdaughter, Eveli, lees.
1 Ik ben geen goth.
2 Ik ben geen wicca.
3 ThE_ED is mijn vriend. As in boyfriend.
4 Witchfynder is een goede vriend van me.
5 Ik heb al mijn kennis van wicca te danken aan een godsdienstwerkstuk waar ik een 10 voor had.
6 Ik weet niet veel over gothic, maar wel genoeg om te zeggen dat jij en Eveli nepperds zijn.
7 Om er achter te komen wat het wel is, luister naar ThE_ED en Angel_of_Dth en vooral: bekijk dit fotoboek: http://fotoboek.fok.nl/elegy
Sorry Nightdaughter dat ik je ook op MSN aan het lijntje hield. Bekijk mijn fotoboek op http://fotoboek.fok.nl/black_tulip als je wilt weten wie of wat ik echt ben.
Waarom blijft dit topic open? Terwijl er alleen maar mensen in beledigd worden?quote:Op donderdag 16 september 2004 11:06 schreef teknomist het volgende:
Zijn moslims een ander ras dan?.
wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 16 september 2004 12:26 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Waarom blijft dit topic open? Terwijl er alleen maar mensen in beledigd worden?
Zie het FB-topicquote:Op donderdag 16 september 2004 12:26 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
?quote:Op donderdag 16 september 2004 12:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zie het FB-topic.
Nou, daarom dus.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:26 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Zij noemen Bauhaus wel.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:40 schreef Anthraxx het volgende:
Meer weten? Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Gothic_rock
Klaagbaak feedback topic deeltje zoveelquote:Op donderdag 16 september 2004 12:39 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
?
waar heb jij die info van trancehomo vandaan doodshoofdquote:Op donderdag 16 september 2004 14:05 schreef kamagurka het volgende:
Die gefrustreerde trancehomo opent weer ns zijn gebruikelijke goth-topicje
Wat is er aan de hand? Willen de breezahsletjes weer niet happen dit jaar?
Misschien toch maar ns echt homo worden, misschien heb je bij de mannetjes meer succes knucklehead
Jullie zijn allemaal een beeeeeetje (heel erg) bevooroordeeld over elkaar! De goths zijn stom hier schelden alles wat zij niet zijn uit en generaliseren. En dat ook precies omgekeerd.. Vreemde situatiequote:Op donderdag 16 september 2004 14:05 schreef kamagurka het volgende:
Die gefrustreerde trancehomo opent weer ns zijn gebruikelijke goth-topicje
Wat is er aan de hand? Willen de breezahsletjes weer niet happen dit jaar?
Misschien toch maar ns echt homo worden, misschien heb je bij de mannetjes meer succes knucklehead
Ga je buurjongen in zijn hol neuken smerige kuthomoquote:Op donderdag 16 september 2004 14:32 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
waar heb jij die info van trancehomo vandaan doodshoofd
Hahahahah Jij bent dus echt een KUT Gothic... Zo triest zoals je je nu hier ten toon sprijdtquote:Op donderdag 16 september 2004 14:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ga je buurjongen in zijn hol neuken smerige kuthomo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |