abonnement Unibet Coolblue
pi_1541472
Okeeeeeej wat vinden jullie van K3???
Ik vin die liedjes (want het zijn echt liedjes en geen nummers) wel lollig als ik in één van mijn ultra lollige buien ben (zoals nu) maar doorgaans is't toch wel iets te blij....

In mijn blije buien is Heyah Mama toch wel favoriet

pi_1541479
Ik geloof dat die meiden nu nederland gaan overspoelen ik zag overal posters hangen opeens.

Het is wel extreem kinderachtig

pi_1541481
<zoom × 1000>
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_1541484
kan er toch niet echt warm voor lopen eerlijk gezegd
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1541515
Toch wel grappig, je opent een topic over de meest trieste bedoening van de benelux (maar'tis dermate triest dat het toch wel grappig) is en gelijk reageren er mensen op!!
Viel nog meej, verwachte eik dat dit een dooie topic zou worden!!
pi_1541528
Is slechts om het gal te spugen hoor
Dat K3 spul verdient niet eens een Fok-topic
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_1542555
mwôh...

ik vond 3 verschillende clips van heya mama wel wat overdreven...

ze doen me een beetje denken aan Linda, Roos en Jessica, alleen zagen die er nog redelijk goed uit...
En we zijn natuurlijk allemaal ontzettend blij dat L,R&J gestopt zijn... 'k denk dat dat ook voor K3 geldt

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_1543057
Zo vreselijk kinderachtig en triest dat het weer leuk wordt. Die meiden zijn toch al halverwege de 20???? En dan gedragen ze zich als dertien-jarigen. Te stom voor woorden.
  zondag 2 september 2001 @ 10:12:20 #9
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_1543317
Download maar eens het nummer : Teleromeo en huiver
Love will be my strongest weapon
  zondag 2 september 2001 @ 10:19:51 #10
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1543353
Oh my freaking GOD!!!

K3 is echt cool hoor, ik heb veel van hun liedjes gedownload en er zitten ECHT wel goeie bij hoor. Zeker wel hitpotentie. Probeer maar eens (behalve Heyah Mama):

- Alle Kleuren
- Yippee Yipee
- Blub ik ben een vis (okee vreemde lyrics maar het liedje als geheel is best te pruimen)

Deze drie hebben een lekkere beat, zitten goed in elkaar, zijn origineel, je kan ze meezingen en je wordt er gegarandeerd vrolijk van! Echt top! En 1 van de drie (de roodharige) kan echt heel goed zingen.

P.S. Diegene die zei dat ze zo kinderachtig doen en dat ze al 20 zijn: DUH! Het is toch gericht op kinderen! Maar als je je ervoor openstelt en eens een keer verder kijkt dan je neus lang is, zal je er net zo van genieten als ik. Je moet het gewoon afwisselen! Je kan toch niet alleen maar naar Radiohead en weet ik veel wat luisteren?

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1543401
Wie zegt dat het voor kinderen bedoeld is?
  zondag 2 september 2001 @ 10:37:15 #12
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1543439
Dat is zo. De teksten gaan over eerste kus, school en verdraagzaamheid. Fox Kids is hun thuisbasis. Maar dat maakt allemaal helemaal niets uit, want een groot deel van de nummers in echt top! Probeer "Alle Kleuren" maar eens, en je zal zien!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1543852
Dit kan je niet serieus nemen tis net kinderen voor kinderen, maar toch staan ze op nummer 1 in de album top 100 ??
  zondag 2 september 2001 @ 19:16:29 #14
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_1546088
Belgische Pedo-pop... daar wil ik liever niet aan denken... ik zag tot mijn grote verbazing in de Veronica gids dat er al 2 albums van hun in de lijsten staan....
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_1550050
Te kinderachtig...
-= You don't get a second chance to make the first move =-
  maandag 3 september 2001 @ 14:30:11 #16
1358 Xhorder
He's back...
pi_1550219
quote:
Je kan toch niet alleen maar naar Radiohead en weet ik veel wat luisteren?
Waarom niet... ? Er zijn genoeg andere vrolijke artiesten die wel kwaliteit hebben
... na vijf jaar
  maandag 3 september 2001 @ 14:33:39 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1550243
quote:
Op zondag 02 september 2001 10:19 schreef Marble het volgende:
Oh my freaking GOD!!!

K3 is echt cool hoor, ik heb veel van hun liedjes gedownload en er zitten ECHT wel goeie bij hoor. Zeker wel hitpotentie. Probeer maar eens (behalve Heyah Mama):

- Alle Kleuren
- Yippee Yipee
- Blub ik ben een vis (okee vreemde lyrics maar het liedje als geheel is best te pruimen)

Deze drie hebben een lekkere beat, zitten goed in elkaar, zijn origineel, je kan ze meezingen en je wordt er gegarandeerd vrolijk van! Echt top! En 1 van de drie (de roodharige) kan echt heel goed zingen.

P.S. Diegene die zei dat ze zo kinderachtig doen en dat ze al 20 zijn: DUH! Het is toch gericht op kinderen! Maar als je je ervoor openstelt en eens een keer verder kijkt dan je neus lang is, zal je er net zo van genieten als ik. Je moet het gewoon afwisselen! Je kan toch niet alleen maar naar Radiohead en weet ik veel wat luisteren?


Oh Gosh..what's next??? K3 goes International????
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 3 september 2001 @ 14:34:47 #18
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1550252
Geef mij maar m'n oude Sesamstraat-lp's.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  maandag 3 september 2001 @ 14:59:59 #19
3767 Herald
Come get some
pi_1550374
dit weekend nog een CD van ze gehoord met nummers als "Oma's aan de top" en "Doe de HippieShake" enzo. Had tot dit weekend ook niet door dat K3 slaat op hun voornamen die allemaal met de K beginnen. Natuurlijk houdt de ware Fok!ker niet van dit soort kinderlijke meuk, die hebben liever een uit het leven gegrepen zwartgallig lied over zelfmoord en depressies, maar tis best frappant dat die dametjes ondanks hun kinderlijke liedjes toch zo goed scoren.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 3 september 2001 @ 15:03:47 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1550392
quote:
Op maandag 03 september 2001 14:59 schreef Herald het volgende:
dit weekend nog een CD van ze gehoord met nummers als "Oma's aan de top" en "Doe de HippieShake" enzo. Had tot dit weekend ook niet door dat K3 slaat op hun voornamen die allemaal met de K beginnen. Natuurlijk houdt de ware Fok!ker niet van dit soort kinderlijke meuk, die hebben liever een uit het leven gegrepen zwartgallig lied over zelfmoord en depressies, maar tis best frappant dat die dametjes ondanks hun kinderlijke liedjes toch zo goed scoren.
euhh, mag het ook iets er tussenin zijn???
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_3767570
123
  maandag 8 april 2002 @ 23:12:09 #22
9613 Seborik
I, Voyager
pi_3767593
quote:
Op maandag 08 april 2002 23:10 schreef K3 het volgende:

Waarom kick je deze naar boven met alleen een smiley, terwijl er een recenter topic over K3 is?

Deze kan op slot.

Flikker maar op, K3 verdient een tweede topic!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')