Dat ik het aan het einde van vorig seizoen al. In een reportage over 'm van een paar minuutjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar ben ik trouwens de enige die toen je hem net zag zitten in De Laatste Show een vleugje het idee kreeg dat hij komend voorjaar misschien echt wel nog eens terug iets zou kunnen uitrichten ... ?
Dat valt mij ook op , misschien was een terugkeer bij Jef Braeckevelt (uiteindelijk toch degene die hem destijds gelanceerd heeft) zeker geen slechte zaak voor hem ...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat ik het aan het einde van vorig seizoen al. In een reportage over 'm van een paar minuutjes.
Zat 'ie heel rustig en tevreden met zichzelf. Geen grote bek enzo (later wel weer in de Humo, maar ach).
Maar ja, ik ben dan ook een echte 'VDB-believer'
Ennn, hij heeft deze winter nog geen enkel griepje of wat dan ook gehad.
ik durf dat bijna niet toe te gevenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar ben ik trouwens de enige die toen je hem net zag zitten in De Laatste Show een vleugje het idee kreeg dat hij komend voorjaar misschien echt wel nog eens terug iets zou kunnen uitrichten ... ?
Op zich niet zoveel speciaals, maar hij voelde zich goed, zegt dat hij in jaren nog nooit zo goed de winter is uitgekomen , hij woont trouwens terug bij zijn ouders nu en probeert het verleden te vergeten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:29 schreef -skippybal- het volgende:
Wat zei 'ie allemaal dan? Ik kijk De Laatste Show al niet meer sinds het vertrek van Mark Uyhterhoeven
Ah, een nieuwe erbij voor in je sigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
.
Maar het opvallendste vond ik zijn commentaar en 'advies' voor de jonge Steven Defour, die zopas de Belgische Gouden Schoen won en daar ook zat: Dat Steven vooral niet voor het geld moet kiezen en zijn eigen geluk boven al de rest moet stellen.
Ik had al een van zijn opvallende uitspraken daarnet uit De Laatste Show erin gezetquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah, een nieuwe erbij voor in je sig
Waarvan VDB gisteren zei dat ze ook voor hem geldt ...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die laatste is een uitspraak van Pantani.
Of dan op zn minst Luik, het WK of Lombardijequote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:22 schreef zjroentje het volgende:
Hij gaat dit jaar gewoon de Tour winnen hoor.
nu is het ook nog niet te doen, vanaf het volk welquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
FRANK VDB: "IK GING METEEN IN HET ROOD"
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Frank Vandenbroucke moest zondag na 50
kilometer opgeven in La Marseillaise.
"Ik was echt slecht", zegt hij in HLN.
"48 km/u reden we gemiddeld het eerste
uur. Ik ging meteen in het rood en kwam
in ademnood. Of er wat sluimert? Nee,
ik ben kerngezond. Op training heb ik
een goed gevoel. Tja, ik ben geen 20
jaar meer, zeker? En misschien hebben