quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:28 schreef Bartoli het volgende:
VDB 19e geworden vandaag, op 15" van winnaar Bennati, als eerste van de Acqua e Sapone's.
Das best knap.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:28 schreef Bartoli het volgende:
VDB 19e geworden vandaag, op 15" van winnaar Bennati, als eerste van de Acqua e Sapone's.
nog nergens geloof ik, maar dat die 19e is geworden las ik op 2cyclequote:Op zaterdag 16 september 2006 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
Waar is de complete uitslag te vinden dan?
let maar op hem morgen in de GP Pratoquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
!
VDB gaat Lombardia winnen![]()
Blabla lekker makkelijk weer. Ik geloof dat jullie Vlamingen zich beter druk kunnen maken om een ander dopingrelletje??quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dan is zijn verblijf bij Berzin en die Gewiss-arts nog ergens goed voor geweest blijkbaar ...
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Blabla lekker makkelijk weer. Ik geloof dat jullie Vlamingen zich beter druk kunnen maken om een ander dopingrelletje??
precies en de resultaten die hij boekte na 1999 waren buiten die 2e plek in de RVV allemaal buiten Belgiequote:Op zaterdag 16 september 2006 19:03 schreef -skippybal- het volgende:
Niemand (met een beetje kennis van zaken) verwacht ook een '99 ofzo. Maar zoiets als 2003 of begin 2004 en dat volhouden, waarom niet? Vergeet niet dat het wel een übertalent is en blijft.
Inderdaad, in 2003 werd die zelfs nog 2e in de RvV achter de Peet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:03 schreef -skippybal- het volgende:
Niemand (met een beetje kennis van zaken) verwacht ook een '99 ofzo. Maar zoiets als 2003 of begin 2004 en dat volhouden, waarom niet? Vergeet niet dat het wel een übertalent is en blijft.
Hij kan nu lekker de winter ingaan met al die Italiaanse koersen die nog gereden moeten worden in de benen. Vrouw gewoon weer lekker op het strand dumpen en dan zelf gewoon goed blijven trainen om dan op de Poggio weg te rijden om M-SR te winnenquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
precies en de resultaten die hij boekte na 1999 waren buiten die 2e plek in de RVV allemaal buiten Belgie. Dus laat VDB nu maar lekker overal koersen behalve in Belgie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door -skippybal- op 16-09-2006 19:21:39 ]LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Nee, je blijft geen ubertalent. VDB heeft jarenlang geen koersritme gehad, hoe een groot talent hij misschien 10 jaar geleden was, daar is nauwelijks meer iets van over. Ik denk niet dat hij ooit nog een fatsoenlijk resultaat in een goed bezette koers neerzet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:03 schreef -skippybal- het volgende:
Baguet heeft toch ook heel weinig koersritme gehad toen die terug prof werd?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:35 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nee, je blijft geen ubertalent. VDB heeft jarenlang geen koersritme gehad, hoe een groot talent hij misschien 10 jaar geleden was, daar is nauwelijks meer iets van over. Ik denk niet dat hij ooit nog een fatsoenlijk resultaat in een goed bezette koers neerzet.
quote:Op maandag 18 september 2006 13:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
VDB IS EEN FOKKER IN ZIJN VRIJE TIJD
Stiekem zou ik het eigenlijk ontzettend gaaf vinden als dat zou gebeuren!quote:Op maandag 18 september 2006 14:18 schreef ScottTracy het volgende:
Hij gaat gewoon Lombardije winnen, let maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |