abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:40:16 #176
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22015041
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:25 schreef Speed1971 het volgende:
Hij is toch wel speel gerechtigt voor CL? En weet iemand zijn rugnummer?
Geen idee wat z'n rugnummer is, maar hij is wel aangemeld voor de CL ja.
pi_22015100
Verstandig van Koeman, stoppen met zeiken, en zonder iemands medeweten naar Trabelsi's huis rijden en praten. Deze situatie was kut voor Ajax en kut voor Trabelsi, hoewel dat laatste me minder interesseert. Hier worden beide partijen beter van en Ajax' belang staat voorop.
Goede zaak, ik ga niet fluiten.
pi_22015548
Ik ben vooral benieuwd naar het echte verhaal van Trabelsi. Dat heeft nog niemand gehoord, alleen wat Ajax zegt en wat zijn zaakwaarnemer af en toe brabbelt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_22015559
Trouwens, leuke interviews gisteren op AT5, Grygera probeert Nederlands te praten.
Klik dan als je durft
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:05:49 #180
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_22015576
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:03 schreef Suijk het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar het echte verhaal van Trabelsi. Dat heeft nog niemand gehoord, alleen wat Ajax zegt en wat zijn zaakwaarnemer af en toe brabbelt.
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar eigenlijk, maar hij moet wel met iets héél goeds komen...
pi_22015696
Als Trabelsi Sedoc binnenkort dumpt weten we genoeg...

Zo niet, dan lezen we na zijn transfer alles.
pi_22016468
Trabelsi heeft nu toch een contract tot 2006 ipv 2005?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:54:10 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22016633
bron: Ajaxnetwerk

Wanneer Trabelsi teurgkeert in de selectie van Ajax is nog niet geheel duidelijk, zo werd tijdens de persconferentie over de terugkeer van Trabelsi gemeld. De fysieke gesteldheid en conditie zal eerst onderzocht worden en op peil gebracht moeten worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_22017580
Ach, wat kilootjes te veel is geloof ik geen belemmering om in de basis te mogen starten...
Klik dan als je durft
pi_22017947
Hij ziet er trouwens redelijk afgetraind uit:
Klik dan als je durft
pi_22018290
Met de terugkeer van Hatem zie ik grote winst op de vleugels . Heerlijk nu is alleen het centrum verdedigend ene probleem en kan De Jong dat op gaan vulllen. Verder is de opkomende back nu ook aan de rechterkant een gevaar voor de tegenstander . Met twee backs die op kunnen komen gaat Ajax voorin eindelijk doelpunten maken.
  vrijdag 17 september 2004 @ 15:03:40 #187
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_22018295
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 14:49 schreef Suijk het volgende:
Hij ziet er trouwens redelijk afgetraind uit:
[afbeelding]
oei wat kijken ze vrolijk
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_22018397
Speciaal voor Againzender:

That's all folks!
pi_22018452
Hypocriet
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 17 september 2004 @ 15:14:00 #190
82589 S-Two
barba macacu
pi_22018534
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Hypocriet
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2004 @ 15:15:09 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_22018555
Eind goed al goed.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 september 2004 @ 15:24:12 #192
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22018766
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Hypocriet
Naar goed voorbeeld van "ik blijf bij de club" en dan weg wezen is dit de variant "ik speel nooit meer voor ze ..."
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 17 september 2004 @ 15:26:57 #193
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_22018832
Die gaat dus echt geen applaus van mij krijgen.
En ik ga ook niet fluiten. Ben absoluut niet van plan energie aan die gast te verspillen.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 17 september 2004 @ 15:30:35 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22018912
Volledige tekst van bericht van Ajax.nl:

Hatem Trabelsi heeft een nieuw, tweejarig contract getekend bij Ajax. De Tunesische rechtsback, die maandenlang in onmin leefde met zijn club, keert per direct terug in de selectie van Ajax.

Algemeen directeur Arie van Eijden en trainer Ronald Koeman vergezelden Hatem Trabelsi en diens advocaat vrijdag achter de tafel in de perskamer van de Amsterdam ArenA. Van Eijden liet weten dat Trabelsi zijn handtekening heeft gezet onder een nieuw contract. ,,De beloning is dezelfde die we al aangeboden hadden voordat deze zaak speelde'', liet de directeur weten.
Van Eijden vertelde de verzamelde pers dat Ronald Koeman via een persoonlijk gesprek met zijn speler het begin had gemaakt van de hereniging tussen voetballer en club. ,,Zelf heb ik deze week ook een gesprek met Hatem en zijn mensen gehad. We kijken nu met een frisse blik naar de toekomst en we gaan weer de Hatem zien die we kennen.''

,,Trabelsi wil ooit een keer in een ander land spelen, bijvoorbeeld Engeland, en om dat te bereiken zal hij eerst bij ons weer moeten spelen en presteren. Dit is het einde van een vervelende periode; nu kunnen we weer met elkaar werken.''

Ronald Koeman nam het initiatief tot een toenaderingspoging. ,,Ik kreeg signalen en had zelf ook het gevoel dat Hatem open stond voor een gesprek met mij. Het ging puur om een gesprek tussen speler en trainer, er waren geen anderen bij. Ik ben naar het huis van Hatem gegaan en we hebben gesproken over het verleden en de toekomst. Daarbij heb ik hem uitgelegd dat het voor hem ook het beste is dat hij weer gewoon gaat trainen en spelen. Wat is er nou leuker dan iedere dag met je team te trainen? Ik kan prima vergeten wat er gebeurd is en ik zal hem net als alle anderen behandelen. Trabelsi is altijd een belangrijke en goede speler voor Ajax geweest. Ook heb ik het in de groep besproken en de spelers waren blij. Zij hebben persoonlijk nooit problemen met Hatem gehad.''
Koeman is niet bang dat Trabelsi opnieuw in de belangstelling van andere clubs komt te staan op het moment dat hij weer zijn wedstrijden voor Ajax gaat spelen. ,,Als ik hem niet wilde opstellen, had ik dit niet in gang gezet. Bij Ajax loop je altijd het risico dat spelers vertrekken.''

,,Hoewel hij er fit uitziet, heeft Trabelsi een tijd niet getraind. We gaan wat tests doen en dan stellen we een programma op om hem snel weer fit te krijgen.''

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_22018925
Dat wordt een fluitconcert hij wordt baas en die zien we nooit meer terug
  vrijdag 17 september 2004 @ 15:35:12 #196
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22019027
En de soap duurt voort.....

'Afgekeurde' Arouna Koné mag weer spelen

17/9/2004 13:57

Arouna Koné kan en mag weer spelen. De Ivoriaanse aanvaller van Roda JC kreeg vrijdag de langverwachte duidelijkheid omtrent zijn medische conditie.
Twee weken geleden kwam er een forse streep door de transfer van Koné naar Ajax. De Amsterdamse medische staf keurde de twintigjarige aanvaller af. Waarom was onbekend, het enige wat Ajax' voorzitter John Jaakke kwijt wilde, was dat het een te groot risico zou zijn geweest om de speler te kopen.

Sindsdien kwam Koné ook niet meer voor zijn eigen club in actie. Roda JC wilde eerst duidelijkheid hebben over de fysieke conditie van de handige spits. Pas na een derde medisch onderzoek kwam er volledige duidelijkheid over Konés gezondheid.

'Uit medisch onderzoek is gebleken dat er voor de speler geen enkele beperking bestaat betreffende zijn trainings- en wedstrijdinzetbaarheid. Derhalve heeft de medische staf Arouna Koné vrijgegeven voor de wedstrijd tegen AZ van aanstaande zondag', liet Roda vrijdag weten. Komende zondag ontvangt Roda AZ.

Wat er precies aan de hand was of is met Koné, is voor derden nog steeds niet bekend. Op verzoek van de Ivoriaan weigert Roda mededelingen te doen over het medische onderzoek.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zou die een soa hebben ofzo?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_22019143
Ik denk dat VDV hem niet lief vondd.... Nu blijkt hij ineens niet te hebben
pi_22019671
Tjah we kunnen Hatem goed gebruiken, maar wat er gebeurd is kunnen fans en denk ook de spelers niet snel vergeten. Maar ik hoop dat Trabelsi z'n zaakwaarnemer dumpt, dat is op dit moment wel het minste wat ie kan doen.
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_22019703
vreemd dat gedoe met Kone.

en dat trabelsi weer terug is is ook goed voor Pienaar, die 2 konden altijd goed samen spelen.
maar wat mij betreft blijft ie op de bank zitten, het is natuurlijk wel zielig voor De Jong om hem opeens op de bank te zetten.
pi_22019973
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 12:25 schreef Speed1971 het volgende:
Hij is toch wel speel gerechtigt voor CL? En weet iemand zijn rugnummer?
Zijn rugnummer is nog steeds 2 volgens mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')