whehehehequote:Op woensdag 15 september 2004 03:18 schreef paddy het volgende:
""Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen! ""
Ën daarom stop ik na 295
![]()
![]()
Ik kan wel openen maar ik weet niet of ik mag openenquote:Op woensdag 15 september 2004 03:18 schreef paddy het volgende:
""Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen! ""
Ën daarom stop ik na 295
![]()
![]()
dat kan welquote:Op woensdag 15 september 2004 03:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kan wel openen maar ik weet niet of ik mag openen
Trusten paddy
quote:Op woensdag 15 september 2004 07:56 schreef Vlarp het volgende:
'morge?
Regenquote:Op woensdag 15 september 2004 09:51 schreef blublub het volgende:
hoofdpijn, regen en een heleboel te regelen is nooit grappig
hier is er regenquote:Op woensdag 15 september 2004 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Regen
Hier is de lucht strakblauw zonder wolken
quote:Op woensdag 15 september 2004 10:12 schreef Semisane het volgende:
Mogge!!![]()
![]()
Laatste dag van deze week.
en daarna vrij tot volgende week
sterfquote:Op woensdag 15 september 2004 10:12 schreef Semisane het volgende:
Mogge!!![]()
![]()
Laatste dag van deze week.
en daarna vrij tot volgende week woensdag....lekker niks doen.
en besluit een collega toch langs te komen vandaag, neem ik meteen vrij.
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 10:46 schreef Semisane het volgende:nou ja wat zijn we weer lief voor mij....
En dat sterfen betreft...dat gebeurd vanzelf wel een keer.
Sterf pffff dat zegt de homo die net in Barcelona is geweest.![]()
se-mi-sa-ne, tell me what's wrongquote:Op woensdag 15 september 2004 10:46 schreef Semisane het volgende:nou ja wat zijn we weer lief voor mij....
En dat sterfen betreft...dat gebeurd vanzelf wel een keer.
Sterf pffff dat zegt de homo die net in Barcelona is geweest.![]()
soulseek! veel gebruiksvriendelijker dan winmx. en meer alternatieve soorten muziek.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:15 schreef Waxxer het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb Winmx gedownload!!! En nu kan ik muziek zoeken en ze dan branden want d'r zit een brander op mijn computer!!!![]()
*luistert: Talk Talk - Such a shame*
toepasselijke titel wel
Nu las ik gisteren opeens dat jij een zachte G hebtquote:Op woensdag 15 september 2004 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Net? NET?! Mens dat is al weer eeuwen geleden!
Ik heb m'n haar gewoon in een Barcelonees kapsel moeten knippen omdat ik heimwee had!
kijk es, daar zit ie!quote:Op woensdag 15 september 2004 11:31 schreef beaverhausen het volgende:
hai.
Hoi!quote:Op woensdag 15 september 2004 11:35 schreef ajuu het volgende:
[..]
soulseek! veel gebruiksvriendelijker dan winmx. en meer alternatieve soorten muziek.![]()
hoezo verkeerd geplaatst? soulseek is ook wel vrij van troep. en je kunt in mappen van gebruikers neuzen, of ze nog meer interessante dingen hebben. kazaa was iig de slechtste.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoi!
Mja ik vond deze het minste bekend, dus ik dacht, dan zal er ook niet zoveel troep meekomen. Ik heb alleen het share-mapje verkeerd geplaatst en ik weet niet hoe ik dat moet verzetten
kut.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:32 schreef Waxxer het volgende:
Nah, Biefje, dat is al de derde opeenvolgende dag
Hoe gaat'ie nu??
ja, wie nietquote:Op woensdag 15 september 2004 11:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nu las ik gisteren opeens dat jij een zachte G hebt
Mooi....brand dan maar een mooi ceedeetje met mooie muziek voor mij.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:15 schreef Waxxer het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb Winmx gedownload!!! En nu kan ik muziek zoeken en ze dan branden want d'r zit een brander op mijn computer!!!![]()
*luistert: Talk Talk - Such a shame*
toepasselijke titel wel
Ze waren me aan het plagen.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:34 schreef ajuu het volgende:
[..]
se-mi-sa-ne, tell me what's wrong
Nou, mijn folder, waar de muziek dus in komt, heb ik geplaatst onder 'eigenaar'. Maar blijkbaar ben ik niet ingelogd ofzo als 'eigenaar' waardoor ik dus steeds alle bestanden moet kopieren naar 'mijn documenten' en ze vervolgens naar 'mijn muziek' moet slepen.... en ik weet niet hoe ik die instelling moet wijzigen, dus dat ze daar meteen en leesbaar in komen....quote:Op woensdag 15 september 2004 11:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoezo verkeerd geplaatst? soulseek is ook wel vrij van troep. en je kunt in mappen van gebruikers neuzen, of ze nog meer interessante dingen hebben. kazaa was iig de slechtste.
Doe nou maar wat ajuu zegt. Soulseek.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, mijn folder, waar de muziek dus in komt, heb ik geplaatst onder 'eigenaar'. Maar blijkbaar ben ik niet ingelogd ofzo als 'eigenaar' waardoor ik dus steeds alle bestanden moet kopieren naar 'mijn documenten' en ze vervolgens naar 'mijn muziek' moet slepen.... en ik weet niet hoe ik die instelling moet wijzigen, dus dat ze daar meteen en leesbaar in komen....
Kazaa is vreselijk idd - de reclame, het zoeken naar een nr waarvoor je NIET hoet te betalen....
Voor mij is dat NET ja!! Mijn laatste keer Barca is al een jaar geleden...meer dan een jaar zelfsquote:Op woensdag 15 september 2004 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Net? NET?! Mens dat is al weer eeuwen geleden!
Ik heb m'n haar gewoon in een Barcelonees kapsel moeten knippen omdat ik heimwee had!
Hahaha ja daar begint het wel een beetje op te lijken hequote:Op woensdag 15 september 2004 11:43 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, wie niet
zijn wij niet de enige twee ZONDER (zachte) g? (hieroo?)![]()
welnee!quote:Op woensdag 15 september 2004 11:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ze waren me aan het plagen.![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:48 schreef ajuu het volgende:
[..]
welnee!
jongens doen ze raar
ze noemen me drie turven
hadden ze gedacht
ik ben bijna acht!
maar er komt een tijd
dat ze het niet meer durven
wacht maar lekker af
strakjes komt de straf
![]()
Hahaha nou, ik moet eerst eens uitvinden hoe de boel werktquote:Op woensdag 15 september 2004 11:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Mooi....brand dan maar een mooi ceedeetje met mooie muziek voor mij.Of gewoon the best of the [HOMO]-topic top 100
Talk Talk =
ooohhhh is het nog steeds niet goed besproken???quote:Op woensdag 15 september 2004 11:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
kut.. Dat was het eigenlijk wel.
dat gesleep met die mapjes snap ik niet zo.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, mijn folder, waar de muziek dus in komt, heb ik geplaatst onder 'eigenaar'. Maar blijkbaar ben ik niet ingelogd ofzo als 'eigenaar' waardoor ik dus steeds alle bestanden moet kopieren naar 'mijn documenten' en ze vervolgens naar 'mijn muziek' moet slepen.... en ik weet niet hoe ik die instelling moet wijzigen, dus dat ze daar meteen en leesbaar in komen....
Kazaa is vreselijk idd - de reclame, het zoeken naar een nr waarvoor je NIET hoet te betalen....
Er wordt vrij weinig gesproken.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ooohhhh is het nog steeds niet goed besproken???
Dat is het gekke, ik ben beheerder, maar ik zie ze niet staan waar ik had gewild waar ze zouden moeten staanquote:Op woensdag 15 september 2004 11:52 schreef ajuu het volgende:
[..]
dat gesleep met die mapjes snap ik niet zo.
waarom ben je geen eigenaar? (beheerder)
En toen dacht je : was ik maar dat zwaard?quote:Op woensdag 15 september 2004 11:55 schreef Waxxer het volgende:
Gisteren had ik boodschappen gedaan en toen liep ik terug. De hele weg liep ik praktisch naast een vrouw die naar voorbijgangers riep: "GELOOF IN JEZUS, HIJ HEEFT JOU GESCHAPEN!!! GELOOF IN JEZUS EN ZIJN LIEFDE VOOR JOU!!!"
Nou even verderop werd ik door een klein jongetje van een jaar of zes, zeven die zo'n plastic zwaad had en zo'n romeinenhelm op en ik mocht niet doorlopen. En een vriendje van hem viel zo alle studenten aan die voorbij liepen![]()
Loopt daar zo'n
jongen bij wie ik helemaal dicht zou klappen als hij tegen mij zou praten, dat jongetje sloeg hem steeds met at zwaard op zijn billen
![]()
Maar zou het dan niet beter zijn als je eerst zelf eens alles op een rijtje zet, wat je zelf nu eigenlijk wil.... en hem daar dan mee confronteren, zeggen dat je echt wil praten.... als hij er nog om geeft, doet hij dat echt welquote:Op woensdag 15 september 2004 11:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er wordt vrij weinig gesproken..
Ja of dat ik dan knipgend tegen die jongen zou zeggen: "Ik heb ook een zwaard..."quote:Op woensdag 15 september 2004 11:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En toen dacht je : was ik maar dat zwaard?
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:55 schreef Waxxer het volgende:
Nou even verderop werd ik door een klein jongetje van een jaar of zes, zeven die zo'n plastic zwaad had en zo'n romeinenhelm op en ik mocht niet doorlopen. En een vriendje van hem viel zo alle studenten aan die voorbij liepen![]()
Loopt daar zo'n
jongen bij wie ik helemaal dicht zou klappen als hij tegen mij zou praten, dat jongetje sloeg hem steeds met at zwaard op zijn billen
![]()
nee hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 11:43 schreef ajuu het volgende:
[..]
zijn wij niet de enige twee ZONDER (zachte) g? (hieroo?)![]()
We hebben maandagavond wel gepraat. Maar of dat heeft geholpen... gisteren dacht ik van wel. Maar we hebben nu bijna geen contact op een paar koele smsjes na.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar zou het dan niet beter zijn als je eerst zelf eens alles op een rijtje zet, wat je zelf nu eigenlijk wil.... en hem daar dan mee confronteren, zeggen dat je echt wil praten.... als hij er nog om geeft, doet hij dat echt welanders blijf je jezelf opvreten en in onzekerheid zitten
quote:Op woensdag 15 september 2004 12:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja of dat ik dan knipgend tegen die jongen zou zeggen: "Ik heb ook een zwaard..."
zwaardnijd.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:04 schreef blublub het volgende:
[..]
ik zou daar persoonlijk niet gecharmeerd van rakenik zou zelfs hard wegrennen. maar ja, ik heb dan zelf ook geen zwaard he
Ooit in Eindhoven geweest?quote:Op woensdag 15 september 2004 11:55 schreef Waxxer het volgende:
Gisteren had ik boodschappen gedaan en toen liep ik terug. De hele weg liep ik praktisch naast een vrouw die naar voorbijgangers riep: "GELOOF IN JEZUS, HIJ HEEFT JOU GESCHAPEN!!! GELOOF IN JEZUS EN ZIJN LIEFDE VOOR JOU!!!"
Dat is toch die die steeds daar bij de zebra voor de Bijenkorf staat?!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooit in Eindhoven geweest?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Arnol
http://www.arnolkox.nl/
dude, waarom denken mannen toch altijd dat wij vrouwen graag zo worm tussen onze benen zouden willen handig. ja nee, handig mên, zon dingquote:Op woensdag 15 september 2004 12:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
zwaardnijd.
Moet je dat ook ontleden tijdens een of ander eng practicum?quote:Op woensdag 15 september 2004 12:12 schreef blublub het volgende:
[..]
dude, waarom denken mannen toch altijd dat wij vrouwen graag zo worm tussen onze benen zouden willen handig. ja nee, handig mên, zon ding
Waarom roep jij steeds "maar ja, ik heb geen piemel"?quote:Op woensdag 15 september 2004 12:12 schreef blublub het volgende:
[..]
dude, waarom denken mannen toch altijd dat wij vrouwen graag zo worm tussen onze benen zouden willen handig. ja nee, handig mên, zon ding
tsja, zo heb ik weer het probleem dat ik telekens waarschuweing krijg dat mijn c-schijf vol is, maar ik weet niet wat ik er af kan/moet halen. (ben bang dat ik dan besturingsdigen er af halen)quote:Op woensdag 15 september 2004 11:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is het gekke, ik ben beheerder, maar ik zie ze niet staan waar ik had gewild waar ze zouden moeten staan
Ik heb het al gevondenquote:Op woensdag 15 september 2004 12:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
tsja, zo heb ik weer het probleem dat ik telekens waarschuweing krijg dat mijn c-schijf vol is, maar ik weet niet wat ik er af kan/moet halen. (ben bang dat ik dan besturingsdigen er af halen)
ik heb versxhillende schijven voor verschillende doelen. de ajuu-schijf staat vol met mzuiek plaatjes en films en zo. daar komen soulseek dingen in terecht bijvoorbeeld.
nog niet, nog niet. next thing up: een arm in stukjes snijdenquote:Op woensdag 15 september 2004 12:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Moet je dat ook ontleden tijdens een of ander eng practicum?
haha das waar nog niet op gereageerdquote:Op woensdag 15 september 2004 12:19 schreef ajuu het volgende:
hebik al verteld over dat jochie datmeteen vangnet achter me aan liep en riep: allepielemuisjes moeten weg!!! weg met alle pielemuizen!!
euhm ja.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:18 schreef Waxxer het volgende:
Ja Blub en de laatste tijd kom je behoorlijk lesbisch over.... wat is dat toch allemaal?
Nou..... zo stoer voor een meisje.....quote:Op woensdag 15 september 2004 12:21 schreef blublub het volgende:
[..]
euhm ja.beargumenteer, hoezo kom ik lesbisch over dan?
euhm, misschien omdat ik er geen heb..quote:Op woensdag 15 september 2004 12:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom roep jij steeds "maar ja, ik heb geen piemel"?
tja, ik ben nou eenmaal gewoon een keicoole, maar hetero, chickquote:Op woensdag 15 september 2004 12:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou..... zo stoer voor een meisje.....
Zou je het willen? Ken je leuk mee patsen en opvallenquote:Op woensdag 15 september 2004 12:22 schreef blublub het volgende:
[..]
euhm, misschien omdat ik er geen heb..
ik wil er wel 1.... aangehecht aan een lekkere kerelquote:Op woensdag 15 september 2004 12:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zou je het willen? Ken je leuk mee patsen en opvallen![]()
oooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh het is vinDquote:Op woensdag 15 september 2004 12:23 schreef blublub het volgende:
maar leg eens uit dan, hoezo vindt jij mij zo stoer dan?
Ben jij een kloon van XMN8R dan misschien?quote:Op woensdag 15 september 2004 12:25 schreef blublub het volgende:
[..]
ik wil er wel 1.... aangehecht aan een lekkere kerel
En ik heb geen tieten. Maar je hoort mij niet steeds roepen: "Maar ja, ik heb geen tieten"quote:Op woensdag 15 september 2004 12:22 schreef blublub het volgende:
[..]
euhm, misschien omdat ik er geen heb..
lang haar! kort haar is voor manwijvenquote:Op woensdag 15 september 2004 12:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh het is vinD
Maar gewoon, je hebt nooit meisjesklachtjes zo van oohhh ik heb zin in chocola, of dat je het koud hebt of dat je moet plassen of dat je je eenzaam voelt, ga zo maar door![]()
Heb je lang of kort haar?
dude!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van XMN8R dan misschien?
waar is hij trouwens???
Ja, waar zit die zak hooi?quote:Op woensdag 15 september 2004 12:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van XMN8R dan misschien?
waar is hij trouwens???
Roze! Je vergeet roze!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:28 schreef blublub het volgende:
[..]
lang haar! kort haar is voor manwijven
jij let ook niet op, vraag maar aan biefje, ik heb steeds zin in appeltaart en ik heb t ook regelmatig koud en ik heb het wereldrecord veelplassen op 1 dag verbroken (52 keer). oh ja oh ja! en ik heb hou van babysen eenzaam ben ik niet echt, met 2 verenigingen
misschien heb je wel stiekem vettietjesquote:Op woensdag 15 september 2004 12:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik heb geen tieten. Maar je hoort mij niet steeds roepen: "Maar ja, ik heb geen tieten".
roze! hoe kan ik roze nou vergeten!!!!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Roze! Je vergeet roze!.
nee, jij zegt 'doe maar niet"quote:Op woensdag 15 september 2004 12:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik heb geen tieten. Maar je hoort mij niet steeds roepen: "Maar ja, ik heb geen tieten".
Misschien heb jij wel stiekem helemaal geen tietjes maar alleen wat hangend vel.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:29 schreef blublub het volgende:
[..]
misschien heb je wel stiekem vettietjes
Tieten? Nee dank je.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:32 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee, jij zegt 'doe maar niet"
![]()
![]()
![]()
*in pyama kijkt*quote:Op woensdag 15 september 2004 12:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien heb jij wel stiekem helemaal geen tietjes maar alleen wat hangend vel..
tieten zijn anders keihandig mên. als je tieten heb krijg je bijzonder veel gedaanquote:Op woensdag 15 september 2004 12:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tieten? Nee dank je.
ja zo uitgebreid dat ik vaak zelf nietweetwat erallemaal op staat.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden'mijn documenten' staat gewoon op c: en mijn share mapje is ondergebracht bij 'documents en settings'
dus heb maar een snelkoppeling gemaakt...
Maar wat heb jij een uitgebreide computer dan![]()
en zelfs een Ajuu-schijf??
![]()
nee een dr. Pepper pyamaquote:Op woensdag 15 september 2004 12:35 schreef Waxxer het volgende:
pyama![]()
![]()
EenBobo-pyama
?
quote:Op woensdag 15 september 2004 12:37 schreef ajuu het volgende:
tis vandaag wel tietjes kijken en pielemuisjes dag! lijkt wel een studentenvereniging.
did I brush your fur the wrong way?quote:Op woensdag 15 september 2004 12:38 schreef blublub het volgende:
[..]
Een virus?quote:Op woensdag 15 september 2004 12:38 schreef blublub het volgende:
waxxje, doe eens aanmelden op msn. ik heb een cadeautje voor je
wat leuk. je bent gelijk aan het d-loaden geslagen!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:40 schreef Waxxer het volgende:
*Nina Hagen - Auf'm Bahnhof Zoo*
Wat doet Nina op de Baan? Da's fur Manner ja!!!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:40 schreef Waxxer het volgende:
*Nina Hagen - Auf'm Bahnhof Zoo*
daar kwam ze marc almond tegen.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat doet Nina op de Baan? Da's fur Manner ja!!!
Jawohl!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat leuk. je bent gelijk aan het d-loaden geslagen!
Vielleict sucht sie heroin ja!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat doet Nina op de Baan? Da's fur Manner ja!!!
tss, dan niet heur, ik had t nog wel heel speciaal gemaakt voor jouquote:Op woensdag 15 september 2004 12:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een virus?
wat een fout beeld van een studentenverenigingquote:Op woensdag 15 september 2004 12:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
did I brush your fur the wrong way?![]()
waarom neem je geen winamp om dingen op je computer af te spelen (heb je geluidsboxjes?), dan hoef je niet meteen alles te branden. en kun je het eentijdje op je computer laten staan en dan gewoon juke-boxen met winamp.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jawohl!Ik heb al een rijtje
nu nog even zien hoe ik moet branden. En dan maar hopen dat de kwaliteit goed is
Und jetzt gibt es Unbeschreiblich Weiblich
je bent er niet meer of je hebt me geblokkeerdquote:Op woensdag 15 september 2004 12:49 schreef blublub het volgende:
[..]
tss, dan niet heur, ik had t nog wel heel speciaal gemaakt voor jou
nee, ang3l heeft een barcelonese tongval.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:48 schreef beaverhausen het volgende:
Ang3l heeft toch geen zachte G?.
semisane, een gezonde hollandse jongenquote:Op woensdag 15 september 2004 13:09 schreef Semisane het volgende:
Tijd voor een hapje eten....iets met fruit ofzow
tis koudquote:Op woensdag 15 september 2004 13:15 schreef Waxxer het volgende:![]()
wat heeerrrlijk weer vandaag
the beatles - I am the walrus
En nu ga ik wat doen!!!!
Ik ging voor de barcelonese tongzoen, maar helaasquote:Op woensdag 15 september 2004 13:09 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee, ang3l heeft een barcelonese tongval.
waar een wil is is een wegquote:Op woensdag 15 september 2004 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ging voor de barcelonese tongzoen, maar helaas
Maarreh, ik heb wel degelijk een zachte g, al kan ik die vrij goed verbergen als ik wil
hai ajuuquote:Op woensdag 15 september 2004 13:54 schreef ajuu het volgende:
tsja
watsja? watsja is de koeien aan het melken. en daarna drinken we wodka.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:56 schreef Jerruh het volgende:
wat tsja?
Dat gelooft geen ziel.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:10 schreef ajuu het volgende:
[..]
semisane, een gezonde hollandse jongen
se-mi-sa-ne, tell me the truthquote:Op woensdag 15 september 2004 14:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat gelooft geen ziel.
I plead the 5th!quote:Op woensdag 15 september 2004 14:17 schreef ajuu het volgende:
[..]
se-mi-sa-ne, tell me the truth
there is no way you can deny it
![]()
jij bent het he? jij hebt voor al dat boze onweer gezorgd he?quote:Op woensdag 15 september 2004 14:16 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom regent het hier niet?.
Ik wil regen. Onweer. Donkere wolken..
semisane, you and I knowquote:Op woensdag 15 september 2004 14:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
I plead the 5th!![]()
sssstquote:Op woensdag 15 september 2004 14:22 schreef ajuu het volgende:
[..]
semisane, you and I know
![]()
Regenen zal het!quote:Op woensdag 15 september 2004 14:20 schreef ajuu het volgende:
[..]
jij bent het he? jij hebt voor al dat boze onweer gezorgd he?
vind je hetzelf ook niet een beetje overdreven dat heel nederland nu met ondergelopen kelders zit en natte burlingtonnetjes omdat jij boos bent?![]()
arme burlingrtonnetuejes willen zonnetjesquote:Op woensdag 15 september 2004 14:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Regenen zal het!muwhahahaha
Maar nu even niet!quote:Op woensdag 15 september 2004 14:30 schreef ajuu het volgende:
[..]
arme burlingrtonnetuejes willen zonnetjes
semisane, blijf daar niet staanquote:Op woensdag 15 september 2004 14:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
sssst![]()
![]()
burlington-ruitjes willen geen bever-buitjes!quote:Op woensdag 15 september 2004 14:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar nu even niet!.
burlington ruitjes willen GEEN bever-buitjes!!quote:Op woensdag 15 september 2004 14:38 schreef beaverhausen het volgende:
Jaaaa regen!.
ode aan de bubbeltjes?quote:Op woensdag 15 september 2004 14:36 schreef Ang3l het volgende:
MIJN COLLEGA VERMOORDT MIJN BUBBELTJEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Bite me.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
burlington ruitjes willen GEEN bever-buitjes!!
laisse moi, laisse moiquote:Op woensdag 15 september 2004 14:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bite me.
Niet.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:34 schreef ajuu het volgende:
[..]
semisane, blijf daar niet staan
ik zie je maar steeds maar in je eentje
als je zo door blijft gaan
wordt je echt een buitenbeentje![]()
Binnen in mijn broek ja..quote:Op woensdag 15 september 2004 14:49 schreef ajuu het volgende:
[..]
binnenbeentje?![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:37 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh![]()
![]()
oooooohhhh naaahhh doe eens niet zo ordinairquote:Op woensdag 15 september 2004 15:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Binnen in mijn broek ja..![]()
and it seems too hard to handlequote:Op woensdag 15 september 2004 15:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Binnen in mijn broek ja..![]()
puriteins harlekijntje!quote:Op woensdag 15 september 2004 15:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oooooohhhh naaahhh doe eens niet zo ordinairje weet dat dat niet mag
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:36 schreef Ang3l het volgende:
MIJN COLLEGA VERMOORDT MIJN BUBBELTJEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
die dropjes hebben heel wat losgemaakt hequote:Op woensdag 15 september 2004 15:10 schreef ajuu het volgende:
[..]
puriteins harlekijntje!
alle pielemuisjes nog aan toe!quote:Op woensdag 15 september 2004 15:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
die dropjes hebben heel wat losgemaakt he
en waar is de boosdoener??
Vind jij alleen maar leuk als ik dat doe.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oooooohhhh naaahhh doe eens niet zo ordinairje weet dat dat niet mag
![]()
I plead the 5th again.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:08 schreef ajuu het volgende:
[..]
and it seems too hard to handle![]()
hmmm, sing a NEW song, se...mi....sa...ne!quote:Op woensdag 15 september 2004 15:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
I plead the 5th again.![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Vind jij alleen maar leuk als ik dat doe.![]()
![]()
Ola Jerruh!quote:Op woensdag 15 september 2004 15:14 schreef Jerruh het volgende:
ola waxxer..
hou die smileys eens bij je!quote:Op woensdag 15 september 2004 15:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
En ik maar netjes doen en blijven en me inhouden op de meet vorig jaarben ik al zó voorspelbaar geworden??
![]()
Take a hike?quote:Op woensdag 15 september 2004 15:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
hmmm, sing a NEW song, se...mi....sa...ne!
try once more...![]()
Drommels, drommels en nog eens drommels! Frikandel!!!quote:Op woensdag 15 september 2004 15:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
alle pielemuisjes nog aan toe!
Wat ben je toch een schatje hequote:Op woensdag 15 september 2004 15:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
En ik maar netjes doen en blijven en me inhouden op de meet vorig jaarben ik al zó voorspelbaar geworden??
![]()
![]()
haha ja daar dacht ik ook al aan. Ik zal opletten.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
hou die smileys eens bij je!![]()
drie keer dubbele punt-apestaartje.....quote:Op woensdag 15 september 2004 15:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje he![]()
hoe moet ik nou wijs worden uit al die smileys? alsof ik op een snelweg zit en er dertien verkeersborden ddoor elkaar schreeuwen!quote:Op woensdag 15 september 2004 15:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Take a hike?![]()
![]()
![]()
Ach ook ordinair kan ik schattig opvatten hoor.... dubbele punt kleine pquote:Op woensdag 15 september 2004 15:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
drie keer dubbele punt-apestaartje.....
Ik kan ook heeeeeellll ordinair zijn hoor! Dubbele punt kleine o!!!
superduper!!! je suis busy avec le ontwerp uber uno kantoorgebaude, und das is very interesting!!quote:Op woensdag 15 september 2004 15:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ola Jerruh!Como estas de tu y d'architecturos?
En je raakt daar al van in de war.....pffff amateur.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:23 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoe moet ik nou wijs worden uit al die smileys? alsof ik op een snelweg zit en er dertien verkeersborden ddoor elkaar schreeuwen!![]()
ik wil semi semi semi... met sesamzaad!quote:Op woensdag 15 september 2004 15:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
En je raakt daar al van in de war.....pffff amateur.
if its not love than its fok that will bring us togetherquote:Op woensdag 15 september 2004 15:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Drommels, drommels en nog eens drommels! Frikandel!!!
wat is het?quote:Op woensdag 15 september 2004 15:35 schreef Weemz het volgende:
Hohoi
OMG"het" is terug...
merde les hommes!quote:Op woensdag 15 september 2004 15:49 schreef beaverhausen het volgende:
Klootzakken moeten ze!.
Aber oui, ik doe vandaag niks anders dan downloadenquote:Op woensdag 15 september 2004 15:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
superduper!!! je suis busy avec le ontwerp uber uno kantoorgebaude, und das is very interesting!!.
ik laat wel wa zien als ik bezig ben met renderen!.
alles bueno avec du?
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:56 schreef ajuu het volgende:
[..]
merde les hommes!
lala-la-lala tot in het oneindigequote:Op woensdag 15 september 2004 15:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jouw laatste posts in het vorige topic![]()
![]()
la
la la
la la la lalalalalaaaalalala
la nog eens?
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:34 schreef ajuu het volgende:
[..]
if its not love than its fok that will bring us together
[afbeelding]
coverstar: joe dellasandro
ja de dekhengst uit warhol films.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:13 schreef wizarddragon het volgende:Joe Dallesandro
Henny Huisman??quote:Op woensdag 15 september 2004 16:14 schreef Weemz het volgende:
"Het" begint met een H.
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:24 schreef Cybart het volgende:
ik vind het een creep
zo, weer een dag school gehad..
heb inmiddels wel mn herenkostuum (en kokskleding enzo) gekregen
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja de dekhengst uit warhol films.
![]()
Een wereld gaat open voor waxxerquote:Op woensdag 15 september 2004 16:23 schreef Waxxer het volgende:
Wel kut dat er dus géén dvd-brander op zit, want je kunt zelfs hele concerten en vast ook films downloaden![]()
naja, verder be ik gauw tevreden...
jaj jij wel...quote:Op woensdag 15 september 2004 16:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
We wachten met smart op de foto's van jepakjes
Verder ben k heel stoer trouwens hoor
Zozo.. Je hebt je pentium 2 toch niet weggegooid? Schijnbaar zijn die dingen zogenaamd al vintage onder de tweakersquote:Op woensdag 15 september 2004 16:30 schreef Waxxer het volgende:
jajajaja jullie doen het al jaaaaaaarenkun je nagaan wat het is, behelpen met een pentium 2 220 mhz met 3,5 GB aan schijfruimte
hehe, was een druk weekje dit. maar ook een goed en leukquote:Op woensdag 15 september 2004 16:33 schreef Jerruh het volgende:
ik wil ook weer bart-update.
Ja hij heeft wel wat weg van Anthony Kiedis. Alleen Anthony is meer een freakshow.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:38 schreef ajuu het volgende:
wha...dallessandro doet me soms wel aan de zanger van red hot chilli peppers denken...of andersom dan
beetje heel erg druk maar het weekend gaat super worden!!!!quote:Op woensdag 15 september 2004 16:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
hehe, was een druk weekje dit. maar ook een goed en leukweekje
en dan moet ik vrijdagavond nog even naar school
morgen heb ik "vrij"
hoest met jer?
hehe Wizard Of Oz ga ik volgende week zien voor mijn studiequote:Op woensdag 15 september 2004 16:35 schreef ajuu het volgende:
[..]
the wizard of roz!![]()
hahaha not my cup of tea, maar dallessandro ziet er nu ook uit als een verlopen trucker, zag hem vorig jaar in een docu over beefcake-modellen uit jaren50.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja hij heeft wel wat weg van Anthony Kiedis. Alleen Anthony is meer een freakshow.
woei!quote:Op woensdag 15 september 2004 16:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beetje heel erg druk maar het weekend gaat super worden!!!!en morgen komt er iemand langs
.
Hij zag er ook heel anders uit voor die tijd in vergelijking met zijn tijdgenoten. Eerder zo'n hedendaagse topmodel-uiterlijk.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
hahaha not my cup of tea, maar dallessandro ziet er nu ook uit als een verlopen trucker, zag hem vorig jaar in een docu over beefcake-modellen uit jaren50.![]()
nog nooit gezien?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hehe Wizard Of Oz ga ik volgende week zien voor mijn studie..
hehe ik dnek het niet neequote:Op woensdag 15 september 2004 16:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
woei!
morgen dus niet storen
Nooit gezien. Het liedje ken ik wel, dankzij versie van jaren '90 rave-koningin Marushaquote:Op woensdag 15 september 2004 16:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
nog nooit gezien?
[afbeelding]
somewhere....over the rainbow
hoe waren je eerste filmmusum ervaringen?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nooit gezien. Het liedje ken ik wel, dankzij versie van jaren '90 rave-koningin Marusha
Have Funquote:Op woensdag 15 september 2004 16:57 schreef Semisane het volgende:
Nou peeps...ik ga er weer vandoor....tot...nou ja...volgende week woensdag wellicht.maar als ik me verveel de komende dagen post ik nog wel iets.
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:57 schreef Semisane het volgende:
Nou peeps...ik ga er weer vandoor....tot...nou ja...volgende week woensdag wellicht.maar als ik me verveel de komende dagen post ik nog wel iets.
deze moet je dloaden: bush zingt sundaybloodysunday:quote:Op woensdag 15 september 2004 16:41 schreef Waxxer het volgende:
Oh en er komt ook weer een nieuwe U2 cd aan he!!
Maar die koop ik echt natuurlijk
Week 1: Psycho (Oud en Nieuw) Oude versie is beter. Personages kwamen sympathieker over. Anthony Perkins was veel beter en leuker als Norman Bates dan Vince Vaughn. Alhoewel de nieuwe versie meer op het jongerenpubliek gericht was. Julianne Moore als zus van Marion Crane (Anne Heche) met walkman. De gewelddadigheden waren wat meer explicieter..quote:Op woensdag 15 september 2004 16:59 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoe waren je eerste filmmusum ervaringen?
![]()
can you hear the drums, dallessandroooo?
there wass soimething in the air that night
the stars were bright
dallessandrooo
etc.
Een exacte kopie in de zin van montage/frame voor frame nagemaakt. Maar de karakters waren een tikkeltje anders, niet galant en sympathiek, gewoon hedendaags dus en sommige settings (hotel, gevangenis, etc) waren natuurlijk aangepast aan nu, behalve het huis was een exacte kopie. De film was voor mij eerder een remake dan een kopie.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:28 schreef ajuu het volgende:
was psycho van gus van sant nou exacte kopie van het origineel? nu kon je mooi vergelijken.
pff, eindelijk weer beetje zon hiero...
wel tof progrmma heb je hoor. jaloers is. maar krijg je ook andere media dan film voorgeschoteld? ja het meeste it je lijstje heb ik weleens gezien, maar vergeten. ouderdom komt met gebreken.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een exacte kopie in de zin van montage/frame voor frame nagemaakt. Maar de karakters waren een tikkeltje anders, niet galant en sympathiek, gewoon hedendaags dus en sommige settings (hotel, gevangenis, etc) waren natuurlijk aangepast aan nu, behalve het huis was een exacte kopie. De film was voor mij eerder een remake dan een kopie.
Best wel ideaal. Maandag hoorcolleges of viewings, dinsdag alleen maar viewings en vrijdag werkcolleges.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
wel tof progrmma heb je hoor. jaloers is. maar krijg je ook andere media dan film voorgeschoteld? ja het meeste it je lijstje heb ik weleens gezien, maar vergeten. ouderdom komt met gebreken.![]()
![]()
Hehe.. Was jij ook een new wave vleermuisjequote:Op woensdag 15 september 2004 17:27 schreef ajuu het volgende:
ook caligari als film is een experiment. werd in de jaren80 nog populair onder de new wave vleermuisjes...zwarte kleding, tenger, wit gezicht, psychioses, slaapwandelen/....
beetje, maar ik was tegelijkertijd snel bang in het donker.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe.. Was jij ook een new wave vleermuisje?
quote:Op woensdag 15 september 2004 17:03 schreef ajuu het volgende:
[..]
deze moet je dloaden: bush zingt sundaybloodysunday:
http://www.audiostreet.ne(...)y_bloody_sunday.html
the wizzer takes it allquote:Op woensdag 15 september 2004 18:10 schreef Waxxer het volgende:
Hahaha het 'kom met je ware aard naar buiten' uurtje aangebroken??
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nooit gezien. Het liedje ken ik wel, dankzij versie van jaren '90 rave-koningin Marusha
er stond daarook ergens een parodie op stillhaven'tfound door een amerikaanse radiostation maar dat kan ik nu niet meer vinden. was wel erg leuk. kun je ook mp3's opsturen (ik weet het niet)anders stuur ik wel naar je op.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
hoe kom je daaaaar nu weer aan???
Bang in het donker... arme jongenquote:Op woensdag 15 september 2004 18:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
beetje, maar ik was tegelijkertijd snel bang in het donker.
vind wizarddragon ook wel een hoog gothic gehalte hebben trouwens, qua nickname, neem me NIET kwalijk.![]()
quote:Ik luister naar m'n eigen stem
De woorden passen niet bij wat ik voel
Maar ik zeg ze wel
't Is net of ik t zelf niet ben
Zoveel verschillen tussen dat wat ik bedoel
En wat ik je vertel
En nu je hier zo voor me staat
En alles weer verdraaid m'n mond verlaat
Hoop ik dat je t in m'n ogen leest
Als je naar me kijkt
Zoals je naar me kijkt
Word ik groter dan ik ben
Want jij gelooft in mij
Zonder fouten ben ik niet
Al wil ik dat wanneer je me bekijkt
Dat je mij zo ziet
En nu je hier zo voor me staat
En je ogen naar me open slaat
Hoop ik alleen maar dat je 't ergens weet
Als je naar me kijkt
Zoals je naar me kijkt
Word ik groter dan ik ben
Ik wil dat jij dit ziet
Maar vind de woorden niet
Ik ben alles wat ik ben
Omdat jij gelooft in mij
Jij gelooft in mij
En ik geloof ik jou
quote:Op woensdag 15 september 2004 18:30 schreef wizarddragon het volgende:
Misshien wel iets vampiers-achtig (donkere wenkbrauwen, soms een lijkhuidje als ik wakker word of buiten in de kou sta en ja ik heb een periode gehad dat ik lange haren had) van horen zeggen dan. Ik vind het allemaal wel meevallen. Alhoewel ik bloed wel lekker vind
waxxer, ik vind je een aardige jongen (daar niet van) maareh...ik ga nu echt even eten hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 19:34 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, willen jullie niet zo eng doen?
quote:Op woensdag 15 september 2004 19:33 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
wat fein zoon walz die roestig deint
ik ik tel ein twei drie tot het eind
de maat die bleift maar teeds kelijk
het ritme dat bleift dus vastomleintttt
vooruit, tel eenz mee!
quote:Op woensdag 15 september 2004 19:37 schreef ajuu het volgende:
[..]
waxxer, ik vind je een aardige jongen (daar niet van) maareh...ik ga nu echt even eten hoor![]()
![]()
ik vind dat gedicht/songtekst van cybart (zie boven) best eng. zo klef dat het eng wordt.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Kijk, gelukkig zijn er nog mensen als Ajuu e Sesamstraat die weten dat er nog mensen bestaan als ik en laten zien dat monsters helemaal niet eng hoeven te zijn
matroosje, ik vind je heel geil, maareh... let je wel een beetje op? kijk uit voor die ijsschots!!quote:Op woensdag 15 september 2004 19:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een maaltijd van de kapitein?
Hahahaquote:Op woensdag 15 september 2004 19:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik vind dat gedicht/songtekst van cybart (zie boven) best eng. zo klef dat het eng wordt.
wattiser? ben ik te druk?quote:Op woensdag 15 september 2004 19:57 schreef beaverhausen het volgende:
ajuu wat heb jij gesnoven vandaag?.
En waarom krijgen wij niks?.
als het over zijn kokspak gaat vind ik het goed. ik zou bijna zeggen: heel goed zelfs.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha
Ah joh, hij is verliefd en alles!Of zou het gaan over zijn
kokspakje
want dat is wel wennen natuurlijk (zo van ik voel me niet mezelf en dat komt door jou)
Mooiquote:Op woensdag 15 september 2004 19:28 schreef Cybart het volgende:![]()
![]()
![]()
[..]
Mjah groter worden zou wel fijn zijnquote:Op woensdag 15 september 2004 20:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mooi
*sugt*
Ik heb ook een situatie waar ik dat gedicht prima kan gebruiken
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
Mjah groter worden zou wel fijn zijn.
Goeienavond mensen!
Vlarpske!!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
welkom
Uhm, dat was 5 weken terugquote:Op woensdag 15 september 2004 20:15 schreef Cazman het volgende:
[..]
Vlarpske!!
Hoe was het feest bij Johan? Helemaal vergeten te vragen volgens mij
Nee hoor, je bent niet te druk.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:00 schreef ajuu het volgende:
[..]
wattiser? ben ik te druk?
nou goed te zien dat je nog steeds kan lachen! (wie had DAT gedacht?)
![]()
Waren Ludo en Geert er weer?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm, dat was 5 weken terug
Maar wel weer erg gezellig. 't Bolke was overigens erg saai.. maar ja.. leuk weekend gehad.
beaver-hausen, nu moet ik gaanquote:Op woensdag 15 september 2004 20:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent niet te druk..
Je bent alleen zo aanwezig. Nou ja, meer dan anders..
Uiteraard waren die er. Al ging Geert 's avonds alweer naar huisquote:Op woensdag 15 september 2004 20:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
Waren Ludo en Geert er weer?
Bolke saai? Hoe komt 't. Steeds dezelfde mensen?
Mjah dat probeer ik je al een jaar of 2 te vertellenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uiteraard waren die er. Al ging Geert 's avonds alweer naar huis
Uhm.. 't is een homotent? En die zijn saai?
is dat ook gay?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:34 schreef Waxxer het volgende:
Bolke ben ik een jaar lang praktisch elke week geweesten da had ik toen echt zooooooo gezien.... maarja, nu zit ik vastgeroest in de Zwolse Kamperstraat
![]()
Kokspak zit nog in de verpakking...quote:Op woensdag 15 september 2004 20:02 schreef ajuu het volgende:
[..]
als het over zijn kokspak gaat vind ik het goed. ik zou bijna zeggen: heel goed zelfs.
maar dat zal hellaas wel niet![]()
in die straat zit het cocquote:Op woensdag 15 september 2004 20:36 schreef Cazman het volgende:
[..]
is dat ook gay?
o....waarom was je in pak bij je opa en ma? en zit het een beetje?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
Kokspak zit nog in de verpakking...
moet ik vrijdag aan...
was vanavond ff bij mn opa en oma... in mn herenkostuum.
die vonden het wel superstoer
met een glaasje bloed erbijquote:Op woensdag 15 september 2004 20:41 schreef Ang3l het volgende:
Which movie to watch (got 325 to pick from)
Decisions decisions!
wat is theatersport? is dat sport voor nichten? of heel snel 10 toneelstukken tegelijk spelen? en tegelijkertijd eten koken en de was doen?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maarja, ik moet sowieso wat meer sructuur gaan aanbrengen in mijn leven. Ik ga op theatersport denk ik, lijkt mij iig heel leukeeeeven de dingen gaan doen die ik echt leuk vind
en wat meer afspreken met mensen ipv dat ik word geleefd. Maar verder gaat'ie hier top hoor!
Klinkt allemaal erger dan het is
Niet zo'n zin in een vamp-flickquote:Op woensdag 15 september 2004 20:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
met een glaasje bloed erbij
nouja ik had hem net aan om te kijken of de maten nog wel klopten enzo, toen mijn (licht verstandelijk gehandicapte) oom belde. (die woont nog steeds bij mn opa en oma). hij wilde inktcatridges bestellen op internet maar wist niet hoe dat moest. dus toen ben ik dat ff op gaan lossen. nog een deel dvd's van mn oma meegekregenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:43 schreef ajuu het volgende:
[..]
o....waarom was je in pak bij je opa en ma? en zit het een beetje?
ik wil me he-le-maal nergens mee bemoeien hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet zo'n zin in een vamp-flick
Alhoewel ik die genog heb hoor
dat is toch over die highschool shooting he???quote:Op woensdag 15 september 2004 20:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de keuze beperkt tot:
Elephant
Nou, dat is improvisatietheater. Bijv:quote:Op woensdag 15 september 2004 20:46 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat is theatersport? is dat sport voor nichten? of heel snel 10 toneelstukken tegelijk spelen? en tegelijkertijd eten koken en de was doen?
ik denk dat ie mooier is/beter werkt op groot scherm in de bios dan thuis (waarik hem gezien heb)quote:Op woensdag 15 september 2004 20:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is toch over die highschool shooting he???
die moe
'k nog zien...
lijkt me wel mooi
Ik vind de originele Nosferatu niets, spijt me. Niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik wil me he-le-maal nergens mee bemoeien hoor
maar ik mis bijvoorbeeld: blood for dracula, een 70s warhol productie,
udo kier als de graaf, die fantastisch over zijn nek gaat als blijkt dat het bloed
van zijn slachtoffers niet maagdelijk blijkt te zijn, de beste kots-scenes EVER
en hij is zoooo mooi in die film! (openings-scene met opmaken van zijn gezicht, prachtig!)
(mooi ook dat het een man is die zich eens opmaakt in een film)
joe dallessandro is de gebruikelijk dekhengst en rivaal van de graaf in de film.
en zo mis ik nog wel wat films. (nosferatu van friedrich murnau?)
[afbeelding]
graaf udo
Is ie ook wel.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is toch over die highschool shooting he???
die moe
'k nog zien...
lijkt me wel mooi
Kheb nog Piña Colada, beter idee!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:56 schreef Waxxer het volgende:
en Ang3l je neemt maar een wijntje hoor :'( das ook rood :'(
Martini Fieroquote:Op woensdag 15 september 2004 20:56 schreef Waxxer het volgende:
en Ang3l je neemt maar een wijntje hoordas ook rood
aha, assertiviteit! ja dat moet ik ook nog eens leren.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan speelt Ajuu Jerruh en Waxxer Beaverhausen. En de beste wint dandus dan moet je siuaties spelen die er zouden kunnen gebeuren en ze zo goed mogelijk nadoen en scherp zijn omdat je meteen moet reageren natuurlijk
Ik heb geen idee waar het over gaat maar ik zie m'n naam staan dus ik vind het leuk!quote:Op woensdag 15 september 2004 21:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
aha, assertiviteit! ja dat moet ik ook nog eens leren.
en dan zit ik op die jerruh scooter en jij als beaver denkt hee, daar is mijn pizza, en ik kan natuuurlijk helemaal niet uit de voeten op zijn scooter dus ik toeter maar beaver heeft liever dat ik op zijn pizza let en ik hou een monolloog over architectuur en beaver raakt nu turelluurs want die pizza die wordt koud die ligt nu op straat ja zo gaat dat, he?
stond die niet in de squeeze tijdje geleden? op de voorkant?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:02 schreef wizarddragon het volgende:
Elephant, was dat niet van Gus van Sant?? met Elias Mcconnell
ik heb ook geen idee whahahamaar ik vind hem ook leukquote:Op woensdag 15 september 2004 21:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat maar ik zie m'n naam staan dus ik vind het leuk!.
Ja.. met lang haar ofzo..quote:Op woensdag 15 september 2004 21:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
stond die niet in de squeeze tijdje geleden? op de voorkant?
dat lieg je :'(quote:Op woensdag 15 september 2004 21:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja.. met lang haar ofzo..![]()
Nou ja.. althans het was wat langer gekruld haarquote:Op woensdag 15 september 2004 21:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
dat lieg je :'(
ik had net mijn 4000ste post! woeiii
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
aha, assertiviteit! ja dat moet ik ook nog eens leren.
en dan zit ik op die jerruh scooter en jij als beaver denkt hee, daar is mijn pizza, en ik kan natuuurlijk helemaal niet uit de voeten op zijn scooter dus ik toeter maar beaver heeft liever dat ik op zijn pizza let en ik hou een monolloog over architectuur en beaver raakt nu turelluurs want die pizza die wordt koud die ligt nu op straat ja zo gaat dat, he?
ja wel een beetje saai ja.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou ja.. althans het was wat langer gekruld haar. Alleen hij heeft wel veel shit gekend. Seksueel misbruikt door een vriend van d'r zus(?) ofzo. Althans het was een apart verhaal.
nou en? kraftwerkquote:Op woensdag 15 september 2004 21:21 schreef Waxxer het volgende:
Wat heb ik nu eigenlijk gedaan de hele dag?beetje school en een heleboel gedwonload en de dagelijkse klusjes
En glossyblad-cover was zijn gezicht in ministeck-vormquote:Op woensdag 15 september 2004 21:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja wel een beetje saai ja.
als je jezelf af wil trekken neem dan gerust de tijd hoor.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
En glossyblad-cover was zijn gezicht in ministeck-vorm.
Iquote:Op woensdag 15 september 2004 20:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat is improvisatietheater. Bijv:
Hehe zover ga ik ook weer niet. Tis nog te vroegquote:Op woensdag 15 september 2004 21:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
als je jezelf af wil trekken neem dan gerust de tijd hoor.
wij wachten wel. doe maar gewoon alsof je thuis bent.
![]()
zag net la hagen nog op tv. heeft nu eigen kledinglijn. (hoog westwood gehalte)quote:Op woensdag 15 september 2004 21:29 schreef Waxxer het volgende:wat isDuitse punk eigenlijk cool! Ik luister nu Unbeschreiblich Weiblich van Nina Hagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |