Ik ken het niet, maar het lijkt me een nogal suf programma.quote:Op zondag 12 september 2004 22:43 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb die hele eilandenshow helemaal niet gevolgd
Ben niet zo van dat plastic gedoe, persoonlijk
nee het is juist heel spannend! tis echt het enige programma dat ik echt nog een beetje boeiend vind om te volgenquote:Op zondag 12 september 2004 22:49 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar het lijkt me een nogal suf programma..
Ja een van de weinigen eigenlijk. Overigens niet te vergelijken met een reality show als BB vind ik. Dit is echt veel spannender en boeiender. Vandaag ook, toen Klaar en de rooie purser-pot en dat zeiktutje enorm dichtbij de anderen zaten, en bij de expeditie van Belgie! Pfoei, klamme handjes!quote:Op zondag 12 september 2004 22:51 schreef blublub het volgende:
[..]
nee het is juist heel spannend! tis echt het enige programma dat ik echt nog een beetje boeiend vind om te volgen
quote:Op zondag 12 september 2004 22:51 schreef blublub het volgende:
[..]
nee het is juist heel spannend! tis echt het enige programma dat ik echt nog een beetje boeiend vind om te volgen
Hey man!quote:Op zondag 12 september 2004 22:53 schreef Vlarp het volgende:
2 weekenden achter elkaar in Ljouwert....
Het moet niet gekker worden
Gelukkig stond er deze week op de terugweg geen treinstel in de fik op Zwolle en kwam ik gewoon volgens planning om 9 uur in Rotterdam aan.
quote:Op zondag 12 september 2004 22:57 schreef G_E het volgende:
The Storyteller
A bachelor is irritated by badly-behaved children in a railway carriage ("the smaller girl created a diversion by beginning to recite On the Road to Mandalay. She only knew the first line, but she put her limited knowledge to the fullest possible use"). He decides to tell them a story about a little girl named Bertha who is extraordinarily good — "horribly good." In the story's denouement, Bertha is hiding in some shrubbery from a pursuing wolf. She almost escapes, but she is wearing three medals — for obedience, punctuality, and good behavior. As she trembles with fear, her medals clink against each other and attract the attention of the wolf, who devours her. "The story began badly," says the smaller of the small girls, "but it had a beautiful ending."
.
Dat is een verhaal van Saki, waar ajuu een keer over is begonnen.quote:Op zondag 12 september 2004 22:58 schreef blublub het volgende:
[..]
Vorige week ja. Ik heb dik een uur met de trein voor Zwolle gestaan, met uitzicht op Intratuin, omdat we het station niet in mochten. Had in totaal 2 uur vertragingquote:Op zondag 12 september 2004 22:58 schreef Waxxer het volgende:
Hey man!![]()
Treinstel in de fik in Zwolle??
Ja goed, moe.. en met jou?quote:En hoe gaat'ie?? En hoe was het?
ja maar ajuu zegt ook uhefwauhfwbfwabfwaeubvwaeubvew en toettoet en computerdeur dus mjahquote:Op zondag 12 september 2004 22:59 schreef G_E het volgende:
[..]
Dat is een verhaal van Saki, waar ajuu een keer over is begonnen..
geld terugvragen! krijg je de volle 100% (mits niet weekendretour, dan 50)quote:Op zondag 12 september 2004 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Had in totaal 2 uur vertraging
Weet ik. Maar moet ik weer ergens zo'n formulier vandaan halen..quote:Op zondag 12 september 2004 23:02 schreef blublub het volgende:
[..]
geld terugvragen! krijg je de volle 100% (mits niet weekendretour, dan 50)
tja. ik vind het wel de moeite waard om voor een euro of 6 een folder van een stapeltje te pakken. maar misschien ben ik daar dan ook wel student voor ofzoquote:Op zondag 12 september 2004 23:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet ik. Maar moet ik weer ergens zo'n formulier vandaan halen..![]()
Naaahhhh... TOEN had ik wel een ehhh kopje koffie met je kunnen drinken!quote:Op zondag 12 september 2004 23:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vorige week ja. Ik heb dik een uur met de trein voor Zwolle gestaan, met uitzicht op Intratuin, omdat we het station niet in mochten. Had in totaal 2 uur vertraging
[..]
Ja goed, moe.. en met jou?
Uhm, nou, Ljouwert was saai (duh) maar heb het wel erg gezellig gehad.
Vraag: Mijn ‘Geld terug bij Vertraging’-formulieren zijn op. Waar kan ik nieuwe halen?quote:Op zondag 12 september 2004 23:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet ik. Maar moet ik weer ergens zo'n formulier vandaan halen..![]()
Totally Spies en Saved by the Bell ook goed?quote:Op zondag 12 september 2004 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naaahhhh... TOEN had ik wel een ehhh kopje koffie met je kunnen drinken!En de Intratuin is idd niet echt het meest stukje inspirerende stad idd
En Ljouwert... nee... dan moet je je toch echt vermaken met eeehhhh... eehhh.... de spongebob-dvd ofzo of gewoon Jambers 10 jaar later
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |