abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 september 2004 @ 22:47:16 #1
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21913207
Vervolg op: [HOMO] 1029 - (...dieven in de nacht?)

De H staat hier!

We houden ook nog ergens een meeting! . Als je wilt komen (en het komt steeds dichterbij), dan kun je er meer over lezen op
De derde Fok! HomoMeet komt eraan!! (deel 2)

Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 12 september 2004 @ 22:48:36 #2
81202 blublub
snob and a half
pi_21913244
fipo!

roze
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
pi_21913255
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:43 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb die hele eilandenshow helemaal niet gevolgd

Ben niet zo van dat plastic gedoe, persoonlijk
Ik ken het niet, maar het lijkt me een nogal suf programma. .
pi_21913283
Een beetje naar...... naja ik zeg ook wel niks ik ben Theo van Gogh of Maarten van Rossum niet
  zondag 12 september 2004 @ 22:50:35 #5
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21913290
euhm de winnaar wordt pas over een paar weken gekozen...
de twee die overblijven zullen al wel bekend zijn ja
pi_21913300
@Ang3l: ik zou zoiets nooit zeggen hoor
  zondag 12 september 2004 @ 22:51:55 #7
81202 blublub
snob and a half
pi_21913330
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:49 schreef G_E het volgende:

[..]

Ik ken het niet, maar het lijkt me een nogal suf programma. .
nee het is juist heel spannend! tis echt het enige programma dat ik echt nog een beetje boeiend vind om te volgen
  zondag 12 september 2004 @ 22:52:54 #8
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21913357
goed, morgen mn eerste lesdag....
dus ik ga mn manneke nog ff bellen en dan slapen...
trusten!
pi_21913360
2 weekenden achter elkaar in Ljouwert....

Het moet niet gekker worden

Gelukkig stond er deze week op de terugweg geen treinstel in de fik op Zwolle en kwam ik gewoon volgens planning om 9 uur in Rotterdam aan.
Huh!?
  zondag 12 september 2004 @ 22:54:14 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21913389
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:51 schreef blublub het volgende:

[..]

nee het is juist heel spannend! tis echt het enige programma dat ik echt nog een beetje boeiend vind om te volgen
Ja een van de weinigen eigenlijk. Overigens niet te vergelijken met een reality show als BB vind ik. Dit is echt veel spannender en boeiender. Vandaag ook, toen Klaar en de rooie purser-pot en dat zeiktutje enorm dichtbij de anderen zaten, en bij de expeditie van Belgie! Pfoei, klamme handjes!
L'Amour menaçant:
pi_21913402
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:51 schreef blublub het volgende:

[..]

.
pi_21913471
The Storyteller
A bachelor is irritated by badly-behaved children in a railway carriage ("the smaller girl created a diversion by beginning to recite On the Road to Mandalay. She only knew the first line, but she put her limited knowledge to the fullest possible use"). He decides to tell them a story about a little girl named Bertha who is extraordinarily good — "horribly good." In the story's denouement, Bertha is hiding in some shrubbery from a pursuing wolf. She almost escapes, but she is wearing three medals — for obedience, punctuality, and good behavior. As she trembles with fear, her medals clink against each other and attract the attention of the wolf, who devours her. "The story began badly," says the smaller of the small girls, "but it had a beautiful ending."

.
pi_21913495
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:53 schreef Vlarp het volgende:
2 weekenden achter elkaar in Ljouwert....

Het moet niet gekker worden

Gelukkig stond er deze week op de terugweg geen treinstel in de fik op Zwolle en kwam ik gewoon volgens planning om 9 uur in Rotterdam aan.
Hey man!

Treinstel in de fik in Zwolle??

En hoe gaat'ie?? En hoe was het?
  zondag 12 september 2004 @ 22:58:45 #14
81202 blublub
snob and a half
pi_21913498
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:57 schreef G_E het volgende:
The Storyteller
A bachelor is irritated by badly-behaved children in a railway carriage ("the smaller girl created a diversion by beginning to recite On the Road to Mandalay. She only knew the first line, but she put her limited knowledge to the fullest possible use"). He decides to tell them a story about a little girl named Bertha who is extraordinarily good — "horribly good." In the story's denouement, Bertha is hiding in some shrubbery from a pursuing wolf. She almost escapes, but she is wearing three medals — for obedience, punctuality, and good behavior. As she trembles with fear, her medals clink against each other and attract the attention of the wolf, who devours her. "The story began badly," says the smaller of the small girls, "but it had a beautiful ending."

.
pi_21913524
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:58 schreef blublub het volgende:

[..]

Dat is een verhaal van Saki, waar ajuu een keer over is begonnen. .
pi_21913543
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:58 schreef Waxxer het volgende:
Hey man!

Treinstel in de fik in Zwolle??
Vorige week ja. Ik heb dik een uur met de trein voor Zwolle gestaan, met uitzicht op Intratuin, omdat we het station niet in mochten. Had in totaal 2 uur vertraging
quote:
En hoe gaat'ie?? En hoe was het?
Ja goed, moe.. en met jou?
Uhm, nou, Ljouwert was saai (duh) maar heb het wel erg gezellig gehad.
Huh!?
  zondag 12 september 2004 @ 23:01:24 #17
81202 blublub
snob and a half
pi_21913554
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:59 schreef G_E het volgende:

[..]

Dat is een verhaal van Saki, waar ajuu een keer over is begonnen. .
ja maar ajuu zegt ook uhefwauhfwbfwabfwaeubvwaeubvew en toettoet en computerdeur dus mjah
  zondag 12 september 2004 @ 23:02:45 #18
81202 blublub
snob and a half
pi_21913598
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:00 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Had in totaal 2 uur vertraging
geld terugvragen! krijg je de volle 100% (mits niet weekendretour, dan 50)
pi_21913621
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:02 schreef blublub het volgende:

[..]

geld terugvragen! krijg je de volle 100% (mits niet weekendretour, dan 50)
Weet ik. Maar moet ik weer ergens zo'n formulier vandaan halen..
Huh!?
  zondag 12 september 2004 @ 23:04:00 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21913637
Ik krijg deze nog voor mijn verjaardag:

Tom Lanoye - Kartonnen Dozen
Het boek is een autobiografisch verhaal van de eerste levensperiode van de auteur. Zijn jeugdjaren (lagere school en middelbaar onderwijs) worden erin verteld. Ook de ontwikkeling van zijn homosexualiteit komt uitgebreid aan bod. Op de studeerkamer van het hoofdpersonage (dit is de auteur zelf) staan op een rek een aantal dozen. Deze dozen bevatten de archieven van zijn leven, een doos voor elke periode, met alle goede en slechte herinneringen; aan de hand van deze dozen vertelt de auteur (op een anekdotische wijze) het verhaal van zijn jeugd.
De eerste doos is een kartonnen doos zoals vele jaren geleden gebruikt werd bij de reizen, die georganiseerd waren door de mutualiteiten naar Zwitserland of naar Oostenrijk. De tweede kartonnen doos is een damesschoenendoos en bevat vooral de inwijding in het zogenaamde mysterie van de maatschappij. Hier wordt verteld over de homosexuele ontwikkeling van het hoofdpersonage, en de geschiedenis van zijn lijdensweg in de humaniora, het Kot. De derde kartonnen doos is een echte archiefdoos. In zes van deze archiefdozen rusten de herinneringen aan het middelbaar onderwijs. De persoonlijke contacten met de leraren worden beschreven, waarvan er drie (drie priesters ) een onuitwisbare indruk maakten op het hoofdpersonage. In deze derde doos worden ook de herinneringen aan de toenaderingen tot Z. bewaard, waarop hij hopeloos verliefd is. De vierde doos is de doos, die alle andere dozen overbodig maakt. Zij kan alles bevatten, hoe omvangrijk, verdorven, ridicuul of smetteloos het ook is. Want wat is een achterflap anders dan de bodem, en een voorflap anders dan het deksel, van een kartonnen doos waarin alle schatten en rotte appelen van het bestaan naast elkaar voor het grijpen liggen? Dit is de doos waarin de lezer zelf de geheime beelden uit zijn jeugd kan bewaren.
L'Amour menaçant:
  zondag 12 september 2004 @ 23:06:43 #21
81202 blublub
snob and a half
pi_21913707
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:03 schreef Vlarp het volgende:

[..]

tja. ik vind het wel de moeite waard om voor een euro of 6 een folder van een stapeltje te pakken. maar misschien ben ik daar dan ook wel student voor ofzo
pi_21913716
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:00 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Vorige week ja. Ik heb dik een uur met de trein voor Zwolle gestaan, met uitzicht op Intratuin, omdat we het station niet in mochten. Had in totaal 2 uur vertraging
[..]

Ja goed, moe.. en met jou?
Uhm, nou, Ljouwert was saai (duh) maar heb het wel erg gezellig gehad.
Naaahhhh... TOEN had ik wel een ehhh kopje koffie met je kunnen drinken! En de Intratuin is idd niet echt het meest stukje inspirerende stad idd En Ljouwert... nee... dan moet je je toch echt vermaken met eeehhhh... eehhh.... de spongebob-dvd ofzo of gewoon Jambers 10 jaar later
pi_21913802
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:03 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Vraag: Mijn ‘Geld terug bij Vertraging’-formulieren zijn op. Waar kan ik nieuwe halen?

Antwoord: U kunt nieuwe Geld terug bij Vertraging-formulieren afhalen bij de NS-verkooppunten. Ook kunt de formulieren telefonisch aanvragen via de NS Folderlijn: 0900-1462 (¤ 0,10 p.m.). Komt u in aanmerking voor Geld terug bij Vertraging terwijl u nog geen Geld terug bij Vertraging-formulieren hebt, bewaart u dan zo lang de reisgegevens en vervoerbewijzen. U kunt het formulier tot drie maanden na datum van de reis insturen.

zondag 12 september 2004 @ 23:11:58 #24
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21913845
Mick is sociaal en direct. Zijn zwakke punt is dat hij nogal makkelijk beïnvloedbaar is.

Sterrenbeeld: Ram
Werk/Studie: Eigenaar erotisch restaurant en beroepsbrandweerman
Relatie: Getrouwd
Goede kanten: Sociaal en direct
Slechte kanten: Opvliegend en beïnvloedbaar
Wat wilde je worden toen je klein was: Profvoetballer
Sporten: Wielrennen in competitie en fitness
Hobby’s: Sport
Beste film: Geen idee
Beste boek: Geen idee

Why am I not surprised?
L'Amour menaçant:
pi_21913901
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:07 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Naaahhhh... TOEN had ik wel een ehhh kopje koffie met je kunnen drinken! En de Intratuin is idd niet echt het meest stukje inspirerende stad idd En Ljouwert... nee... dan moet je je toch echt vermaken met eeehhhh... eehhh.... de spongebob-dvd ofzo of gewoon Jambers 10 jaar later
Totally Spies en Saved by the Bell ook goed?
Huh!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')