Het is gewoon een kwestie van de juiste mensen bij elkaar brengen, als hij dat goed doet, dan komt het allemaal wel goed met ze organisatie. Wilders heeft in ieder geval al meer politieke ervaring dan Fortuyn.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:04 schreef PJORourke het volgende:
Momentum heeft hij wel. Maar of hij ook organisatietalent heeft is weer een tweede. Anders kan hij het niet verzilveren.
Fortuyn was een natuurtalent als het ging over organiseren. Knappe prestatie dat hij zo kort voor de verkiezingen een partij uit de grond stampte. Jammer voor hem maakte de gewapende tak van de boomknuffelaars een einde aan het sprookje. Wat dat betreft heeft Wilders meer gelukt dat hij niet zo kort op de verkiezingen zit.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:06 schreef JohnDope het volgende:
Het is gewoon een kwestie van de juiste mensen bij elkaar brengen, als hij dat goed doet, dan komt het allemaal wel goed met ze organisatie. Wilders heeft in ieder geval al meer politieke ervaring dan Fortuyn.
Dat is nou juist net de makke, hij maakt -hoewel nu wel op slinkse wijze enigszins "los"- gewoon deel uit van het politieke establishment. Het zal afhangen van de "politiek ongebonden" personen die hij om zich heen kan verzamelen. Dan kan hij het -net als Fortuyn- over de "luis in de pels" boeg gooien, hier en daar verwijzend naar de onwenselijke politieke mores.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:06 schreef JohnDope het volgende:
Het is gewoon een kwestie van de juiste mensen bij elkaar brengen, als hij dat goed doet, dan komt het allemaal wel goed met ze organisatie. Wilders heeft in ieder geval al meer politieke ervaring dan Fortuyn.
Klopt, heb je gelijk in, het is ook een topprestatie wat Fortuyn heeft gedaan(zelfs zijn tegenstanders vinden dat). Maar hij had geen politiek ervaring en dat heeft wilders wel, dus een kans op succes bij wilders acht ik groot.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Fortuyn was een natuurtalent als het ging over organiseren. Knappe prestatie dat hij zo kort voor de verkiezingen een partij uit de grond stampte. Jammer voor hem maakte de gewapende tak van de boomknuffelaars een einde aan het sprookje. Wat dat betreft heeft Wilders meer gelukt dat hij niet zo kort op de verkiezingen zit.
We hebben allemaal geleerd van de FortuynSituatie, ook wilders heeft dat gedaan. Wilders neemt geen klaplopers in dienst(tenminste dat mag ik aannemen).quote:Op woensdag 15 september 2004 01:11 schreef Tup het volgende:
[..]
Dat is nou juist net de makke, hij maakt -hoewel nu wel op slinkse wijze enigszins "los"- gewoon deel uit van het politieke establishment. Het zal afhangen van de "politiek ongebonden" personen die hij om zich heen kan verzamelen. Dan kan hij het -net als Fortuyn- over de "luis in de pels" boeg gooien, hier en daar verwijzend naar de onwenselijke politieke mores.
Maar dat is juist het gevaar. Of hij neemt "frisse" apolitieke lui aan die waarschijnlijk na twee maanden over straat rollebollen. Of door de politiek gepokt en gemazelde figuren die de schijn van het "niet met het politieke establishment gebonden zijn" tegen hebben.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:16 schreef JohnDope het volgende:
We hebben allemaal geleerd van de FortuynSituatie, ook wilders heeft dat gedaan. Wilders neemt geen klaplopers in dienst(tenminste dat mag ik aannemen).
Toch vrees ik dat Hirsi Ali eerder vermoord zal worden.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:15 schreef JohnDope het volgende:
Nu kan je ook het beste er vanuit gaan dat Wilders een kogel in ze mik krijgt, dan kan het achteraf alleen maar meevallen.
Welke partij niet?quote:Op woensdag 15 september 2004 01:29 schreef Tup het volgende:
Hij zal er voor moeten waken om te opportunistisch bezig te zijn en zijn agenda te laten bepalen door het potentiele electoraat.
Alle partijen moeten dat, maar zijn te vormen partijen heeft nog geen electoraat. We vermoeden slechts dat hij "......rechts van de VVD..." trekt. Daar kan hij een slaatje uit slaan door het profiel van deze stemmers "aan te hangen", ook als hij bepaalde punten niet zit zitten. Dat moet hij dus niet doen.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:30 schreef PJORourke het volgende:
Welke partij niet?
quote:Op woensdag 15 september 2004 01:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Fortuyn was een natuurtalent als het ging over organiseren.
Tweeëneenhalf jaar geleden een trauma'tje opgelopen.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:35 schreef ComComMer het volgende:
Waarom houdt links zijn bek als het Wilders betreft? Waarom?
Neen, meer het kankersyndroom. Niet teveel op letten, het zaait vanzelf uit en sterft vervolgens.quote:Op woensdag 15 september 2004 08:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Tweeëneenhalf jaar geleden een trauma'tje opgelopen.
Mwaoah....zo naief zijn ze niet (meer). Of is het wishful thinking van jezelf?quote:Op woensdag 15 september 2004 08:59 schreef Ype het volgende:
Neen, meer het kankersyndroom. Niet teveel op letten, het zaait vanzelf uit en sterft vervolgens.
Ik probeer altijd een beetje hoop te houden dat mijn medemensen niet zo gruwelijk dom zijn als ze vaak lijken.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Mwaoah....zo naief zijn ze niet (meer). Of is het wishful thinking van jezelf?
quote:Op woensdag 15 september 2004 09:05 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik probeer altijd een beetje hoop te houden dat mijn medemensen niet zo gruwelijk dom zijn als ze vaak lijken.
Ja, wij linkse Nederlanders zijn ultiem bang. Bang voor het feit dat we niet eens een normaal, zichzelf relativerend Nederland in stand kunnen houden. Bang voor de ongeschooldheid, bang voor het simplisme, bang voor brallers. Whahahahahaha, ja, mijn broek zit vol, en zo ook die van mijn linkse medemensen. Hoe dikke lol dit ook moge zijn, het is niet iets voor 'rechts Nederland' om trots op te zijn.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:15 schreef Koos Voos het volgende:
Links Nederland schijt in haar broekjes...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |