quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:12 schreef Rahl het volgende:
fuck, dit is de allereerste keer dat ik iets wil wat amerikanen al hebben
en vast ook de laatste keer
maar toch, ik speel andere spellen met in mn achterhoofd een teller tot fablequote:Op dinsdag 14 september 2004 17:17 schreef kepler het volgende:
[..]ik ben nu toch druk bezigmet Burnout, dus die 3 weken kan ik ook nog wel ff wachten
Ja dat heb ik ook.. kan 3 weken relaxed gamen... daarna aan de fable.. en daarna aan de Halo 2..quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:17 schreef kepler het volgende:
[..]ik ben nu toch druk bezigmet Burnout, dus die 3 weken kan ik ook nog wel ff wachten
Ow, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:56 schreef Bastard het volgende:
En dat ook nog Second Sight gewonnen.. lekker.
ik kom niet eens aan Halo2 toe denk ikquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook.. kan 3 weken relaxed gamen... daarna aan de fable.. en daarna aan de Halo 2..
Ik noem het een klaar hoor!
En dat ook nog Second Sight gewonnen.. lekker.
Halo 2 moet maar even wachten.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:09 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kom niet eens aan Halo2 toe denk ik![]()
want een week na de release van Fable ben ik 2 weken op vakantie
en een week later komt Halo2 ook uit, die moet maar ff wachten dan![]()
![]()
* koopt Halo 2 pas als ie 30 euro isquote:Op woensdag 15 september 2004 08:03 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Halo 2 moet maar even wachten.
quote:Op woensdag 15 september 2004 08:27 schreef Rahl het volgende:
[..]
* koopt Halo 2 pas als ie 30 euro is
Niet iedereen heeft dezelfde prioriteiten als jou Sailingquote:Op woensdag 15 september 2004 08:45 schreef SailingAce het volgende:
[..]
![]()
GIEEEEEEELLL je leeft nog!!quote:Op woensdag 15 september 2004 08:51 schreef gieling het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde prioriteiten als jou Sailing
quote:Op woensdag 15 september 2004 08:27 schreef Rahl het volgende:
[..]
* koopt Halo 2 pas als ie 30 euro is
I hate to so I told you soquote:Op woensdag 15 september 2004 10:36 schreef Chocobo het volgende:
Fable,....... ik kan niet wachten... Zag trouwens 2 verschillende boxarts op http://www.lhtimes.com ........ vind die blauwe cool
En dus ook Live Aware..... heerlijk
Ja daar twijfelde ik nog over, maar online was die Peter toch vrij duidelijk in....... iig goed nieuwsquote:Op woensdag 15 september 2004 10:43 schreef kepler het volgende:
[..]
I hate to so I told you so
warez ?quote:Op woensdag 15 september 2004 10:45 schreef Newien het volgende:
Hmmm ff gespeeld.. Fable is wel wat mensen ervan verwachten, maar ze hebben een paar dingen eruit gehaald die ze eerst beloofd haddenLekker evil zijn is echt grappig
Zoals?quote:Op woensdag 15 september 2004 10:45 schreef Newien het volgende:
Hmmm ff gespeeld.. Fable is wel wat mensen ervan verwachten, maar ze hebben een paar dingen eruit gehaald die ze eerst beloofd haddenLekker evil zijn is echt grappig
Kinderen krijgen, het opnemen tegen andere 'helden', groeisysteem van de natuur etc etc,...quote:Op woensdag 15 september 2004 10:47 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Zoals?
quote:Op woensdag 15 september 2004 10:49 schreef kepler het volgende:
mochten mensen dingen willen vertellen over (de al dan niet illegale) Fable, willen jullie dit dan met Spoiler tags doen
bijvoorbaat dank
nu al? Terwijl hij gisteren pas uitgekomen is? Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 10:54 schreef Newien het volgende:
Importeren? Trouwens, alles staat alle functies staan al in alle goede reviewsIk spoil heus geen dingetjes die het spel zouden kunnen verprutsen
Ebgames.com of ebay bijvoorbeeld, Die amerikaanse groothandels krijgen die dingen al een paar dagen van te voren, dus als je op zo'n amerikaanse site besteld heb je t op de release datum al binnen, soms zelfs ervoor al, try itquote:Op woensdag 15 september 2004 10:55 schreef kepler het volgende:
[..]
nu al? Terwijl hij gisteren pas uitgekomen is? Hoe doe je dat dan?
cool, maar dan moet ik of een xbox importeren of hem modden. Dan wacht ik wel 3 weekjes op een gamequote:Op woensdag 15 september 2004 10:57 schreef Newien het volgende:
[..]
Ebgames.com of ebay bijvoorbeeld, Die amerikaanse groothandels krijgen die dingen al een paar dagen van te voren, dus als je op zo'n amerikaanse site besteld heb je t op de release datum al binnen, soms zelfs ervoor al, try it
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:23 schreef pkwarts het volgende:
psssst...hij werd in engeland ontwikkeld
ze krijgen een spel wat in hun land ontwikkeld is pas een maand laterquote:Op woensdag 15 september 2004 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
vetquote:Op woensdag 15 september 2004 15:37 schreef American_Nightmare het volgende:
knip
Krijg meteen even de vogelpest.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:37 schreef American_Nightmare het volgende:
knip
iddquote:Op woensdag 15 september 2004 15:30 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ze krijgen een spel wat in hun land ontwikkeld is pas een maand laterzie je het al voor je, pikmin 2 komt een half jaar later in japan uit dan in amerika?
ik vraag me werkelijk af hoeveel je bij ebgames.com besteld hebt want de goedkoopste verzendkosten naar nederland zijn 30 dollarquote:Op woensdag 15 september 2004 10:57 schreef Newien het volgende:
[..]
Ebgames.com of ebay bijvoorbeeld, Die amerikaanse groothandels krijgen die dingen al een paar dagen van te voren, dus als je op zo'n amerikaanse site besteld heb je t op de release datum al binnen, soms zelfs ervoor al, try it
Eerst Fable, KOTOR 2 en Jade Empirequote:Op woensdag 15 september 2004 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
waarom?
quote:Short ;
Playing it ; not liking it.
Just paths in a forest/cave. You can move 2 steps to the right or left.
Crappy auto lock system. If you want to play a good guy you will often slap good guys because they just walk into the beasts/bandits. Very nice. There goes your rep.
Boring quest. And what is the point of a quest when you can't fail? In FF games i accept it but in a game like Fable.. neh.
Saving when your in the middle of a quest isn't possible. Stupid.
10 Enemy's at 1 time is nothing special.
Bad sound acting (damn.. Slooooooooooow...)
Useless interaction system. Why? You don't need it.
AND DAMN... THE GUY NEEDS TO STOP SAYING I'M LOW ON AMMO/MANA OR WHEN I HAVE A NEW QUEST. I KNOW! Really, it is so frustrating.
blablablablab!
I didn't expect much from Fable and what i got is just a Kingdom Hearts. It's called RPG but basicly it's just a freaking Button Basher with a story. A bad story that is.
5/10.
Edit : Going back to a guild for missions. Upgrading your skills in the guild. Shooting birds in the guild. A+ for every training you complete in the guild etc.
Fuck freedom. Hype rules!
Bron?quote:Op donderdag 16 september 2004 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
Alternatieve review
[..]
Engels games-forum.quote:Op donderdag 16 september 2004 08:10 schreef SailingAce het volgende:
Bron?
Ja betrouwbaar ook.. als je ergens naar zoekt vind je het altijd.quote:Op donderdag 16 september 2004 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Engels games-forum.
http://www.rllmukforum.com/index.php
Ik heb nog nooit een spel zo gewild als deze......quote:Op donderdag 16 september 2004 09:59 schreef DinoPK het volgende:
Er staan best wel wat goed beargumenteerde reviews op gamefaqs. Waar ze ook de negatieve punten opnoemen, maar nog steeds helemaal weg zijn van de game
klinkt alsof hij het 2 minuten gespeeld heeft....quote:Op donderdag 16 september 2004 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
Alternatieve review
[..]
Dank je.quote:Op donderdag 16 september 2004 08:17 schreef Rahl het volgende:@ die gast
Nee, 6 uurtjes.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:02 schreef kepler het volgende:
klinkt alsof hij het 2 minuten gespeeld heeft....
maar goed ik kan voor deze slechte review tientallen goede userreviews zetten
maar is dat je persoonlijke mening, of is het spel zelf echt niet goed?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:25 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Nee, 6 uurtjes.
Ik noem het niet eens een review. Feit blijft dat ik me er echt niet mee kan vermaken. Veel cutscenes die niet leuk zijn om naar te kijken door de middelmatige voiceacting en crappy animaties. Het stoort enorm. Zoals vele andere dingen.
wacht dan even tot er een nieuwe geopend isquote:Op donderdag 16 september 2004 18:31 schreef BGN het volgende:
Het XBOX topic is dicht, dus vandaar dat ik het hier vraag. Weten jullie of er nog Grand Slam Packs (XBOX + 2 controllers S + Top Spin) verkocht worden?
Je krijgt toch wel een tuto als je begint.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:56 schreef DinoPK het volgende:
Voor de mensen die zich vast willen voorbereiden op het spel, de manual, aangeboden door onze grote vrienden van microsoft (rechtermuisknop, opslaan als, het dingetje is 10mb):
http://www.xbox.com/assets/en-US/GameManuals/FableManual.pdf
Kan je straks lekker beginnen met spelen ipv lezen (wat toch wel handig is bij dit spel denk ik)
Geen echte tutorial, een kleine combat training en wat aanwijzingsschermen, meer niet. Bijvoorbeeld de boasts; ik las dat veel mensen niet wisten wat dit was (en ondanks mijn redelijk engels vocabulaire ken ik dit woord ook niet), en dat staat dan wel in een manual vermeldt.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een tuto als je begint.
linkquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:48 schreef Max_Dark het volgende:
Wow dit spel wordt AFGEKRAAKT op penny-arcade!?! Ik heb hem nog nooit zo hard zien schreeuwen dat het niks is :S. Ik zie al dat er meerdere "alternatieve reviews" over zijn geschreven. Ik wil die van penny arcade ook wel even posten maar die is enigzins lang.
Ik haat em...quote:DrkDranzer is playing Fable.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Magie is overbodig. Ja echt, hoe raar dat ook klinkt. Healen is handig maar voor de rest gebruik ik het niet omdat het niet nodig is. Hoe raar dat ook klinkt... (Dit zal wel aan mij liggen)
Waarom zie ik vrijwel alleen maar een bosomgeving? Waarom loop ik elke keer over dezelfde paden? Waarom is de wereld zo klein? Waarom zie ik boten en in de verte een eiland maar waarom kan ik daar niet heen? Oftewel ; vrijwel geen variatie in de omgeving (90% van de tijd loop je op een pad met wat boompjes erlangs enzo) en het pad is te smal.
Zo kan ik nog even verder lullen.
Grappig :
Drinking game.
Kippen kicken (geen evil points dus tja...)
Neuken is te fout voor woorden.
Wederom ; zo kan ik nog wel ev...
Feit blijft dat ik me er opzich wel mee kan vermaken maar met moeite. Ik ben nu op het punt van "Tja, nog even doorzetten, einde bekijken en weg ermiet". Of het erg is? Ja en nee.
Fable kent gewoon hele leuke "kleine" dingetjes die het toch wel enigzins uniek maken. Nee, dat is niet de interactie met de omgeving (stelt niks voor), nee, het is niet de vrijheid (die is er niet, geloof me) en het is zeker niet de AI of het verhaal. Neen, het zijn de kleine dingetjes ala de Halo die het zo "leuk" maken.
Maar dat maakt het spel niet super. Neen, het maakt het alleen een beetje "uniek".
Maargoed. Mischien is het niks voor mij en zullen anderen er zich suf mee vermaken. Ik hoop het van harte maar ik wil niet horen dat dit spel het 3891729871239e wereldwonder is. Want dat is het absoluut NIET.
[Hier wat filmpjes/shots die ik gemaakt heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch niet?
amenquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:18 schreef Bastard het volgende:
Laat ik zeggen dat ik het bijzonder vervelend vind dat er mensen zijn die een spel gaan lopen afkraken die nog moet uit komen in de winkel. Vooral als het een spel betreft waar je al 3 jaar op zit te wachten. Over fantaseerd, plaatjes van zoekt en ieder filmpje hongerig bekijkt.
Als er dan een half zacht ei langs komt (What's in a name) die vervolgens zijn negatieve visie op het zoveelste gedownloade spel voor hem geeft, vind ik dat uitermate storend.
Waar is het heilige moment voor iedereen nou gebleven? Voor een ieder die naar 8 Oktber 2004 uit kijkt en die deze slechte (als het al een review mag noemen want het is een voorbeeld van hoe je een review dus niet schrijft) review leest is dat echt een deksel op de neus doen.
Warez gasten heb ik absoluut geen hoge pet van op, ze hebben geen gevoel bij gamen anders dan een zeer tijdelijk genot van het spelen van een spel 'wat een ander nog lekker niet heeft'. Om daarna door te browsen naar het volgende spel.
Jullie verpesten de hele boel, niet alleen voor de gameindustrie die zijn geld kwijt loopt, om daarmee nieuwe spellen te kunnen produceren, jullie gunnen de developer zijn salaris niet die 5 jaar werkt aan een project, en jullie vergallen de spanning van een nieuw spel voor een ieder die wel netjes gamed.
Ik walg van die gasten, doe iedereen een plezier en tieft een eind op met je voorbarige conclusies!! Niet alleen om de zeer slechte omschrijving van een spel, want als dat nog wat had gehad had ik milder geweest wellicht.
prima, zolang ze ons maar niet in dat proces meesleuren door hier negatief te zitten doen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:52 schreef DinoPK het volgende:
Mensen die al hun games downloaden, filteren zichzelf uit het wereldje (de interesse vermindert erg sterk omdat het een plichtmatige verveling wordt).
Ik download ook games maar koop ook genoeg ervan....quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:18 schreef Bastard het volgende:
Warez gasten heb ik absoluut geen hoge pet van op, ze hebben geen gevoel bij gamen anders dan een zeer tijdelijk genot van het spelen van een spel 'wat een ander nog lekker niet heeft'. Om daarna door te browsen naar het volgende spel.
als ik die review zo lees lijken het wel een stelletje amateursquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:00 schreef Max_Dark het volgende:
www.penny-arcade.com maar dat leek me al duidelijk. (Is ook geen team van amateurtjes met een .com meuradres, 150.000 unique vaste lezers.
Ja dat denk ik dus ook.quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:45 schreef DinoPK het volgende:
Het probleem met warez is dat je nogal mierenneukerig wordt zoals eitjes hierboven. Het spel heeft dan totaal geen emotionele waarde. Ik weet zeker dat iemand die er zo lang op zit te wachten, eindelijk het spel gekocht hebben (!), zichzelf er veel meer mee kan vermaken (al zullen er altijd mensen teleurgesteld zijn dat de game niet perfect blijkt te zijn).
Okay de main quest is kort, de werelden zijn lang niet zo open als voorspelt, maar het wordt gewoon een kwaliteits game. Een spel met veel foutjes, veel tekortkoming op beloofde features, maar met een magisch gevoel eroverheen dat je de foutjes doet vergeten en vergeven. Het is een spel waar je de tijd voor moet nemen, je moet het spel leven, en niet zo snel mogelijk willen uitspelen (daar is het gewoon niet op gemaakt).
Ik kan in ieder geval niet wachten op de release.
kheb ooit is 1 stukje gelezen over fable daarna nooit meer...koop em blind...dus mijn mening gaat pwnenquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet wat ze belooft hadden, maar dat wisten we een jaar geleden ook al. Bekijk het spel gewoon eens alsof je nog nooit van Fable heb gehoord. En geef dan eens je mening.
Daar gaat het niet om..quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik download ook games maar koop ook genoeg ervan....
je kan de mening van eitjes opzich ook wel respecteren...mischien is het wel een miskoop...wie weet? ik haal em iig 8 oktober
Ja ik trek me dit best aan ja, vind het ook echt niet cool ofzo.. sorry hoor!quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:02 schreef DinoPK het volgende:
Je trekt het je wel erg aan Bastard (wordt het niet eens tijd dat je van cookie wisselt trouwens..).
Van de andere kant: in dit soort situaties zijn natuurlijk de spoilertags een uitkomst.
Bans ookquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:02 schreef DinoPK het volgende:
Je trekt het je wel erg aan Bastard (wordt het niet eens tijd dat je van cookie wisselt trouwens..).
Van de andere kant: in dit soort situaties zijn natuurlijk de spoilertags een uitkomst.
Neen, expres niet!quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:14 schreef DinoPK het volgende:
Gewoon niet zo veel van aantrekken, je hebt het spel toch zelf ook gespeeld op dat PU gedoe?
Wat doe je dan in het fable topic als je als een maagd het spel in wilt gaanquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neen, expres niet!
En die wil je ook dan nog niet zien.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:51 schreef Tain het volgende:
Voor de release zou je toch verwachten geen spelerservaringen te zien
quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:18 schreef Bastard het volgende:
Laat ik zeggen dat ik het bijzonder vervelend vind dat er mensen zijn die een spel gaan lopen afkraken die nog moet uit komen in de winkel. Vooral als het een spel betreft waar je al 3 jaar op zit te wachten. Over fantaseerd, plaatjes van zoekt en ieder filmpje hongerig bekijkt.
Als er dan een half zacht ei langs komt (What's in a name) die vervolgens zijn negatieve visie op het zoveelste gedownloade spel voor hem geeft, vind ik dat uitermate storend.
Waar is het heilige moment voor iedereen nou gebleven? Voor een ieder die naar 8 Oktber 2004 uit kijkt en die deze slechte (als het al een review mag noemen want het is een voorbeeld van hoe je een review dus niet schrijft) review leest is dat echt een deksel op de neus doen.
Jullie verpesten de hele boel, niet alleen voor de gameindustrie die zijn geld kwijt loopt, om daarmee nieuwe spellen te kunnen produceren, jullie gunnen de developer zijn salaris niet die 5 jaar werkt aan een project, en jullie vergallen de spanning van een nieuw spel voor een ieder die wel netjes gamed.
Ik walg van die gasten, doe iedereen een plezier en tieft een eind op met je voorbarige conclusies!! Niet alleen om de zeer slechte omschrijving van een spel, want als dat nog wat had gehad had ik milder geweest wellicht.
Dat heb ik dus gedaan met Black & White, 2 jaar lang iedere dag op Lionhead fora zitten lullen iedere dag uren lang op irc en toen kwam ie uit. Eindelijk, hartstikke blij hartslag 3x zo hoog als normaal. En toen jaja je raadt het wel spel binnen 4 dagen uitgespeeld, of tewel saai niet leuk en zeer jammer van de tijd. Dankzij warez heb ik bijvoorbeeld het afgelopen jaar geen miskoop begaan aangezien de enige 2 goede games, Beyond Good n Evil en Prince of Persia zijn. En om eerlijk te zijn, waren die 2 het ook niet waard om te kopen, nou misschien pop welquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:52 schreef DinoPK het volgende:
Daar ben je toch een beetje te hard hoor Bastard (op sommige punten dan).
Eitjes kraakt het spel niet af, hij is er alleen redelijk negatief over (afkraken doen ze in de eerder genoemde penny arcade 'review', op een manier die nergens op slaat). Ook zegt hij dat het geen review is, maar gewoon zijn mening met wat voorbeelden (waar hij wel gelijk in heeft, maar het zijn punten die verschillen door iemands opvatting erover, de een vindt het erg, de ander niet).
En het warez gezeur... Zolang iemand niet stoer loopt te doen met wat hij gedownload heeft (kijk ik heb nu dit, dit , dit , oh ja en ook deze nog...), dan heb ik er niet zo'n problemen mee. Bijna iedereen doet wel eens iets wat niet mag (het zij downloaden, drugs, stelen, criminaliteit, etc), zolang het downloaden met mate gebeurt, wat is dan het grote probleem. Mensen die al hun games downloaden, filteren zichzelf uit het wereldje (de interesse vermindert erg sterk omdat het een plichtmatige verveling wordt).
De veroordelingen vind ik over het algemeen te hard, en eigenlijk erg oninteressant. Ik lees liever een inhoudelijke post over een game dan posts over warezhoeren en de discussie die daarop volgt.
Fable is een spel dat het gewoon verdient om gekocht te worden, iets dat ik zeker ga doen ondanks mijn beperkte budget.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch niet?
Godverquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:18 schreef Bastard het volgende:
Ok.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:18 schreef Bastard het volgende:
-hoop gelul-
*kuch* demo's *kuch*quote:Op maandag 20 september 2004 23:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Bedankt voor je review Eitjes!Ik weet nu dat ik dit spel in ieder geval niet hoef te gaan spelen.
En Bastard; je lult jezelf tegen jongen. Je zegt eerst dat warez gasten van het ene spel naar het andere surfen alleen omdat ze de spellen eerder kunnen spelen dan de rest. En vervolgens beweer je dat de gamesindustrie miljarden misloopt.Alsof die warezgasten de spellen allemaal gekocht hadden.
Ik heb nu aardig wat uurtjes Sims 2 erop zitten. Ik vind het best een leuk spelletje. Maar als ik er 60 euro voor moet lappen dan vul ik die uurtjes wel met Fokken of nuttigere bezigheden, zoals IRL o-jaa-en.
Top Spin voor de xbox is weer een ander voorbeeld. Ik heb het gedownload om eens te proberen en heb het vervolgens een uurtje of 2 gespeeld. Had ik voor die 2 uurtjes dan 60 euro neer moeten leggen? Dacht 't niet..
je bedoelt dus dat je het spel niet hoeft te downen, of dat heb je waarschijnlijk al gedaanquote:Op maandag 20 september 2004 23:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Bedankt voor je review Eitjes!Ik weet nu dat ik dit spel in ieder geval niet hoef te gaan spelen.
Hoe wil je het dan noemen? Iedereen die een gedownloade game speelt had hem ook kunnen kopen en van dat bedrag gaan ze uit. Misschien veels te hoog, maar het zijn gemiste inkomsten. Als er niet zoveel gekopieerd zou worden, dan zouden ze ook niet zoveel geld in het ontwikkelen van beveiliging stoppen waardoor de spellen weer goedkoper kunnen worden en er waarschijnlijk meer verkocht wordtquote:En Bastard; je lult jezelf tegen jongen. Je zegt eerst dat warez gasten van het ene spel naar het andere surfen alleen omdat ze de spellen eerder kunnen spelen dan de rest. En vervolgens beweer je dat de gamesindustrie miljarden misloopt.Alsof die warezgasten de spellen allemaal gekocht hadden.
en dit is nu hypocriet, je hebt plezier van een spel en dan nog koop je hem niet, als je geen geld wilt uitgeven aan games speel ze dan ook nietquote:Ik heb nu aardig wat uurtjes Sims 2 erop zitten. Ik vind het best een leuk spelletje. Maar als ik er 60 euro voor moet lappen dan vul ik die uurtjes wel met Fokken of nuttigere bezigheden, zoals IRL o-jaa-en.
Dat zegt toch niemand hier dat je voor 2 uurtjes spelen 60 euro moet neerleggen, alleen je spreekt je zelf dus weer tegen met je voorbeeld van the sims 2, je doet het ook niet met spellen waar je meer tijd in steekt. Van mij mogen ze trouwens je gemodde xbox wel anaal bij je inbrengen, zolang we maar van je gezeik af zijnquote:Top Spin voor de xbox is weer een ander voorbeeld. Ik heb het gedownload om eens te proberen en heb het vervolgens een uurtje of 2 gespeeld. Had ik voor die 2 uurtjes dan 60 euro neer moeten leggen? Dacht 't niet..
de game is al 4 jaar in ontwikkeling, dus hoezo is het dan gejat van KotOR?quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:43 schreef Xanadu2k het volgende:
Fable is best een redelijke RPG achtige game maar het is aangekondigd als iets revolutionairs en dat is het gewoon absoluut niet. Ze hebben wat elementen uit andere games gejat (dark side/light side van KOTOR bijvoorbeeld). Nu speel ik niet veel games maar volgens mij is het enige nieuwe dat je moet werken aan de perceptie van je karakter door de omgeving, en zelfs dat is eigenlijk gewoon uit Black & white afkomstig. Maar ik vind dat Molineux deze keer weinig nieuws heeft gebracht en normaliter ben ik het wel eens met : liever goed gejat dan slecht bedacht, maar dat is deze keer ook niet echt het geval.
Laat hem maar blatenquote:Op dinsdag 21 september 2004 08:44 schreef Tain het volgende:
[..]
de game is al 4 jaar in ontwikkeling, dus hoezo is het dan gejat van KotOR?
wat lopen er tegenwoordig irritante mensen rond op fokquote:Op dinsdag 21 september 2004 08:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Laat hem maar blaten.
Het hele idee komt gewoon van B&W af.
jah hehquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:27 schreef taart het volgende:
wat een ruk topic is dit geworden zeg
echt waarquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:48 schreef taart het volgende:
idd,
wat is de limited edition dvd versie?
zie hem net bij de FRS site
Is een andere achterkant. In de hoek lees je: 'Game komt in oktober uit' ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:56 schreef kepler het volgende:
zal wel het verkeerde hoesje zijn, Hopelijk niet want hij lijkt me wel cool
met specials over hoe de game is ontwikkeld enzo
et is dan ook van dezelfde maker hehquote:Op dinsdag 21 september 2004 08:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Laat hem maar blaten.
Het hele idee komt gewoon van B&W af.
Bij die officiele versie zit het welquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:03 schreef Demon-X het volgende:
hmm kan iemand mij helpen?
k heb em uitgespeeld en overal op internet staat dat je dan gewoon door kan spelen, maar ik kreeg de credits en et hoofdmenu met m'n laatste save voor de laatste quest
net nu k zo goed bezig was
en wie zegt dat dit iets anders is?quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij die officiele versie zit het wel![]()
bij welke amerikaanse zaak heb je hem besteld dan?quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:52 schreef Demon-X het volgende:
[..]
en wie zegt dat dit iets anders is?
nooit gezegd dat ie origineel is en dan gaat et je alsnog geen ruk aanquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:02 schreef Tain het volgende:
[..]
bij welke amerikaanse zaak heb je hem besteld dan?
is gewoon normale vraag, ik ken alleen ebgames.com, en flikker dan maar op met je warezquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:26 schreef Demon-X het volgende:
[..]
nooit gezegd dat ie origineel is en dan gaat et je alsnog geen ruk aan
Je kan ook games huren he, bij de videotheek of lenen van een vriend.quote:Op maandag 20 september 2004 23:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb het gedownload om eens te proberen en heb het vervolgens een uurtje of 2 gespeeld. Had ik voor die 2 uurtjes dan 60 euro neer moeten leggen? Dacht 't niet..
quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:03 schreef DinoPK het volgende:
Kan het svp nu alsjeblieft over Fable gaan, in plaats van dat warez en anti warez gezeik? Dat hoort in een appart topic thuis, godsamme het lijkt GoT wel af en toe.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:03 schreef DinoPK het volgende:
Kan het svp nu alsjeblieft over Fable gaan, in plaats van dat warez en anti warez gezeik? Dat hoort in een appart topic thuis, godsamme het lijkt GoT wel af en toe.
tis de enige versie de ze hebben volgens mijquote:Op woensdag 22 september 2004 00:51 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
maar bij de FRS is het dus mogelijk om de Limited edition te kopen![]()
cool ga ik dus zekers doen
nou vooruit, bestel maar voor me danquote:Op woensdag 22 september 2004 16:12 schreef Fliepke het volgende:
Ik hoor dus echt van heel veel kanten dat de ntsc versie gewoon op de europese xbox werkt, anyone care to try?
quote:Op woensdag 22 september 2004 16:49 schreef Tain het volgende:
[..]
nou vooruit, bestel maar voor me dan
Het Vecht hier om Warez gezeik topicquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:03 schreef DinoPK het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2004 17:17 schreef apengek het volgende:
ik heb dr NTSC versie sinds maandag! vader van mn vriendin meegenomen uit curacao! ik vind het echt een topspel!!!! ga zo een filmpie posten
filmpje: http://members.home.nl/ikdedinges/fable2.avi
filmpje2: http://members.home.nl/ikdedinges/fable3.avi
draai je die NTSC versie gewoon op je PAL xbox?quote:Op woensdag 22 september 2004 17:17 schreef apengek het volgende:
ik heb dr NTSC versie sinds maandag! vader van mn vriendin meegenomen uit curacao! ik vind het echt een topspel!!!! ga zo een filmpie posten
nee ik heb deze zomer een ntsc xbox meegenomen uit curacaoquote:Op donderdag 23 september 2004 07:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
draai je die NTSC versie gewoon op je PAL xbox?
oh damnquote:Op donderdag 23 september 2004 08:23 schreef apengek het volgende:
[..]
nee ik heb deze zomer een ntsc xbox meegenomen uit curacao
nog even geduld en hij is hier ook uitquote:Op donderdag 23 september 2004 08:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
oh damn
anders had ik em geimporteerd
dat ziet er echt heel naar uitquote:Op woensdag 22 september 2004 17:29 schreef peristilius het volgende:
Best lange laadtijden, doet ie dat vaak?
11 seconden om te laden, ben wel erger gewend eigenlijk...quote:Op donderdag 23 september 2004 10:05 schreef kepler het volgende:
[..]
dat ziet er echt heel naar uit![]()
maar dan kan je snel ff een slok nemen van je biertje![]()
ook na 1 minuut (minder zelfs) lopen?quote:Op donderdag 23 september 2004 10:10 schreef Tain het volgende:
[..]
11 seconden om te laden, ben wel erger gewend eigenlijk...
ja hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 10:18 schreef kepler het volgende:
[..]
ook na 1 minuut (minder zelfs) lopen?
het zal ook wel meevallen denk ik (hoop ik)quote:Op donderdag 23 september 2004 10:23 schreef Tain het volgende:
[..]
ja hoormaar het had wel wat netter gekund dat het meer in fases gaat dat het dan al een klein beetje in de achtergrond wordt gedaan
zal ook wel alleen gebeuren als je niet de toerist aan het uithangen bent en dan heb ik liever een paar laadschermen en dat het spel voor de rest soepel loopt, dan dat het constant aan het hakkelen is omdat ze geen laadscherm wilden hebbenquote:Op donderdag 23 september 2004 10:28 schreef kepler het volgende:
[..]
het zal ook wel meevallen denk ik (hoop ik)
we zien wel
dat bedacht ik me ook net, waarschijnlijk bevind je je toch een lange tijd in 1 gebied. Dan heb ik liever laadtijden dan popups en die shitquote:Op donderdag 23 september 2004 10:33 schreef Tain het volgende:
[..]
zal ook wel alleen gebeuren als je niet de toerist aan het uithangen bent en dan heb ik liever een paar laadschermen en dat het spel voor de rest soepel loopt, dan dat het constant aan het hakkelen is omdat ze geen laadscherm wilden hebben
jep daar heb je gelijk in! je kunt dan in dat dorp vrij rondlopen zonder laadschermen enzo.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het spel laadt ook één gebied in één keer. Bijvoorbeeld een heel dorp.
Werkt die ntsc versie nu echt in een pal xbox zoals men op heel veel plaatsen zegt?quote:Op woensdag 22 september 2004 17:17 schreef apengek het volgende:
filmpje: http://members.home.nl/ikdedinges/fable2.avi
filmpje2: http://members.home.nl/ikdedinges/fable3.avi
proost andréquote:Op donderdag 23 september 2004 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het duurt nog maar 2 weken, niet zeuren kinders
ik zal het straks proberen ben om 2.05uur vrijquote:Op donderdag 23 september 2004 11:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Werkt die ntsc versie nu echt in een pal xbox zoals men op heel veel plaatsen zegt?
Lijkt me heel sterkquote:Op donderdag 23 september 2004 11:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Werkt die ntsc versie nu echt in een pal xbox zoals men op heel veel plaatsen zegt?
lijkt mij ook heel vaag... maar als het werkt is het wel leukquote:Op donderdag 23 september 2004 12:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk
Nope, Xbox only, net als Halo en Top Spin enzo.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:01 schreef Aneurism het volgende:
Net effe door het topic gescanned, maar kon niet vinden of deze game ook gereleased zal worden op het PS2 platform.
ik vrees ook dat ie het niet gaat doenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk
Erm ga eens kijken op teamxbox.comquote:Op donderdag 23 september 2004 12:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk
fark...quote:Op donderdag 23 september 2004 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, Xbox only, net als Halo en Top Spin enzo.
het zou leuk zijn, helemaal als het bij andere spellen ook zo zou zijn, maar dan moet je eerst wachten op bevestiging dat een spel echt werkt en dan pas bestellenquote:Op donderdag 23 september 2004 13:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Erm ga eens kijken op teamxbox.com
en verschillende andere fora, er zijn echt heel veel mensen die hem hebben besteld in amerika en beweren dat hij hier werkt. Dit zou overigens niet het eerste spel zijn dat blijkbaar gewoon werkt.
weer een fabeltje de wereld uit dusquote:Op donderdag 23 september 2004 16:04 schreef apengek het volgende:
nou bij mij werkt het niet hoor :S
Logischquote:Op donderdag 23 september 2004 16:04 schreef apengek het volgende:
nou bij mij werkt het niet hoor :S
positief denkenquote:Op donderdag 23 september 2004 18:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Logischmaar gelukkig gamen wij hem over een dikke weken ook !
![]()
375.000 exemplarenquote:Microsoft Game Studios today announced that Fable has had an amazing start at retailers across North America in its first week of release, breaking records and selling through more than 375,000 units. Sales records are being broken at retailers throughout North America: the game was EB Games' biggest first-week sales for any Xbox title ever; it broke Game Rush's first-day sales record for any game; it is the No. 1-selling overall title on any platform last week at GameStop and is the fastest-selling Xbox game at EB Games Canada for the first week.
Fable even grossed more money than the No. 1 box office movie last week, Sky Captain and the World of Tomorrow*.
"Fable was the best first-week title on Xbox that we've ever had" says Jim Tyo, vice president of EB Games Canada. "The game has exceeded our expectations, and we're confident that this strong sales trend will continue."
"Fable has been a huge hit for us, and it was our number one-selling title across all platforms over the last week" says Dan DeMatteo, president and chief operating officer of GameStop.
$$quote:Op donderdag 23 september 2004 23:31 schreef kepler het volgende:
[..]
375.000 exemplaren![]()
best verkochte Xbox spel in de eerste week ooit
quote:Op donderdag 23 september 2004 23:31 schreef kepler het volgende:
[..]
375.000 exemplaren![]()
best verkochte Xbox spel in de eerste week ooit
ik denk dat iedereen met een xbox dat spel gewoon gaat kopen. Maar dan ook echt iedereenquote:Op vrijdag 24 september 2004 07:29 schreef DinoPK het volgende:
Als fable al zoveel verkoopt, dan ben ik echt benieuwd naar de verkoopcijfers van Halo2... Dat moet minstens het dubbele/driedubbele zijn lijkt mij , fable is relatief toch nog onbekend bij de mainstream gamers.
ik nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 08:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen met een xbox dat spel gewoon gaat kopen. Maar dan ook echt iedereen
zelfs allang betaaldquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:44 schreef Mister_T het volgende:
Hij staat al lang in de pre-order natuurlijk!
Niemand is perfectquote:Op vrijdag 24 september 2004 08:46 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik niet
dat zeg ik al de hele tijd. Als je dit spel blanco bekijkt (zonder verwachtingen dus), dan is dit een zeer goed spel. Aldus de reviews/forums op internetquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:10 schreef Brasco125 het volgende:
Ik heb de amerikaanse release gekocht in NY op 14 september bij EB Games(in de winkel dus). En het is gewoon een vermakelijke game. Ik vind de voice-ating wel charmant. De interactie met de omgeving is leuk. Hoop engelse humor. Ik heb hem nog niet uitgespeeld maar schijnt kort te zijn.
[edit] Maar waar het op neer komt is, datik het in iedergevalwel een zeer toffe game vind, maar dat de meningen verdeeld zijn. Mensen met te hoge verwachtingen kunnen teleurgesteld worden. Het is ook geen Hardcore RPG ofzo.. meer een action-adventure met RPG elementen.
Whoehahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:44 schreef Vision het volgende:
ik voel me behoorlijk genaaid door fable
overal waar ik kom wordt ik "chicken chaser" genoemd, en dat alleen omdat ik toen ik een klein jochie was tegen kippen aan het schoppen was
Hoe kom ik nou ooit van mijn reputatie af? Op het moment sla ik iedereen zijn kop in die me zo noemt.
geweldig spel
goed idee *nieuwe ondertitel pakt*quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WhoehahahahahahahahahahahahaHeb hier hard om gelachen
Als het goed is kan je straks ook titels kopen om je oude kwijt te raken
![]()
![]()
Chicken chaser ....... :') je nieuwe ondertitel ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na een bezoekje aan de kapper hoorde ik overigens ook van alle uithoeken van dorpjes geroep als "did you train for that or have you always been that ugly?". En ik maar denken dat een bezoekje aan de kapper me goed zou doen
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:08 schreef Vision het volgende:
na een bezoekje aan de kapper hoorde ik overigens ook van alle uithoeken van dorpjes geroep als "did you train for that or have you always been that ugly?". En ik maar denken dat een bezoekje aan de kapper me goed zou doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Meer info hieronder, lees alleen als je je niet in kan houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch niet?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:08 schreef Vision het volgende:
[..]
goed idee *nieuwe ondertitel pakt*
SPOILER (een beetje) !!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:44 schreef Vision het volgende:
ik voel me behoorlijk genaaid door fable
overal waar ik kom wordt ik "chicken chaser" genoemd, en dat alleen omdat ik toen ik een klein jochie was tegen kippen aan het schoppen was :'(
Hoe kom ik nou ooit van mijn reputatie af? Op het moment sla ik iedereen zijn kop in die me zo noemt.
geweldig spel
volgens mij ben je dan niet sneaky genoeg geweest. rechtsboven in je beeld zie je een oog met een getal daarin. dat is hoeveel mensen je in de gaten houden. als niemand naar je kijkt, dan kun je een ruit in slaan of de inhoud van een ton jatten.quote:Op zaterdag 25 september 2004 10:50 schreef Gamedemon het volgende:
En het evil zijn ging me niet goed af...je slaat 1 ruit in en je moet dokken...dok je niet word je het gebied uitgeflikkert en moet je alsnog betalen en weer een minuut wachten tot ie geladen is
Extreem detail zegquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:00 schreef Vision het volgende:
[..]
volgens mij ben je dan niet sneaky genoeg geweest. rechtsboven in je beeld zie je een oog met een getal daarin. dat is hoeveel mensen je in de gaten houden. als niemand naar je kijkt, dan kun je een ruit in slaan of de inhoud van een ton jatten.
Nogal logisch dat ze je achterna komen als je door 5 man in de gaten gehouden wordt
13 dagenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Extreem detail zegzoooo'n zin in Fable... nog maar 2 weken ofzo !
quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:33 schreef Rahl het volgende:
[..]
13 dagen
ja kwas gewoon ff aan het klooien ...maar die laadtijden zijn echt ondraagelijk lang voor kleine stukjes...deed zo'n quest dat je bijen moest vermoorden...hij moest voor een klein rond pleintje met met wat bijen echt ontiegelijk lang laden...en als je er weer uitliep ook weer...quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:00 schreef Vision het volgende:
[..]
volgens mij ben je dan niet sneaky genoeg geweest. rechtsboven in je beeld zie je een oog met een getal daarin. dat is hoeveel mensen je in de gaten houden. als niemand naar je kijkt, dan kun je een ruit in slaan of de inhoud van een ton jatten.
Nogal logisch dat ze je achterna komen als je door 5 man in de gaten gehouden wordt
single player spel, alleen offline dusquote:Op zondag 26 september 2004 03:54 schreef Dabenzo het volgende:
Is het ook de bedoeling dat je dit online gaat spelen? Dat je zeg maar met 50 man in een level zit ofzo? Of zit ik nu helemaal verkeerd en speel je dit alleen offline?
quote:Microsoft Game Studios heeft onlangs aangekondigd dat Fable, het zeer ambiteuze project van Big Blue Box en Lionhead Studios, een geweldige start heeft gemaakt in de Verenigde Staten. In de eerste week zijn er al vele records gebroken en de game is meer dan 375.000 keer over de toonbank gevlogen. De omzet wordt grofweg geschat op zo'n 18,7 miljoen dollar.
Fable was voor de Amerikaanse winkel EB Games de eerste Xbox game ooit die het meest verkocht werd binnen één week. Bij Game Rush heeft de game tevens een verkooprecord verbroken, nog nooit werden er zoveel exemplaren op de eerste dag verkocht. Ook bij andere zaken verkocht de game uitermate goed. Opmerkelijk is ook dat Fable in de eerste week meer geld heeft opgebracht dan de nummer 1 bioscoopfilm Sky Captain and the World of Tomorrow.
"Fable was the best first-week title on Xbox that we've ever had" says Jim Tyo, vice president of EB Games Canada. "The game has exceeded our expectations, and we're confident that this strong sales trend will continue."
"Fable has been a huge hit for us, and it was our number one-selling title across all platforms over the last week" says Dan DeMatteo, president and chief operating officer of GameStop
Psssssssssssst, weet je waar dit ook stond:quote:Op zondag 26 september 2004 17:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
is dat niet een kwestie van veel vechten met zware wapens, zoals hamers en shitquote:Op zondag 26 september 2004 16:13 schreef Bananenman het volgende:
Er zit wel een hoop niet in zeg. In de filmpjes in het spel zelf zie je ook jezelf als brede gast rondlopen etc. maar dat kan gewoon niet. Je blijft een dun scharminkel, je kan niet echt breed worden. Je kan wel breed worden door strength te maximizen maar je kan niet zo breed worden als in de filmpjes
Ik vind het echt jammer. Het is zo'n goed spel maar de wereld is te klein en het is gewoon niet uitgebreid genoeg. Als ze er een jaar extra aan hadden gewerkt (was de hele gamesbiz gaan zeuren maar goed) was het misschien perfect geweest.
Nee dat is de vicieuze cirkel, zware wapens kan je niet tillen zonder dat je strength gemaxed is, en zelfs met die op max ben je nog niet echt breedquote:Op zondag 26 september 2004 22:48 schreef kepler het volgende:
[..]
is dat niet een kwestie van veel vechten met zware wapens, zoals hamers en shit
en Fable 2 op de Xbox 2! Kan je een boom planten en 10 jaar later terug komen om je eigen boom om te zagen
quote:Op zondag 26 september 2004 17:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Psssssssssssst, weet je waar dit ook stond:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=578
En ook nog eerder ook
nee, en het is ook geen Halo 2quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:00 schreef Chillmeister het volgende:
Vind het spel super!! maar het is geen KOTOR
denk dat ik HALO 2 oversla (voor nu tenminste), omdat ik wacht op HL2 voor de PC. heb zelf misschien een klein vooroordeeltje met kotor omdat het mijn eerste rpg was en (kleine) star wars fan ben.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:31 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, en het is ook geen Halo 2
nu vind ik KOTOR tot nu toe niet echt een supergame, dus ik ben benieuwd
dinsdag is ie vast wel al te krijgenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:07 schreef kepler het volgende:
nog maar minder dan een weekje
dinsdag al dinsdag al woeiquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:08 schreef Rahl het volgende:
[..]
dinsdag is ie vast wel al te krijgen![]()
Ik hoop dat ik hem eerder hebquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:19 schreef kepler het volgende:
[..]
dinsdag al dinsdag al woei![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem eerder heb
review versie misschien...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoe!
[..]
Ik heb 'm al!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Succes met je 2 weken extra wachtenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:48 schreef HomerJ het volgende:
Ik moet wachten op FRS
dat was inderdaad best wel stom om hem met die actie mee te bestellen bij de frsquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Succes met je 2 weken extra wachten![]()
Die lui moeten een keer leren wat service is
[..]
Beetje laat om hem nu nog uit te gaan stellenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:31 schreef Gamedemon het volgende:
Ga der vanuit dat ie uitgesteld word...dan word het wachten makkelijker
Wat een respectquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 07:04 schreef gijsje79 het volgende:
Ik ga ervan uit dat ik hem woensdag kan halen, heb de hele week vrij genomen.
Ten eerste spoiler, spoiler, spoilerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:09 schreef CosmoNut het volgende:
Is het spel nou al uit in Nederland? Iniedergeval zit ik een beetje vast... niet echt vast maar ik moet iets oplossen... Ik moet een ketting halen voor de burgermeesterin van bowerstone in oakvale maar waar de hell moet ik die halen/zoeken/opgraven/opvissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. via deze link
Ten derde, nee het verschijnt volgende week pas![]()
nee, over een paar dagenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:09 schreef CosmoNut het volgende:
Is het spel nou al uit in Nederland?
Samen een week extra wachtenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:48 schreef HomerJ het volgende:
Ik moet wachten op FRS
Ik moet ook wachtenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Samen een week extra wachten
Hoezo een week later?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Samen een week extra wachten
Ze zijn genaaid door de FRS geloof ikquote:Op zondag 3 oktober 2004 06:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoezo een week later?
Ben benieuwd hoe ze het deze keer oplossen, maand vantevoren besteldquote:Op zondag 3 oktober 2004 08:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze zijn genaaid door de FRS geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:45 schreef Bastard het volgende:
1 les kun je er wel uit trekken...Ik hoop dat Gcshop goed levert deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gamen Fable als het goed is volgend weekend
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:45 schreef Bastard het volgende:
1 les kun je er wel uit trekken...daar was ik na burnout 3 ook al achter, helaas had ik fable nog met die 3 voor 2 actie mee besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
bijna niemand weet waar je het over hebt, omdat ie nog niet uit is...quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:56 schreef capibar het volgende:
leuk spel, dat fable![]()
ik ben nu net uit de arena
verkapte tvp
cosmonut weet het welquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:34 schreef Tain het volgende:
[..]
bijna niemand weet waar je het over hebt, omdat ie nog niet uit is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:37 schreef capibar het volgende:
[..]
cosmonut weet het wel![]()
maar ik zal het even uitleggen:kan dat niet helemaal in spoiler tags voor de mensen die hem nog niet hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
zo'n grote spoiler is het toch nietquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:39 schreef Tain het volgende:
[..]
kan dat niet helemaal in spoiler tags voor de mensen die hem nog niet hebben?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:40 schreef capibar het volgende:
[..]
zo'n grote spoiler is het toch niet![]()
ohjee, je moet in een arena tegen beestjes vechten, nu heb je het hele spel verklapt![]()
het is toch een spoiler...quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:40 schreef capibar het volgende:
[..]
zo'n grote spoiler is het toch niet![]()
ohjee, je moet in een arena tegen beestjes vechten, nu heb je het hele spel verklapt![]()
ik ben van mening dat het niks over de verhaallijn verklapt, dat kleine stukje wat verder wel met het verhaal heeft te maken heb ik express wel onder een spoiler gezet.quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:47 schreef Tain het volgende:
[..]
het is toch een spoiler...
Je hebt het hele spel voor me verpestquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:59 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben van mening dat het niks over de verhaallijn verklapt, dat kleine stukje wat verder wel met het verhaal heeft te maken heb ik express wel onder een spoiler gezet.
Je praat over het spel, onderdelen die we niet kennen. Hou gewoon ff je bek tot eind deze weekquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:59 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben van mening dat het niks over de verhaallijn verklapt, dat kleine stukje wat verder wel met het verhaal heeft te maken heb ik express wel onder een spoiler gezet.
ik ga vanmiddag even vragen bij de FRSquote:Op maandag 4 oktober 2004 08:59 schreef Chocobo het volgende:
Deze week Fable week
Dan hebben ze hem donderdag wel ja, online shop frs dan een week laterquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:05 schreef Chocobo het volgende:
Officieel de 9eDat zou zaterdag inhouden. Hopenlijk krijgen ze de games donderdag zodat we deze wel voor het weekend kunnen gamen !
als er nog een bestelling openstaat die ronde deze of volgende week uitkomt...dan moet je wachten tot het laatste artikel binnekomt dan sturen ze het in 1 pakketjequote:Op zondag 3 oktober 2004 11:11 schreef Tain het volgende:
[..]
daar was ik na burnout 3 ook al achter, helaas had ik fable nog met die 3 voor 2 actie mee besteld
je dacht toch ik niet dat ik zo gek was om nog meer dingen daar te bestellen hequote:Op maandag 4 oktober 2004 11:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als er nog een bestelling openstaat die ronde deze of volgende week uitkomt...dan moet je wachten tot het laatste artikel binnekomt dan sturen ze het in 1 pakketje
Ik wil voor de buitenwereld lief lijken, maar in het echt zoveel mogelijk moordenquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:30 schreef DinoPK het volgende:
Heeft iedereen al een beetje nagedacht hoe ze het spel gaan spelen? Gaan we voor de hoorntjes of voor de halo?
gewoon 2x uitspelen, net zoals kotorquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:30 schreef DinoPK het volgende:
Heeft iedereen al een beetje nagedacht hoe ze het spel gaan spelen? Gaan we voor de hoorntjes of voor de halo?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:34 schreef Tain het volgende:
[..]
gewoon 2x uitspelen, net zoals kotor
nee maargoed stel je hebt nu fable deze week die uitkomt..en een game die volgende week uitkomt...dan word ie vast gehouden totdat het laatst artikel binne is...die headhunter die ik besteld had hadden ze niet meer op voorraad...en om geld te besparen hadden ze me burnoout dus een week langer vastgehoudenquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
je dacht toch ik niet dat ik zo gek was om nog meer dingen daar te bestellen he
hoorntjes...absoluut...Kotor was voor mij ook evil zijn...Fable zal niet anders worden...ik ga zo evil worden dat de steden leeg worden omdat ik iedereen vermoord hebquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:30 schreef DinoPK het volgende:
hoe kan je goed willen zijn als je ook slecht kan zijn?quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoorntjes...absoluut...Kotor was voor mij ook evil zijn...Fable zal niet anders worden...ik ga zo evil worden dat de steden leeg worden omdat ik iedereen vermoord heb
ik heb hoorntjes, en mijn ogen hadden ook een rode gloed, en er hing een soort (bijna onzichtbare) rode wolk om me heenquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoorntjes...absoluut...Kotor was voor mij ook evil zijn...Fable zal niet anders worden...ik ga zo evil worden dat de steden leeg worden omdat ik iedereen vermoord heb
een beetje raar om je te verontschuldigen voor een topgame, dat is het in mijn ogen namelijk wel...quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:37 schreef Loco het volgende:
Maar jullie vinden het wel leuk om te wachten op een spel waarvoor de maker zich al verontschuldigt heeft, omdat het gewoon niet is wat hij had belooft.
Ofterwijl hij heeft gewoon weer het zelfde geflikt als bij Black & White
het is nite wat hij heeft belooft idd. Maar een hoop zit er wel in, en het is gewoon een top-game. Met een gemiddelde review score van 8.7!! Tja dat de maker dan niet tevreden is... tis gewoon een perfectionist.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:37 schreef Loco het volgende:
Maar jullie vinden het wel leuk om te wachten op een spel waarvoor de maker zich al verontschuldigt heeft, omdat het gewoon niet is wat hij had belooft.
Ofterwijl hij heeft gewoon weer het zelfde geflikt als bij Black & White
Dan verkopen ze hem toch nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:13 schreef Rahl het volgende:
FRS wijf zei dat ie elk moment binnen kan komen
quote:The game is hard when playing as a warrior, easy when playing as an archer/thief, and a living joke when playing as magician. The term "living joke" may sound like I'm being a little harsh, but through the careful use of just four spells, I was able to play through the entire game as a magician without being hurt once by an enemy. Even the final boss who had been so difficult as a warrior took just over a minute to kill with the other two "classes."
Voor de twijfelaars....quote:I was disappointed to discover that the game (other than the vast differences in challenge level) played exactly the same. Same twenty-odd core missions, same ten or so side missions, same exact plot. No matter how good or evil I was, the plot of the game remained inexorably written in stone, as did the reactions of all of the characters to me. I was actually shocked by the almost complete lack of simple branching conversation dependant on whether I was loved or feared by the world at large
Ik zal mijn mensen er eens op uit sturen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:07 schreef Gamedemon het volgende:
heeft iemand em nou al in de winkels zien liggen?
tell usquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:09 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik zal mijn mensen er eens op uit sturen.
ik denk nu nog niet, misschien over een dag of 3 - 4....quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:07 schreef Gamedemon het volgende:
heeft iemand em nou al in de winkels zien liggen?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:37 schreef MrSkyline het volgende:
ok hoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
In ieder geval tof dat hij het aangafquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:45 schreef Tain het volgende:
daar hebben we spoiler tags voor
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:44 schreef SailingAce het volgende:
Deze week.. ik ga m maar halen.
Toch het spel waar ik de Xbox voor heb gekocht.. en Halo.
Zelda met een donkerder thema.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]Misschien niet zo extreem als het spel bedoeld was maar toch een stoere adventure hoor
Wil je het woord ZELDA niet plaatsen in een XBOX topic.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelda met een donkerder thema.
Nou doe je het zelf ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:25 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Wil je het woord ZELDA niet plaatsen in een XBOX topic.
Dank u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |