zekerquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:59 schreef Seborik het volgende:
Dacht dat er veel animo was voor The Police?
Dat dacht ik nou ook. Nog nooit van gehoord, en de eerste zoekresultaten leverde meteen GPVN links opquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:26 schreef Man_Made_God het volgende:
als dit soort bands worden gekozen voor de luistersessie, kan ik nooit een keer mee doen natuurlijk!
Tsja, er worden zulke mooie platen aangedragen, en dan komt er ineens iemand tussendoor die zomaar even zelf besluit om een andere plaat te luisteren. Be-la-che-lijk!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:11 schreef Z het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook. Nog nooit van gehoord, en de eerste zoekresultaten leverde meteen GPVN links op
je weet niet eens wat GPVN is....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
Artefact is leuk
* PdeHoog stemt voor Artefact
Dat is ook totaal niet belangrijk, het gaat om je eigen oordeel over de muziek en niet dat van anderen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:51 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
je weet niet eens wat GPVN is....
![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:52 schreef Yodium het volgende:
[..]
Dat is ook totaal niet belangrijk, het gaat om je eigen oordeel over de muziek en niet dat van anderen.
Artefact is een triphop band, ze hebben onderandere in het voorprogramma van lamb gespeeldquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:00 schreef Zanderrr het volgende:
Wie zijn dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |