jep.Heb net een mail weg gedaan naar weblog@fok.nlquote:Op woensdag 15 september 2004 12:35 schreef FFantaghiro het volgende:
Tuurlijk wel.. altijd positief blijven.. t zou toch op de weblog komen?
Ik zal eens wat zekere *kenissen* aankijkenquote:Op woensdag 15 september 2004 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
jep.Heb net een mail weg gedaan naar weblog@fok.nlIk wil het ook op de FP
!!
quote:Op woensdag 15 september 2004 13:03 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Ik zal eens wat zekere *kenissen* aankijken
whehehequote:Op woensdag 15 september 2004 14:06 schreef Dreammaster het volgende:
heb net besloten dat ik auto-aanvullen niet meer ga gebruiken
heb je die collega's ook vertelt dat ze dan wel ff moeten pulsen?:Pquote:Op woensdag 15 september 2004 14:16 schreef KixAss456 het volgende:
Ik heb het idd ook op m'n werk (en ook bij wat collega's geinstalleerd) dus dan gaat et ook lekker vlot
Kep aangegooit dat tie elk uur ff moet pulsenquote:Op woensdag 15 september 2004 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je die collega's ook vertelt dat ze dan wel ff moeten pulsen?:P
lol.Ik zal ff de zooi updaten. Die gast is onlinequote:Op woensdag 15 september 2004 14:20 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Kep aangegooit dat tie elk uur ff moet pulsen
hier nietquote:Op woensdag 15 september 2004 14:34 schreef Dreammaster het volgende:
ik kom er net achter dat het programma de rechter alt (ook wel alt gr) als twee toetsaanslagen telt
Mag ik niet meer e-mailen dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 14:32 schreef Qwea het volgende:
heel leuk dat iedereen die plaatjes en die links hier neer zetmaar als je ze op de site wil hebben mail dan in het vervolg ff. Qwea[at]hotmail.com. Scheelt mij het topic door zoeken
De mensen die hun plaatje al gepost hebben hoeven ofcourse niet meer te mailen
Mijn plaatje staat er nog niet opquote:Op woensdag 15 september 2004 14:32 schreef Qwea het volgende:
heel leuk dat iedereen die plaatjes en die links hier neer zetmaar als je ze op de site wil hebben mail dan in het vervolg ff. Qwea[at]hotmail.com. Scheelt mij het topic door zoeken
De mensen die hun plaatje al gepost hebben hoeven ofcourse niet meer te mailen
Ze is er toch ook nog mee bezig zegt ze net?quote:Op woensdag 15 september 2004 14:41 schreef funmaster het volgende:
[..]
Mijn plaatje staat er nog niet op
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:42 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Ze is er toch ook nog mee bezig zegt ze net?
Lees het topic anders eensquote:Op woensdag 15 september 2004 14:41 schreef funmaster het volgende:
[..]
Mijn plaatje staat er nog niet op
Nah, vooruitquote:Op woensdag 15 september 2004 14:39 schreef KixAss456 het volgende:
Bij mij ook niet
[..]
Mag ik niet meer e-mailen dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |