quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef SexyRomeo het volgende:
Whassup y'all? Romeo is in da house.
Heb jij vragen over een slotje weetje, of commentaar op de mods?
Of gewoon complimenten voor die vier lekkere honeyz? Dan kan je dat in dit topic kwijt, aaighht?
Kritiek geven is goed, weetje. Maar doe het met rezpect.
I luv y'all,
Romeo.
Yooooooo check die lekkere sexyyyyy koppies!!!!! I think I'm in luv!!!!!!!!!
Izzz die ladyyy met die bril nog vrijgezel?
Waarom reageer je dan nog?quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:21 schreef boebiedoe het volgende:
Daarom zeg ik, het zal me aan mijn aars roesten.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:21 schreef boebiedoe het volgende:
Whatever kankermongool. ONZ wordt met de dag harder verkracht door mensen zoals jij. En niemand die er ook nog maar iets om geeft. Daarom zeg ik, het zal me aan mijn aars roesten.
Hoi. Ik geef er wel om. Maar FOK! is nog altijd een open forum waar dus ook mensen met het IQ van een afgestorven parkietensnavel mogen posten. Live and let live.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:21 schreef boebiedoe het volgende:
Whatever kankermongool. ONZ wordt met de dag harder verkracht door mensen zoals jij. En niemand die er ook nog maar iets om geeft. Daarom zeg ik, het zal me aan mijn aars roesten.
Jij hebt issues, ik heb tissues.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:22 schreef livEliveD het volgende:
Waarom is deze op slot [ONZ] Feedbacktopic.
Ok een hele afgezaagde tvp. Ik hev issues enzo. Kan het ook niet helpen. Me toetsenbord zit al onder het bloed van de krassen![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoi. Ik geef er wel om. Maar FOK! is nog altijd een open forum waar dus ook mensen met het IQ van een afgestorven parkietensnavel mogen posten. Live and let live.
En wordt er nou idd een leuk topic verneukt, geef mij dan ff een seintje, dan kom ik wel poetsen..
Je kent Boe? Net terug van een 9 maanden durende ban?quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:25 schreef EL_REY het volgende:
hoe oud ben jij jongetje dat je al de woorden kanker en mongool mag gebruiken?
nee ken hem niet, maar ik vind hem wel stoerquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je kent Boe? Net terug van een 9 maanden durende ban?
Ja maar me vriendin heeft me verlaten en mijn favo mier is dood. Hier kom ik nooit meer overheen. 16 keer voor een trein gesprongen en nu ben ik ook nog lelijk daardoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:28 schreef Insomaniac het volgende:
Jij hebt issues, ik heb tissues..
Hebben?
Nou kijk, ik vind dat je hem wel mag nadoen en ook gewoon 9 maanden niet posten.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:30 schreef EL_REY het volgende:
[..]
nee ken hem niet, maar ik vind hem wel stoer, hoezo?
Het antwoord op al je problemenquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja maar me vriendin heeft me verlaten en mijn favo mier is dood. Hier kom ik nooit meer overheen. 16 keer voor een trein gesprongen en nu ben ik ook nog lelijk daardoor :'(
Geef maar een hele doos. Mijn cavia hete doos voor ie overleed :'( :'(
Aandacht gimme gimme gimme :')
*stilquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou kijk, ik vind dat je hem wel mag nadoen en ook gewoon 9 maanden niet posten.
wat jij vind moet je bij de politie brengenquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou kijk, ik vind dat je hem wel mag nadoen en ook gewoon 9 maanden niet posten.
tvp's worden niet zo gewaardeerd.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:29 schreef Dagonet het volgende:
Dat was tevens een tvp trouwens
Zelfs bij de politie kunnen ze niks met iemand met het iq van een gefrituurde naaktslak, dus waarom zou ik je daarheen brengen? Je maakt meer kans als tweede kamerlid voor de LPFquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:37 schreef EL_REY het volgende:
[..]
wat jij vind moet je bij de politie brengen
"gefrituurde naaktslak" en inso had ook zal zoiets van " afgevallen parkietsnavel"quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zelfs bij de politie kunnen ze niks met iemand met het iq van een gefrituurde naaktslak, dus waarom zou ik je daarheen brengen? Je maakt meer kans als tweede kamerlid voor de LPF
Orgineler dan jouw: "Wat je vind, moet jen naar de politie brengen"quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:41 schreef EL_REY het volgende:
[..]
"gefrituurde naaktslak" en inso had ook zal zoiets van " afgevallen parkietsnavel"
Ik moet eerlijk bekennen, modjes, jullie woord"grapjes" zijn echt creatief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |