In de haast op het werk maar even in het Duits.quote:Schmierung: mechanische Druckumlaufpumpe mit Druckregulierung
Getriebe: 6 Gang
Sekundärantrieb: Kardanwelle
Kupplung: hydraulisch betätigte Zwei-Scheiben Trockenkupplung
Tankinhalt: 20 Liter
Rahmen: section single-beam
Lenkkopfwinkel: 23,5°
Radstand: 1.428 mm
Länge: 2.010 mm
Breite: 780 mm
Höhe: 1.180 mm
Sitzhöhe: 820 mm
Leergewicht: 192 kg
Federung vorne: 43 mm Öhlins Upside-down-Gabel, Druck- und Zugstufe einstellbar, Federweg 120 mm
Federung hinten: Aluminiumkasten-Schwinge mit hydraulischem Öhlins-Federbein, Federvorspannung, Druck- und Zugstufe einstellbar, Federweg 70 mm
Bremse vorne: Doppelscheibe 320 mm schwimmend, Vierkolben Radial Brembo-Zangen Serie Oro
Bremse hinten: Scheibe 282 mm, Brembo Zweikolben-Zange
Elektrische Anlage: Marelli IAW 15M
Primärantrieb: schrägverzahnt
Bremssystem: -
Farben: rosso
Felgen / Reifen vorne: OZ Aluminium Rad 3,5 x 17", 120/70 - 17
Felgen / Reifen hinten: OZ Aluminium Rad 5,5 x 17", 180/55 - 17"
allg. Info: Änderungen in Technik, Austattung und Farben sind ausdrücklich vorbehalten
Blijft natuurlijk een Guzziquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:15 schreef Romius het volgende:
Hij ziet er wel aardig uit, maar dat blok op die manier er in gehangen is echt lelijk
ik weet het, daarom zal ik ook nooit een Guzzi kopenquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk een Guzzi
ja, heb me er een week geleden ofzo aangemeld, ik weet nog niet wat ik er van moet vinden eigenlijkquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Romius, jij zit dus ook op Bikepower?
Jij hebt wel moeite met nieuwe ontwikkelingen he.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:31 schreef Makster het volgende:
Ziet er wel aardig uit, alleen als ik dacht dat seatpipes erg waren hebben ze het hier zo waar nog meer weten te verneuken![]()
Kaal is in.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:36 schreef Romius het volgende:
nouja, je hoeft je knippers niet meer aan te passen iig op die gsx![]()
Niet bepaald, maar sommige ontwikkelingen hadden zich beter niet kunnen ontwikkelen, snap jequote:Op dinsdag 14 september 2004 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij hebt wel moeite met nieuwe ontwikkelingen he.![]()
Mooi kutquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Andere kandidaten kregen de voorkeur omdat ze beter opleiding hadden gedaan op HBO niveau.
Maar ik was zonder meer een goede kandidaat en ik blijf in het bestand.
Nee, daar word je vrolijk vanquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Andere kandidaten kregen de voorkeur omdat ze beter opleiding hadden gedaan op HBO niveau.
Daar heb je wat aan..quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |