ik ook en ik ga m dan ook zo goed als zeker wel aanschaffen. alleen jammer dat dat van Oscar winnaar zo in t midden va de hoes staat. als dat er niet had gestaan, was t nog mooier geweestquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
Ik verander graag mijn dvd'tje van ESOTSM naar deze versie:
[afbeelding]
Misschien is dat ding van dat Oscar een sticker ding wat eraf kanquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik ook en ik ga m dan ook zo goed als zeker wel aanschaffen. alleen jammer dat dat van Oscar winnaar zo in t midden va de hoes staat. als dat er niet had gestaan, was t nog mooier geweest
hoop trouwens ook dat t n digipack wordt. iemand die daar wellicht al wat over weet??
quote:
Ja, wachten tot deze uitkomt over twee maanden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:29 schreef ed-autopet het volgende:
Tips anyone??
heb op t dvd.nl forum gelezen dat t idd een sticker is, maar dat ie nogal moeilijk eraf gaat. voorzichtig dus!quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien is dat ding van dat Oscar een sticker ding wat eraf kan
Zou wel mooi zijn als het eraf kan
Collectable Packaging.. Wat mag ik daaronder verstaan??quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:05 schreef Timo20 het volgende:
Owwwwwwwww shit![]()
[afbeelding]
die gaat er komen, aangezien ik de Japanse UE niet heb![]()
![]()
Ik denk een digipack. Ach het is dat het Terminator is dus ik koop deze ook maar weer.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Collectable Packaging.. Wat mag ik daaronder verstaan??
Ik wil zo graag ene tin editie van T1 die mooi past bij mijn zwarte tin van T2
als t goed is die Kung Fu Hustle nog bij cdwow verkrijgbaar (was ie iig welquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:19 schreef Asphyxion het volgende:
[afbeelding]
Is 'maar' $37. Alleen het transport is ook nog eens iets van $33,-. Da's net te veel van het goede vind ik...
Daarnaast wil ik eigenlijk de Marathon LE:
[afbeelding]
Hmmm, kan hem helaas niet vinden op cd-wow...quote:Op zondag 17 juli 2005 01:13 schreef Timo20 het volgende:
als t goed is die Kung Fu Hustle nog bij cdwow verkrijgbaar (was ie iig wel)
Decent?quote:Op zondag 17 juli 2005 13:58 schreef =HellFire= het volgende:
Is er nou al eens een decent versie uit van The Shawshank Redemption? Die zoek ik nog steeds.
is dat nou eigenlijk een leuke serie, veel over gehoord, nog nooit gezienquote:Op zondag 19 september 2004 20:44 schreef truSteh het volgende:
[afbeelding]
Moet ik gewoon hebbenAls hij niet in Nederland verkrijgbaar is importeer ik hem wel, geil boxje
www.axelmusic.com kun je ook eens proberenquote:Op zondag 17 juli 2005 01:45 schreef Asphyxion het volgende:
[..]
Hmmm, kan hem helaas niet vinden op cd-wow...
Wat zijn andere goede 'Westerse' shop waar ze R3 spul verkopen? Uit Korea/Azie over laten komen is niet leuk kwa prijs...![]()
Kijk dat ziet er leuk uit.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:15 schreef Shogo het volgende:
[..]
Decent?Jawel hoor op cdwow.net is een 3 disc versie te krijgen voor 25 euro geloof ik en er is een japanse deluxe set pas uit.
[afbeelding]
Maar die kost je wel wat euro's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |