heb ik vorige week besteld bij cd-wow voor 7,80..erg betaalbaar dus die nier hoef je misschien nog net niet te verkopenquote:Op maandag 13 september 2004 22:41 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
Ah, wie wil er nou niet Bruce kont zien schoppen in perfecte beeldkwaliteit?
doe maar 400,-quote:Op maandag 13 september 2004 22:44 schreef victorinox het volgende:
Als Alien-liefhebber wil ik dit schatje natuurlijk hebben:
Maar ik vind die 300+ euro veel te duur voor een box-set.
terwij ie de 21ste al uit isquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:58 schreef Mennosson het volgende:
Uiteraard zit ik vol ongeduld te wachten op 22 september
[afbeelding]
Ik ook.quote:Op maandag 13 september 2004 23:40 schreef kinky_queen het volgende:
ik wil nog heel graag de ERASERHEAD box die alleen op www.davidlynch.com te verkrijgen is
Verder zou ik het ff niet weten eigenlijk
[afbeelding]
jep de R1 hequote:Op dinsdag 14 september 2004 12:37 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
terwij ie de 21ste al uit is
Weet je iets van extra's/beeldkwaliteit van die releases?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deze lijken me wel interessant:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Kutmedium.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:04 schreef Sai het volgende:
Lost in Translation - 12 euro bij DVDSoon
Life of Brian Crit. - 25 euro bij Digitaleyes.net
Eternal Sunshine of the Spotless Mind - 16 euro bij DVDSoon
Polanski box Chinatown/The Tenant/Rosemary's Baby - 26 euro bij Play
Kubrick Box vroege films - 30 euro bij de Silverscreen
Apu trilogie - 55 euro bij Play
Ningen no Joken trilogie - zo'n 75 euro bij Amazon/DVDSoon
Hitchcock Signature Collection - - 56 euro bij DVDSoon
Battle of Algiers Crit. - 31 euro bij CD-Wow
Eraserhead schoenendoos - 55 (!) euro bij Davidlynch.com
Boogie Nights R1 - 23 euro bij DVDSoon
Sunrise - 25 euro bij Play
La Dolce Vita - 19 euro bij DVDSoon
The Adventures of Antoine Doinel Criterion Box - zo'n 50 euro bij CD-Wow
Net besteldquote:Op maandag 15 november 2004 02:19 schreef Sai het volgende:
Ik twijfel momenteel over:
Do the Right Thing Criterion
Dat is ook de enige uit het lijstje waarvan ik zeker weet dat ik hem binnen twee weken bestel.quote:Op maandag 15 november 2004 02:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Net besteld
btw: Life of Brian is nu 22 euro bij cdwow, met kortingslink en voucherquote:Op maandag 15 november 2004 02:29 schreef Sai het volgende:
[..]
Dat is ook de enige uit het lijstje waarvan ik zeker weet dat ik hem binnen twee weken bestel..
voor dat geld kan je toch gewoon beter de nieuwe trilogy box halen? heb je naast alle nieuwe extra's ook de nieuwe verbeterde transfer van the matrix.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:37 schreef Cheiron het volgende:
Geen dvd, maar ik denk dat ik mijzelf deze als kerstcadeautje ga geven. Ik heb namelijk die lelijke snap-case van The Matrix, en de anderen in een normaal hoesje. Als ik deze koop, en the animatrix, issie mooi vol
[afbeelding]
Ik vind de doos zo mooiquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:04 schreef mooiegek het volgende:
[..]
voor dat geld kan je toch gewoon beter de nieuwe trilogy box halen? heb je naast alle nieuwe extra's ook de nieuwe verbeterde transfer van the matrix.
30 a 40 euro voor alleen een doosquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik vind de doos zo mooi![]()
32 euro vind ik nou echt niet zo veel geld daarvoor hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:38 schreef mooiegek het volgende:
[..]
30 a 40 euro voor alleen een doos![]()
vind 40 dollar voor alleen een doos (hoe mooi deze ook mag zijn) erg veel geld. daarvoor zijn er nog veeeels te veel films waar ik dat geld liever aan uitgeef.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:47 schreef Cheiron het volgende:
hij is aluminium, handgemaakt, mooi beeschilderd enzo.. 30 DOLLAR (uhu) + 10 dollar verzendkosten vind ik dan niet echt duur. En opzich is er niks mis met mijn Matrix versie, behalve dat stinkende doosje
toegegeven: hij is wel heel erg mooiquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:37 schreef Cheiron het volgende:
Geen dvd, maar ik denk dat ik mijzelf deze als kerstcadeautje ga geven. Ik heb namelijk die lelijke snap-case van The Matrix, en de anderen in een normaal hoesje. Als ik deze koop, en the animatrix, issie mooi vol
[afbeelding]
Welke? Welke? Welke?quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:37 schreef Sai het volgende:
Oh Godver, de nieuw aangekondigde Criterions zijn weer dondersgeil..
Die van Januari waren volgens mij al een tijdje bekendquote:
die Criterions worden nogal eens op de bekende fora aangebodenquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:18 schreef Sai het volgende:
Ik wil nog de Eraserhead box, de Apu trilogie, de Jean Vigo Collection, de Lang/Wong Kar Wai/Murnau boxen en een hele hoop Criterions. De helft hiervan is veel te duur en zal ik nooit kopen. Het valt dus erg mee. Vind ik dan.
Heeft de R3 geen audio danquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:40 schreef Timo20 het volgende:
Girl With A Pear Earring (R2NL, voor de 2dvd incl. audiotrack. heb de R3 al )
neequote:
Blade runner hierquote:Op maandag 7 februari 2005 13:25 schreef Kolkus het volgende:
Blader Runner, zoek 'em al een tijdje, maar kan 'em nergens vinden.
Films van Jean-Luc Godard, krijg ik ook maar niet te pakken.
Goed om te horen, ik ga het in de gaten houden.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:31 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb blade runner laatst ook gekocht hier in de FRS zie ik hem heel vaak
quote:Op maandag 7 februari 2005 17:50 schreef kinky_queen het volgende:
The League of Extraordinary Gentlemen: DTS
Daredevil: Director's Cut
Van bovengenoemde uitgave zijn er naar verluid niet meer dan 40 van...quote:Op maandag 7 februari 2005 19:08 schreef Croupouque het volgende:
En dit is misschien een hele domme vraag van iemand die er weinig verstand van heeft, maar wat is er zo bijzonder aan die Criterion-dvd's? Want ik zie hierboven bijvoorbeeld 'Salo' staan, die ik zelf voor 15 euro gekocht heb...dat is nogal een prijsverschil met de hierboven genoemde 500 dollar.
nu met gebruik van link en 3 euro voucher voor 2,99 bij cd-wow.net te halenquote:Op maandag 7 februari 2005 17:50 schreef kinky_queen het volgende:
Mijne word al kleiner:
....
Freddy vs. Jason
....
Wehehe, okee. Dat verklaart het wel een beetje. Ik heb daar wel eens iets over gelezen, de 'white ring' versie, ofzoiets.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:22 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Van bovengenoemde uitgave zijn er naar verluid niet meer dan 40 van...
die ligt bij Fame (amsterdam) en Van leest voor 20 euroquote:Op maandag 7 februari 2005 19:01 schreef kinky_queen het volgende:
Ow ja, en deze ook nog.
Ik heb er alleen geen 500 $ voor over
[afbeelding]
denk je nou echt dat dat dezelfde versies zijn?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:48 schreef RAM_ het volgende:
[..]
die ligt bij Fame (amsterdam) en Van leest voor 20 euro
wat is het verschill danquote:Op maandag 7 februari 2005 22:53 schreef mooiegek het volgende:
[..]
denk je nou echt dat dat dezelfde versies zijn?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |