neequote:
Blade runner hierquote:Op maandag 7 februari 2005 13:25 schreef Kolkus het volgende:
Blader Runner, zoek 'em al een tijdje, maar kan 'em nergens vinden.
Films van Jean-Luc Godard, krijg ik ook maar niet te pakken.
Goed om te horen, ik ga het in de gaten houden.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:31 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb blade runner laatst ook gekocht hier in de FRS zie ik hem heel vaak
quote:Op maandag 7 februari 2005 17:50 schreef kinky_queen het volgende:
The League of Extraordinary Gentlemen: DTS
Daredevil: Director's Cut
Van bovengenoemde uitgave zijn er naar verluid niet meer dan 40 van...quote:Op maandag 7 februari 2005 19:08 schreef Croupouque het volgende:
En dit is misschien een hele domme vraag van iemand die er weinig verstand van heeft, maar wat is er zo bijzonder aan die Criterion-dvd's? Want ik zie hierboven bijvoorbeeld 'Salo' staan, die ik zelf voor 15 euro gekocht heb...dat is nogal een prijsverschil met de hierboven genoemde 500 dollar.
nu met gebruik van link en 3 euro voucher voor 2,99 bij cd-wow.net te halenquote:Op maandag 7 februari 2005 17:50 schreef kinky_queen het volgende:
Mijne word al kleiner:
....
Freddy vs. Jason
....
Wehehe, okee. Dat verklaart het wel een beetje. Ik heb daar wel eens iets over gelezen, de 'white ring' versie, ofzoiets.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:22 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Van bovengenoemde uitgave zijn er naar verluid niet meer dan 40 van...
die ligt bij Fame (amsterdam) en Van leest voor 20 euroquote:Op maandag 7 februari 2005 19:01 schreef kinky_queen het volgende:
Ow ja, en deze ook nog.
Ik heb er alleen geen 500 $ voor over
[afbeelding]
denk je nou echt dat dat dezelfde versies zijn?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:48 schreef RAM_ het volgende:
[..]
die ligt bij Fame (amsterdam) en Van leest voor 20 euro
wat is het verschill danquote:Op maandag 7 februari 2005 22:53 schreef mooiegek het volgende:
[..]
denk je nou echt dat dat dezelfde versies zijn?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |