ik kende dit topic nog niet, anders had ik mij wel eerder voorgesteld waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk! Zo werkt het altijd, de ene coming out lokt de andere uit!
Leuk hoor!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:17 schreef lily het volgende:
Heee Koningin
Ik zat even terug te neuzen en kom je ook hier tegen
Stel jezelf voor in Ouder(s)
![]()
Stel jezelf voor in Ouder(s)
![]()
Waar kom je ongeveer vandaan? Dan bedoel ik uit welke deel van het landquote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef Pruk het volgende:
Nou, vooruit, ik ben 25 jaar, getrouwd en zwanger van ons eerste kindje.
Ik woon in het midden van het landquote:Op maandag 16 juli 2007 08:48 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Waar kom je ongeveer vandaan? Dan bedoel ik uit welke deel van het land![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat wist ik nog wel, want zo kwam ik erachter dat jullie ook IDM'ers zijn!
Groningen, Hanzehogeschoolquote:Op maandag 16 juli 2007 09:12 schreef Brighteyes het volgende:Nog eentje!
Waar heb jij gezeten? Den Haag?
En dat ben ik volledig met je eens trouwensquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:11 schreef Hello_Dolly het volgende:
Want eigenlijk vind ik het jammer dat Dolly van stal gehaald moet worden.
OWquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb alleen een klein deel toegevoegd. Maar al binnen 1 seconde na posten. En nee... ik heb geen PM gestuurd, ik krijg dat soort info gewoon aangereikt, ik hoef geen PM's te sturen.![]()
![]()
![]()
Dus ik moet me in de alcohol storten...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef Hello_Dolly het volgende:
Svanhild welkom, en hou je van Belgisch bier? Bij mij was het allebei de keren raak na een mooie avond Chimay Bleu drinken(Dat drink ik anders nooit, hoewel ik het erg lekker vind
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |