abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62235828
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:46 schreef _evenstar_ het volgende:
CJ heette jij eerst neit anders ?
Euh.... Jawel, maar dat is helemaal eeuwen geleden...

Kennen wij elkaar uit die tijd?
[. [__] .]
[+[__]◊]
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 8 oktober 2008 @ 20:28:15 #277
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62241879
Hoi ik moest me hier voorstellen maar ik ben nog helegaar geen ouder hoor
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:39:08 #278
24188 Belana
kloon van belana
pi_62242218
nou welkom
stormy waters...
sailin'
pi_62252111
Hey, een voorsteltopic Nooit gezien!

Ik ben dus Freecell, in het dagelijks leven bekend als Marchien, 24 jaar, wonend in Groningen, inmiddels meer dan anderhalf jaar getrouwd met TARAraboemdijee en onze zoon van 7 weken hangt nu in een draagdoek om mijn nek.

Ik ben afgestudeerd SPH-er, heb ook een tijdje in de psychiatrie gewerkt. Nu heb ik nog lekker zwangerschapsverlof en daarna ga ik eerst als gastouder verder, zodat ik zolang mogelijk volledig borstvoeding kan geven en ons hummeltje niet naar een opvang hoeft.

Zoiets?
pi_65794456
Ik heb me ook nog nooit voorgesteld!

Ik ben Carla ('84) en woon samen met mijn vriend. Inmiddels al zo'n 8 jaar. Ik was net 1 dag 17 toen ik bij hem introk. We hebben ruim 4 jaar toen in Haarlem gewoond. Daar heb ik mijn SPW4 afgerond. in 2005 zijn we naar Drachten verhuisd. En we wonen hier nu in een heerlijk huis met een echte tuin! Wat heb ik dat gemist in de flat in Haarlem.

In het dagelijks leven ben ik gastouder. En nu al een ruime poos bezig met zwanger worden. Wat helaas niet zo wil lukken

Verder hebben we 2 katten, Rokko en Nikkie.

Ze zijn van juli 06.

Dat was het wel zo'n beetje. Mocht je meer van me willen weten dan staat mn PMbox open!

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:43:06 #281
24188 Belana
kloon van belana
pi_65794518
leuk vlindur
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 6 februari 2009 @ 12:32:59 #282
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65796120
wow dit topic weer eens onder het stof vandaan gehaald!! wat leuk
ik had een hele hoop nog niet gelezen.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_65797948
Oooh ik ook dan!

Ik ben tjim, 25 jaar jong en woon samen met mijn vriend (28) in Heerhugowaard.
Ik woon hier eigenlijk pas sinds de zwangerschap. Ik ben geboren in Zwolle en heb de afgelopen jaren doorgebracht in Twente en Ierland.
Ik studeerde communicatiewetenschappen en heb dit ook afgerond (ook op de universiteit in Ierland (Cork)

Ik ben de verse moeder van Elin (Milo Rose) en mijn vriend en ik zijn over een paar dagen pas een jaar samen ! Een zwangerschap lag uiteraard niet in de planning..maar ik was er wel heel erg blij mee! En nu uiteraard met mijn poppie

Huisdieren hebben we niet meer nadat we onze hamster op hebben laten eten door de slang van een kennis.
Dat kwam omdat WRAAAAAAAAH (zo heette de hamster ) heel heeeel erg vals was en ons constant aanviel
(het wordt steeds boeiender)

Hobby's..chocola eten, lezen, shoppen en de computer (ontwerpen e.d)
En lachjes uit Elin peuteren uiteraard.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_65799445
Jeuj, Heerhugowaard, oh bruisende stad

Arme WRAAAAAAH!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:17:50 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65799656
Leuk Vlindur en Dakota!
pi_65802263
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 13:31 schreef Dakota het volgende:
Huisdieren hebben we niet meer nadat we onze hamster op hebben laten eten door de slang van een kennis.
Dat kwam omdat WRAAAAAAAAH (zo heette de hamster ) heel heeeel erg vals was en ons constant aanviel
(het wordt steeds boeiender)
pi_65815463
Als er één schaap over de dam is..

Ik ben SilverStar, 28, en ik woon samen met mijn vriend in het zuiden des lands. Ik studeer in Eindhoven, doe daar een ontwerpgerichte studie (niet de Design Academy) en hoop die heel binnenkort af te ronden. Sinds een tijdje woon ik in Den Bosch, en dat bevalt héél erg goed! Echt een superleuke stad, waar het zelfs leuk winkelen is zonder iets te kopen.

Ik hou ontzettend van eten, vooral sushi, en ook koken vind ik heel leuk, maar dan vooral als we eters hebben, door de week ga ik net zo lief naar de snackbar zeg maar . Ook reizen is een van mijn grote hobbies, zelfs het speuren naar goedkope vliegtickets vind ik al vakantievoorpret, en daar kan ik ook al mee beginnen op de dag dat ik thuis ben gekomen van vakantie . Verder lees ik graag, al heb ik er door mijn studie vaak de rust niet voor. Ik ben zo ongeveer vergroeid met m'n iPhone en laptop, ken mijn vriend via een ander internet-forum en lurk hier al járen. Vind het erg leuk om hier zoveel verschillende verhalen over kindjes te lezen. Zelf wil ik ze ook, maar nu nog niet. Eerst maar eens klaar zijn met studeren, en dan zien we wel. Tot die tijd lees (en klets?) ik met heel veel plezier hier mee
pi_65815743
Koot
Ik moest zo lachen om die hamster
pi_65816173
oooh dakota, dat was wel erg wraaaahkzuchtig!

vlindur, bijzonder zeg dat je al gastouder bent voor je zelf kinderen hebt. (of komt dat wel vaker voor? ik zou er niet zo snel aan denken geloof ik, die optie). en wel handig ook, zo kun je je beginnersfouten lekker bij andermans kinderen maken. maar het lijkt me ergens ook wel wat dubbel, als je 't zelf zo graag wil (en 't lukt nog niet zo), om dan zo intensief met andermans kinderen bezig te zijn.

silverstar, leuke studie! (is dat dan aan de TU?)
pi_65816305
Bix: ik was ook al gastouder voor ik zwanger werd
pi_65816352
oja!? grappig. en hoe kwam je daar zo bij?
pi_65816612
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:17 schreef bixister het volgende:
oja!? grappig. en hoe kwam je daar zo bij?
Mensen van mijn kerk zochten een gastouder en ik was bijna afgestudeerd en wilde tijdelijk wel wat gastouderkindjes. Dat ze toevallig in het portiek naast ons woonden was alleen maar mooi meegenomen. Nummer 2 had mij toen ook al snel gevonden als gastoudermama.

En toen werd ik zelf zwanger en besloot het dan maar een tijd te blijven doen
pi_65816615
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:13 schreef bixister het volgende:
silverstar, leuke studie! (is dat dan aan de TU?)
pi_65823996
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:13 schreef bixister het volgende:
tig!

vlindur, bijzonder zeg dat je al gastouder bent voor je zelf kinderen hebt. (of komt dat wel vaker voor? ik zou er niet zo snel aan denken geloof ik, die optie). en wel handig ook, zo kun je je beginnersfouten lekker bij andermans kinderen maken. maar het lijkt me ergens ook wel wat dubbel, als je 't zelf zo graag wil (en 't lukt nog niet zo), om dan zo intensief met andermans kinderen bezig te zijn.
Bix, eigenlijk is het pure noodzaak.
Ik heb een diploma voor moeilijk opvoedbare kinderen in een tehuis. Maar in de praktijk kwam ik er achter dat ik eigenlijk helemaal niet met ze kan werken omdat ik ze niet aan kan. Toen ben ik gaan solliciteren voor kinderdagverblijven. Maar helaas daar net niet aan genomen. (Bij een omdat ik niet christelijk was )
En zoveel zitten er hier niet. Hier zitten vooral 4 kinderdagverblijven onder 1 naam. Dus toen dat ook niks werd ben ik gastouder geworden. Bij de mensen thuis, want wil ze niet over mijn vloer. En bij de mensen thuis hebben ze hun eigen omgeving (en voormij verdient het beter)
Ik vind het wel onwijs leuk en eigenlijk is het ook wel beter voor mij. Omdat mijn pols kapot is mag ik het eigenlijk niet zo belasten. Dus nu heb ik 2 konten te verschonen in een KDV wel 12.
So this is the true story
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65824019
Sinds een halfjaar lees ik zeer regelmatig mee in OUD (mijn posts zijn verwaarloosbaar). In het dagelijks leven Ingrid (41j), wonend in Amsterdam met vriend (64j), zoon (4j) en kat (9j). Ik werk minimaal fulltime waarvan 1 dag thuis in een financiële managementfunctie. En vanaf eind april krijg ik tot groot genoegen van mijn vriendenkring de qualificatie stiefmoeder en stiefoma.
pi_65825256
Ik ben al een aantal jaar een zeer trouwe lurker, en heb al een aantal keer getwijfeld om mee te gaan posten (afgezien van een losse reactie hier of daar). Maar -vooral omdat ik geen kindjes heb- heb ik eigenlijk steeds anders besloten. Toch spreken veel van de onderwerpen (zeker op het bankje) me vaak wel aan, en ik dacht dat het misschien toch wel leuk was om me voor te stellen. Dan voel ik me ook wat minder een 'gluurder' en durf ik misschien wat vaker mee te posten.
Ik ben 32, op dit moment 11 jaar samen met mijn vriend en we wonen sinds twee jaar in Kenia. Kindjes heb ik dus niet, maar zeer recent hebben we besloten dat we dat op niet al te lange termijn (over een jaartje ofzo) toch wel willen. dat zou dan via adoptie plaats gaan vinden, en hoewel het dus nog niet 1-2-3 staat te gebeuren vind ik het nu al hartstikke spannend!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_65830717
Hoi

Ik zal me ook ff voorstellen hier.

De eerste zin van mij zou dezelfde kunnen zijn als die van elvy (trouw lurker maar twijfel...)
Mijn naam is dus Fannie, 44 jaar, aankomende Juni alweer 20 jaar getrouwd met m'n lieve vent , en we hebben samen een soms-achter-het-behang-plakkend -maar-o-zo-lieve-puberdochter van 15 jaar.
Zij is echt m'n allesie. Ik ben geboren in Amsterdam en vanaf m'n 19de woon ik in Zwolle.
Ik heb de opleiding KV/JV gedaan en nadat ik in Zwolle kwam wonen 5 jaar bijna fulltime in een gezin gewerkt als oppas voor eerst 1 kind en toen kwam er een babytje bij.
Na 5 jaar had ik zoiets van..."dit wil ik selluf ook"

Hobbies zijn: mooie en leuke plaatjes maken met paint shop Pro, darten (heb nog nooit de 180 gegooid helaas ),
lezen, voornamelijk thrillers, en tv kijken.... ow en computeren natuurlijk

Werken doe ik ook, ik noem mezelf maar een ambulante strijkmutz , ik zorg voor de was en de strijk in een soort van party gebouw, de tafellakens, de jasjes voor de obers/oberessen, de slofen....
Verder doe ik daar soms de toiletten, de zooi in de spoelkeuken enz enz, echt ambulant dus.
Maar het meeste doe ik de was en de strijk.

Verder ben ik helemaal waus van de duitse groep Scooter, 2 en een half jaar geleden heb ik die groep ontdekt via m'n dochter en de muziek en alles eromheen heeft me door een erg moeilijke tijd heen geholpen.

owja, ik heb ook nog 4 katten en ik ben gek op emoticons

Nou voor nu was dit het wel zo'n beetje ...... groetjes Fannie
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  zaterdag 7 februari 2009 @ 17:01:43 #298
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65830850
Scooter, Fannie? Als in howmuchisthefish en jiggajigga: scooter?
pi_65831078
ik dacht hetzelfde LB haha.

Leuk al die nieuwe mensen hier! Welkom enzo. Elvy je verhaal klinkt bijzonder, ben benieuwd

En vlindur haaai
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65831091
helemaal juist Luchtbel
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')