van mij mag de argentijn of spanjool wel winnenquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:22 schreef Leatherface het volgende:
Spanjaard, Argentijn of Italiaan.
lijkt er niet op tochquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:46 schreef zjroentje het volgende:
Is dit nou het officiele WK te Verona topic?![]()
Nouja denk open er ff een, zag dr nog niks overquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
lijkt er niet op toch
Hoop het van hartequote:Op dinsdag 14 september 2004 18:07 schreef tong80 het volgende:
Ja Max gaat stunten.
nee zeker niet onderschatten en ook Zabel nooit afschrijven. Soms heeft die wel van zijn momenten dat die kan winnen. Voorin eindigen kan die misschien wel mits die geselecteerd word maar dat zal wel want ze laten Voigt immers thuisquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens, iedereen spreekt van Freire, maar gezien hoe makkelijk O'Grady gisteren over die slothelling geraakte ? Ik zou die toch ook niet onderschatten
Als men met een groep aankomt waar hij bij zit is Zabel zeker na een koers van 250 km niet te onderschatten ... Hij mag dan nog te kort komen in een vlakke sprint , maar na zo'n zware koers kan alles anders liggen ...quote:Op woensdag 15 september 2004 08:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee zeker niet onderschatten en ook Zabel nooit afschrijven. Soms heeft die wel van zijn momenten dat die kan winnen. Voorin eindigen kan die misschien wel mits die geselecteerd word maar dat zal wel want ze laten Voigt immers thuis![]()
Zeker wetenquote:Op woensdag 15 september 2004 15:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als men met een groep aankomt waar hij bij zit is Zabel zeker na een koers van 250 km niet te onderschatten ... Hij mag dan nog te kort komen in een vlakke sprint , maar na zo'n zware koers kan alles anders liggen ...
En persoonlijk vind ik eigenlijk ook dat Zabel, gezien z'n carriere, wel eens een wereldtitel verdiend.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als men met een groep aankomt waar hij bij zit is Zabel zeker na een koers van 250 km niet te onderschatten ... Hij mag dan nog te kort komen in een vlakke sprint , maar na zo'n zware koers kan alles anders liggen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |