als een keeper de dode spelmomenten neemt, kan hij ook bijvoorbeeld uit vrije trappen en penalties scoren.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:57 schreef DeHovenier het volgende:
maar wat heb je aan een keeper met als keepen: waardeloos, positiespel: uitstekend en hij heeft 7 goals gescoord
Vind ik een beetje vaag.....
idd, tevens kan hij de flanken versterken als hij goed winger heeft. Vergeet dat niet. Hij kan namelijk langs de zijkant een aanval opzetten. Dat in combinatie met goed positiespel, heb je een geweldige keeper in huis.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en die 7 doelpunten komt voornamelijk door zijn goede conditie. Dat zorgt ervoor dat hij snel weer terug is.
kan je die druk wel aan alleen?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:01 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
verschrikkelijk man.. De gezelligheid is gewoon weg weet je![]()
Bovendien moet ik de OP nu in mijn eentje bijhouden![]()
ach, ik red het niet weet je. Ik heb wel mijn sociale leven moeten opgeven voor de OP, maar de waardering die ik ervoor krijg, is onbetaalbaar. Hoeveel naamtopics zijn er door fokhattrickers wel niet geopend waarin zij mij bedanken voor mijn inzet?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kan je die druk wel aan alleen?Tijd voor een lekkere stagiaire
.
als ik tijd heb moet ik toch maar eens langsgaan bij de computerboer, is misschien ook wel verstandig![]()
maar goed. Je moet wat meer ervaring met hattrick hebben om hier gericht voor te kunnen in kopen.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:03 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd, tevens kan hij de flanken versterken als hij goed winger heeft. Vergeet dat niet. Hij kan namelijk langs de zijkant een aanval opzetten. Dat in combinatie met goed positiespel, heb je een geweldige keeper in huis.
Zo is zijn stats met waardeloos keepen eigenlijk gewoon niet meer van belang
idd, dat komt natuurlijk nog wel.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar goed. Je moet wat meer ervaring met hattrick hebben om hier gericht voor te kunnen in kopen.
Waarschijnlijk vind Hovenier het daarom een waardeloze speler
ik voel me nog steeds schuldig. Als je niet begint mogen we je eigenlijk niet zo uitlachen. Ik ben blij dat je er evengoed bovenop gekomen bent (de schulden danquote:Op donderdag 16 september 2004 14:08 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd, dat komt natuurlijk nog wel.
Weet je nog dat ik een uistekende goalkeeper kocht met waardeloos playmaking en een zwakke conditie voor 230.000?
die heb ik toen mooi moeten ontslaan. Jullie lagen toen mooi in een deuk
dat weten wequote:Op donderdag 16 september 2004 14:05 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach, ik red het niet weet je. Ik heb wel mijn sociale leven moeten opgeven voor de OP, maar de waardering die ik ervoor krijg, is onbetaalbaar. Hoeveel naamtopics zijn er door fokhattrickers wel niet geopend waarin zij mij bedanken voor mijn inzet?
![]()
true, maar ik heb het wel geleerd nu weet je. En had de FAQ gewoon moeten lezen. Daarin staat vanzelf dat keepen niet eens een secondaire eigenschap is voor een goede keeperquote:Op donderdag 16 september 2004 14:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik voel me nog steeds schuldig. Als je niet begint mogen we je eigenlijk niet zo uitlachen. Ik ben blij dat je er evengoed bovenop gekomen bent (de schulden dan).
![]()
of een andere. Ik weet niet precies welke, maar daarin staan welke stats je nodig hebt voor welke spelers. Ik ga hem zometeen ff voor je opzoeken. Dat schema is van belang als je nieuwe spelers wilt gaan kopenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:12 schreef DeHovenier het volgende:
je bedoelt die NewbieFAQ?
ach misschien vangt hij na het trainen hier ook nog wat voorquote:Op donderdag 16 september 2004 14:21 schreef sir_dalord het volgende:
sorry DH, we waren te laat met onze adviezen
gewoon trainen tot over de uitstekend en dan verkopen voor 150kquote:Op donderdag 16 september 2004 14:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach misschien vangt hij na het trainen hier ook nog wat voor
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:23 schreef The_Hives het volgende:
Ik ben weg, heb weer ff goed gelachen, hopelijk kan ik zondag op irc
tja, jij zou er nog meer voor biedenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:23 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
gewoon trainen tot over de uitstekend en dan verkopen voor 150k
Er zullen genoeg mensen denken dat ze een topkeeper in huis hebben gehaald
dat kloptquote:Op donderdag 16 september 2004 14:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, jij zou er nog meer voor biedenvroeger....
vind je het erg als ik zeg dat we je voor de gek hebben gehouden?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben er nog
spelers hebben ook gevoelquote:Op donderdag 16 september 2004 14:31 schreef komrad het volgende:
dus ik doe het maar met mijn prutsers.
idd, daar gaat zijn TS(teamspirit)quote:Op donderdag 16 september 2004 14:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
spelers hebben ook gevoel![]()
hij is geschrokkenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:29 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
vind je het erg als ik zeg dat we je voor de gek hebben gehouden?
die heb ik ook pas te laat opgemerktquote:Op donderdag 16 september 2004 14:36 schreef komrad het volgende:
he dat is een nieuw bestand, dat heb ik nog nooit gezien sir_dalord. FF checken
Dat snap ik ook wel een beetjequote:Op donderdag 16 september 2004 14:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hij is geschrokken
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:39 schreef DeHovenier het volgende:
hoezo voor de gek hebben gehouden?
pas als hij lid is van de Fedquote:Op donderdag 16 september 2004 14:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel een beetje
Maar hij moet het zien als zijn ontgroening. Vanaf nu is hij een volwaardige fokhattricker
met andere woorden, Jaap is een middenvelderquote:Op donderdag 16 september 2004 14:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]een keeper heeft geen positiespel nodig en ook geen winger
gewoon keepen, dat is het enige wat telt bij een keeper
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:43 schreef komrad het volgende:
Dan wordt ik dus ook niet voor vol aangezien. lekker is dat
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:43 schreef komrad het volgende:
Dan wordt ik dus ook niet voor vol aangezien. lekker is dat
het beviel welquote:Op donderdag 16 september 2004 14:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
:')
ik heb ook geen ontgroening gehad hoor
dit is trouwens de eerste toekomstige fokhattrick federatie lid die een ontgroening heeft gehad. Eigenlijk moeten we het vaker doen bij nieuwe leden![]()
mij ookquote:Op donderdag 16 september 2004 14:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het beviel wel
hmmz, ik weet het nog niet. Ik denk er over na, want eigenlijk doen we daar niet aan..quote:Op donderdag 16 september 2004 14:49 schreef Jonks het volgende:
mmm mag ik ook in de openings post?
zou mijn gevoel van waardering een beetje boosten
Weet JD je mail al? anders zal ik hem ff vermeldenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:51 schreef DeHovenier het volgende:
ik wilo best lid worden van de FED, maar die gegevens he..ik moet adres gegevens hebben om de overschrijvingskaart in te vullen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |