vind je het erg als ik zeg dat we je voor de gek hebben gehouden?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben er nog
spelers hebben ook gevoelquote:Op donderdag 16 september 2004 14:31 schreef komrad het volgende:
dus ik doe het maar met mijn prutsers.
idd, daar gaat zijn TS(teamspirit)quote:Op donderdag 16 september 2004 14:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
spelers hebben ook gevoel![]()
hij is geschrokkenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:29 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
vind je het erg als ik zeg dat we je voor de gek hebben gehouden?
die heb ik ook pas te laat opgemerktquote:Op donderdag 16 september 2004 14:36 schreef komrad het volgende:
he dat is een nieuw bestand, dat heb ik nog nooit gezien sir_dalord. FF checken
Dat snap ik ook wel een beetjequote:Op donderdag 16 september 2004 14:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hij is geschrokken
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:39 schreef DeHovenier het volgende:
hoezo voor de gek hebben gehouden?
pas als hij lid is van de Fedquote:Op donderdag 16 september 2004 14:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel een beetje
Maar hij moet het zien als zijn ontgroening. Vanaf nu is hij een volwaardige fokhattricker
met andere woorden, Jaap is een middenvelderquote:Op donderdag 16 september 2004 14:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]een keeper heeft geen positiespel nodig en ook geen winger
gewoon keepen, dat is het enige wat telt bij een keeper
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:43 schreef komrad het volgende:
Dan wordt ik dus ook niet voor vol aangezien. lekker is dat
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:43 schreef komrad het volgende:
Dan wordt ik dus ook niet voor vol aangezien. lekker is dat
het beviel welquote:Op donderdag 16 september 2004 14:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
:')
ik heb ook geen ontgroening gehad hoor
dit is trouwens de eerste toekomstige fokhattrick federatie lid die een ontgroening heeft gehad. Eigenlijk moeten we het vaker doen bij nieuwe leden![]()
mij ookquote:Op donderdag 16 september 2004 14:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het beviel wel
hmmz, ik weet het nog niet. Ik denk er over na, want eigenlijk doen we daar niet aan..quote:Op donderdag 16 september 2004 14:49 schreef Jonks het volgende:
mmm mag ik ook in de openings post?
zou mijn gevoel van waardering een beetje boosten
Weet JD je mail al? anders zal ik hem ff vermeldenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:51 schreef DeHovenier het volgende:
ik wilo best lid worden van de FED, maar die gegevens he..ik moet adres gegevens hebben om de overschrijvingskaart in te vullen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |