Dank je, maar om de nieuwe waarde te berekenen moet ik toch ook de actuele waarde hebben van de verschillende spelers? Heb je die ook?quote:Op maandag 13 september 2004 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
DD, je index was 39, 28.
Kijk dit seizoen is een proefrondje eigenlijk. We doen het gewoon zo en dan kijken we waar het beter kan enzo.quote:Op maandag 13 september 2004 13:28 schreef Lionheaad het volgende:
Is het misschien leuk om een klassement te maken met de puntenstijgingen/dalingen?
Okéquote:Op maandag 13 september 2004 13:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kijk dit seizoen is een proefrondje eigenlijk. We doen het gewoon zo en dan kijken we waar het beter kan enzo.
Ik kon alleen maar 1 post van je vinden waarin Paul Beekmans van 12 naar 16 punten ging. (misschien lees ik steeds over de rest heen) Dus als mijn ogen mij niet bedriegen is dit je actuele waarde van je spelers:quote:Op maandag 13 september 2004 13:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dank je, maar om de nieuwe waarde te berekenen moet ik toch ook de actuele waarde hebben van de verschillende spelers? Heb je die ook?
Sorry dat ik me er mee bemoei,quote:Op maandag 13 september 2004 14:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Wilfred Bouma: 68
Goedzo jochie!quote:Op maandag 13 september 2004 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry dat ik me er mee bemoei,
Maar Bouma heeft 4 punten gehaald en niet 6. Voor de overwinning en basisplaats krijgt hij 6 punten. Maar hij heeft ook een gele kaart gehad dus moeten daar 2 punten vanaf.
U heeft gelijk. Ben voor het eerst in lange tijd niet geweest, misschien dat dat als geldig excuus kan gelden?quote:Op maandag 13 september 2004 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry dat ik me er mee bemoei,
Maar Bouma heeft 4 punten gehaald en niet 6. Voor de overwinning en basisplaats krijgt hij 6 punten. Maar hij heeft ook een gele kaart gehad dus moeten daar 2 punten vanaf.
quote:Op maandag 13 september 2004 14:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
U heeft gelijk. Ben voor het eerst in lange tijd niet geweest, misschien dad dat als geldig excuus kan gelden?
Nieuwe index:quote:pascalheister:
Mark van Bommel: 73 +3 +3 +1 +1 -2 = 79
Michael Lamey: 22 +0 =22
Jasar Takak: 15 +0 =15
Gino Coutinho: 8 +0 = 8
totaal = 124/4 =31 punten
Voor mij wel, ik neem aan voor de spelleiding ook.quote:Op maandag 13 september 2004 14:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
U heeft gelijk. Ben voor het eerst in lange tijd niet geweest, misschien dat dat als geldig excuus kan gelden?
Hebbie geen Uefa-cuppers?quote:Op maandag 13 september 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
Ik reken woensdag weer door.
quote:Deco: 90 + 6 = 96
Steven Pienaar: 61 + 4 (3 basis, 1 gelijk, 2 goal, -2 geel) = 65
Maxwell: 78 + 4 = 82
RYAN BABEL: 2 + 0 = 2
Ruud Knol: 29 + 4 = 33
Ahmed "Mido" Hossam: 40 x 2 (transfer) = 80
Bosingwa: 15 + 0 = 15
Jerko Leko: 40 + 0 = 40
Pedro Mantorras: 35 + 0 = 35
Marko Babic: 35 + 4 = 39
Totaal = 487 = 48,70 als index
Afellay en Gomes niet gespeeld dus gewoon 0 punten.quote:Park 48
Lee 54 (was 48)
Afellay 2
Alex 54 (was 48)
Gomes 6
Vogel 51
Schweinsteiger 52 (was 50)
Ballack 74 (was 68)
Index 42.625 (was 40.13)
Ik heb wel lekker gescoord. Nedved goaltje, winst (en een kaartje). C. Ronaldo gelijk, Zanetti winst, Vieira winst, Kaka winst. Alleen Micoud verlies (van Zanetti)quote:Op donderdag 16 september 2004 01:06 schreef twi het volgende:
Voorlopig zorgt de Champions League ervoor dat ik terugzak op 53 punten precies. Volgens mij komt er morgen niemand in actie, dus dat kan gelijk m'n score zijn
Dat heb je met wereldsterren he, die winnen altijdquote:Op donderdag 16 september 2004 01:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb wel lekker gescoord. Nedved goaltje, winst (en een kaartje). C. Ronaldo gelijk, Zanetti winst, Vieira winst, Kaka winst. Alleen Micoud verlies (van Zanetti)
Whoa, whoa, whoa!!! Kom je aan Nedved dan kom je aan zijn zaakwaarnemer! Pavel is een van de aardigste en hardwerkendste voetballers. Die man verdient respect.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:16 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb je met wereldsterren he, die winnen altijd![]()
![]()
Nedved
![]()
![]()
Die man is een zielepiet eerste klas, hoe 'ie vanavond ook weer bezig was. Schijnheilige kutzak is 't, van mij mag 'ie allebei z'n poten driedubbel breken. Maar die goal zat er fraai in ja. Als zaakwaarnemer van 'm zou ik 'm toch even aanspreken over die maniertjes van 'm in 't veld. Hij mag hard werken en slim en open zijn in interviews, mooie goals scoren, maar wat 'ie vandaag in de duels liet zien was onder de gordel. Terecht het veld uit geschopt door Sneijder.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Whoa, whoa, whoa!!! Kom je aan Nedved dan kom je aan zijn zaakwaarnemer! Pavel is een van de aardigste en hardwerkendste voetballers. Die man verdient respect.
Nedved presteert altijd naar behoren. Hij kan soms irritant zijn voor tegenstanders maar daar heb ik geen probleem mee. Dat is toch ook een onderdeel van het spel?quote:Op donderdag 16 september 2004 01:29 schreef twi het volgende:
[..]
Die man is een zielepiet eerste klas, hoe 'ie vanavond ook weer bezig was. Schijnheilige kutzak is 't, van mij mag 'ie allebei z'n poten driedubbel breken. Maar die goal zat er fraai in ja. Als zaakwaarnemer van 'm zou ik 'm toch even aanspreken over die maniertjes van 'm in 't veld. Hij mag hard werken en slim en open zijn in interviews, mooie goals scoren, maar wat 'ie vandaag in de duels liet zien was onder de gordel. Terecht het veld uit geschopt door Sneijder.
Misschien moet hij zich op zo'n moment niet zo aanstellen. Daar geef ik je gelijk in. Maar door zijn speelstijl is hij altijd het doelwit van aanslagen. Dus is het logisch dat hij soms daarover bij de scheids klaagt. (maar ik weet dat Pavel bij Oranjefans al heel lang de gebeten hond is, dus reken ik niet op begrip voor hem)quote:Op donderdag 16 september 2004 01:35 schreef twi het volgende:
Ach, 't is een mooie voetballer, en een nachtmerrie om tegen te spelen. Geniepig en gemeen, maar als er wat met hem wordt gedaan is 't een klein kind van wie je z'n lollie hebt afgepakt. Wees dan een vent en gedraag je altijd 't zelfde
Maar volgens mij ga ik hier teveel offtopic
Post je lijstje in even in het centrale topic.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:25 schreef Magicfrankie het volgende:
ik ben helaas niet in staat om de belangen van mijn spelers nog langer te behartigen.
iemand die mijn stal in zijn geheel wil overnemen?
De volgende spelers behoren tot mijn stal:
Roberto Carlos
Freddy Adu
José Antonio Reyes
Carlos Alberto
Aílton
Benni McCarthy
Vraagprijs: een krat bier
Aan die prijs kan ik wel voldoen, welk merk wil je?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:25 schreef Magicfrankie het volgende:
ik ben helaas niet in staat om de belangen van mijn spelers nog langer te behartigen.
iemand die mijn stal in zijn geheel wil overnemen?
De volgende spelers behoren tot mijn stal:
Roberto Carlos
Freddy Adu
José Antonio Reyes
Carlos Alberto
Aílton
Benni McCarthy
Vraagprijs: een krat bier
Nee dan scoor je 3 punten. Ik had vorige keer 5 punten omdat Mounir een gewone goal en de winnende treffer maakte.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Als een speler van je een winnend doelpunt maakt, krijg je dan 3 punten ipv 2 bij een gewoon doelpunt of scoor je dan 5 (3+2) punten?
Uiteraard. Dolle_Hond kwam na de eerste speelronde uit op -1 geloof ik met een speler.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog een vraagje, misschien is ie al eerder langsgekomen. Kan een speler onder 0 punten komen?
en daar staat kemi augustien nog steeds opquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Uiteraard. Dolle_Hond kwam na de eerste speelronde uit op -1 geloof ik met een speler.
Jojo er klopt volgens mij geen zak van je oude index stond op 58.9. En de competitie en Europacupronde moesten gescheiden.quote:Op zondag 19 september 2004 21:21 schreef jojomen4 het volgende:
Karim Saïdi: 42 (+3 basis, -3 verlies)
Oliveiro Jesús Álvarez González: 27 (+3 basis, +3 winst)
Santiago Hernán Solari: 60 (+1 invallen, +3 basis, -3 verlies, -3 verlies)
Michel Salgado: 91 (+3 basis, +3 basis, -3 verlies, -3 verlies, -3 rode kaart)
Mejía: 35
Ramon van Haaren: 16
Guti: 84 (+1 ingevallen, -3 verlies)
Juanito: 74 (+3 basis, -3 verlies)
Raúl Gonzaléz Blanco: 107 (+3 basis, -2 gele kaart, -3 verlies)
Ilary Blasi: 75D *spek en bonen*
Was 59.9 naar 59.6
Karim Saïdi: 42 (+3 basis, +3 winst)quote:Op zondag 19 september 2004 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jojo er klopt volgens mij geen zak van je oude index stond op 58.9. En de competitie en Europacupronde moesten gescheiden.
Ik wou de EC update maken maar toen zag ik ineens allemaal rare getallen bij staan dus besloot ik nog even te wachten. En toch maak je weer een foutje want tegen Odd Grenland zat Karim Saidi gewoon op de tribune. Die 58,9 staat op de vorige page de update na de laatste competitieronde.quote:Op zondag 19 september 2004 23:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Was 56.7 naar 59.9
Gepost in het vorig zaakwaarnemersspel-topic, volgens mij is die nooit 58.9 geweest. Je hoeft mij niet te controleren hoorIk ben er niet 1 die vals speelt en fouten maken doe ik ook niet aan
Verder zal ik volgende keer de Europacup wedstrijden appart doen.
Waar zie jij 58.9?
Nee ik maak geen foutjequote:Op zondag 19 september 2004 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wou de EC update maken maar toen zag ik ineens allemaal rare getallen bij staan dus besloot ik nog even te wachten. En toch maak je weer een foutje want tegen Odd Grenland zat Karim Saidi gewoon op de tribune. Die 58,9 staat op de vorige page de update na de laatste competitieronde.
Die 58.9 heb jij gepost, waar je dat vandaan haalt weet ik niet maar ik heb het dus nergens neergezet. Foutje was dus van jouquote:Op zondag 19 september 2004 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wou de EC update maken maar toen zag ik ineens allemaal rare getallen bij staan dus besloot ik nog even te wachten. En toch maak je weer een foutje want tegen Odd Grenland zat Karim Saidi gewoon op de tribune. Die 58,9 staat op de vorige page de update na de laatste competitieronde.
Er staat +3 winst achter Saidi. vandaar. Ik had een foutje gemaakt maar dat zal ik herstellen. Ik doe jou standen wel in een keer tel ik je woensdag niet mee.quote:Op zondag 19 september 2004 23:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee ik maak geen foutjeDie post van mij van vandaag is die van de europacup wedstrijden van afgelopen week en de competitie wedstrijden van dit weekend. Saidi stond basis tegen Utrecht en verloor, ik heb aangegeven +3 en -3 en er staat verder geen score bij van Odd.
Nogmaals, ik heb nergens 58.9 gepost, waar haal je dat vandaan?
die post om 23.18 was een soort mislukte quote van een tijd geledenquote:Op zondag 19 september 2004 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er staat +3 winst achter Saidi. vandaar. Ik had een foutje gemaakt maar dat zal ik herstellen. Ik doe jou standen wel in een keer tel ik je woensdag niet mee.
Ik heb idd een foutje gemaakt sorry.quote:Op zondag 19 september 2004 23:35 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zie het al, in het vorige topic stond nog een post van mij met 59.9, jij hebt een andere waarde genomen bij het samenstellen van de "lijst met indexen". Zie je het?
Oh shit, dat krijg je als je bier moet gaan kopen. En dan een kwartier naar een pompstation moet fietsen en een kwartier weer terug.quote:Op maandag 20 september 2004 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ano: Ono heeft wel gespeeld gisteren wel gespeeld maar is uitgevallen.
Precies en deze week was ik de lul om bij te halen. Na dat ik het resultaat wist hoefde ik ook even geen studio sport of studio voetbal te zien gister. Dat was dus niet zo slim.quote:Op maandag 20 september 2004 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Bier kopen moet ook gebeuren!
ik had mijn spelers nog niet geevalueerd mbt EC, komt nog.....quote:Op zondag 19 september 2004 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
De EC update:
10) Dolle_Hond was 31,22 = 34
Op de officiele SCUM site staat dat hij wel gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Christiano Ronaldo kwam ook gister niet in actie. Dus ik hoef niet te sleutelen.
quote:MANCHESTER UNITED: Carroll; Brown, Ferdinand, Silvestre, Heinze; Ronaldo, O’Shea, Keane, Giggs; Scholes (Smith, 85); van Nistelrooy.
Substitutes: Neville P., Kleberson, Fletcher, Ricardo.
LIVERPOOL: Dudek; Josemi, Carragher, Hyypia, Riise; Finnan, Alonso, Gerrard (Hamann, 40), Kewell; Cisse (Baros, 67), Garcia.
Substitutes: Diao, Traore, Kirkland.
gelukkig ben jij nog wakker.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat kan je wel zeggen.![]()
![]()
Voor mij is Schweinsteiger de enige speler die na mijn laatste update in actie is gekomen (voor de DFB-Bokal, moet ik die nog even toevoegen, of kan ik dat het beste na dit weekend doen,)?quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wil voor vanavond alle competitieindexen hebben. Maak ik vanavond een nieuwe tussenstand.
Mag nu dan pak ik ze vandaag nog mee, maar je mag ze ook bij die van na het weekend tellen. Zie maar wat je het beste uitkomt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor mij is Schweinsteiger de enige speler die na mijn laatste update in actie is gekomen (voor de DFB-Bokal, moet ik die nog even toevoegen, of kan ik dat het beste na dit weekend doen,)?
Okay. Je blijft wel zaakwaarnemer van je stal?quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:44 schreef dolle_hond het volgende:
ik vrees dat ik het geheel niet bij kan houden, dus ik trek me terug (vooral die wedstrijden van Zahovic/Benfica) zijn zo'n hoop gezoek....
op zich wel, jaquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Je blijft wel zaakwaarnemer van je stal?
Ja, maar ik had al een voorsprong op de rest door al die topspelers die ik onder contract heb staan. Ik denk dat Jojomen4, Twi en jij meer punten bijelkaar verzameld hebben dan ik.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:12 schreef methodmich het volgende:
Die Ano gaat wel goed zeg!
Ik zie dat je de update al geplaatst hebt, maar ik doe het toch nu even, is iets makkelijker om te doen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mag nu dan pak ik ze vandaag nog mee, maar je mag ze ook bij die van na het weekend tellen. Zie maar wat je het beste uitkomt.
Ik zal even editen Bos.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie dat je de update al geplaatst hebt, maar ik doe het toch nu even, is iets makkelijker om te doen.
Schweinsteiger is in de basis begonnen in de gewonnen bekerwedstrijd van Bayern. Zes punten
Dus kom ik tot het volgende:
Park 54
Lee 60
Afellay 2
Alex 55
Gomes 13
Vogel 55
Schweinsteiger 66 (60)
Ballack 80
Index 48.125 (47.375)
quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:50 schreef methodmich het volgende:
Zahovic is niet lastig hoor.
http://www.abola.pt/epoca(...)5&id=174&op=jornadas
In het menu van jornada kan je de speeldag pakken en d.m.v. het rode pijltje krijg je de statistieken.
De goal die je langs zij brengt idd. 2-1 in dit geval dus.quote:Op zondag 26 september 2004 22:02 schreef Bos81 het volgende:
Even nog een vraag voor de zekerheid:
De winnende treffer is toch het doelpunt dat ervoor zorgt dat je op voorsprong komt. Dus de 2-1 en niet de 3-1? Dit heeft te maken met het feit dat Ballack de 3-1 scoorde voor Bayern...
OK, bedankt, dan hoef ik de score van Ballack niet aan te passen..quote:Op zondag 26 september 2004 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De goal die je langs zij brengt idd. 2-1 in dit geval dus.
Stpan plaats je oproep ook even in het centrale topic. Zodat dit topic niet vol staat met reacties op jouw advertentie.quote:Op maandag 27 september 2004 12:39 schreef Stpan het volgende:
Ik heb echt geen zin om het allemaal bij te houden. Maar de steiger van de maand zou ongetwijfeld 'mijn' Solomon Kalou zijn geweest. Wil niemand hem kopen? 4 0 euro![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 17:21 schreef twi het volgende:
Nieuwe index van Luctor et Emergo: 58.56
Details
Wat is dat van Mido? Invallen, gelijk, verliezen? gelijk gespeeld en verloren?quote:Op woensdag 29 september 2004 15:34 schreef methodmich het volgende:
Deco: 116 + 12 = 128
Steven Pienaar: 75 + 6 = 81
Maxwell: 92 + 6 = 98
RYAN BABEL: 2 + 0 = 2
Ruud Knol: 33 + 0 = 33
Ahmed "Mido" Hossam: 79 + 0 = 79 (invallen, gelijk, verliezen. jammer)
Bosingwa: 15 + 4 = 19 (eerste basisplaats, overwinning, maar helaas geel. Hij had wel een 7.)
Jerko Leko: 46 + 0 = 46
Pedro Mantorras: 35 + 0 = 35
Marko Babic: 43 + 0 = 43 (basis, maar nederlaag)
Totale waarde: 536 + 28 = 564, maakt 56,40 als index
Heb je ook een spelersranglijst?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Oei Deco en Nedved gaan haast gelijk op.
Is wel een ideetje natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb je ook een spelersranglijst?
Mooi niet. Pavel zei ook dat hij er alles aan zal doen omdat niet te laten gebeuren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:49 schreef jojomen4 het volgende:
Raúl gaat boven Deco én Nedved eindigen, let maar op!
Ah je zat vlak bij ons tafeltje in restaurant?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
Pavel wil er zelfs voor naar de kapper!
Pavel is zeer content met de manier waarop Baggio en ik zijn zaken behartigen. Hij wil niet weg.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
Ik had een blonde spionne in dienst. Ik overweeg Pavel te lokken.
Je gaat toch geen Russische maffia op me afsturen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Dat is jammer. Dan moet ik toch maar een Rus inschakelen.
Nieuwe index:quote:Op maandag 13 september 2004 14:43 schreef pascalheister het volgende:
Vorige index:
Mark van Bommel: = 85
Michael Lamey:=22
Jasar Takak: =15
Gino Coutinho: = 8
totaal = 130/4 = 32,5 punten
Heeft Ilary nog geen vergroting genomen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:25 schreef jojomen4 het volgende:
)
Ilary Blasi: 75D *spek en bonen*
Was 67 naar 68.3
weej ik niequote:Op maandag 4 oktober 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heeft Ilary nog geen vergroting genomen?
Ik train der elke avondquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
Ze is wel in Champions League-vorm.
Jammer! Maar gelukkig zien we je nog wel op de jaarlijkse golfdag.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:19 schreef tukkeronline het volgende:
ik trek me terug, maar mijn bureau blijft wel bestaan
Inderdaad. Als je kijkt hoeveel er zich aanmeldde en hoeveel er nu nog over zijn dan denk ik dat je op 10% ofzo zit. Jammer hoor want hoe meer er mee doen hoe meer het een competitie is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja inderdaad jammer, zoveel moeite is het niet. T is niet anders.
Ik ook. Maar sommigen hebben geen zin om het allemaal bij te houden denk ik. (gaat heel makkelijk via VI.nl)quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:16 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind het wel een leuk spelelk weekend kijken hoe m'n jongens het gedaan hebben
![]()
Ik ben best bereid om voor een aantal mensen (maximaal 30 spelers) de scores bij te houden. Als het teminste makkelijk is om op te zoeken wat de spelers hebben gedaan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je kijkt hoeveel er zich aanmeldde en hoeveel er nu nog over zijn dan denk ik dat je op 10% ofzo zit. Jammer hoor want hoe meer er mee doen hoe meer het een competitie is.
alle spelers in ITA, SPA, ENG, DUI, BEL en NLquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook. Maar sommigen hebben geen zin om het allemaal bij te houden denk ik. (gaat heel makkelijk via VI.nl)
als je eenmaal weet waar je moet kijken vallen ze vast allemaal wel mee, maar die 1e zoekactie is veel werk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:10 schreef methodmich het volgende:
Portugal is nog te doen, maar Zuid-Amerika en kleinere Europese liga's is lastiger ja.
Dat is waar die zijn niet echt gemakkelijk bij te houden. Die websites zijn vaak nog in het Cyrillisch ook.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, Oekraïne en Rusland...
Dat kan. Jij post die dan in het centrale topic MM? Aangezien jij het meest op de hoogte bent van de voetballerij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:54 schreef methodmich het volgende:
Daarom. Van Leko kan ik dus alleen de CL bijhouden. Maar dat mag de pret niet drukken.
Kunnen we wellicht ook iedere week een "hot prospect" neerzetten? Een speler die je tipt aan de zaakwaarnemers voor de nieuwe transferperiode.
Eigenlijk wel ja. Maar dat andere topic word gebruikt voor aanmeldingen, afmeldingen, transfers enzo. Om het overzicht in dit topic wat meer te bewaren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:01 schreef methodmich het volgende:
Is wel leuk ja. Dit is het centrale topic toch inmiddels?
Mooi. Het zal ongetwijfeld weer voor extra amusementswaarde zorgen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:06 schreef methodmich het volgende:
Dat is goed. Ik ga me er eens over buigen.
Zelfde geldt voor mijquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze week geen update van mij, niemand kwam in actie.
Pavel is mijn beste speler van het weekend. Iedereen heeft wel een speler die het hoogst scoort in zijn update.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:46 schreef methodmich het volgende:
Woensdag zullen we zien dat Deco het beter gedaan heeft.
Ja de winnende goal is altijd 3 punten. Als Deco 2 keer scoort in een match dan mag je wel 5 punten tellen. 2 voor een goal en 3 voor de winnende.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:00 schreef methodmich het volgende:
De winnende van Deco telt toch voor 3 en niet voor 5?
Ja. Jammer hoor. PascalHeister post soms ineens 5 wedstrijden ofzo dus eigenlijk zijn we met 8.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Houden nog maar 7 mensen het bij?
Yep. Dat is een vette score.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:41 schreef twi het volgende:
Dus dan moet ik 'm 2 normale doelpunten en 1 winnende toewijzen geloof ik?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:31 schreef twi het volgende:
Mijn index is 63.23 63.34
Met een vraag.
Op 2 oktober speelde Willem II tegen Vitesse, waarin Reuser 3 goals maakte in de 1e helft. Vitesse komt terug tot 3-2. Telt die derde goal van Reuser dan als "de winnende"?
Sorry, maar nu snap ik er niets meer van. Het werd eerst 3-0 daarna scoorde Vitesse 2 keer.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja omdat de derde ze in dit geval langs zij bracht.
Met alle respect, ik denk niet dat de 1-0 van Lee als winnende moet worden gezien, gezien de marge van 2 doelpunten. Dan is er namelijk niet echt sprake van een goal die het verschil maakt. Of zit ik nou verkeerd? Zoja, krijg ik hier en daar toch wel wat extra punten. Ik spreek zelf alleen pas over winnende goals wanneer jouw ene goal het verschil maakt tussen winst of gelijkspel.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:58 schreef Bos81 het volgende:
Hier mijn update. Vooralsnog ga ik er vanuit dat de 1-0 van Lee als winnende wordt gezien.
Park; 2 wedstrijden in de basis. 2 keer gewonnen. Maar wel een rode kaart = 9 punten
Lee: 2 wedstrijden in de basis. 2 keer gewonnen en 1 keer de winnende treffer = 15 punten
Gomes: 2 wedstrijden in de basis, 2 keer gewonnen en 1 keer de 0 gehouden = 13 punten
Vogel: 2 wedstrijden in de basis, 2 keer gewonnen = 12 punten
Schweinsteiger: 2 wedstrijden in de basis, 1 keer winst, 1 keer verlies en een gele kaart = 4 punten
Ballack: 1wedstrijd in de basis 1 keer verlies= 0 punten
Overige spelers zijn niet in actie gekomen.
Nieuwe index:
Park 75 (66)
Lee 93 (78)
Afellay 2
Alex 73
Gomes 47 (34)
Vogel 65 (59)
Schweinsteiger 80 (76)
Ballack 99
Index 66.75 (60.875)
Dat is allang afgesprokenquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Met alle respect, ik denk niet dat de 1-0 van Lee als winnende moet worden gezien, gezien de marge van 2 doelpunten. Dan is er namelijk niet echt sprake van een goal die het verschil maakt. Of zit ik nou verkeerd? Zoja, krijg ik hier en daar toch wel wat extra punten. Ik spreek zelf alleen pas over winnende goals wanneer jouw ene goal het verschil maakt tussen winst of gelijkspel.
Klopt. In Twi's geval maakte het niet zo uit.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat is allang afgesproken
De 1-0 is de goal die een team langszij brengt. is het 2-1 dan is de 2de goal de goal die voor de overwining zorgt.
Je kunt het beste afwachten wat ze met die wedstrijd doen. Stel de 10 minuten worden nog uitgespeeld, dan zouden eventueel jouw spelers nog punten kunnen pakken.quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:42 schreef pascalheister het volgende:
ik was weer ff aan het updaten, maar hoe zit het nu met de wedstrijd ado-PSV telt die nog mee?
Recruteer dan alvast wat spelers zodat je stal wat groter is. Nog een maandje en dan gaat de transfermarkt weer open.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:24 schreef Suijk het volgende:
Ik doe ook nog mee, maar ik heb alleen Stekelenburg.
Hopelijk heb ik binnenkort weer de mogelijkheid om mijn punten bij te houden...
Yep in het centrale topic. MM zal ze dan ter zijner tijd van een waarde voorzien.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:29 schreef Suijk het volgende:
Ik ben me al aan het oriënteren. Kan ik nu al zeggen dat ik bepaalde spelers erbij wil?
35 punten DD. Maar ik denk dat je de oude resultaten nog wel kunt terug vinden op de VI website.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Ken de stand niet meer, na de vakantie is het allemala niet meer zo duidelijk.
Bij mij doet ie het niet.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:57 schreef twi het volgende:
Nieuwe index 67.78
Kan gebeuren, als m'n pa besluit de PC uit te doenquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het niet.
iddquote:Op zondag 7 november 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
Jammer dat Johnsen niet scoorde!
Deze link doet het bij mij ook niet.quote:Op maandag 8 november 2004 00:36 schreef twi het volgende:
Van 67.78 naar 70.23
hey Ano! Na mij EC ronde stond ik pas op 80.9quote:Op maandag 8 november 2004 12:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Tussenstand na de ECronde van afgelopen week:
2) Jojomen4 was 80.9 =82.8
quote:Op maandag 8 november 2004 12:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
hey Ano! Na mij EC ronde stond ik pas op 80.9Na de competitie stond ik op 82.8
Hmmmmmz zal dan even kijken naar m'n routerinstellingen...Meer mensen waarbij http://bartje.xs4all.nl/zaakwaarnemers/ het niet doet?quote:Op maandag 8 november 2004 09:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deze link doet het bij mij ook niet.
Ja bij mij.quote:Op maandag 8 november 2004 14:32 schreef twi het volgende:
[..]
Hmmmmmz zal dan even kijken naar m'n routerinstellingen...Meer mensen waarbij http://bartje.xs4all.nl/zaakwaarnemers/ het niet doet?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Binnenkort weer even over buigen, Ano!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |