En wanneer we weer doodgegooid worden met 9-11 memorablia haak ik ook af.quote:Op maandag 13 september 2004 10:55 schreef George-Butters het volgende:Als dit draadje w33r gaat over het bashen van Moslims, word ik woedend en triest.
Het was min of meer triestquote:Op maandag 13 september 2004 11:53 schreef kLowJow het volgende:
Oh.. net even het vorige topic doorgebladerd
Misschien is er één of andere universele amnestieregeling van kracht?quote:Op maandag 13 september 2004 12:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was min of meer triest.
Waarom laten ze die twee tegelijk vrij?
Linkje?quote:Op maandag 13 september 2004 13:12 schreef RichardQuest het volgende:
Wat een fascist is die DrW zeg. Vertelt doodleuk dat genocides geoorloofd, zelfs nodig zijn
Rusland op oorlogspad.quote:Op maandag 13 september 2004 13:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Linkje?
quote:Op maandag 13 september 2004 13:14 schreef Monidique het volgende:
Ach, zolang het de Europese economie niet schaadt, kunnen ze wat mij betreft niet genoeg vliegtuigen in wolkenkrabbers in Amerika vliegen.
Of je blijft ziek thuis zoals ik, en wordt heerlijk lastig gevallen met telefoontjes (uit) en mailtjes, terwijl je geniet van klassiekers van DrW over moslimterroristen die zich huishouden...quote:Op maandag 13 september 2004 13:20 schreef Monidique het volgende:
Jongens, het valt mij zwaar dit te melden, maar ik ga zo weer geld verdienen.
Kijk daar heb je tenminste ook wat aan als je niet opgeroepen wordt het land te verdedigen... ga zo door!quote:Op maandag 13 september 2004 13:25 schreef Zebraman het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig vliegen te leren, in het geval ik word opgeroepen om het land te verdedigen. Het lijkt me in ieder geval handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |