Feliciteerd!quote:Op maandag 13 september 2004 08:52 schreef Jumparound het volgende:
Jarig!
aahhh, knufff....quote:Op maandag 13 september 2004 12:25 schreef Jo79 het volgende:
Kut, slecht geslapen door rotnieuws en ik wil dat een bepaald iemand me troost.............maar die is er niet meer voor me.........
Dank...........quote:Op maandag 13 september 2004 12:30 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
aahhh, knufff....
meami heeft een leven, alleen die mensen die zielig doen nietquote:Op maandag 13 september 2004 12:21 schreef meami het volgende:
Ik voel me met de minuut kutter. Ik wil schreeuwen, ik wil janken. Ik wil een le-ven.
quote:Op maandag 13 september 2004 17:07 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
meami heeft een leven, alleen die mensen die zielig doen niet
Ik ben regelmatig 'sprakeloos', ik kan helaas niet zeggen dat ik het allemaal wel snap, vooral vrouwen zijn nog regelmatig een raadsel voor mequote:Op maandag 13 september 2004 20:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
. Alleen maar zin om 'sprakeloos' tegen iemand aan te liggen die het toch allemaal wel snapt zonder dat er een woord gewisseld hoeft te worden. En er moet zo iemand zijn op aarde... toch?![]()
Oe! die droom ik ff meequote:Op maandag 13 september 2004 22:48 schreef T1andonly het volgende:
Ik wil iemand hebben waarvan ik een goed gevoel krijg en die ik een gweldig gevoel terug kan geven.ik ook altijd met mijn dromen
mooi verwoord! ik ga er in meequote:Op maandag 13 september 2004 22:48 schreef T1andonly het volgende:
Ik wil iemand hebben waarvan ik een goed gevoel krijg en die ik een gweldig gevoel terug kan geven.ik ook altijd met mijn dromen
Die heb ik!! Die heb ik!!quote:Ik wil iemand hebben waarvan ik een goed gevoel krijg en die ik een gweldig gevoel terug kan geven.
Wat is er mis?quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:35 schreef Sannetie het volgende:
als ik klote had gehad zou ik ze nu voelen![]()
ha melis....heb de laatste tijd last van een super dip..bij het einde van mn cyclus..als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat is er mis?
kijk dat bedoel ik...eindelijk iemand die me snapt...quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:20 schreef Jumparound het volgende:
Dus, als je je klote had gehad, had je je niet kut gevoeld
Keequote:Op dinsdag 14 september 2004 14:10 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ha melis....heb de laatste tijd last van een super dip..bij het einde van mn cyclus..als je begrijpt wat ik bedoel![]()
maar lief dat je het vraagt![]()
en ik ben nog steeds over de zeik op mijn computer die me de afgelopen 2 dagen herhaaldelijk in de steek liet (wat ook aan mijn incompetentie met computers te maken kan hebben, maar ik geef er de voorkeur aan om het ding zelf de schuld te gevenquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Beetje moe en wat gestressed, ik moet dadelijk nog naar school en ik ga waarschijnlijk de eerste helft van Arsenal-PSV missen...
Ahhh, good old times, nietsnutten die beetje mee willen liften uit de groep gooien, het leukste van de hele opleiding was datquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:57 schreef T1andonly het volgende:
Gelukkig heb ik al een iemand eruit gespeeld, nix doen betekend maar pech voor je P, die haalt hij dus onmogelijk meer. En dan zit ie ook 2 weken op school
We zijn van 5 naar 4 gegaan en meisjes werken nu eenmaal beter mee, dus die blijven erinquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:59 schreef A.A. het volgende:
[..]
Ahhh, good old times, nietsnutten die beetje mee willen liften uit de groep gooien, het leukste van de hele opleiding was dat(totdat je een groep van 8 hebt uitgedund tot een groep van 2 en je ineens best veel moet doen
)
quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:04 schreef Hanneke1983 het volgende:wat ben ik moe
maarja...dat krijg je he...van op en neer gereis enzo...
idd....3 uur gereisd in totaal vandaagquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:08 schreef T1andonly het volgende:
[..]
uren in bus en trein daarvan word je echt zo loom en slap...dat doet je echt geen goed
heb er ook genoeg last van nu
rot situatie zegquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:12 schreef A.A. het volgende:
Kom steeds meer tot de conclusie dat ik een bepaalde meid erg mis, jaloers ben als ze met anderen praat, etc. Oftewel ik ben nog steeds verliefd terwijl ik dondersgoed weet dat het niet kan en het daarom ook helemaal niet wil. Hopelijk komt het goed en hou ik alleen de momenten dat ik soms mezelf opvreet vanwege al die gevoelens en gebeurt er verder nix rottigs.
Verder gaat die wel erg ok, zeker vergeleken met de laatste dagen, maarja ik blijf er over nadenken...
Same here, het ergste vind ik wel dat je ze zelfs in het 4e jaar nog steeds tegen komt. Elke jaar weer dacht ik, mooi al die nietsnutten hebben het niet gehaald, daar ben ik vanaf, maar altijd blijven er wat over of komen er meer bij die het vorig jaar niet gehaald hebben enzo.quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:43 schreef T1andonly het volgende:
Ik haat mensen die een opleiding kiezen waarvoor ze niet gemotiveerd zijn (lees; niet eens op komen dagen tijdens lessen)...
Dankje! Ze zeggen wel es dat verliefdheid slijt, daar hoop ik maar op, alhoewel dat nog wel maanden zal duren als het zo door gaat...quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:14 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
rot situatie zeg
sterkte!
jep dat slijtquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:20 schreef A.A. het volgende:
[..]
Dankje! Ze zeggen wel es dat verliefdheid slijt, daar hoop ik maar op, alhoewel dat nog wel maanden zal duren als het zo door gaat...
En dat is dus totaal niet mogelijkquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:28 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
jep dat slijtmaar het beste is dan een hele poos geen contact met diegene te hebben...
Goed blijven verzorgenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:10 schreef Double-U het volgende:
Maar m'n tattoo geneest goed ... hij jeukt als de pest!
* Stereotomy stopt wat vitamine C in hardsilencequote:Op woensdag 15 september 2004 09:00 schreef hardsilence het volgende:
Herstellende van de griep.
Dat wil niet echt vlotten.
Een kokopelli (poppetje met fluit, god van indianen) op m'n linker enkel. Ik zal binnenkort een fotootje plaatsen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:29 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Goed blijven verzorgenen dan heb je er jaren plezier van, wat voor eentje heb je?
Goed! Ik ga winkelen ipv saaie dingen doen!quote:Op woensdag 15 september 2004 02:06 schreef A.A. het volgende:
Stom, ben bang dat ik morgen aan het winkelen ben ipv nuttige dingen doen
Daar heb je nooit echte zekerheid in, hoewel soms wel, maar dat hoop ik nog mee te gaan makenquote:Op woensdag 15 september 2004 13:06 schreef _ThundeR_ het volgende:
Hardstikke onzeker eigenlijk > natuurlijk weer door de liefde, wat anders. Het enigste dat mij helemaal van slag kan en doet krijgen.
Haha ja ik ook, ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen maarja.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:23 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Daar heb je nooit echte zekerheid in, hoewel soms wel, maar dat hoop ik nog mee te gaan maken
Weer helemaal goedquote:Op woensdag 15 september 2004 13:51 schreef _ThundeR_ het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen maarja.
Dat moet ik hier nog een beetje afwachten. Ik ben een beetje teleurgesteld, maar niet chagrijnig ofzo. En misschien, heel misschien, wordt mijn avond toch niet zo saai als ik me eventjes voorsteldequote:Op woensdag 15 september 2004 15:04 schreef _ThundeR_ het volgende:
[..]
Weer helemaal goed![]()
Het leven is vol verassingen.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:09 schreef merdeka het volgende:
[..]
Dat moet ik hier nog een beetje afwachten. Ik ben een beetje teleurgesteld, maar niet chagrijnig ofzo. En misschien, heel misschien, wordt mijn avond toch niet zo saai als ik me eventjes voorstelde![]()
surprise me... haha, ik zie wel!quote:Op woensdag 15 september 2004 15:18 schreef _ThundeR_ het volgende:
[..]
Het leven is vol verassingen.
Wel een beetje nat geregendquote:Op woensdag 15 september 2004 11:38 schreef A.A. het volgende:
[..]
Goed! Ik ga winkelen ipv saaie dingen doen!
Same herequote:Op woensdag 15 september 2004 13:26 schreef DarkElf het volgende:
last van mijn rug, leve de vrouwelijke kwaaltjes
Volgens mij voelt iemand zich erg vrolijkquote:Op woensdag 15 september 2004 20:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Prima! Het was een heerlijke dag vandaag![]()
![]()
Aaaahhhh, knuffff....quote:Op woensdag 15 september 2004 22:55 schreef devilish1980 het volgende:
erg remy...
Gefeliciteerd! Je bent precies 15 dagen jonger dan ikquote:Op donderdag 16 september 2004 01:06 schreef Vulcanus het volgende:
31 jaar jongen jarig
klote zeg.......quote:Op donderdag 16 september 2004 11:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Brak, moe, en de mededeling dat de dame waar ik graag wat intiemer mee zou zijn smoorverliefd is op een vriend van me en en passant dan ook maar met hem naar bed is geweest is ook niet bepaald bevorderlijk voor mijn stemming...![]()
Hmmmm, da's naar. Maar goed, gelukkig zijn het niet je handen en kan je nog gewoon lekker Fok!ken, levensbehoefte nr. 1 natuurlijk!quote:Op donderdag 16 september 2004 11:16 schreef Den_Haag het volgende:
redelijk. Zit een beetje thuis bij te komen van me meniscus-operatie van dinsdag. mag geeneens echt lopen
gezellig he, verliefdheid!quote:Op donderdag 16 september 2004 13:38 schreef Tranceptor het volgende:
In luv, maar de onzekerheid over de andere kant beukt erin
De Pabo postbode is weer langs geweest?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:48 schreef merdeka het volgende:
Opgewonden. Er ligt thuis een verrassings-pakje op me te wachten, en dat is me al jaren niet meer gebeurd!
Hihi, dat denk ik niet. Die gids staat op naam van m'n vriend, en dit pakje schijnt toch echt voor mij te zijn. Ik heb al gevraagd of hij het niet voor me wil uitpakken, maar hij weigert omdat hij niks leuks wil verpesten. Dus zit ik nog even in spanning....quote:Op donderdag 16 september 2004 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Pabo postbode is weer langs geweest?
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Pabo postbode is weer langs geweest?
Kan je best doen, vinden de meeste vrouwen wel leuk hoor, om een berichtje te krijgen van een lekker dingquote:Op donderdag 16 september 2004 16:22 schreef Tranceptor het volgende:
Nu maar even de reactie van de andere kant afwachten, al heb ik de voortdurende neiging iets te smsen of te bellen. Ik heb echter ook de sterke wil om dit niet te verpesten...
Ik had reeds gister gemeld dat ik ons etentje heel gezellig vond en dat ik hoopte haar snel weer te zienquote:Op donderdag 16 september 2004 16:24 schreef merdeka het volgende:
[..]
Kan je best doen, vinden de meeste vrouwen wel leuk hoor, om een berichtje te krijgen van een lekker ding
Dat ik zeg ik ook altijd tegen mezelf en tegen de tijd dat ik eindelijk kan gaan eten heb ik geen trek meer...quote:Op donderdag 16 september 2004 17:40 schreef thaleia het volgende:
Daarnaast voel ik een verschrikkelijke honger, die voorlopig niet gestild gaat worden omdat ik eerst moet afwassen teneinde het gehakt te kunnen braden teneinde de lasagne-onderdelen in de overschaal te kunnen pleuren, en DAARNA moet ik nog een half uur wachten. Maar dan heb je ook wat.
Ja dat is geweldig als je gewoon iets te doen hebt en niet over problemen hoeft te denken...da's gewoon fijn op dat momentquote:Op donderdag 16 september 2004 19:04 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb het druk en dat is fijn want dan heb ik geen tijd om over mijn situatie na te denken.
En zo'n opmerking maakt mij dan weer helemaal blijquote:Op donderdag 16 september 2004 20:36 schreef Serinde het volgende:
myxomatosekonijn, van jouw avatar word ik ook helemaal vrolijk![]()
Hooiii, hardsilence.quote:Op vrijdag 17 september 2004 04:05 schreef hardsilence het volgende:
Klaarwakker,
ik voel de spanning.
Doe's niet zo leuk, springintveld!quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:40 schreef Jumparound het volgende:
Heb je zo gefeest dat je het weekend kwijt bent?
misschien is ze toch het type dat liever een beetje gestalkt wordtquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:51 schreef Tranceptor het volgende:maar in afwachting van antwoord van de andere kant en ik word er, hoe meer de tijd verstrijkt,niet per se vrolijk van.
In mijn beleving duurt het langer dan in de meer absolute werkelijkheid in ieder geval. Ik ga dit sowieso even doorzetten, nu heb ik toch niets meer te verliezen...quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:47 schreef merdeka het volgende:
[..]
misschien is ze toch het type dat liever een beetje gestalkt wordtWant dit duurt inderdaad al lang....
Ja het hoeft uiteindelijk helemaal niet..hij is voor de volle 100% te vertrouwenquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:55 schreef Jumparound het volgende:
FOK-TOP? (eensch)
FOKT-OP? (hmmz, moelijke situatie zit je wel in denk... niet moeilijk willen doen en dan toch doen... sterkte!)
Ja, het was die ene baan ja.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:31 schreef Peregrijn het volgende:
Prima! Gelukkig en vol goede zin
P.S. Sterkte Konijntje, was dat die ene baan? Verder komt het vast wel goed, na de tweede maand komt de berustingen de zes maanden heb je nog niet bereikt.
Autsj... hoe krijg je dat nou weer voor elkaarquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:14 schreef Tranceptor het volgende:
Vertwijfeld, ongeduldig en verliefd ?
En een beetje verdwaasd omdat ik een meisje nogal hurt & rejected heb meegemaakt, beetje zielig eigenlijk. Omdat ze me niet kan krijgen gaat ze me lopen uitschelden enzo, nou als het oplucht... veel plezier drmee dan
Nah geen idee, ze kon het niet hebben dat ik niet voor haar ging maar voor Ms Klik. Ja dat is nu eenmaal pech hebben, maar nu doet ze alsof ik dr half verkracht heb. Ik heb dus echt helemaal nix met dr gedaan. Ik ben best wel focussed zeker nuquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:41 schreef merdeka het volgende:
[..]
Autsj... hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
OMG die vrouwen ook altijdquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nah geen idee, ze kon het niet hebben dat ik niet voor haar ging maar voor Ms Klik. Ja dat is nu eenmaal pech hebben, maar nu doet ze alsof ik dr half verkracht heb. Ik heb dus echt helemaal nix met dr gedaan. Ik ben best wel focussed zeker nuMs Klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |