Ik heb ergens gelezen dat gelly VVD stemt al kan ik dat moeilijk geloven.quote:Op maandag 13 september 2004 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
Een POL-meeting waar ik geconfronteerd word met extreemrechtse en rechtse users lijkt mij niet leuk. Meeting met linkse users (extreemlinkse zijn er niet) lijkt me echter wel leuk. Er zijn zeker users die ik IRL wel eens wil ontmoeten. Ik noem er paar: SCH, gelly, Bluesdude en meer.
Wie heeft er zin an???
Je kunt rustig links zijn en VVD stemmen hoor.quote:Op maandag 13 september 2004 00:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat gelly VVD stemt al kan ik dat moeilijk geloven.
Maar verder
Ja, Harry de Winter bewijst dat je als miljonair ook communist kan zijnquote:Op maandag 13 september 2004 00:08 schreef Ryan3 het volgende:
Je kunt rustig links zijn en VVD stemmen hoor.
Ik heb helemaal geen zin om met mensen die vinden dat jan en alleman levenslang moeten worden opgesloten, de Holocaustontkennen of weet ik veel wat die rechtse users allemaal verzinnen bier te drinken. Ik bedoel, je mag je mening hebben, maar vrienden zul je nooit worden en anders om geldt dat ook, als je eerlijk bent. Sommige linkse users daarentegen ben ik benieuwd naar. Wat niet betekent dat het per se vrienden worden, want zó ontzettend links ben ik niet eens volgens mij... Daarnaast kunnen we onze activiteiten op het forum eens proberen te coördineren. Soort samenzwerinkje dus...quote:Op maandag 13 september 2004 00:13 schreef PJORourke het volgende:
Je zou ook de politieke meningsverschillen voor een middag overboord kunnen kieperen en gezellig een pintje met elkaar drinken. Maar kennelijk vind jij dat al te onsmakelijk.
Holocaustontkenners zijn niet rechts, ze zijn bijna altijd moslim.quote:Op maandag 13 september 2004 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om met mensen die vinden dat jan en alleman levenslang moeten worden opgesloten, de Holocaustontkennen of weet ik veel wat die rechtse users allemaal verzinnen bier te drinken. Ik bedoel, je mag je mening hebben, maar vrienden zul je nooit worden en anders om geldt dat ook, als je eerlijk bent. Sommige linkse users daarentegen ben ik benieuwd naar. Wat niet betekent dat het per se vrienden worden, want zó ontzettend links ben ik niet eens volgens mij... Daarnaast kunnen we onze activiteiten op het forum eens proberen te coördineren. Soort samenzwerinkje dus...
RACIST!quote:Op maandag 13 september 2004 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
Een POL-meeting waar ik geconfronteerd word met extreemrechtse en rechtse users lijkt mij niet leuk. Meeting met linkse users (extreemlinkse zijn er niet) lijkt me echter wel leuk. Er zijn zeker users die ik IRL wel eens wil ontmoeten. Ik noem er paar: SCH, gelly, Bluesdude en meer.
Wie heeft er zin an???
Wij wilden naar de Tweede Kamer gaan, Borselle of Schiphol.quote:Op maandag 13 september 2004 00:19 schreef Mr_Knoxville het volgende:
ja gelly en calvobbes en iederen bij elkaar!! zeg even waar en wanneer zodat ik wat explosieven kan plaatsen...![]()
Is de Winter communist dan ?quote:Op maandag 13 september 2004 00:09 schreef PJORourke het volgende:
Ja, Harry de Winter bewijst dat je als miljonair ook communist kan zijn
Nee, die zijn idd extreemrechts en de moslims die deze stroming volgen verlaten zich op dezelfde rechts extremisten die hun bloed wel kunnen drinken.quote:Op maandag 13 september 2004 00:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Holocaustontkenners zijn niet rechts, ze zijn bijna altijd moslim.
Hoezo? Zijn linkse user blank en rechtse users zwart???quote:Op maandag 13 september 2004 00:20 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
RACIST!
Hah!quote:Op maandag 13 september 2004 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daarnaast kunnen we onze activiteiten op het forum eens proberen te coördineren. Soort samenzwerinkje dus...
Zonde.quote:Op maandag 13 september 2004 00:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is de Winter communist dan ?
Of strooi je maar met scheldwoorden.
De ene keer iemand voor fascist, dan weer voor communist uitmaken.?
Jammer Ryan, ik ben niet zo dol op meetings.
In real life kan ik best met rechtse ballen een gezellig pintje drinken, mits we niet over politiek zeuren.
De meeste rechtse ballen die ik ken zijn best wel gematigd en niet zo opgefokt als op Fok..
Ja, dat hebben we door ja.quote:Op maandag 13 september 2004 00:23 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hah!
Wij rechtse users doen dat al lang!
Daar zeg je het zelf al, dus alleen BLANKEN kunnen racisten zijn?quote:Op maandag 13 september 2004 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn linkse user blank en rechtse users zwart???
Dank je voor het bevestigen van mijn vermoedes. Je zit zó vol met vooroordelen over de andersdenkende medemens dat Hitler himself erbij verbleekt.quote:Op maandag 13 september 2004 00:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, die zijn idd extreemrechts en de moslims die deze stroming volgen verlaten zich op dezelfde rechts extremisten die hun bloed wel kan drinken..
Linkse samenzweringen.....quote:Op maandag 13 september 2004 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om met mensen die vinden dat jan en alleman levenslang moeten worden opgesloten, de Holocaustontkennen of weet ik veel wat die rechtse users allemaal verzinnen bier te drinken. Ik bedoel, je mag je mening hebben, maar vrienden zul je nooit worden en anders om geldt dat ook, als je eerlijk bent. Sommige linkse users daarentegen ben ik benieuwd naar. Wat niet betekent dat het per se vrienden worden, want zó ontzettend links ben ik niet eens volgens mij... Daarnaast kunnen we onze activiteiten op het forum eens proberen te coördineren. Soort samenzwerinkje dus...
Zeg ik dat???quote:Op maandag 13 september 2004 00:24 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Daar zeg je het zelf al, dus alleen BLANKEN kunnen racisten zijn?
Ik denk dat jij maar is langs dokter moet...
Als een zwarte tegen mij zegt melkbus
of ik zeg tegen hem chocolade lolly
dan is hij aan het schelden, en ik ben een racist!
Nee geweldig, hoe krom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |