Zou ik de parkiet van paus johannes hebben opgegeten?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:36 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dan heb je toch iets verkeerds gedaan dat je in dit leven bent teruggezet naar menszijn
Oh, nu zijn het jouw schatjes? Maar als ze ergens schijten waar het niet mag zijn ze opeens niet meer van jouquote:Op donderdag 16 september 2004 15:42 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
mijn schatjes![]()
Waarom krijgen hondenbezitters geen boete voor wildplassen?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:46 schreef MikeyMo het volgende:
oh?
Wat een mormel....quote:Op donderdag 16 september 2004 15:49 schreef kamagurka het volgende:
Dit is ongeveer hoe mijn baby eruitzag:
[afbeelding]
Inmiddels een paar cm groter![]()
![]()
![]()
Nee, colourpoint langharig (pers)... ook wel himalayan genoemdquote:Op donderdag 16 september 2004 15:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat een mormel....![]()
Geintje...![]()
Leuk hoor...![]()
Birmaans heilig dingus?![]()
Noorse bosmutsjesquote:Op donderdag 16 september 2004 16:02 schreef Spindizzy het volgende:
Zal ik de mijne ook maar ff showen dan
Mijn Noorse Bosmutsjes als kitten. Ze zijn nu bijna 2 jaar oud en LOEIgroot(de rooie en cremekleurige zijn van mij):
[afbeelding]
Mijn mopperkont
[afbeelding]
Halfbloed Noorse Boskattenquote:Op donderdag 16 september 2004 16:09 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Noorse bosmutsjes
Die kunnen idd verdomd groot wordenquote:Op donderdag 16 september 2004 16:10 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Halfbloed Noorse Boskatten![]()
Leuk geprobeerd maar absoluut nietwaar, die arme meid heeft al ik weet niet hoeveel geld uitgeven aan watertjes enzo om de kat wat beter te laten ruiken en ze doet het beest regelmatig in 't bad.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:20 schreef kamagurka het volgende:
Wat een rare pers dan..., misschien kan ie zijn tong niet uitsteken om zich te wassen ofzoEn misschien moet je kennis zijn hygienische omstandigheden maar een beetje verbeteren, zo te horen is dat huis dan ook flink smerig
Ik ken niemand die een pers heeft die stinktquote:Op donderdag 16 september 2004 17:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar absoluut nietwaar, die arme meid heeft al ik weet niet hoeveel geld uitgeven aan watertjes enzo om de kat wat beter te laten ruiken en ze doet het beest regelmatig in 't bad.
Dat beest stinkt gewoon van zich zelf!!![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:56 schreef cora4033 het volgende:
Deze foto heb ik zojuist vanuit mijn raam gemaakt, ik hoef er mijn huis nog niet voor uit![]()
Dat is geen kattenpoep maar van die fijne honden....
Mochten mensen zich afvragen waarom ze hondenbelasting betalen............daarom.
Ik heb geen hekel aan honden. Wel aan de meeste eigenaren wegens dit soort aso gedrag.
Die zegt dat 't door het traanvocht van de oogjes komt, ze heeft een watertje om de traanstrepen onder de oogjes schoon te maken, maar daar kan ze wel mee aan de gang blijven want binnen het uur stinkt het weer.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:05 schreef kamagurka het volgende:
Ik ken niemand die een pers heeft die stinktEn niemand heeft ooit gezegd (ook hondeneigenaren!! of mensen zonder huisdieren!) dat mijn katten stinken of andere katten stinken... ik vind het gewoon een vreemd verhaal
Katten stinken in principe echt niet van zichzelf
Alleen als ze ziek zijn misschien of als ze extreem oud zijn en zichzelf niet meer kunnen onderhouden.
Ik zou als ik je vriendin was maar ns naar de dierenarts gaan!
Soms hebben ze wel wat aan hun oogjes, maar dat is van korte duur.. en stinken doet het al helemaal nietquote:Op donderdag 16 september 2004 20:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die zegt dat 't door het traanvocht van de oogjes komt, ze heeft een watertje om de traanstrepen onder de oogjes schoon te maken, maar daar kan ze wel mee aan de gang blijven want binnen het uur stinkt het weer.![]()
Als jouw perzen een normale neus hebben zullen die geen tranende ogen hebben en dus speelt dat probleem bij jou niet![]()
Nehee...quote:Op donderdag 16 september 2004 19:11 schreef kamagurka het volgende:
Je zult maar met haast naar je sollicitatie moeten of een belangrijke vergadering, wilt de auto instappen... *flatsjjjj!!!*, godverdegodver %&*^$$![]()
![]()
Oja, daar is al een reclame met Ruud Gullit over
Nix geen ontsteking het traanvocht stinkt !quote:Op donderdag 16 september 2004 21:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Soms hebben ze wel wat aan hun oogjes, maar dat is van korte duur.. en stinken doet het al helemaal niet
Lijkt me dat er bij die kat dan flinke ontstekingen bezigzijn, als het zelfs ruikt ()
Bizar! Bij mijn katten niet in ieder gevalquote:Op donderdag 16 september 2004 21:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nix geen ontsteking het traanvocht stinkt !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |