Nou achterlijk wil ik niet zeggen, maar als de gemeente je "hondenbelasting" oplegt, mag de hond ook poepen op gemeente grond.quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:12 schreef julekes het volgende:
Vanochtend stonden ze weer met z'n tienen naast elkaar de keuters bij mij voor te laten zeiken en schijten op het grasveldje. Als ik er gezellig naast ga staan zeiken cq poepen kan ik een heerlijke boete van de politie tegenmoet zien, maar van honden wordt het wel geaccepteerd? Ben ik nu achterlijk?
Zeg geen slapende honden (katten) wakker maken...quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:25 schreef somextra het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen kattenbelasting?? Echt niet elke kat doet het thuis op de kattebak![]()
Ik betaal toch ook gemeentebelastingquote:Op dinsdag 7 september 2004 08:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou achterlijk wil ik niet zeggen, maar als de gemeente je "hondenbelasting" oplegt, mag de hond ook poepen op gemeente grond.![]()
Ja, daar onder valt ook een toilet in je huis onder...quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:37 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik betaal toch ook gemeentebelasting
Leuk he, regeltjes...quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:41 schreef somextra het volgende:
Het is zowiezo raar dat een soort dier (de mens in dit geval) zegt dat dat stukje aarde van de mens is en dat dit dier dan kan bepalen wat andere dieren hier wel en niet mogen doen........![]()
Rot toch op. Dat staat nergens. Dat is gewoon een kutexcuus van mensen die te lui en dom zijn om te begrijpen dat ze dingen op moeten ruimen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou achterlijk wil ik niet zeggen, maar als de gemeente je "hondenbelasting" oplegt, mag de hond ook poepen op gemeente grond.![]()
Nee, want daar spelen kinderen. Daarnaast mogen honden sowieso niet poepen buiten een hondentoilet of het moet direct opgeruimd worden door het baasje. Handen uit de mouwen dus en veel plezier. Laat een ander niet met jouw rotzooi zitten!quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:03 schreef MikeyMo het volgende:
mogen honden nu ook al niet meer op grasveldjes poepen van mensen?
Jammer dat je nou mijn berichtje eruit moet pikken...quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Rot toch op. kutexcuus lui en dom moeten ruimen.
schijtmachines achterlijke baasjes.
hondenstront.
Walgelijk
quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jammer dat je nou mijn berichtje eruit moet pikken...![]()
Mijn hondje doet het netjes EN op eigen grond, EN het wordt nog opgeruimd ook!![]()
DUS IK BETAAL VOOR ANDERMANS HONDEN!!!![]()
Leven is soms zuur, maar pas op tegen we je het hebt!
En oh ja, schrijf een brief aan de gemeente! Help meer...![]()
kinderen spelen tegenwoordig enkel nog op hun computer hoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, want daar spelen kinderen. Daarnaast mogen honden sowieso niet poepen buiten een hondentoilet of het moet direct opgeruimd worden door het baasje. Handen uit de mouwen dus en veel plezier. Laat een ander niet met jouw rotzooi zitten!
Lijkt me niet zo'n raar idee dat de uitvoerende macht iets dat in het wetboek van strafrecht staat deedwerkelijk aanpakt, toch? En nee, daar heb je geen knollenwouten voor nodig.quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:25 schreef somextra het volgende:
Blauw op straat......op van die paarden zeker die de hele straat bevuilen en wat nooit opgeraapt wordt door de eigenaar.
En als je het aan ze teruggeeeft (ok, gooit), dan krijg je een boete!quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:25 schreef somextra het volgende:
Blauw op straat......op van die paarden zeker die de hele straat bevuilen en wat nooit opgeraapt wordt door de eigenaar.
Losloopgebieden zijn niet synoniem aan "schijt-er-maar-op-los"-gebieden.quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kinderen spelen tegenwoordig enkel nog op hun computer hoorEn vaak als ikz e buiten zie spelen zijn ze met hun hondje op het gras aan het spelen
Overigens zijn er tal van losloopgebieden... sommige op hele vreemde plakken maar vaak ook genoeg gewoon bij mensen voor de deur (grasveldjes)
wel leuk dat jij als mens maar even wilt bepalen waar onze viervoeterige medebewoners van deze planeet zijn behoeft mag/moet doen...quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Losloopgebieden zijn niet synoniem aan "schijt-er-maar-op-los"-gebieden.
En mijn kindjes blijven met hun klauwtjes van mijn pc af. Spelen zullen ze!
Ik snap je wel!quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Excuus. Ik meende dat je één van die mensen was die dat als commentaar hebben als ik het "waag" er iets van te zeggen als ze hun hond in mijn portiek hun gang laten gaan.
Brieven aan de gemeente helpen geen hol. Mijn moeder is daar 20 jaar geleden mee begonnen en ik heb het nog een tijd overgenomen na haar overlijden (hetgeen niks met strontoverlast te maken had overigens) maar er gebeurt gewoon niks. Ja, er wordt een hondentoilet gebouwd op een plaats waar niemand naartoe gaat of ze laten hun hond er gewoon pontificaal naast schijten.
DIt is echt een vorm van asocialiteit die typisch hollandsch is geloof ik. Onbegrijpelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |