abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21797884
Vanochtend stonden ze weer met z'n tienen naast elkaar de keuters bij mij voor te laten zeiken en schijten op het grasveldje. Als ik er gezellig naast ga staan zeiken cq poepen kan ik een heerlijke boete van de politie tegenmoet zien, maar van honden wordt het wel geaccepteerd? Ben ik nu achterlijk?
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_21797913
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 08:12 schreef julekes het volgende:
Vanochtend stonden ze weer met z'n tienen naast elkaar de keuters bij mij voor te laten zeiken en schijten op het grasveldje. Als ik er gezellig naast ga staan zeiken cq poepen kan ik een heerlijke boete van de politie tegenmoet zien, maar van honden wordt het wel geaccepteerd? Ben ik nu achterlijk?
Nou achterlijk wil ik niet zeggen, maar als de gemeente je "hondenbelasting" oplegt, mag de hond ook poepen op gemeente grond.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 7 september 2004 @ 08:25:16 #3
58824 somextra
Kijk eens in de spiegel
pi_21797945
Waarom is er eigenlijk geen kattenbelasting?? Echt niet elke kat doet het thuis op de kattebak
Ik wist niet dat leegte zoveel ruimte kon innemen. Gezondheid is niet alles, maar zonder gezondheid is alles niets.
pi_21797995
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 08:25 schreef somextra het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen kattenbelasting?? Echt niet elke kat doet het thuis op de kattebak
Zeg geen slapende honden (katten) wakker maken...
  dinsdag 7 september 2004 @ 08:37:57 #5
13250 Lod
Sapere aude!
pi_21798023
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 08:18 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nou achterlijk wil ik niet zeggen, maar als de gemeente je "hondenbelasting" oplegt, mag de hond ook poepen op gemeente grond.
Ik betaal toch ook gemeentebelasting
GNU Terry Pratchett
pi_21798031
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 08:37 schreef Lod het volgende:

[..]

Ik betaal toch ook gemeentebelasting
Ja, daar onder valt ook een toilet in je huis onder...
Riolering...
pi_21798033
De poep van de honden laten ze liggen, maar goed...
  dinsdag 7 september 2004 @ 08:41:50 #8
58824 somextra
Kijk eens in de spiegel
pi_21798051
Het is zowiezo raar dat een soort dier (de mens in dit geval) zegt dat dat stukje aarde van de mens is en dat dit dier dan kan bepalen wat andere dieren hier wel en niet mogen doen........
Ik wist niet dat leegte zoveel ruimte kon innemen. Gezondheid is niet alles, maar zonder gezondheid is alles niets.
pi_21798115
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 08:41 schreef somextra het volgende:
Het is zowiezo raar dat een soort dier (de mens in dit geval) zegt dat dat stukje aarde van de mens is en dat dit dier dan kan bepalen wat andere dieren hier wel en niet mogen doen........
Leuk he, regeltjes...
  dinsdag 7 september 2004 @ 08:59:08 #10
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_21798187
Hondenbelasting is een leuk potje voor de gemeente om gaten in de begroting te dichten ...
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  dinsdag 7 september 2004 @ 09:03:10 #11
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21798231
mogen honden nu ook al niet meer op grasveldjes poepen van mensen?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 7 september 2004 @ 09:08:40 #12
13250 Lod
Sapere aude!
pi_21798291
Wij gooiden vroeger de drollen van onze honden van onze tuin naar die van de buren.
Die rotzooi wilden wij niet hebben in onze tuin
GNU Terry Pratchett
pi_21798366
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 08:18 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Rot toch op. Dat staat nergens. Dat is gewoon een kutexcuus van mensen die te lui en dom zijn om te begrijpen dat ze dingen op moeten ruimen.
Over een paar jaar begint het feest hier, als mijn kinderen elke drie weken een wormenkuur mogen met dank aan die schijtmachines en hun achterlijke baasjes.
Maar de politie heeft het veel drukker met het bekeuren van hardrijders, terwijl 30% van de kinderen onder de 10 (je leest het goed) een worminfectie heeft door de hondenstront.
In de VS krijg je een boeten van 200 dollar oid als je zoiets waagt, in Duitsland zijn ze er te fatsoenlijk voor en doet de politie ook vast wel iets. Maar hier betekent 'meer blauw op straat' vooral meer betutteling van de burger terwijl er lustig doorgescheten wordt.
Walgelijk
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_21798378
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 09:03 schreef MikeyMo het volgende:
mogen honden nu ook al niet meer op grasveldjes poepen van mensen?
Nee, want daar spelen kinderen. Daarnaast mogen honden sowieso niet poepen buiten een hondentoilet of het moet direct opgeruimd worden door het baasje. Handen uit de mouwen dus en veel plezier. Laat een ander niet met jouw rotzooi zitten!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_21798416
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 09:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Rot toch op. kutexcuus lui en dom moeten ruimen.
schijtmachines achterlijke baasjes.
hondenstront.
Walgelijk
Jammer dat je nou mijn berichtje eruit moet pikken...
Mijn hondje doet het netjes EN op eigen grond, EN het wordt nog opgeruimd ook!

DUS IK BETAAL VOOR ANDERMANS HONDEN!!!

Leven is soms zuur, maar pas op tegen we je het hebt!
En oh ja, schrijf een brief aan de gemeente! Help meer...
  dinsdag 7 september 2004 @ 09:25:00 #16
58824 somextra
Kijk eens in de spiegel
pi_21798456
Blauw op straat......op van die paarden zeker die de hele straat bevuilen en wat nooit opgeraapt wordt door de eigenaar.
pi_21798565
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 09:22 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Jammer dat je nou mijn berichtje eruit moet pikken...
Mijn hondje doet het netjes EN op eigen grond, EN het wordt nog opgeruimd ook!

DUS IK BETAAL VOOR ANDERMANS HONDEN!!!

Leven is soms zuur, maar pas op tegen we je het hebt!
En oh ja, schrijf een brief aan de gemeente! Help meer...
Excuus. Ik meende dat je één van die mensen was die dat als commentaar hebben als ik het "waag" er iets van te zeggen als ze hun hond in mijn portiek hun gang laten gaan.

Brieven aan de gemeente helpen geen hol. Mijn moeder is daar 20 jaar geleden mee begonnen en ik heb het nog een tijd overgenomen na haar overlijden (hetgeen niks met strontoverlast te maken had overigens) maar er gebeurt gewoon niks. Ja, er wordt een hondentoilet gebouwd op een plaats waar niemand naartoe gaat of ze laten hun hond er gewoon pontificaal naast schijten.
DIt is echt een vorm van asocialiteit die typisch hollandsch is geloof ik. Onbegrijpelijk.
  dinsdag 7 september 2004 @ 09:33:24 #18
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21798572
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 09:18 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, want daar spelen kinderen. Daarnaast mogen honden sowieso niet poepen buiten een hondentoilet of het moet direct opgeruimd worden door het baasje. Handen uit de mouwen dus en veel plezier. Laat een ander niet met jouw rotzooi zitten!
kinderen spelen tegenwoordig enkel nog op hun computer hoor En vaak als ikz e buiten zie spelen zijn ze met hun hondje op het gras aan het spelen

Overigens zijn er tal van losloopgebieden... sommige op hele vreemde plakken maar vaak ook genoeg gewoon bij mensen voor de deur (grasveldjes)
[..]
pi_21798586
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 09:25 schreef somextra het volgende:
Blauw op straat......op van die paarden zeker die de hele straat bevuilen en wat nooit opgeraapt wordt door de eigenaar.
Lijkt me niet zo'n raar idee dat de uitvoerende macht iets dat in het wetboek van strafrecht staat deedwerkelijk aanpakt, toch? En nee, daar heb je geen knollenwouten voor nodig.
  FOK!fotograaf dinsdag 7 september 2004 @ 09:34:28 #20
18921 freud
Who's John Galt?
pi_21798588
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 09:25 schreef somextra het volgende:
En als je het aan ze teruggeeeft (ok, gooit), dan krijg je een boete!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_21798603
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 09:33 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

kinderen spelen tegenwoordig enkel nog op hun computer hoor En vaak als ikz e buiten zie spelen zijn ze met hun hondje op het gras aan het spelen

Overigens zijn er tal van losloopgebieden... sommige op hele vreemde plakken maar vaak ook genoeg gewoon bij mensen voor de deur (grasveldjes)
Losloopgebieden zijn niet synoniem aan "schijt-er-maar-op-los"-gebieden.
En mijn kindjes blijven met hun klauwtjes van mijn pc af. Spelen zullen ze!
  dinsdag 7 september 2004 @ 09:36:04 #22
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21798608
Ik heb nog nooit een wormenkuur nodig gehad en ik heb toch echt vaak genoeg door de poep gelopen, zelf een hond gehad en ik ken ook niemand die ooit een wormenkuur heeft gehad (laat staan dat het door hondenpoep zou komen)

we hebben een gefrustreerd iemand

Wat vindt je dan van katten Mwanatabu: die poepen niet onder toezicht van het baasje op grasveldjes en bosjes maar gewoon op eigen houtje in jouw tuin
[..]
  dinsdag 7 september 2004 @ 09:37:02 #23
13250 Lod
Sapere aude!
pi_21798623
Ik snap dat gezeik over honden en paarden poep nooit zo goed. Ik heb er nooit problemen mee. Daarentegen vind ik alle rotzooi die de mens achterlaat veel storender: blikjes, verpakkingen, sigarettenpeuken e.d. Vooral McDonalds-meuk zie je overal.
GNU Terry Pratchett
  dinsdag 7 september 2004 @ 09:37:49 #24
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21798630
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 09:35 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Losloopgebieden zijn niet synoniem aan "schijt-er-maar-op-los"-gebieden.
En mijn kindjes blijven met hun klauwtjes van mijn pc af. Spelen zullen ze!
wel leuk dat jij als mens maar even wilt bepalen waar onze viervoeterige medebewoners van deze planeet zijn behoeft mag/moet doen...

Overigens snap ik niet wat het nut dan van een losloopgebied is als honden er hun behoefte niet eens meer mogen doen.
[..]
pi_21798660
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 09:33 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Excuus. Ik meende dat je één van die mensen was die dat als commentaar hebben als ik het "waag" er iets van te zeggen als ze hun hond in mijn portiek hun gang laten gaan.

Brieven aan de gemeente helpen geen hol. Mijn moeder is daar 20 jaar geleden mee begonnen en ik heb het nog een tijd overgenomen na haar overlijden (hetgeen niks met strontoverlast te maken had overigens) maar er gebeurt gewoon niks. Ja, er wordt een hondentoilet gebouwd op een plaats waar niemand naartoe gaat of ze laten hun hond er gewoon pontificaal naast schijten.
DIt is echt een vorm van asocialiteit die typisch hollandsch is geloof ik. Onbegrijpelijk.
Ik snap je wel!
Vind het ook smerig, hier in de buurt wordt wel gebruik gemaakt van "hondentoiletten", ik loop er wel eens langs, maar zou mijn hond er nog niet uitlaten.
Het is inderdaad asociaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')