Misschien zijn het wel extreem linkse jongeren die denken dat er gen-tulpen in de kas zittenquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:38 schreef Diverse_Reality het volgende:
Spijtig dwerg! De lokale jeugd heeft je dus te pakken gehad..
Maar dat boek niet? Jammer.quote:Op donderdag 16 september 2004 02:11 schreef Diverse_Reality het volgende:
Je kan bij mij wel voor een tientje een krat bier krijgen...
Ik heb dan ook werkelijk helemaal geen zak te melden. De radio is saai, evenals mijn bestaan.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:50 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en het is hier stil!
En het wordt nog herfts ook! Ik ga weer lekker m'n depri cd-tjes opsnorren, ik heb er zin in!quote:Op donderdag 16 september 2004 12:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb dan ook werkelijk helemaal geen zak te melden. De radio is saai, evenals mijn bestaan.
Tijd voor een Joy Division-meeting onder een uitvallende eik. Wel het verzoek dat iedereen z'n eigen touw mee neemt.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:44 schreef Z het volgende:
[..]
En het wordt nog herfts ook! Ik ga weer lekker m'n depri cd-tjes opsnorren, ik heb er zin in!
Hier hetzelfde. Een tvp dus, voor wanneer ik weer iets te melden heb.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb dan ook werkelijk helemaal geen zak te melden.
quote:Op donderdag 16 september 2004 00:50 schreef Seborik het volgende:
Ja, het is stil. Ik wil best wel melden dat ik nu zit te rocken op Helmet,
Fel gekleurde scoubidou touwtjes. Als ze niet stevig genoeg zijn, kun je jezelf altijd nog doodsabbelen.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:14 schreef Seborik het volgende:
Tijd voor een Joy Division-meeting onder een uitvallende eik. Wel het verzoek dat iedereen z'n eigen touw mee neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |