abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21944640
Spijtig dwerg! De lokale jeugd heeft je dus te pakken gehad. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  dinsdag 14 september 2004 @ 15:35:06 #27
14505 OProg
A Life in Music
pi_21947325
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 13:38 schreef Diverse_Reality het volgende:
Spijtig dwerg! De lokale jeugd heeft je dus te pakken gehad. .
Misschien zijn het wel extreem linkse jongeren die denken dat er gen-tulpen in de kas zitten
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_21947368
Of extreem rechtse jongeren natuurlijk, die pro 'raszuivere tulpen' zijn, al dat gekruis vinden ze maar niks.
Aldus.
pi_21953442
Tja, je zou verwachten dat dwerg achteraf genoeg woont om vandaaltjes te ontmoedigen.
pi_21960893
En zijn blik is dodelijk idd...
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_21985312
Ja, het is stil. Ik wil best wel melden dat ik nu zit te rocken op Helmet, maar daar is een ander topic voor en morgen ga ik bijna de hele middag literatuur zoeken. Nou-Nou. Het spannenden boeiende en vooral ook noemenswaardige bestaan loopt weer over van de feitelijkheden die gedeeld moeten worden met de geïnteresseerde lezer.

Voor de mensen die Helmet niet kennen is er deze prachtige link: Http://www.bandbuilder.com/helmet waar je online muziek kunt luisteren. Vooral doen.

En mocht iemand deze hebben liggen: Cognitive psychophysiology : event-related potentials and the study of cognition Donchin, Emanuel, 1984

en ik mag hem voor een tientje en een krat bier overnemen ben ik reuzeblij!
pi_21986127
Je kan bij mij wel voor een tientje een krat bier krijgen...
pi_21986212
Ook niet duur
[KNE]-Mod
pi_21986228
Ik ben een goedkope jongen. (?)
pi_21986286
errrr
[KNE]-Mod
pi_21987760
quote:
Op donderdag 16 september 2004 02:11 schreef Diverse_Reality het volgende:
Je kan bij mij wel voor een tientje een krat bier krijgen...
Maar dat boek niet? Jammer.

Ik word nu wakker met de Judas Priest cover van het nummer Race with The Devil en dat is goed.

pi_21987849
Vroeger beplakte ik m'n schoolagenda altijd met van die plaatjes uit muziektijdschriften waar t-shirt afbeeldingen op stonden. Dus allemaal van die kleine plaatjes, dat waren vaak 'meta'l shirts dus ik ken een hoop 'metal bandnamen', zo ook Helmet, maar wat voor muziek er er dan bij htoort... Wel een mooie player! Fantastisch idee natuurlijk zo'n best-of online player (en best aardige muziek ook )!
Aldus.
pi_21987878
. Breaking the law. .

Dat heb ik dus de laatste maand elke dag lopen zingen zo'n beetje. . Goeie herinneringen. . Verder moet ik nu even het verplichte Au3-zeikstukje doen:

Ik ben misselijk, hoofdpijn en voel me naar. En een voor mijn mede-muts Diverse_Reality. #muts unite enzo.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_21990965
quote:
Op woensdag 15 september 2004 22:50 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en het is hier stil!
Ik heb dan ook werkelijk helemaal geen zak te melden. De radio is saai, evenals mijn bestaan.
I intend to live forever, or die trying.
pi_21991061
quote:
Op donderdag 16 september 2004 12:39 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ik heb dan ook werkelijk helemaal geen zak te melden. De radio is saai, evenals mijn bestaan.
En het wordt nog herfts ook! Ik ga weer lekker m'n depri cd-tjes opsnorren, ik heb er zin in!
Aldus.
pi_21991115
En weet één van jllie misschien nog waarom Vrouwtje Theelepel klein werd? Daar hebben we een discussie over hier op het werk ....
Aldus.
pi_21994332
* AudreyHepburn zingt zachtjes voor zich uit "Breaking the law, breaking the law."

Tijdens de UIT (introductietijd van de stad Utrecht) vonden we dat ons mentorgroepje geen stomme liedjes ging zingen, en toen werden wij het Breaking The Law-zingende groepje. Dat is pas true zijn.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_21995879
de intro is JUIST voor stompzinnige liedjes.

Ik heb zelfs mijn nick uit de introweek
[KNE]-Mod
pi_22000239
quote:
Op donderdag 16 september 2004 12:44 schreef Z het volgende:

[..]

En het wordt nog herfts ook! Ik ga weer lekker m'n depri cd-tjes opsnorren, ik heb er zin in!
Tijd voor een Joy Division-meeting onder een uitvallende eik. Wel het verzoek dat iedereen z'n eigen touw mee neemt.
pi_22000303
En Jezus Christus, wat is een stiltegebod in de bibliotheek toch nutteloos wanneer er domme pleurisdozen rondlopen die ruzie maken over SPSS. Afschieten.
pi_22000373
quote:
Op donderdag 16 september 2004 12:39 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ik heb dan ook werkelijk helemaal geen zak te melden.
Hier hetzelfde. Een tvp dus, voor wanneer ik weer iets te melden heb.

Nou ja, ik ga maar eens Slayer dvd kijken, ofzo.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_22001870
quote:
Op donderdag 16 september 2004 00:50 schreef Seborik het volgende:
Ja, het is stil. Ik wil best wel melden dat ik nu zit te rocken op Helmet,

pi_22002087
quote:
Op donderdag 16 september 2004 19:14 schreef Seborik het volgende:
Tijd voor een Joy Division-meeting onder een uitvallende eik. Wel het verzoek dat iedereen z'n eigen touw mee neemt.
Fel gekleurde scoubidou touwtjes. Als ze niet stevig genoeg zijn, kun je jezelf altijd nog doodsabbelen.
I intend to live forever, or die trying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')