abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22172462
Hey Mark, hoe vind jij de Death Angel release van dit jaar?
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:23:52 #227
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_22172526
Ik vind hem Goed! Death Angel was altijd al een band met erg goede muzikanten en dito nummers, en ik ben blij dat ze op hun eigen manier doorgaan. Ook bij het optreden in de Effenaar zag je dat de jongens echt plezier in het spelen hebben, en een enthousiast publiek is natuurlijk een gewonnen wedstrijd. Voor mij het bewijs dat thrash niet dood is, en datkwaliteit altijd boven komt drijven
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_22172656
Zijn er de laatste jaren nog meer goede thrash-cd's uitgekomen?
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:32:13 #229
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_22172723
Tja, ik ben een enorme Exodus-fan, dus ik sprong een gat in de lucht bij "Tempo of the damned", maar eerlijk gezegd is "Art of Dying" beter. De nieuwere bands ken ik minder goed, ik ben een beetje blijven hangen in de eerste golf van Bay Area (maar daar heb en weet ik dan ook heel veel van )
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_22172769
Aha ok, als je tips hebt dan graag.

Death Angel heb ik dit jaar op Graspop gehoord. The Art of Dying staat al een tijdje op m'n lijstje om te bestellen.
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:37:38 #231
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_22172850
Death Angel kun je je eigenlijk geen buil aan vallen, maar dat geldt voor alle 4 hun platen. Tja en tips: wat vind je leuk?
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:40:11 #232
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_22172902
Begin volgend jaar komt er een nieuwe Slayer, sebbo.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_22172914
Ik vind Testament, Exodus, Overkill, Destruction ( ), Kreator, etc. leuk en verder veel jaren tachtig heavy metal.

En Slayer vind ik niet zo geweldig.
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:45:55 #234
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_22173030
Sabbat is een absolute aanrader als je Exodus goed vindt, en koop dan "History of a time to come". Teksen waarover is nagedacht en een Vet geluid (gitarist Andy Sneap is later gaan produceren, o.a. de Exodus "Another lesson in violence"-schijf).
En natuurlijk Sacred Reich, eveneens "slimme" muziek, "The American Way" is een sterke plaat, met dito teksten. SR was met "31 flavors" de tijd ook wel vooruit.

Over meer denk ik nog even na

Check anders nog even mijn lijstje:
De grote Fok! Metal Top 666 2004!

[ Bericht 16% gewijzigd door Mark op 24-09-2004 13:52:31 ]
Dommage arachide-fromage
pi_22177545
death angel had ik alleen Act III van en omdat een collega hem zo goed vond aan hem verkocht....
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_22178578
Vanmiddag werd op Radio2 weer eens voor de honderdste keer het hele Paul McCartney is wel/niet dood verhaal verteld. Waar halen ze toch die originele ideeën voor hun items vandaan.
I intend to live forever, or die trying.
pi_22178868
hoi muziek

Ik leef nog, al vertoont vooral de rest van mijn lichaam symptonen die daarop wijzen, mijn hoofd doet anders vermoeden.

Het was een drukke week....

En gaan jullie ook allemaal maandag naar de Arena?

Ik kwam zojuist wel een band genaamd "Crack Sabbath" tegen, is dat misschien wat Sebbo?
pi_22180806
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:51 schreef dwerg het volgende:
Vanmiddag werd op Radio2 weer eens voor de honderdste keer het hele Paul McCartney is wel/niet dood verhaal verteld. Waar halen ze toch die originele ideeën voor hun items vandaan.
Misschien stalken ze ons, of lezen ze columns op de FP.

Tijd voor een Radio 2, draai ook eens een plaatje van Judas Priest mee!-actie.
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:05 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik kwam zojuist wel een band genaamd "Crack Sabbath" tegen, is dat misschien wat Sebbo?
Nooit van gehoord.
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:51:21 #239
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_22182450
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:40 schreef Seborik het volgende:
Ik vind Testament, Exodus, Overkill, Destruction ( ), Kreator, etc. leuk en verder veel jaren tachtig heavy metal. En Slayer vind ik niet zo geweldig.
Heb je Sodom - Persecution Mania al gechecked? Das een thrash klassieker die wel in dat rijtje hoort.
  vrijdag 24 september 2004 @ 20:54:01 #240
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_22182481
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:45 schreef Mark het volgende:
Sabbat is een absolute aanrader als je Exodus goed vindt, en koop dan "History of a time to come". Teksen waarover is nagedacht...
In die band zat toch ook Martin Walkyier, later de zanger van Skyclad? Dat zou ook verklaren waarom de teksten zo goed zijn, want de beste man is een genie op het gebied van sterke, gevatte teksten schrijven.
pi_22183175
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:51 schreef Summoner het volgende:

[..]

Heb je Sodom - Persecution Mania al gechecked? Das een thrash klassieker die wel in dat rijtje hoort.
Eigenlijk alleen wat jij had gestuurd en daarna is de titel me ontschoten, maar hij staat nu genoteerd.
pi_22188258
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:05 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
En gaan jullie ook allemaal maandag naar de Arena?
Ik herdenk heel toepasselijk in eenzaamheid. Naast een lege kruk zeg maar...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zaterdag 25 september 2004 @ 02:58:11 #243
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_22189877
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 20:51 schreef Summoner het volgende:

[..]

I beg to differ. Sodom werd in de Nederlandse pers niet voor niks Zodom genoemd, de andere bands hebben toch wel wat beters op hun naam staan.

Martin Walkyier is inderdaad na Sabbat met Skyclad begonnen, alwaar hij zijn teksten over het paganisme etc. lustig voort kon zetten
Dommage arachide-fromage
pi_22190457
Goedenmorgen muziek. Ik heb hoofdpijn, maar we gaan gewoon door.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_22190681
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:45 schreef MuadDib het volgende:

[..]

ik dacht dat die lege kruk door de Euro kwam....
pi_22190819
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:45 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Jij hebt Fokke en Sukke gezien
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_22191197
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
Jij hebt Fokke en Sukke gezien
Nu wel
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_22191208
quote:
HILVERSUM/AMSTERDAM - André Hazes krijgt maandagavond een laatste eerbetoon in de Amsterdam Arena. Het stadion gaat om 18.00 uur open voor zijn fans. Ook het lichaam van de donderdag overleden zanger zal in de Arena zijn
Mjah, vind dat wel een beetje overdreven, eerlijk gezegd.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_22191390
Gisteren was er nog een stukje op televisie dat het de sfeer moet krijgen van een uitvaartdienst en daar hoort natuurlijk een lichaam bij.
pi_22191515
Het begint allemaal een beetje Lady Di-achtige proporties aan te nemen. Helaas komt daar ook een hoop schijnheiligheid bij kijken, van mensen die Hazes 'ineens' toch ook wel erg goed vonden en zo.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')