Misschien stalken ze ons, of lezen ze columns op de FP.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:51 schreef dwerg het volgende:
Vanmiddag werd op Radio2 weer eens voor de honderdste keer het hele Paul McCartney is wel/niet dood verhaal verteld. Waar halen ze toch die originele ideeën voor hun items vandaan.
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:05 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik kwam zojuist wel een band genaamd "Crack Sabbath" tegen, is dat misschien wat Sebbo?
Heb je Sodom - Persecution Mania al gechecked? Das een thrash klassieker die wel in dat rijtje hoort.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:40 schreef Seborik het volgende:
Ik vind Testament, Exodus, Overkill, Destruction (), Kreator, etc. leuk en verder veel jaren tachtig heavy metal. En Slayer vind ik niet zo geweldig.
In die band zat toch ook Martin Walkyier, later de zanger van Skyclad? Dat zou ook verklaren waarom de teksten zo goed zijn, want de beste man is een genie op het gebied van sterke, gevatte teksten schrijven.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:45 schreef Mark het volgende:
Sabbat is een absolute aanrader als je Exodus goed vindt, en koop dan "History of a time to come". Teksen waarover is nagedacht...
Eigenlijk alleen wat jij had gestuurd en daarna is de titel me ontschoten, maar hij staat nu genoteerd.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:51 schreef Summoner het volgende:
[..]
Heb je Sodom - Persecution Mania al gechecked? Das een thrash klassieker die wel in dat rijtje hoort.
Ik herdenk heel toepasselijk in eenzaamheid. Naast een lege kruk zeg maar...quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:05 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
En gaan jullie ook allemaal maandag naar de Arena?
I beg to differ. Sodom werd in de Nederlandse pers niet voor niks Zodom genoemd, de andere bands hebben toch wel wat beters op hun naam staan.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:51 schreef Summoner het volgende:
[..]
Heb je Sodom - Persecution Mania al gechecked? Das een thrash klassieker die wel in dat rijtje hoort.
ik dacht dat die lege kruk door de Euro kwam....quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:45 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik herdenk heel toepasselijk in eenzaamheid. Naast een lege kruk zeg maar...
Jij hebt Fokke en Sukke gezienquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:45 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik herdenk heel toepasselijk in eenzaamheid. Naast een lege kruk zeg maar...
Nu welquote:
Mjah, vind dat wel een beetje overdreven, eerlijk gezegd.quote:HILVERSUM/AMSTERDAM - André Hazes krijgt maandagavond een laatste eerbetoon in de Amsterdam Arena. Het stadion gaat om 18.00 uur open voor zijn fans. Ook het lichaam van de donderdag overleden zanger zal in de Arena zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |