Dat ze de braafste meid is van Amsterdam.quote:Op zondag 12 september 2004 20:42 schreef cultheld het volgende:
wat werd er nou eigenlijk gezegd over vd vaart z'n bitch?
Wat werd er nou gezegd dan, Sylvie is een hoer of zo?quote:Op zondag 12 september 2004 20:44 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat ze de braafste meid is van Amsterdam.![]()
Sylvie is de hoer van amsterdamquote:Op zondag 12 september 2004 20:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat werd er nou gezegd dan, Sylvie is een hoer of zo?
Dat vind ik nog niet zo hard als die grapjes van de Ajacieden toen over Kezza na diens bijna-ontvoering omdat dat wel realiteit was en dat van Sylvie niet, neem ik aanquote:Op zondag 12 september 2004 20:50 schreef err het volgende:
[..]
Sylvie is de hoer van amsterdam
Geldt natuurlijk ook voor de strafwetregels en de verkeersregels.quote:Op zondag 12 september 2004 20:40 schreef woediewokkie het volgende:
hoe meer regels je opstelt,hoe meer men tracht deze regels te overtreden
overdrijven is ook een vak,heb het idee dat het bij Den Haag toch altijd een tikkeltje meer is dan bij andere,wij zouden in dat geval denk ik op 1 eindigenquote:Op zondag 12 september 2004 21:00 schreef woediewokkie het volgende:
als ze punten gaan aftrekken,staan aan het eind van het seizoen alle ploegen op 0
en hoe wordt er dan met provocatie omgegaan?quote:Op zondag 12 september 2004 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Geldt natuurlijk ook voor de strafwetregels en de verkeersregels.
Volkomen normaal toch dat je die zoveel mogelijk overtreedt?
dan zouden jullie kampioen worden.....huldequote:Op zondag 12 september 2004 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak,heb het idee dat het bij Den Haag toch altijd een tikkeltje meer is dan bij andere,wij zouden in dat geval denk ik op 1 eindigen
waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 12 september 2004 21:10 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
dan zouden jullie kampioen worden.....hulde
ik heb geen beeld van anderen,kom daar nooit,maar terug op vanmiddag......ik zou de oplossing ook niet weten,en onze KNVB laat weten telurgesteld te zijn in de regelgever(lokale overheid) omdat die dit toegelaten zou hebben,en de desbetreffende delen van de tribune niet zou hebben ontruimd.quote:Op zondag 12 september 2004 21:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
waar kan ik tekenen?
ik denk dat je overigens dan toch een ander beeld van ons hebt dan de werkelijkheid is,helaas
quote:Op zondag 12 september 2004 21:20 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
,en denken een NOORD tribune te kunnen ontruimen........probeer het maar
tja,het is een idee van zeistquote:Op zondag 12 september 2004 21:35 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Als ze iemand zo gek vinden en die zin heeft om zelfmoord te plegen.....
als ronald koeman er dan echt een hals-zaak van had gemaakt,was hij ook met 2-3 van het veld gestapt,en niet geschermd met als het 0-6 had gestaan,hij het wel had gedaan.quote:Op zondag 12 september 2004 21:43 schreef DutchGooner het volgende:
Tis simpel,als ajax het echt zo vervelend vond en ze hadden ballen gehad waren ze al lang van het veld afgestapt,was dan benieuwd geweest wat er dan gebeurd zou zijn met de uitspraken van Kessler aan het begin van het seizoen
Helemaal gelijk heeft ie!quote:Op zondag 12 september 2004 23:08 schreef woediewokkie het volgende:
heren ajaxieden,hebben we het jack van gelder horen zeggen 5 minuten geleden.........het ajax bestuur moet verbieden dat de f-side zich te associëren met het jodendom....het is n.l een provocatie........het heeft n.l niets met hele voetbal te maken,en wie kaatst kan de bal verwachten........jack van gelder zijn woorden
Begin jaren 90 waren de Feyenoorders al zo bijdehand om naar Amsterdam PLO-vlaggen mee te nemen als reactie op de Israelische vlaggen, maar dat kreeg niet zoveel aandacht in de media.quote:Op zondag 12 september 2004 23:40 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Helemaal gelijk heeft ie!
Vraag me af wat er zou gebeuren als een club als Ado of Feyenoord zich zou associëren met Palestina. Ze zouden vlaggen met Arabische teksten mee nemen, zichzelf Arabieren noemen etc. Wedden dat alle supporters die dat zouden doen een stadionverbod krijgen.
Het probleem is niet alleen dat de Ajax fans zich zelf Joden noemen maar Ajax, Knvb en heel de media doet net alsof er alleen in Den Haag spreekkoren zijn. Terwijl Ajax supporters ( en supporters van Feyenoord, Utrecht etc) er zelf ook wel wat van kunnen !quote:Op zondag 12 september 2004 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Begin jaren 90 waren de Feyenoorders al zo bijdehand om naar Amsterdam PLO-vlaggen mee te nemen als reactie op de Israelische vlaggen, maar dat kreeg niet zoveel aandacht in de media.
Die nazi-vlag vorig jaar in de arena van Den Haag was wel weer wat extreem, maar ik vind dat nog steeds een reactie op dat overdreven jodengedoe aan onze kant.
Met de huidige terreurwetgeving zou je trouwens wel eens een probleem kunnen krijgen als je met Areabische sympathieen gaat lopen leuren.
De knvb doet een beetje aan paniek-beleid. Dus nu roepen ze weer dat Den Haag het probleem is. Wat jij zegt klopt: wij zijn zelf begonnen met dat joden-gedoe als reactie op de tegenpartij (toen vooral Feyenoord en Utrecht).quote:Op maandag 13 september 2004 00:10 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Het probleem is niet alleen dat de Ajax fans zich zelf Joden noemen maar Ajax, Knvb en heel de media doet net alsof er alleen in Den Haag spreekkoren zijn. Terwijl Ajax supporters ( en supporters van Feyenoord, Utrecht etc) er zelf ook wel wat van kunnen !
De denkwijze bevalt me welquote:Op maandag 13 september 2004 07:44 schreef Thetallguy het volgende:
err, om even terug te komen op Den Oudens uitspraak: als je wint van Vitesse sta je 5e/6e ofzo, das heel leuk, maar om nou nu al te zeggen van 'dat is de plaats waar we thuishoren'
quote:Op maandag 13 september 2004 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Kan de haat tegen die neuzen dan nog erger dan het nu al is?
Ik haat ze al tot op het bot, tot in m'n DNA.
en ik haat ADO en zijn fansquote:Op maandag 13 september 2004 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Kan de haat tegen die neuzen dan nog erger dan het nu al is?
Ik haat ze al tot op het bot, tot in m'n DNA.
Ontruimen van het vak is het domste wat je kan doen, dan zullen er honderden doden vallen, en dus ook mensen die er gewoon tussen staan. Degene die met dit idee in het hoofd zit kunnen ze maar beter meteen een spuitje geven. De North-Side... de F-side.. de Bunnikside... ga die maar lekker uitkammen. Tuurlijk jongens!quote:Op maandag 13 september 2004 09:42 schreef DIGGER het volgende:
En leuk die optie die door iedereen genoemd werd, ook in Studio Voetbal, van het ontruimen van het betreffende vak (Dit zou in overleg met Deetman, FCDH en politie al van te voren vastgelegd zijn als optie bij aanhoudende spreekkoren).
Kanker joden is de 1e woordcombinatie die een kind kan maken welke opgroeit op de 'veengrond wijken'quote:Op maandag 13 september 2004 12:33 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
:'(
En wat is de oorzaak daarvan als ik vragen mag?
Dat is zeg maar hetzelfde als een groepje Amerikaanse Soldaten Falujah insturen om er wat gespuis uit te gaan plukken, enige wat ontbreekt zijn de vuurwapens.quote:Op maandag 13 september 2004 13:03 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ontruimen van het vak is het domste wat je kan doen
gisteren die Hugo gezien bij Smeets? Vond hem geweldig, hij bracht het ter sprake! Wat het joden gedoe betreft, bij Ajax zitten/zaten toch alleen maar joden in het bestuur? Vandaar toch het 'joden-joden'? Dat doortrekken naar Israel vind ik zo'n nonsense....quote:Op maandag 13 september 2004 10:02 schreef woediewokkie het volgende:
ik zou me als aj*x meer bezig houden met het opsporen van degene die een half jaar geleden de feyenoord spelers van het 2e elftal hebben gemolestreerd......
nu kun je de klok gelijk zetten op het effect van de volgende uitwedstrijd van koeman en de zijnen.......
sportiefquote:Op maandag 13 september 2004 13:08 schreef gras het volgende:
Wat een heisa nu opeens, om niks eigenlijk. Ajax staat met 3-0 voor en weet dan nog zelfs punten te verliezen. Treurig om te zien dat sommige Ajacieden dan nog excuses gaan zoeken. Het lag volkomen aan Ajax zelf, met Maxwell en Heitinga voorop. Om de spreekkoren over de lelijke vriendin van Van der Vaart en over het mannelijke geslachtsdeel van mama De Mul kan ik enkel lachen en met mij velen in het uitvak. Zeer origneel en creatief bedacht door de werkloze matjesmensen uit de verpauperde achterstandswijken van Den Haag.
Als het gewoon 6-0 werd voor Ajax zou niemand wat zeggen over de spreekkoren die eigenlijk al jarenlang te horen zijn. Vanuit ons vak werd ook nog gezongen wat waarschijnlijk ook niet door de beugel kan, maar daar hoor en lees ik dan weer niemand over. Hoedanook hierbij feliciteer ik de matjes met hun puntje en al hun aandacht in de diverse media.
Misschien, maar zo is het wel. Ik vind het een beetje treurig al die ophef.quote:Op maandag 13 september 2004 13:23 schreef err het volgende:
[..]
sportief![]()
ik wou dat de heren van jouw club er net zo over dachten. En het ook zeiden.quote:Op maandag 13 september 2004 13:28 schreef gras het volgende:
[..]
Misschien, maar zo is het wel. Ik vind het een beetje treurig al die ophef.
Je doelt op Koeman de provinciaal en Jaakke de nietszegger?quote:Op maandag 13 september 2004 13:35 schreef err het volgende:
[..]
ik wou dat de heren van jouw club er net zo over dachten. En het ook zeiden.
Koeman toont weer aan erg slap te zijn... bij 7-0 hadden we het veld verlaten.. tja, heb dan de cohones om bij 2-3 of 3-3 van het veld te stappen.quote:Op maandag 13 september 2004 13:41 schreef gras het volgende:
[..]
Je doelt op Koeman de provinciaal en Jaakke de nietszegger?
Goeie tip, die live topics.quote:Op maandag 13 september 2004 13:22 schreef err het volgende:
Waanzinng dat spandoek. Jammer dat er alleen oog (oor) is voor de speekkoren.
Ik heb trouwens met genot de live-verslagen topics doorgelezen..heerlijk om de arrogantie rond de 3-0 om te zien slaan in ongeloof en ordinair gescheld
Ach, als Koeman van het veld afstapt kan hij op weinig steun rekenen van het Ajax-publiek. Wij zijn Ajax en gaan toch niet zielig van het veld stappen, ookal staat het 7-0 of 3-3!quote:Op maandag 13 september 2004 13:45 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Koeman toont weer aan erg slap te zijn... bij 7-0 hadden we het veld verlaten.. tja, heb dan de cohones om bij 2-3 of 3-3 van het veld te stappen
Zelfs die begint nu te begrijpen dat dit niets met Israël te maken heb, net zoals dat de voorzitter van het Koningin Wilhelmina Fonds niet leg te zeiken dat het woord "Kanker" zo vaak genoemd wordtquote:Op maandag 13 september 2004 13:51 schreef Staanplaats het volgende:
Iemand eigenlijk al wat gehoord van Ron Naftaniël?
quote:Op maandag 13 september 2004 13:51 schreef Staanplaats het volgende:
Iemand eigenlijk al wat gehoord van Ron Naftaniël?
Ja. Er zijn velen die zich totaal niet met 'joden' associeren, maar er zijn altijd wel een paar pannenkoeken die het wel doen, maarja het zei zo. Mij zul je echter nooit met zo'n vlag of zo'n petje op zien.quote:Op maandag 13 september 2004 14:36 schreef err het volgende:
[..]
[afbeelding]
gras, begrijp ik uit het onderschrift bij deze foto (Hier en daar toch een joden vlag te zien) dat jullie zelf niet helemaal happy met zoiets zijn?
haha, probeert moeilijke woorden te gebruiken die ado-pik ;dquote:Op maandag 13 september 2004 13:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En de media duikt er steevast na dit affiche weer bovenop als een kip zonder kop.
Rot toch op man - je weet niet wat je zegtquote:Op maandag 13 september 2004 13:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kanker joden is de 1e woordcombinatie die een kind kan maken welke opgroeit op de 'veengrond wijken'
Het zit er in de genen, in de lucht, overal.
Dat is een ontzettende kut-richtlijn. Schaf het publiek dan maar meteen af en deel maar wat vrijkaartjes uit aan de teletoeters tijdens een Oranje-wedstrijd.quote:Op maandag 13 september 2004 19:19 schreef SCH het volgende:
Er is maar 1 richtlijn. Je brult niet met zijn honderden banale teksten naar mensen in het veld, of buiten het veld. Of waar dan ook. Je brult gewoon niet banaal... Dan wordt er niet meer gespeeld.
Duidelijk??? Okay dan!!!
P'cies, das toch humor? Ik kan dat soort spreekkoren wel waarderen. Vuurwerkgeluiden maken naar Enschedeeers vind ik al een heel stuk kwalijker.quote:Op maandag 13 september 2004 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:
De moeder van De Mul die heeft een lul!![]()
Dus het moet perse banaal en kwetsend? Waaris de creativiteit toch gebleven.quote:Op maandag 13 september 2004 19:27 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat is een ontzettende kut-richtlijn. Schaf het publiek dan maar meteen af en deel maar wat vrijkaartjes uit aan de teletoeters tijdens een Oranje-wedstrijd.
Hoeft niet, maar we moeten meteen gaan huilen zoals Koeman gister is ook overdreven. Kijk, zodra het echt niet door de beugel kan (denk aan discriminerende teksten, of bijvoorbeeld refereren naar dode familie- en/of gezinsleden, etc) mag je van mij ingrijpen. Maar zaken als 'Silvie is de hoer van A'dam" of "de moeder van De Mul heeft lul? Kom op zeg...quote:Op maandag 13 september 2004 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus het moet perse banaal en kwetsend? Waaris de creativiteit toch gebleven.![]()
Eensch!quote:Op maandag 13 september 2004 19:28 schreef nikk het volgende:
P'cies, das toch humor? Ik kan dat soort spreekkoren wel waarderen. Vuurwerkgeluiden maken naar Enschedeeers vind ik al een heel stuk kwalijker.
Alsof dat gisteren niet voortdurend gebeurde.quote:Op maandag 13 september 2004 19:35 schreef FrankyMcG het volgende:
En als er met ziektes gegooid wordt is het nog kwalijker!
Ik heb het niet gezien, gehoord wat er gisteren geroepen is.quote:Op maandag 13 september 2004 19:37 schreef SCH het volgende:
Alsof dat gisteren niet voortdurend gebeurde.
Prima uitzending tot nu toe.quote:Op maandag 13 september 2004 19:41 schreef golfer het volgende:
B&W gaat er nu ook weer over met 2 ADO-supporters in de studio als gast.
nog zo 1 ;dquote:Op maandag 13 september 2004 19:42 schreef L4zY het volgende:
pff.. de media is weer geil..
Haags taalgebruik, niets mis mee. Cultuurrelativisme enzo...quote:Op maandag 13 september 2004 19:58 schreef SCH het volgende:
Wat een leipo die gast - het is allemaal heel erg - maar het ligt toch vooral aan het ajax-publiek. Waar heb ik dat toch eerder gehoord.
En dan zijn wij van Heerenveen maar watjes. Proud to be a watje.
Als iemand bij ons over kanker gaat schreeuwen, en dan zeg ik: mijn moeder heeft vanochtend weer een chemokuur gehad, ga je straks mee naar het ziekenhuis? ::(
Omdat dat meestal met scheldwoorden is? Wanneer iemand KUT!!!! roept denk je toch ook niet meteen aan een vagina?quote:Op maandag 13 september 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Waarom zou je de ziekte en het scheldwoord loskoppelen? Lijkt mij onlogisch hoor.
Is een scheids die een blinde homo genoemd wordt dan ook niet echt blind, maar is het gewoon schelden?
Inderdaad, achterlijke opmerking. Gelukkig wisten de spelers het publiek wel te waarderenquote:Op maandag 13 september 2004 20:50 schreef err het volgende:
de snor leeft geheel buiten de realiteit
"asociaal dat de spelers van den haag het publiek bedankten"
aan het heiya publiek wat op zijn eigen stoeltje gaat zitten met de blazers van "kleintje pils" voor zich,kunnen we natuurlijk niet tippenquote:Op maandag 13 september 2004 21:49 schreef SCH het volgende:
Den Haag moet lekker zo door gaan, de club graaft zijn eigen graf
ze verandert der naam ook in Sletty Brardquote:Op maandag 13 september 2004 23:33 schreef marco_spn het volgende:
AMSTERDAM - Patty Brard haalt in een interview met De Telegraaf van vandaag
keihard uit naar de Haagse fans die gisteren met behulp van spreekkoren
Sylvie Meis betitelden als "de grootste hoer van Amsterdam." "Sorry dat ik
het zeggen moet" aldus de afgelebberde Brard, "maar toen ik dat hoorde, was
ik er helemaal klaar mee. Ik laat me godverdomme al jaren door alles en
iedereen neuken, en dan gaat vervolgens zo'n tribune een ander snolletje
toezingen."
![]()
Hij heb anders wel gelijk hoor, zal niet zeggen dat ze achter de ramen zit, maar ze gedraagt zich wel goedkoop en minimaal als media hoer.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:53 schreef err het volgende:
En die John van Zweden in B&W doet de zaak ook al weinig goed
"Ze gedraagt zich er ook naar"
zolang 'kanker' 'neuken' en 'tering' als normale woorden in zinnen kunnen worden gebruikt, is er ook geen reden om iets aan te pakken.quote:Op maandag 13 september 2004 20:04 schreef SCH het volgende:
Dan pas je het taalgebruik maar aan
dat vinden jij en ik, maar ik geloof dat na de algehele verontwaardiging dit soort woorden alleen maar olie op het vuur zijn. Je kunt maar beter met de kudde meeblaten beterschap beloven en hopen dat de storm gaat liggen, in plaats van wedstrijden zonder supporters te riskeren. Het is kut maar zo gaat het nou eenmaal in dit ajax-landquote:Op dinsdag 14 september 2004 08:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hij heb anders wel gelijk hoor, zal niet zeggen dat ze achter de ramen zit, maar ze gedraagt zich wel goedkoop en minimaal als media hoer.
Wat si er toch zo verkeerd aan de zogenoemde teletopeter supporters. Supporters die naar het voetbal gaan om voetbal, spanning, emotie en die gezellig een pot bier wegkloeken en lopen te lallen af en toe schelden op de scheids.quote:Op maandag 13 september 2004 19:27 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat is een ontzettende kut-richtlijn. Schaf het publiek dan maar meteen af en deel maar wat vrijkaartjes uit aan de teletoeters tijdens een Oranje-wedstrijd.
Er is in de regel in eerste instantie niets mis met mensen die dingen slikken. En ruzie tegenover eigen supporters komt ook zelden voor. Waar haal je deze wijsheden vandaan???quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:19 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Wat si er toch zo verkeerd aan de zogenoemde teletopeter supporters. Supporters die naar het voetbal gaan om voetbal, spanning, emotie en die gezellig een pot bier wegkloeken en lopen te lallen af en toe schelden op de scheids.
Ik prefereer dat boven een stel puberale ' kerels' die stoer lopen te doen, dingen slikken, ruzie zoeken bij het minste duwtje (tegenover eigen supporters), elkaar de harsens inslaan als er geen peleton ME en een hek tussen zit...Owja, er is ook nog voetbal waarbij we spreekkoren tegen de scheids en spelers van de tegenstander (normaal een uiting van emotie die enkele minuten duurt, bij FCDH 90 minuten lang afgelopen zondag).
Maar ja, dat is mijn mening......
Precies. Ajax moet niet zeiken, zelf deden ze niets aan de rellen op de Toekomst. Dat was ook niet eens de eerste keer dat een uitclub daar niet veilig kon voetballen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:07 schreef woordenaar het volgende:
Zolang de ajax aanhang op jeugdtoernooien spelers van tegenpartijen toetakelt hebben ze geen enkel recht van spreken.
En een keertje Sylvie Meis voor hoer uitmaken, poeh poeh zeg het is afschuwelijk.
Toen Van Gaals net overleden vrouw voor kankerwijf werd uitgemaakt, dat was iets wat te ver ging, maar dit? Kom op zeg.
Natuurlijk! Dit gaat voor veel groepen een sport worden!quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:11 schreef VoreG het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat je de supporters van de tegenstander gigantische spreekkoren gaan opzetten om te zorgen dat Ronald van het veld stapt... met een punten aftrek als gevolg.
Ja, het is een teringstreekquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:04 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
zolang 'kanker' 'neuken' en 'tering' als normale woorden in zinnen kunnen worden gebruikt, is er ook geen reden om iets aan te pakken.
Al het gekanker op de ado supporters, ik vind het allemaal maar verneukeratief.
Feyenooit? Begin je gewoon ajacieden na te praten. Valt me tegen van een Haags Hopje...quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:53 schreef HoRny_HaRRy het volgende:
Derksen is altijd tegen Den haag geweest, net als de rest van de media, het is alleen maar Jojax Pisvee en Feyenooit, net als studio neus maar ze vergeten als wij (en daar bedoel ik de kleine clubs mee) er niet waren was er geen competitie dat vergeten ze wel eens
quote:Gullit: men moet niet zo hypocriet doen
Terwijl het onderwerp “Spreekkoren” in de diverse media het gespreksonderwerp van de dag is, wil Gullit meer vuur zien in de Kuip. Gisteravond was de trainer te gast bij de meest recente bijeenkomst van de Klankbordgroep.
Een van de zaken waar Ruud over sprak was zijn periode als speler bij Feyenoord, “tijdens mijn periode bij deze club raakte je als speler altijd onder de indruk van het lawaai van de tribunes”. Nu hij hier als trainer werkzaam is ervaart hij dat nog wel, “alleen nu is het nog steeds zo dat je kippenvel krijgt als je het stadion binnen komt lopen, maar tijdens de wedstrijd is het zo rustig op de tribunes”. Hij wil meer vuur zien!
Toen vervolgens een van de gewraakte spreekkoren van tijdens Den Haag – Ajax werd ingezet door een aantal aanwezigen, leek de trainer zich kostelijk te vermaken. Met een grote grijns op zijn gezicht liet hij toen weten dat men in Nederland niet opeens zo hypocriet moest doen. Emotie en passie horen erbij, “ik ben door de jaren heen, als speler bij diverse grote clubs, ook voor van alles en nog wat uitgescholden”. Daar moet je als speler gewoon boven staan, dat hoort erbij.
Wij delen deze mening van deze doorgewinterde international. Net als de mening dat Feyenoord een echte topclub is en met niets minder genoegen moet nemen dan het hoogst haalbare. Hierbij moet echter wel aangemerkt worden dat de clubcultuur niet nog verder verloochend mag worden. Afdankertjes van die club uit Amsterdam willen wij hier dan ook niet hebben.
Wat we wel willen? Vooral veel vuur op het veld, in de hoop dat dit dan snel weer overslaat op de tribunes!
quote:Op woensdag 15 september 2004 10:54 schreef err het volgende:
[..]
Nee een enkeltje palestijnse gebieden.quote:Op zondag 12 september 2004 23:40 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Helemaal gelijk heeft ie!
Vraag me af wat er zou gebeuren als een club als Ado of Feyenoord zich zou associëren met Palestina. Ze zouden vlaggen met Arabische teksten mee nemen, zichzelf Arabieren noemen etc. Wedden dat alle supporters die dat zouden doen een stadionverbod krijgen.
en Van der Vaart (groot)moeders huilebalk...Zijn arme Sylvie voor hoer uitgemaakt... tis een schande!!quote:Op woensdag 15 september 2004 11:44 schreef nikk het volgende:
Gullit is een wijs man.
Ga jij nou maar hopen dat koeman zijn spelers van het veld afhaalt als de F-Side Juve uitscheld vanavond.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:00 schreef VoreG het volgende:
Gelukkig pikt iedereen dat zijn vriendin voor hoer uitgemaakt wordt.... moet je is kijken hoe jezelf reageert als ik tegen je vriendin zeg dat ze een hoer is...
ik neem je het niet kwalijk, je bent Ajax-fanquote:Op woensdag 15 september 2004 15:00 schreef VoreG het volgende:
Gelukkig pikt iedereen dat zijn vriendin voor hoer uitgemaakt wordt.... moet je is kijken hoe jezelf reageert als ik tegen je vriendin zeg dat ze een hoer is...
Forza Juve Forza Juve hey hey!quote:Op woensdag 15 september 2004 15:17 schreef woordenaar het volgende:
[..]
Ga jij nou maar hopen dat koeman zijn spelers van het veld afhaalt als de F-Side Juve uitscheld vanavond.
Zo niet dan zijn zowel jij als hij als heel 020 hypocriet bezig.
Ach, moet jij maar eens op straat mensen uitfluiten. Lekker vergelijkbaar allemaal...quote:Op woensdag 15 september 2004 15:00 schreef VoreG het volgende:
VI = Pro Ajax Bladquote:Op woensdag 15 september 2004 15:17 schreef Thetallguy het volgende:
Als in de Arena tegen DH wordt gescandeerd dat iemands vriendin hoer is 'Petra is de grootste Haagse hoer' ofzo, is er echt niemand over valt hoor. De rood-witten zijn gewoon een stelletje huilies bijelkaar.
En de VI vindt dat DH maar geen wedstrijden voor eigen publiek mag spelenkutblad
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:00 schreef VoreG het volgende:
Dan denk ik dat ik nog een deel van haar verdiende geld tegoed hebquote:Op woensdag 15 september 2004 15:00 schreef VoreG het volgende:
Ik zal het NOOOOIIITTT meer doenquote:Op woensdag 15 september 2004 00:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feyenooit? Begin je gewoon ajacieden na te praten. Valt me tegen van een Haags Hopje...![]()
Snorquote:SCHANDE IN HET ZUIDERPARK
Ze overwogen allemaal de wedstrijd ADO Den Haag-Ajax te staken, omdat het Haagse publiek kwetsende en antisemitische spreekkoren bleef scanderen, maar uiteindelijk greep niemand in. Alle partijen die betrokken waren bij het schandalige gedrag van de beruchte ADO Den Haag-supporters op Midden-Noord geven elkaar nu de schuld. De KNVB dacht goede afspraken te hebben gemaakt met burgemeester Wim Deetman en de Haagse politie, maar deze gezagsdragers zagen geen aanleiding in te grijpen. Scheidsrechter Ben Haverkort had evenmin de moed het duel te staken. Ajax-voorzitter John Jaakke sprak er schande van, Ronald Koeman speelde slechts met de gedachte van het veld te stappen en de ADO-leiding merkte op dat dergelijke excessen overal voorkomen. Trainer Frans Adelaar sloot zich daarbij aan. De Haagse spelers begrepen er helemaal niets van. Zij gingen de fans, die zich schandelijk hadden misdragen, uitgebreid bedanken voor hun steun. Een club met zoveel recidivisten op de tribunes moet voorlopig geen thuiswedstrijd meer met publiek mogen spelen (...)
Gaapquote:Op woensdag 15 september 2004 23:39 schreef JPM01 het volgende:
ach ADO straft zichzelf wel, met rechtstreekse naar de GGD![]()
hey 0-1quote:Op donderdag 16 september 2004 02:11 schreef PLAE@ het volgende:
haha prachtig die Hagenezen die denken vriendjes te zijn met juve![]()
ow wat waren ze weer stoer vanavond![]()
ja en?quote:Op donderdag 16 september 2004 02:13 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
hey 0-1![]()
NEE (!^@%#^#(*!@)!)#^quote:Op donderdag 16 september 2004 10:21 schreef zjroentje het volgende:
DIGGER, was dat spandoek "The Hague Mancunians" tijdens ADO - Ajax van jou?
Goed zeg van 10 man verliezenquote:Op donderdag 16 september 2004 02:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja en?![]()
Dat was in de Champions League![]()
![]()
Das voor de beste club(s) van verschillende Europese landen he![]()
Jij bent ook wel stoer hè. Veilig achter je pc.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:47 schreef Suijk het volgende:
Nog zo'n stoere jongen.
Kostte het veel moeite? Zoveel regels?
Oh nee hoor, ik zou gewoon recht in je gezicht zeggen wat ik van je vind. Ken je helaas niet...quote:Op donderdag 16 september 2004 11:00 schreef Suijk het volgende:
Net als jij toch?
Wat een heldquote:Op donderdag 16 september 2004 11:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik zou gewoon recht in je gezicht zeggen wat ik van je vind. Ken je helaas niet...
Fijn joh. Toevallig is dit een virtuele gemeenschap en doen we hier alleen maar aan cybersexquote:Op donderdag 16 september 2004 11:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik zou gewoon recht in je gezicht zeggen wat ik van je vind. Ken je helaas niet...
Sylvie gedraagt zich gewoon als een sloerie en een snollebol. Feit.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:47 schreef Suijk het volgende:
Nog zo'n stoere jongen.
whoehahaha, ben helemaal geen jongen maar lust je rauw!quote:Op donderdag 16 september 2004 10:47 schreef Suijk het volgende:
Nog zo'n stoere jongen.
heerlijk........dat moeten er gewoon 3 zijn....kijk alweer uit naar de samenzang....dat schijnt zeer goed te zijn voor het "we" gevoelquote:Op donderdag 16 september 2004 12:45 schreef DIGGER het volgende:
Zullen we het nu maar over morgen hebben, want dan hebben we dat tering Vitesse op bezoek en zouden 1 of meer punten weer zeer welkom zijn.
quote:ADOfans.NL hoort op het internet!
We zijn een weekje offline geweest om wat zaken op een rijtje te zetten.
Meer dan 450 steunbetuigingen vielen bij ons door de digitale brievenbus. De
strekking daarvan was duidelijk: ADOfans.NL hoort op het internet!
Dit heeft ons mede doen besluiten om weer door te gaan met de site. Helaas
kunnen we niet iedereen persoonlijk terug schrijven, maar neem van ons aan dat
jullie mail is gewaardeerd!
Onderling hebben we een nieuwe taakverdeling gemaakt en daarmee gaan we vandaag
of morgen weer definitief mee online.
Het forum zal niet meer terugkeren, maar daarvoor is al een prima alternatief
opgestart door andere Den Haag supporters: Den Haag Forum.TK
We gaan door het met het plaatsen van historisch materiaal, verslagen, foto's en
video's en positief en/of negatief nieuws over onze club. Onze grondhouding
verandert niet: ADO (of FC) Den Haag is mooiste club van Nederland!
Groeten en tot snel
Remco, Robert, Markla
Redactie ADOFans.NL
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:48 schreef marco_spn het volgende:
Aaaah, nog even dan
Dit is een gedich voâh Silvie Mès
Wèfie breng je zellef toch nie zau van de wès
Zeg maah tege je lauvâhboy
Ik ben gein hoeâh maah jâh sextoy
Raffie wilde maah 1 ding haure
En dat ware nie die spreikkaure
Toch is ut wel grappig om te zien
Dat raffie as een kind van tien
hùilend naah papa Koeman ging
pappie pappie gaui de handoek in de ring
Nei jonge zè papa Koeman wès
We gaan nie stoppe voâh jâh en Mès
Praubeâh toch te scaure zaun
dan geif je ze hun vediende laun
en na de wedstrèd zeg ik opput jâhrnaal
wè zèn zielig en dit is nie normaal
Dus silvie kut voâh je dat dit je auvâhkwam
maah je ben en blèf die hoeâh ùit amstedam
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:48 schreef marco_spn het volgende:
Aaaah, nog even dan
\quote:Op donderdag 16 september 2004 14:48 schreef marco_spn het volgende:
Aaaah, nog even dan
In plaats van spelers aan te vallen op het veld schrijven ze een gedicht. Dat noem ik niveau ja. Kan je van jou vriendjes niet zeggen...quote:Op donderdag 16 september 2004 17:03 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat een rijm. Het niveau druipt er weer vanaf bij de matjes
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
In plaats van spelers aan te vallen op het veld schrijven ze een gedicht. Dat noem ik niveau ja. Kan je van jou vriendjes niet zeggen...
Nog een gedichtquote:We hebben nu een Schot, dat scheelt met schieten
en bovendien krijg onze ooievaar
nu vliegles van een heuse adelaar
maar wordt het ook een jaar om te genieten?
Behoren wij straks tot de favorieten
(de stille wens van menig Hagenaar)
of wordt het weer 'de handen in het haar'
een nieuwe loterij met louter nieten
vannacht heb ik een mooie droom gehad
(en zelden heeft een droom mij nog bedrogen)
we bivakkerden niet meer onderin
Ik zag de eerste burger van de stad
met ware vreugdetranen in z'n ogen
hij brulde luid:"'we gaan Europa in'.
Stadsdichter Daan de Ligt
Oeps dat komt hard aanquote:Op donderdag 16 september 2004 17:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
In plaats van spelers aan te vallen op het veld schrijven ze een gedicht. Dat noem ik niveau ja. Kan je van jou vriendjes niet zeggen...
quote:Fans Feyenoord pesten Sylvie
Uit de hoek waar de Feyenoord-fans zich in het stadion van Odd Grenland hadden verzameld, klonken vanaf de eerste minuut hatelijke liedjes over Ajacied Rafael van der Vaart en diens vriendin Sylvie Meis.
Het legioen in Noorwegen was ongeveer 200 man sterk. Hun spreekkoren waren duidelijk hoorbaar voor iedereen.
Met hun actie herhaalden ze wat de fans van ADO Den Haag afgelopen zondag tijdens het duel met Ajax zongen. Daarover is daarna veel discussie ontstaan.
De KNVB wil voortaan bij spreekkoren de wedstrijd stilleggen.
waarop wij zeggenquote:Op vrijdag 17 september 2004 08:00 schreef Cart_man het volgende:
Heeet wijf van van der vaart, van der vaart, van der vaart, het wijf van van der vaart verdient haar centen op de straat. Daar neukt zij, daar neukt zij, daar neukt zij, voor wat poen, zodat zij de boodschappen kan doen!
Het wordt trouwens ook op Canal + uitgezondenquote:Op vrijdag 17 september 2004 08:35 schreef HoRny_HaRRy het volgende:
Morguh he heb er zin an vandaag zo ff kaartje halen voor Vitesse en ff mijn keeltje smeren voor de nodige spreekkoren
en dan zit er zo'n high teck figuur met een richt-microfoon zich te focussen op NOORD........."nee meneer kessler,het bleef onder de 200 DB,dus dat was niet genoeg om de wedstrijd stil te leggen"quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:29 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Het wordt trouwens ook op Canal + uitgezonden
en laten we er nu maar over op houdenquote:Hoer van Amsterdam (16-09-2004)
Vreemdgaan
Er doen zich verschillende geruchten en roddels de ronde. Zo zou Sylvie Meis voordat ze met ajacied Rafael van der Vaart ging, een relatie hebben gehad met ajacied Nourdin Boukhari. Boukhari speelde toen nog bij een iets minder grote club. Ook zou er iets zijn voorgevallen tussen ex-ajacied Zlatan Ibrahimovic en Sylvie Meis. Sylvie zou met Zlatan zijn vreemdgegaan. Deze roddels zouden de reden zijn voor de leus: “Sylvie is de hoer van Amsterdam”. Bij Ajax zeggen ze echter dat ze nog nooit van deze roddels hebben gehoord.
Afgelopen weekeinde gingen de ADO Den Haag supporters nog een stapje verder. Wat nou ongesteld, Sylvie is de hoer van Amsterdam. Niet echt positief voor Sylvies imago. Iedereen heeft momenteel ontzettend te doen met TMF-babe Sylvie Meis. Den Haag-supporters vonden het nodig om haar, even netjes gesproken, DE vrouw van lichte zeden van Amsterdam te noemen. Ajax-coach Ronald Koeman vertelde gisteren in Voetbal Insite dat hij daar helemaal klaar mee is…
Niet door één deur
Maar het rommelt dus in het Ajax-kamp dat is een ding dat duidelijk is. Ook is bij ons bekend dat Ronald Koeman in de winterstop op het trainingskamp Rafael en Zlatan op één kamer zette. Zij zijn inmiddels weer uit elkaar gehaald, omdat de beide heren niet door één hoteldeur konden. En vergeet daarbij vooral de trap, en de ophef erna, niet die Zlatan tijdens Zweden-Nederland in augustus uitdeelde aan Van der Vaart.
Niets gepland
De supportersclub van ADO Den Haag laat weten dat er niets gepland was qua spreekkoren richting Van der Vaart. Er was met de politie afgesproken dat de wedstrijd stil gelegd zou worden wanneer er spreekkoren zouden ontstaan gericht op Joden, veelal tegen Ajax gebruikt. Dat gebeurde niet, maar nadat Ajax-supporters begonnen te zingen: 'Steek een mes in het vlees van een kanker Hagenees' en Van der Vaart zich na hun zeggen onsportief gedroeg na een gele kaart, zijn de spreekkoren tegen Sylvie begonnen.
Hot item
Maar er is ook goed nieuws voor Sylvie: Voetbalclub FC Den Bosch heeft de eigen supporters opgeroepen zich zondag tijdens de wedstrijd tegen Ajax te gedragen. De club wil voorkomen dat er problemen ontstaan met kwetsende spreekkoren door de eigen aanhang, zeker nu dat een 'hot item' is. Woensdag voert de clubleiding overleg met gemeente, politie en supporters over de wedstrijd van zondag.
Bron: http://www.rtlboulevard.nl/
quote:ADO Den Haag zal vanavond voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Vitesse aandacht vragen voor spreekkoren. In samenwerking met de supportersvereniging zullen supporters opgeroepen worden de ploeg op een positieve manier te ondersteunen. ‘Spreekkoren? Come on The Hague willen we horen’ is het thema van de avond.
Algemeen directeur Robert Langenbach: “Met deze slogan willen we supporters duidelijk maken dat de club alleen gebaat is bij positieve aanmoedigingen. ‘Come on The Hague’ is een door onze aanhang veel gebruikte kreet die wat ons betreft model staat voor de wijze waarop het Haagse elftal hartstochtelijk aangemoedigd kan worden. Uiteraard is dit niet de enige manier om de club positief te ondersteunen. Wat dat betreft hebben onze supporters zich vaak op positieve wijze van hun creatieve kant laten zien. Helaas waren er afgelopen zondag ook andere geluiden te horen, die wij absoluut afkeuren. Wij doen een oproep aan alle bezoekers om af te zien van kwetsende spreekkoren.
Met de landelijke discussie die is losgebarsten zullen alle ogen gericht zijn op het Zuiderparkstadion. De scheidsrechters van de KNVB hebben bovendien de opdracht meegekregen bij constatering van spreekkoren direct het spel stil te leggen.
Om onze boodschap kracht bij te zetten zal aan iedere bezoeker voorafgaand aan het duel een flyer uitgereikt worden waarin door de clubleiding, de technische staf, spelersgroep en supporterscoördinator wordt opgeroepen het ‘Come on The Hague’ in het stadion te laten klinken. Samen met de vice-voorzitter van de RvC John van Ringelenstein, supporterscoördinator Koos Roeg en de voorzitter van de supportersvereniging Ike Simoncini zal ik hoogstpersoonlijk t-shirts verspreiden met de al eerder genoemde slogan.
Gezamenlijk met onze supporters hebben we de afgelopen jaren bereikt dat ADO Den Haag op alle fronten de nodige vooruitgang heeft geboekt. Het zou voor alle betrokkenen zeer spijtig zijn als deze stijgende lijn door spreekkoren een halt wordt toegeroepen.”
Dat heb ik al zo vaak gehoopt dat het is een keer zou gebeuren, maar aangezien wij een van de slechtste PR machine van het betaalde voetbal hebben zou ik er niet op rekenen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:11 schreef Reddiablo het volgende:
blegh, ik wil dat het ADO Bestuur z'n muil opentrekt.... ok, sommige dingen gaan (te) ver - maar kuthufters van de KNVB - kap eens met ons naaien.
"jan van diehee" ofzo dacht ik, dat dat een hele goeie speler van vroegâh wasquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:19 schreef err het volgende:
Come On The Hague, vroegâh dacht ik altijd dat het "Kom dan hierheen" was..![]()
is die muffe lul uberhaupt wel s geweest dan? Daar heeft ie het lef volgens mij niet eens voor.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:21 schreef HoRny_HaRRy het volgende:
Het zelfde met wat die kanker snor zei bij voetbal inside over Den haag, als ik bestuur was geweest had ik gezegd jij komt niet meer in het stadion en je kankerblad ook niet, maar daar zijn ze te laf voor.
Kruit duidelijk afgelopen zondag verschoten.quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:14 schreef err het volgende:
ik ga zwolle maar overslaan
Wat een amateurvoetbal zeg, niet te geloven. Polak, Smith, Den Ouden, allemaal dramatisch.
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:11 schreef DIGGER het volgende:
Ik hoop iig niet op een sof goal tegen in de laatste minuut
beetje een rare smiley voor iemand die een titelkandidaat support die punten verspeelt bij Den Haagquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Kruit duidelijk afgelopen zondag verschoten.
Ik kon een glimlach ook niet onderdrukken toen ik de uitslag las.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
beetje een rare smiley voor iemand die een titelkandidaat support die punten verspeelt bij Den Haag
dat is wat anders,ach ja,golfer heeft wel vaker last van dat soort "rare" dingetjesquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach ook niet onderdrukken toen ik de uitslag las.
Oud worden lijkt me ook niet makkelijk...quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat is wat anders,ach ja,golfer heeft wel vaker last van dat soort "rare" dingetjes
om over rollators nog maar te zwijgenquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Oud worden lijkt me ook niet makkelijk...
Hij heeft gewoon gelijk. Den Haag was volgens mij nog helemaal in de roes van afgelopen zondag.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat is wat anders,ach ja,golfer heeft wel vaker last van dat soort "rare" dingetjes
Wat ben ik blij dat ik geen kneusje zoals jij benquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:03 schreef Tazman01 het volgende:
Ik hoop dat jullie vanaf nu van iedereen een pak slaag krijgen!!!
En lekker degraderen naar de toto divisie Dat is waar jullie thuis horen
Wat ben ik blij dat ik geen haageneesje ben
Ik heb daar bijna 50 jaar over gedaan om rare dingetjes te krijgen, jij hebt ze nu al op jouw leeftijd.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:02 schreef DutchGooner het volgende:
idd, eenquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Den Haag was volgens mij nog helemaal in de roes van afgelopen zondag.
Ja, ik zou ook blij zijn als de club die op zo'n kutmanier van je gewonnen heeft met dat baggerpubliek een week later op zijn bek gaatquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd, eensmiley als zijn eigen club daar onnodig punten heeft verspeelt....
quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:05 schreef Thetallguy het volgende:
Het verschil is dat jullie niet zulke dames hebben als sylvie Maar jah
Juliie zullen nooit kunnen tippen aan MASTERDAM
[..]
Wat ben ik blij dat ik geen kneusje zoals jij ben
maargoed, minpuntje van een mooie week, kansloos spel. Maar ach, ik had eerder een nederlaag tegen ajax verwacht en een gelijkspelletje tegen vites dan andersom
quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:07 schreef SCH het volgende:
Ja, ik zou ook blij zijn als de club die op zo'n kutmanier van je gewonnen gelijkgespeeld heeft met dat baggerpubliek een week later op zijn bek gaat![]()
Wat schattig, een nieuwbiequote:Op zaterdag 18 september 2004 00:07 schreef Tazman01 het volgende:
[..]
![]()
matig ouwe,je kan beterquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb daar bijna 50 jaar over gedaan om rare dingetjes te krijgen, jij hebt ze nu al op jouw leeftijd.
Het sloeg een beetje teveel over op de spelersquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:09 schreef SCH het volgende:
SCHattig spandoekje vanavond - en ze waren braaf
iddquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook blij zijn als de club die op zo'n kutmanier van je gewonnen heeft met dat baggerpubliek een week later op zijn bek gaat![]()
Nieuwe nick Ajaxno1?quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:10 schreef Tazman01 het volgende:
Enkeltje toto voor den haag
Ga weg en kom nooit meer terug
nee is me eigen nickquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nieuwe nick Ajaxno1?
zeg moeten jij en je hoempapa boeren je niet eens zorgen gaan maken (in jullie eigen speelhoek) om het ontlopen van de nacompetitie?quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook blij zijn als de club die op zo'n kutmanier van je gewonnen heeft met dat baggerpubliek een week later op zijn bek gaat![]()
Ik sta liever onderaan dan dat ik een vieze baggerjood ben zoals jij die alleen maar kennen janken als ze een paar punten verzliezen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:03 schreef Tazman01 het volgende:
Ik hoop dat jullie vanaf nu van iedereen een pak slaag krijgen!!!
En lekker degraderen naar de toto divisie Dat is waar jullie thuis horen
Wat ben ik blij dat ik geen haageneesje ben
onder het motto: beter goed gejat, dan slecht bedacht.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:09 schreef SCH het volgende:
SCHattig spandoekje vanavond - en ze waren braaf
ligt eraan met hoeveel dBquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:39 schreef Reddiablo het volgende:
ik hoor duidedlijk hoerejong bij NEC - PSv... foei foei foei!!!!!
bij dat heya publiek zeker............zal wel dialect zijn geweestquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:49 schreef Reddiablo het volgende:
en ook bij de brave jongens van Heerenveen ,- NAC
quote:Oerwoudgeluiden voor Amoah, Vreven beledigd
18 Sept. - Canal+, de NOS, RTL4, allemaal waren ze het erover eens: de supporters van ADO Den Haag hebben zich keurig gedragen. Kennelijk zijn wij, Vitessefans, gek geworden, want wij volgden de wedstrijd op Canal+ en op de achtergrond hoorden wij wel degelijk onophoudelijk zeer kwetsende Haagse spreekkoren.
Wat viel er zoal a capella te beluisteren in het Zuiderpark? De Arnhemse spelers waren kutkankerboeren en vieze homoseksuelen, er klonken (klassiek inmiddels) oerwoudgeluiden zodra Amoah de bal aanraakte, Vreven was een wijf zonder tieten, Gluscevic een hondelul. Vitesse als team, u raadt het, een kankerclub met successupporters enz. enz. enz. enz. Dit alles niet één keer, maar met korte onderbrekingen gedurende de hele wedstrijd. Mogen we het zo samenvatten: Nederland, de media voorop, is van mening dat je Ajacieden zoals Vd Vaart níet uit mag schelden, maar bij Vitessespelers zoals Vreven & Amoah mag je gewoon alle denkbare kwets-registers opentrekken. De randstedelijke mantel der liefde, nietwaar. Wat een kutkankah-demagogen.
Vitesse-supporters wél aangepakt
Minder enthousiaste media-geluiden over de supporters van Vitesse. Er ontstond in een van de bussen 'discussie over de busregels' en vervolgens smeten enige zatte personen een asbak tegen de voorruit. [Update zondag - de 'asbak' blijkt een leeg bierblikje met peuken te zijn. Dat werd gegooid naar een steward, die vond dat enkele personen al voor het instappen te veel hadden gedronken. Die steward voorspelde al in Arnhem dat de rit bij het politiebureau in Den Haag zou eindigen. De 'discussie' ging over het bier dat op was]
De bus in kwestie werd door de Haagse politie voor aanvang van de wedstrijd naar het Haagse politiebureau begeleid. Hoewel het al snel duidelijk was wie de 'daders' waren werden ook de onschuldige supporters zo lang vastgehouden dat iedereen de wedstrijd miste. Toen de wedstrijd was afgelopen werden alle geelzwarte supporters weer rechtstreeks teruggestuurd naar Arnhem, behalve de vijf 'verdachten'. Die worden pas later 'in vrijheid gesteld'.
Lezing van de politie
De Haagse politie ziet het zélf zo: 'De politie heeft vrijdagavond 17 september voorafgaand aan de wedstrijd ADO Den Haag–Vitesse, vier supporters van de club uit Arnhem aangehouden. De vier, in leeftijd van 18,19, 20 en 39 jaar oud, pleegden een vernieling in de supportersbus die hen naar Den Haag bracht. Op de Rijksweg A12 tussen Utrecht en Gouda gooide een van de supporters een asbak tegen de voorruit van de bus. De voorruit raakte hierdoor beschadigd.'
Niet duidelijk? Dan maar alle 40
De Haagse politie vervolgt: 'Om de vernielers aan te kunnen houden, werd de supportersbus naar het Forepark gebracht. Omdat in eerste instantie niet duidelijk was, wie de daders waren, werden alle veertig supporters die in de bus zaten aangehouden en overgebracht naar het hoofdbureau van politie in Den Haag. Hier bleek dat de vier verdachten betrokken waren geweest bij de vernieling. De 39-jarige verdachte bekende de asbak te hebben gegooid. Nadat de vier zich bekend hadden gemaakt, werden de overige supporters in vrijheid gesteld. Zij zijn in dezelfde bus teruggebracht naar Arnhem.'
Politie: Vitesse-supportertje pesten
De Haagse politie had het weliswaar erg druk met al die Arnhemse misdadigers, maar intussen hielden de heren vanuit een ooghoek toch ook nog de wedstrijd in het Zuiderpark in de gaten. 'Tegen de vier Vitesse-verdachten wordt proces-verbaal opgemaakt en zij worden nadat zij een verklaring hebben afgegeven heengezonden,' aldus de dienders. En dan: 'De wedstrijd ADO Den Haag-Vitesse is rustig verlopen.' Kijk aan. Dat zal dan wel komen omdat het uitvak zo leeg was.
Ook in een andere bus waren overigens vergelijkbare 'problemen'. De Haagse ME kamde ook deze bus geheel uit, maar er werd geen aanleiding gevonden om ook hier Vitesse-fans aan te houden. [Update zondag: de agenten zochten naar wapens omdat ze daarover 'een tip' hadden gekregen. Het 'onderzoek' ging zo ver, dat alle zakdoekjes uit een doosje met papieren tempo-doekjes moesten worden verwijderd. Wapens werden er natuurlijk niet gevonden.]
Vitesse-supportertje-pesten door de Haagse wouten. En dat in de stad van ADO, waar vanavond de wedstrijd al na vijf minuten gestaakt had moeten worden. Je moet er maar op komen.
[Update zondag: dat de plotselinge (terechte!) opwinding over spreekkoren uitsluitend en alleen te maken heeft met het gezonde volksgevoel t.a.v. Vd Vaart & Ajax wordt steeds duidelijker. Wat er in Den Haag (met z'n extreem-rechtse aanhang) gebeurt interesseert in feite niemand. Maar wél werd er op tv zaterdagavond alweer uitgebreid voor-besproken wat er nu in Den Bosch zou gebeuren. Ajax speelt immers tegen Den Bosch. De burgemeester van die stad heeft er 3 volle werkdagen aan besteed om te voorkomen dat er iets verkeerds tegen Vd Vaart zal worden geroepen. De NOS meent: de ogen van heel Nederland zijn nu gericht op de Brabantse hoofdstad. En de club zélf is bang dat de wedstrijd zal worden gestaakt bij de eerste de beste wanklank. Afgesproken is dat de wedstrijd pas zal worden gestaakt als er 3x een verboden liedje te horen is geweest. De NOS-verslaggever meende dat dit in strijd was met de beloftes. Er zou afgefloten worden bij de éérste wanklank. Immers.]
quote:Den Ouden 'chat' op Voetbalplus.NL
Van de redactie van Voetbalplus kregen we te horen dat er een chatsessie is georganiseerd met Geert den Ouden op Voetbalplus.NL.
Iedereen die het dus leuk vind kan aanstaande maandag 20 augustus om 13.00 uur inloggen bij Voetbalplus.NL en een half uurtje met Geert chatten!
Veel plezier!
hoho, hij kan wel rijmen!quote:Op zondag 19 september 2004 22:30 schreef PLAE@ het volgende:
Deze man heeft echt geen hersens. Prachtig
quote:Op zondag 19 september 2004 22:30 schreef PLAE@ het volgende:
Deze man heeft echt geen hersens. Prachtig
Tot zondagquote:Op maandag 20 september 2004 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Tot a.s. zondag
Vorig jaar was zeker leuk, misschien wel de leukste thuiswedstrijd van 't seizoen, dikke humor tussen het uitvak en ons vak..quote:Op maandag 20 september 2004 10:44 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Tot zondag![]()
Hopelijk word het net zo leuk als vorig seizoen alleen moeten wij dit keer wel winnen!
De wedstrijd wordt stilgelegdquote:Op maandag 20 september 2004 10:44 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Tot zondag![]()
Hopelijk word het net zo leuk als vorig seizoen alleen moeten wij dit keer wel winnen!
Mag het van jou wel?quote:Op maandag 20 september 2004 16:18 schreef Vulcanus het volgende:
[..]
De wedstrijd wordt stilgelegd![]()
Jij mag namelijk van de KNVB geen lelijke dingen naar mij schreeuwen.
beter sta je ook omcirkeldquote:Op maandag 20 september 2004 17:32 schreef err het volgende:
ik sta op een levensgrote foto in de Volkskrant van afgelopen zaterdag (foto van noord, met vd Vaart ervoor) met de kop VANDALEN MOETEN HET STADION UIT
En de één of andere grappenmaker heeft dat artikel op het bureau van de directeur gegooid, lekkah
Nog gezeik mee gehad?quote:Op maandag 20 september 2004 17:32 schreef err het volgende:
ik sta op een levensgrote foto in de Volkskrant van afgelopen zaterdag (foto van noord, met vd Vaart ervoor) met de kop VANDALEN MOETEN HET STADION UIT
En de één of andere grappenmaker heeft dat artikel op het bureau van de directeur gegooid, lekkah
Ach, liever niet maar doe wat je niet laten kan, schreeuw het er allemaal maar uit, niets opkroppen.quote:Op maandag 20 september 2004 16:51 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Mag het van jou wel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |