abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 september 2004 @ 20:36:39 #1
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_21909766
En hier maar weer verder, het werd net gezelllig

Om even in de lijk van het vorige topic the blijven:

De Mul, De Mul, je moeder heeft een lul

mag dat ook niet?
pi_21909850
Jammer je was net iets eerder met het openen van deze topic.
pi_21909871
hoe meer regels je opstelt,hoe meer men tracht deze regels te overtreden
Refuse/Resist/Innerself
pi_21909901
wat werd er nou eigenlijk gezegd over vd vaart z'n bitch?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21909959
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:42 schreef cultheld het volgende:
wat werd er nou eigenlijk gezegd over vd vaart z'n bitch?
Dat ze de braafste meid is van Amsterdam.
pi_21910069
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:44 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Dat ze de braafste meid is van Amsterdam.
Wat werd er nou gezegd dan, Sylvie is een hoer of zo?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 12 september 2004 @ 20:50:31 #7
44699 err
pi_21910116
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat werd er nou gezegd dan, Sylvie is een hoer of zo?
Sylvie is de hoer van amsterdam
  zondag 12 september 2004 @ 20:56:33 #8
44699 err
pi_21910262
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:50 schreef err het volgende:

[..]

Sylvie is de hoer van amsterdam
Dat vind ik nog niet zo hard als die grapjes van de Ajacieden toen over Kezza na diens bijna-ontvoering omdat dat wel realiteit was en dat van Sylvie niet, neem ik aan
pi_21910293
Damn wedden dat we nu een boete krijgen omdat alles nu in het nieuws komt!
pi_21910337
als ze punten gaan aftrekken,staan aan het eind van het seizoen alle ploegen op 0
Refuse/Resist/Innerself
  zondag 12 september 2004 @ 21:03:27 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21910403
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:40 schreef woediewokkie het volgende:
hoe meer regels je opstelt,hoe meer men tracht deze regels te overtreden
Geldt natuurlijk ook voor de strafwetregels en de verkeersregels.
Volkomen normaal toch dat je die zoveel mogelijk overtreedt?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 12 september 2004 @ 21:05:28 #13
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21910456
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:00 schreef woediewokkie het volgende:
als ze punten gaan aftrekken,staan aan het eind van het seizoen alle ploegen op 0
overdrijven is ook een vak,heb het idee dat het bij Den Haag toch altijd een tikkeltje meer is dan bij andere,wij zouden in dat geval denk ik op 1 eindigen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21910568
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Geldt natuurlijk ook voor de strafwetregels en de verkeersregels.
Volkomen normaal toch dat je die zoveel mogelijk overtreedt?
en hoe wordt er dan met provocatie omgegaan?
superboeren....superjoden......het is een "spel" tussen,en nu worden er namen gescandeert,en dan is het dus persoonlijk.
supporters houden zich sowieso al niet erg aan de regels,dus aan die overeenkomst van wat mag/niet mag zullen ze ook lak aan hebben
Refuse/Resist/Innerself
pi_21910594
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:05 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

overdrijven is ook een vak,heb het idee dat het bij Den Haag toch altijd een tikkeltje meer is dan bij andere,wij zouden in dat geval denk ik op 1 eindigen
dan zouden jullie kampioen worden.....hulde
Refuse/Resist/Innerself
  zondag 12 september 2004 @ 21:14:51 #16
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21910674
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:10 schreef woediewokkie het volgende:

[..]

dan zouden jullie kampioen worden.....hulde
waar kan ik tekenen?

ik denk dat je overigens dan toch een ander beeld van ons hebt dan de werkelijkheid is,helaas
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21910710
Het probleem is dat ze alleen maar naar ons kijken alsof dit niet bij andere clubs gebeurd ( feyenoord etc! ).
pi_21910829
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:14 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

waar kan ik tekenen?

ik denk dat je overigens dan toch een ander beeld van ons hebt dan de werkelijkheid is,helaas
ik heb geen beeld van anderen,kom daar nooit,maar terug op vanmiddag......ik zou de oplossing ook niet weten,en onze KNVB laat weten telurgesteld te zijn in de regelgever(lokale overheid) omdat die dit toegelaten zou hebben,en de desbetreffende delen van de tribune niet zou hebben ontruimd.
echt KNVB,zelf geen verantwoording nemen voor wat er rond hun competitie afspeelt,en denken een NOORD tribune te kunnen ontruimen........probeer het maar
Refuse/Resist/Innerself
pi_21911053
Inderdaad bij Feijenoord wordt het ook gezongen. Lekker boeiend zeg ik. God, God, diva Meijs wordt eens aangepakt en heel de grachtengordel staat op z'n kop. Tyf toch op met die onzin, vind dit nu echt azijnpissen vanaf de achtste verdieping.

Gaat nergens over..
"..and in my brain it's going wrong.."
  zondag 12 september 2004 @ 21:35:55 #20
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_21911299
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:20 schreef woediewokkie het volgende:

[..]

,en denken een NOORD tribune te kunnen ontruimen........probeer het maar

Als ze iemand zo gek vinden en die zin heeft om zelfmoord te plegen.....
pi_21911482
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:35 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

Als ze iemand zo gek vinden en die zin heeft om zelfmoord te plegen.....
tja,het is een idee van zeist
Refuse/Resist/Innerself
  zondag 12 september 2004 @ 21:43:54 #22
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21911504
Tis simpel,als ajax het echt zo vervelend vond en ze hadden ballen gehad waren ze al lang van het veld afgestapt,was dan benieuwd geweest wat er dan gebeurd zou zijn met de uitspraken van Kessler aan het begin van het seizoen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21911618
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:43 schreef DutchGooner het volgende:
Tis simpel,als ajax het echt zo vervelend vond en ze hadden ballen gehad waren ze al lang van het veld afgestapt,was dan benieuwd geweest wat er dan gebeurd zou zijn met de uitspraken van Kessler aan het begin van het seizoen
als ronald koeman er dan echt een hals-zaak van had gemaakt,was hij ook met 2-3 van het veld gestapt,en niet geschermd met als het 0-6 had gestaan,hij het wel had gedaan.
maar het is en blijft een KNVB verantwoording
Refuse/Resist/Innerself
  zondag 12 september 2004 @ 22:01:34 #24
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_21911999
ado stelletje stakkers
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
  zondag 12 september 2004 @ 22:24:00 #25
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_21912547
Fantastische sfeer, super wedstrijd, met iets meer geluk zou het weer een 4-3 overwinning zijn geweest net als de laatste overwinning van Ado op ajax in `81, maar t had ook al na een half uurtje 4 of misschien zelfs 0-5 kunnen zijn. Ik ben echt heel blij met de 3-3 wat een mooie wedstrijd van 0-3 achter na 3-3. Mooie spandoeken trouwens
Ado is the pride of Holland!
  zondag 12 september 2004 @ 22:25:06 #26
12621 tcr
*nix 4ever
pi_21912582
Dit werd ook geroepen tijdens de 1e wedstrijd van dit seizoen (FC Twente - Ajax), dan vind ik de vuurwerkgeluiden die de bezoekers maakten erger. Zelfde vandaag bij Feyenoord - FC Twente, dat is veel schokkender dan zo'n omhoog ********* meid...
  zondag 12 september 2004 @ 22:26:54 #27
48768 died
Interpolis...
pi_21912631
* died bedankt ADO even voor alle lol die hij vanmiddag gehad heeft.
Prachtige comeback na die 3-0 achterstand
Glashelder
pi_21913755
heren ajaxieden,hebben we het jack van gelder horen zeggen 5 minuten geleden.........het ajax bestuur moet verbieden dat de f-side zich te associëren met het jodendom....het is n.l een provocatie........het heeft n.l niets met hele voetbal te maken,en wie kaatst kan de bal verwachten........jack van gelder zijn woorden
Refuse/Resist/Innerself
  zondag 12 september 2004 @ 23:09:06 #29
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_21913773
Ligt het nou aan mij of de is wedstrijd Ado - Ajax nu al twee jaar de aanleiding om spreekkoren weer even aan het ligt te brengen. Iedere wedstrijd die Ajax speelt hoor je dezelfde spreekkoren terug, maar nu zijn we bij de Haagsche lieverdjes en krijgt het volop mediabelangstelling.

Beetje jammer van alle media hoor

Maarreh 3-3, lang niet slecht Wat zal ik me goed voelen morgen op school in Amsterdam
»» Democracy is so overrated »»
  zondag 12 september 2004 @ 23:13:31 #30
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21913894
* Posdnous feliciteert ADO.

Zeer leuke wedstrijd vanmiddag.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_21913934
beetje jammer van de fans...

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2004 23:18:59 ]
pi_21914590
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:08 schreef woediewokkie het volgende:
heren ajaxieden,hebben we het jack van gelder horen zeggen 5 minuten geleden.........het ajax bestuur moet verbieden dat de f-side zich te associëren met het jodendom....het is n.l een provocatie........het heeft n.l niets met hele voetbal te maken,en wie kaatst kan de bal verwachten........jack van gelder zijn woorden
Helemaal gelijk heeft ie!

Vraag me af wat er zou gebeuren als een club als Ado of Feyenoord zich zou associëren met Palestina. Ze zouden vlaggen met Arabische teksten mee nemen, zichzelf Arabieren noemen etc. Wedden dat alle supporters die dat zouden doen een stadionverbod krijgen.
  zondag 12 september 2004 @ 23:49:27 #33
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21914801
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:40 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Vraag me af wat er zou gebeuren als een club als Ado of Feyenoord zich zou associëren met Palestina. Ze zouden vlaggen met Arabische teksten mee nemen, zichzelf Arabieren noemen etc. Wedden dat alle supporters die dat zouden doen een stadionverbod krijgen.
Begin jaren 90 waren de Feyenoorders al zo bijdehand om naar Amsterdam PLO-vlaggen mee te nemen als reactie op de Israelische vlaggen, maar dat kreeg niet zoveel aandacht in de media.
Die nazi-vlag vorig jaar in de arena van Den Haag was wel weer wat extreem, maar ik vind dat nog steeds een reactie op dat overdreven jodengedoe aan onze kant.

Met de huidige terreurwetgeving zou je trouwens wel eens een probleem kunnen krijgen als je met Areabische sympathieen gaat lopen leuren.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_21915285
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:49 schreef Againzender het volgende:

[..]

Begin jaren 90 waren de Feyenoorders al zo bijdehand om naar Amsterdam PLO-vlaggen mee te nemen als reactie op de Israelische vlaggen, maar dat kreeg niet zoveel aandacht in de media.
Die nazi-vlag vorig jaar in de arena van Den Haag was wel weer wat extreem, maar ik vind dat nog steeds een reactie op dat overdreven jodengedoe aan onze kant.

Met de huidige terreurwetgeving zou je trouwens wel eens een probleem kunnen krijgen als je met Areabische sympathieen gaat lopen leuren.
Het probleem is niet alleen dat de Ajax fans zich zelf Joden noemen maar Ajax, Knvb en heel de media doet net alsof er alleen in Den Haag spreekkoren zijn. Terwijl Ajax supporters ( en supporters van Feyenoord, Utrecht etc) er zelf ook wel wat van kunnen !
  maandag 13 september 2004 @ 00:17:31 #35
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21915439
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:10 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Het probleem is niet alleen dat de Ajax fans zich zelf Joden noemen maar Ajax, Knvb en heel de media doet net alsof er alleen in Den Haag spreekkoren zijn. Terwijl Ajax supporters ( en supporters van Feyenoord, Utrecht etc) er zelf ook wel wat van kunnen !
De knvb doet een beetje aan paniek-beleid. Dus nu roepen ze weer dat Den Haag het probleem is. Wat jij zegt klopt: wij zijn zelf begonnen met dat joden-gedoe als reactie op de tegenpartij (toen vooral Feyenoord en Utrecht).
Het probleem is niet Den Haag, dit zit in het gehele voetbal. Maar probeer die lui in Zeist maar eens een langetermijnvisie duidelijk te maken....

O ja: nog gefeliciteerd met het punt trouwens.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 13 september 2004 @ 00:20:28 #36
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21915499
Volslagen dom van de media om dit zo op te blazen. Dit gebeurt elk jaar en bij zoveel clubs. Er worden wel ergere dingen geroepen, maar die krijgen helemaal geen aandacht omdat het dan niet om zo'n grote club als Ajax gaat.

Niet dat het zo geweldig is wat er allemaal geroepen wordt, integendeel, maar een beetje relativeren mag ook wel.
pi_21917310
err, om even terug te komen op Den Oudens uitspraak: als je wint van Vitesse sta je 5e/6e ofzo, das heel leuk, maar om nou nu al te zeggen van 'dat is de plaats waar we thuishoren'

Grote kop in de Telegraaf dat Jojax zich liet intimideren door de spreekkoren, en Haverkort ook. Nou bij die bloedneus van Rosales hoorde je ook Haverkort Kankerhond uit het Jojax vak komen :|
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  maandag 13 september 2004 @ 08:38:48 #38
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_21917580
en menigeen prevelde 'kankerkeeper' na een redding van De Vries.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  maandag 13 september 2004 @ 08:40:09 #39
25957 Reddiablo
pi_21917593
bizar dat alles zo uit z'n verband wordt gerukt en de krantenkoppen vol staan.

gaan we weer rellen bij Ajax - Utrecht en Ajax - Feyenoord.. en dan ECHT rellen, en horen we dan weer niks???
www.3voor12denhaag.nl
  maandag 13 september 2004 @ 08:41:22 #40
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_21917601
Ik zat gister in Zuid H, vlakbij het neuzenvak maar wat er daar allemaal geroepen werd was ook niet over om naar huis te schrijven maar daar hoor je niets over

Als Koeman inderdaad zo veel last ervan had had hij lekker van het veld moeten gaan ipv achteraf leggen te zeiken.
  maandag 13 september 2004 @ 09:16:45 #41
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21917886
Ik vind het zo'n stomme discussie, dit hoort gewoon bij voetbal. Vorig jaar met Feyenoord - Ajax werd precies hetzelfde gezongen ( Sylvie is de hoer van Amsterdam ) en daar is helemaal niks over gezegd..

Je kunt dit toch nooit gaan aanpakken want het blijft altijd terug komen en dat is maar goed ook, want dit zijn de wedstrijden waar ik voor naar het stadion ga, een geweldige sfeer vol haat.
The Most Incredible, Baby
pi_21918185
En leuk die optie die door iedereen genoemd werd, ook in Studio Voetbal, van het ontruimen van het betreffende vak (Dit zou in overleg met Deetman, FCDH en politie al van te voren vastgelegd zijn als optie bij aanhoudende spreekkoren).
Youri Mulder pleitte vurig voor, en vroeg zich af waarom dit niet gebeurd was.

1 Maart 1987 is de reden waarom dit nooit een optie zou mogen zijn

Je zou een massale veldslag ontketenen op een tribune waar ook zat kids etc. zitten, de politie zou tig rechtzaken tegen zich krijgen wegens onnodig gebruik van geweld jegens onschuldigen (stel maar eens voor iedereen een goede bewijslast vast - lukt je nooit) etc. etc.

Kortom, iedereen die meent dat dit een optie is, is niet goed bij z'n hoofd.

En waarom liep Mulder zo moeilijk te doen over het zingen van 'kanker joden'? wat is daar anders aan dan 'kanker boeren' wat je echt overal hoort, incl. 1e divisie?

En waarom idd is het WEER n.a.v. Den Haag - Ajax dat iedereen ineens in rep en roer is, terwijl het overal en altijd gebeurd?
En waarom gaat het alleen over de Den Haag aanhang, terijl die neuzen ook teksten uit dezelfde categorie gebezigd hebben?

Ik heb zo'n tering hekel aan die selectieve verontwaardiging, en het dan over elkaar heen 'bieden' van onmogelijke uitvoerbare straffen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21918468
ik zou me als aj*x meer bezig houden met het opsporen van degene die een half jaar geleden de feyenoord spelers van het 2e elftal hebben gemolestreerd......
nu kun je de klok gelijk zetten op het effect van de volgende uitwedstrijd van koeman en de zijnen.......
Refuse/Resist/Innerself
  maandag 13 september 2004 @ 10:56:46 #44
44699 err
pi_21919245
quote:
Op maandag 13 september 2004 07:44 schreef Thetallguy het volgende:
err, om even terug te komen op Den Oudens uitspraak: als je wint van Vitesse sta je 5e/6e ofzo, das heel leuk, maar om nou nu al te zeggen van 'dat is de plaats waar we thuishoren'
De denkwijze bevalt me wel

iets anders,,

zo'n artikel in sportwereld (hoewel er ook wel goede punten worden gemaakt)

de kop slaat al nergens op:

Ajacieden heten straks wéér joden

En het treurige is, dat je de klok er op gelijk kunt zetten. Bij de volgende ADO Den Haag-Ajax gaat het weer net zo, dan heten Ajacieden wéér joden in het Zuiderpark. Het repertoire wordt hooguit iets gewijzigd in het geval van een transfer van Van der Vaart, of van Sylvie Meis, of van allebei.

Wat nou wéér Joden? Wie loopt er hier met vlaggen met davidssterren te zwaaien? Nee, DH heeft het allemaal verzonnen

http://www.ad.nl/artikelen/Sport/1094969720783.html
  maandag 13 september 2004 @ 11:18:10 #45
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_21919579
waarom komen de pisnichten toch alleen uit Den haag
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  maandag 13 september 2004 @ 11:29:54 #46
44699 err
pi_21919778
http://www.dapprestrijders.nl/rondomdewedstrijd/rondom.html

uit het oogpunt van de ajaxaanhang..mischien kan die AD meneer dit even lezen voordat ie zn gare lagereschool berichtjes in zn krantje typt.
  maandag 13 september 2004 @ 12:08:11 #47
25957 Reddiablo
pi_21920413
Tja, Van der Vaart krijgt nu natuurlijk te maken met 'het Sylvie syndroom' iedere uitwedstrijd zal 'ie het horen
www.3voor12denhaag.nl
  maandag 13 september 2004 @ 12:27:29 #48
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_21920720
Normaal zijn spreekkoren niet 90 minuten lang te horen. Meestal is het een uiting van emotie als de scheids weer blind of een speler zich aanstelt/of grove overtreding maakt.
Gister vond ik het echt erg, maar dat was vorig jaar ook. De haat tegen ajax lijkt steeds erger te worden, vorig jaar fey-ajx was ook niet om aan te zien/horen wat het publiek daar allemaal deed.
Accept you're dead and start living
pi_21920751
Kan de haat tegen die neuzen dan nog erger dan het nu al is?

Ik haat ze al tot op het bot, tot in m'n DNA.
pi_21920768
'Sylvie is een hoer' werd al lang gezongen van Rotterdam tot Alkmaar en van Utrecht tot Groningen. De media vallen het nu gewoon op. Dat vd vaart een nationaal teletoeter-troetel symbool is zal het ook wel wat erger maken.
  maandag 13 september 2004 @ 12:33:06 #51
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_21920821
quote:
Op maandag 13 september 2004 12:29 schreef DIGGER het volgende:

En wat is de oorzaak daarvan als ik vragen mag?
  maandag 13 september 2004 @ 12:57:53 #52
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_21921234
quote:
Op maandag 13 september 2004 12:29 schreef DIGGER het volgende:

en ik haat ADO en zijn fans

van mij mogen ze spontaan doodvallen
AFC Ajax 4 ever
  maandag 13 september 2004 @ 13:03:49 #53
25957 Reddiablo
pi_21921337
quote:
Op maandag 13 september 2004 09:42 schreef DIGGER het volgende:
En leuk die optie die door iedereen genoemd werd, ook in Studio Voetbal, van het ontruimen van het betreffende vak (Dit zou in overleg met Deetman, FCDH en politie al van te voren vastgelegd zijn als optie bij aanhoudende spreekkoren).
Ontruimen van het vak is het domste wat je kan doen, dan zullen er honderden doden vallen, en dus ook mensen die er gewoon tussen staan. Degene die met dit idee in het hoofd zit kunnen ze maar beter meteen een spuitje geven. De North-Side... de F-side.. de Bunnikside... ga die maar lekker uitkammen. Tuurlijk jongens!
www.3voor12denhaag.nl
pi_21921354
quote:
Op maandag 13 september 2004 12:33 schreef bramos-elvis het volgende:

[..]

:'(
En wat is de oorzaak daarvan als ik vragen mag?
Kanker joden is de 1e woordcombinatie die een kind kan maken welke opgroeit op de 'veengrond wijken'

Het zit er in de genen, in de lucht, overal.
pi_21921414
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:03 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Ontruimen van het vak is het domste wat je kan doen
Dat is zeg maar hetzelfde als een groepje Amerikaanse Soldaten Falujah insturen om er wat gespuis uit te gaan plukken, enige wat ontbreekt zijn de vuurwapens.
pi_21921417
Wat een heisa nu opeens, om niks eigenlijk. Ajax staat met 3-0 voor en weet dan nog zelfs punten te verliezen. Treurig om te zien dat sommige Ajacieden dan nog excuses gaan zoeken. Het lag volkomen aan Ajax zelf, met Maxwell en Heitinga voorop. Om de spreekkoren over de lelijke vriendin van Van der Vaart en over het mannelijke geslachtsdeel van mama De Mul kan ik enkel lachen en met mij velen in het uitvak. Zeer origneel en creatief bedacht door de werkloze matjesmensen uit de verpauperde achterstandswijken van Den Haag.
Als het gewoon 6-0 werd voor Ajax zou niemand wat zeggen over de spreekkoren die eigenlijk al jarenlang te horen zijn. Vanuit ons vak werd ook nog gezongen wat waarschijnlijk ook niet door de beugel kan, maar daar hoor en lees ik dan weer niemand over. Hoedanook hierbij feliciteer ik de matjes met hun puntje en al hun aandacht in de diverse media.
pi_21921543
pi_21921629
quote:
Op maandag 13 september 2004 10:02 schreef woediewokkie het volgende:
ik zou me als aj*x meer bezig houden met het opsporen van degene die een half jaar geleden de feyenoord spelers van het 2e elftal hebben gemolestreerd......
nu kun je de klok gelijk zetten op het effect van de volgende uitwedstrijd van koeman en de zijnen.......
gisteren die Hugo gezien bij Smeets? Vond hem geweldig, hij bracht het ter sprake! Wat het joden gedoe betreft, bij Ajax zitten/zaten toch alleen maar joden in het bestuur? Vandaar toch het 'joden-joden'? Dat doortrekken naar Israel vind ik zo'n nonsense....
Enneh...Sylvie heeft nu eenmaal geen onberispelijk imago, zie roddelbladen, daar hoor ik haar vrindje niet over!!! Nee, die gaan lekker samen in de PUlse staan!
  maandag 13 september 2004 @ 13:22:01 #59
44699 err
pi_21921667
Waanzinng dat spandoek. Jammer dat er alleen oog (oor) is voor de speekkoren.

Ik heb trouwens met genot de live-verslagen topics doorgelezen..heerlijk om de arrogantie rond de 3-0 om te zien slaan in ongeloof en ordinair gescheld
  maandag 13 september 2004 @ 13:23:56 #60
44699 err
pi_21921703
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:08 schreef gras het volgende:
Wat een heisa nu opeens, om niks eigenlijk. Ajax staat met 3-0 voor en weet dan nog zelfs punten te verliezen. Treurig om te zien dat sommige Ajacieden dan nog excuses gaan zoeken. Het lag volkomen aan Ajax zelf, met Maxwell en Heitinga voorop. Om de spreekkoren over de lelijke vriendin van Van der Vaart en over het mannelijke geslachtsdeel van mama De Mul kan ik enkel lachen en met mij velen in het uitvak. Zeer origneel en creatief bedacht door de werkloze matjesmensen uit de verpauperde achterstandswijken van Den Haag.
Als het gewoon 6-0 werd voor Ajax zou niemand wat zeggen over de spreekkoren die eigenlijk al jarenlang te horen zijn. Vanuit ons vak werd ook nog gezongen wat waarschijnlijk ook niet door de beugel kan, maar daar hoor en lees ik dan weer niemand over. Hoedanook hierbij feliciteer ik de matjes met hun puntje en al hun aandacht in de diverse media.
sportief
pi_21921796
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:23 schreef err het volgende:

[..]

sportief
Misschien, maar zo is het wel. Ik vind het een beetje treurig al die ophef.
  maandag 13 september 2004 @ 13:35:57 #62
44699 err
pi_21921941
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:28 schreef gras het volgende:

[..]

Misschien, maar zo is het wel. Ik vind het een beetje treurig al die ophef.
ik wou dat de heren van jouw club er net zo over dachten. En het ook zeiden.
pi_21922031
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:35 schreef err het volgende:

[..]

ik wou dat de heren van jouw club er net zo over dachten. En het ook zeiden.
Je doelt op Koeman de provinciaal en Jaakke de nietszegger?
  maandag 13 september 2004 @ 13:45:08 #64
25957 Reddiablo
pi_21922118
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:41 schreef gras het volgende:

[..]

Je doelt op Koeman de provinciaal en Jaakke de nietszegger?
Koeman toont weer aan erg slap te zijn... bij 7-0 hadden we het veld verlaten.. tja, heb dan de cohones om bij 2-3 of 3-3 van het veld te stappen.

maar goed, nog een uitwedstrijd of 14 waar 'ie het kan doen dus. Of Van der Vaart maar snel verkopen
www.3voor12denhaag.nl
pi_21922155
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:22 schreef err het volgende:
Waanzinng dat spandoek. Jammer dat er alleen oog (oor) is voor de speekkoren.

Ik heb trouwens met genot de live-verslagen topics doorgelezen..heerlijk om de arrogantie rond de 3-0 om te zien slaan in ongeloof en ordinair gescheld
Goeie tip, die live topics.

En ja, tuurlijk komen er bij FCDH - Neuzen spreekkoren vanaf de tribune, maar de media en Koeman doen nu net alsof het alleen in Den Haag gebeurd en het publiek in de UFO zich er nooit schuldig aan maakt.

En dan mbt de verantwoordelijkheid: Koeman klaagt, maar ja, als de scheids er niks aan doet, laat dan maar.
Nou, echt de instelkling van een standvastig persoon die staat voor z'n doel.
En dan verklaren dat de stand wat te maken heeft met een beslissing van wel of niet vna het veld af stappen.
En maar doen alsof de neuzen fans geen spreekkoren aanhieven.
Naast Koeman bij de scheids, legt de KNVB de verantwoordelijkheid bij Deetman, FC Den Haag legt de verantwoordelijkheid bij de KNVB, want het is toch een landelijk probleem, dat landelijke aanpak verdient en zo wijst iedereen naar elkaar, schuift de verantwoordelijkheid af en als de andere partij niks doet, haalt men de schouders weer op.

En de media duikt er steevast na dit affiche weer bovenop als een kip zonder kop.
pi_21922245
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:45 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Koeman toont weer aan erg slap te zijn... bij 7-0 hadden we het veld verlaten.. tja, heb dan de cohones om bij 2-3 of 3-3 van het veld te stappen
Ach, als Koeman van het veld afstapt kan hij op weinig steun rekenen van het Ajax-publiek. Wij zijn Ajax en gaan toch niet zielig van het veld stappen, ookal staat het 7-0 of 3-3!
pi_21922256
Iemand eigenlijk al wat gehoord van Ron Naftaniël?
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 13 september 2004 @ 14:00:51 #68
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_21922453
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:51 schreef Staanplaats het volgende:
Zelfs die begint nu te begrijpen dat dit niets met Israël te maken heb, net zoals dat de voorzitter van het Koningin Wilhelmina Fonds niet leg te zeiken dat het woord "Kanker" zo vaak genoemd wordt
  maandag 13 september 2004 @ 14:36:25 #69
44699 err
pi_21923077
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:51 schreef Staanplaats het volgende:

gras, begrijp ik uit het onderschrift bij deze foto (Hier en daar toch een joden vlag te zien) dat jullie zelf niet helemaal happy met zoiets zijn?
pi_21923116
Het zijn ook wel een stel mongolenkoters met die vlag zeg...
  maandag 13 september 2004 @ 16:24:08 #71
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_21925708
Het zijn ajaxsupporters, dat zegt al genoeg.
A.M.A.B
pi_21925831
quote:
Op maandag 13 september 2004 14:36 schreef err het volgende:

[..]

[afbeelding]

gras, begrijp ik uit het onderschrift bij deze foto (Hier en daar toch een joden vlag te zien) dat jullie zelf niet helemaal happy met zoiets zijn?
Ja. Er zijn velen die zich totaal niet met 'joden' associeren, maar er zijn altijd wel een paar pannenkoeken die het wel doen, maarja het zei zo. Mij zul je echter nooit met zo'n vlag of zo'n petje op zien.
pi_21927144
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:15 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
  maandag 13 september 2004 @ 17:31:23 #74
25957 Reddiablo
pi_21927262
maar dit zijn wel duidelijk joden (in de traditionele zin des woords), dus dan kan het eigenlijk weer wel...
www.3voor12denhaag.nl
pi_21927398
tjeemig, als jood een scheldwoord is, is Turk het ook. Onzin, tzijn toch joden? Vind ajax een jankclub, wel feyenoorders afronselen en daar niks an doen, vervolgens lopen janken dat Meis een amsterdamse kuthoer is.... laat eerst zelf maar zien wat je tegen ECHT geweld doet, laffe honden!
pi_21928993
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:46 schreef DIGGER het volgende:

[..]
En de media duikt er steevast na dit affiche weer bovenop als een kip zonder kop.
haha, probeert moeilijke woorden te gebruiken die ado-pik ;d
tis wel duidelijk dat ze bij ado voornamelijk domme en lage dingen zeggen

ga maar weer lekker de gouden gids in, doeiii
Damn! We're in a tight spot!
pi_21929195
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:04 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Kanker joden is de 1e woordcombinatie die een kind kan maken welke opgroeit op de 'veengrond wijken'

Het zit er in de genen, in de lucht, overal.
Rot toch op man - je weet niet wat je zegt
  maandag 13 september 2004 @ 19:13:01 #78
12621 tcr
*nix 4ever
pi_21929236
Wel geinig om elke uur te horen op het ANP-nieuws: "Silvie Meis is een hoer".

Ajax moet eens bijzichzelf beginnen en niet gelijk gaan wijzen, lijkt wel een klein kind die de schuld van iets (gelijkspel?) probeert af te schepen op een ander...

[ Bericht 0% gewijzigd door tcr op 13-09-2004 19:13:47 (een i teveel ;)) ]
pi_21929370
Er is maar 1 richtlijn. Je brult niet met zijn honderden banale teksten naar mensen in het veld, of buiten het veld. Of waar dan ook. Je brult gewoon niet banaal... Dan wordt er niet meer gespeeld.
Duidelijk??? Okay dan!!!
  maandag 13 september 2004 @ 19:20:46 #80
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_21929400
De moeder van De Mul die heeft een lul!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_21929534
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:19 schreef SCH het volgende:
Er is maar 1 richtlijn. Je brult niet met zijn honderden banale teksten naar mensen in het veld, of buiten het veld. Of waar dan ook. Je brult gewoon niet banaal... Dan wordt er niet meer gespeeld.
Duidelijk??? Okay dan!!!
Dat is een ontzettende kut-richtlijn. Schaf het publiek dan maar meteen af en deel maar wat vrijkaartjes uit aan de teletoeters tijdens een Oranje-wedstrijd.
pi_21929567
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:
De moeder van De Mul die heeft een lul!
P'cies, das toch humor? Ik kan dat soort spreekkoren wel waarderen. Vuurwerkgeluiden maken naar Enschedeeers vind ik al een heel stuk kwalijker.
pi_21929659
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:27 schreef nikk het volgende:

[..]

Dat is een ontzettende kut-richtlijn. Schaf het publiek dan maar meteen af en deel maar wat vrijkaartjes uit aan de teletoeters tijdens een Oranje-wedstrijd.
Dus het moet perse banaal en kwetsend? Waaris de creativiteit toch gebleven.
pi_21929715
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus het moet perse banaal en kwetsend? Waaris de creativiteit toch gebleven.
Hoeft niet, maar we moeten meteen gaan huilen zoals Koeman gister is ook overdreven. Kijk, zodra het echt niet door de beugel kan (denk aan discriminerende teksten, of bijvoorbeeld refereren naar dode familie- en/of gezinsleden, etc) mag je van mij ingrijpen. Maar zaken als 'Silvie is de hoer van A'dam" of "de moeder van De Mul heeft lul? Kom op zeg...
  maandag 13 september 2004 @ 19:35:34 #85
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_21929734
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:28 schreef nikk het volgende:
P'cies, das toch humor? Ik kan dat soort spreekkoren wel waarderen. Vuurwerkgeluiden maken naar Enschedeeers vind ik al een heel stuk kwalijker.
Eensch!

En als er met ziektes gegooid wordt is het nog kwalijker!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_21929750
Waar kan ik die live verslagen vinden?

Ajax zit gewoon zielig te doen, stelletje zeikerds.
En de KNVB neemt het zoals gewoonlijk weer op voor het lievelingetje.
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_21929777
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:35 schreef FrankyMcG het volgende:
En als er met ziektes gegooid wordt is het nog kwalijker!
Alsof dat gisteren niet voortdurend gebeurde.
  maandag 13 september 2004 @ 19:39:50 #88
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_21929829
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:37 schreef SCH het volgende:
Alsof dat gisteren niet voortdurend gebeurde.
Ik heb het niet gezien, gehoord wat er gisteren geroepen is.

Er zal heus een hoop geroepen zijn wat niet door de beugel kan!
  maandag 13 september 2004 @ 19:41:16 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21929864
B&W gaat er nu ook weer over met 2 ADO-supporters in de studio als gast.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21929878
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:41 schreef golfer het volgende:
B&W gaat er nu ook weer over met 2 ADO-supporters in de studio als gast.
Prima uitzending tot nu toe.
pi_21929886
pff.. de media is weer geil..
pi_21929916
Van Zweden
pi_21929934
"al 6, 7 jaar niks in het zuiderpark gebeurd"
pi_21930032
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:42 schreef L4zY het volgende:
pff.. de media is weer geil..
nog zo 1 ;d
damn sad
Damn! We're in a tight spot!
pi_21930039
Sylvie heeft het nog deels aan d'r eigen presentatie te danken, maar schandalig blijft het.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21930213
Deze commotie is schandalig. Overtrokken gedoe allemaal.
pi_21930287
Wat een leipo die gast - het is allemaal heel erg - maar het ligt toch vooral aan het ajax-publiek. Waar heb ik dat toch eerder gehoord.

En dan zijn wij van Heerenveen maar watjes. Proud to be a watje.

Als iemand bij ons over kanker gaat schreeuwen, en dan zeg ik: mijn moeder heeft vanochtend weer een chemokuur gehad, ga je straks mee naar het ziekenhuis? ::(
pi_21930396
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:58 schreef SCH het volgende:
Wat een leipo die gast - het is allemaal heel erg - maar het ligt toch vooral aan het ajax-publiek. Waar heb ik dat toch eerder gehoord.

En dan zijn wij van Heerenveen maar watjes. Proud to be a watje.

Als iemand bij ons over kanker gaat schreeuwen, en dan zeg ik: mijn moeder heeft vanochtend weer een chemokuur gehad, ga je straks mee naar het ziekenhuis? ::(
Haags taalgebruik, niets mis mee. Cultuurrelativisme enzo...
pi_21930472
Dan pas je het taalgebruik maar aan
pi_21930635
Ach spreekkoren zijn al van jaar en dag, en hoort er nu eenmaal bij. Das een gewoon groepsgedrag. Kijk eens in Italie daar gaat het er pas leuk aan toe.
Niemand heeft in de gaten dat het CDA het mislukte "paradepaardje" van de heer balkenende ( het normen en waarden debat ) weer uit het slop proberen te trekken.

gewoon gezeur niks van aantrekken dus, zing gerust door maar zing niet over ziektes en dergelijke.

Sivly is de hoer van van der vaart mag van mij hoor
pi_21930742
Nah dat denk ik niet hé ik ben echt niet van plan om mijn taalgebruik aan te passen, mijn halve familie zit in een urn vanwege kanker maar nog zeg ik het omdat het gewoon 2 verschillende dingen zijn (de ziekte en het scheldwoord)

Maar we zitten vanavond weer dik in de media aandacht dadelijk in voetbal inside en bij BvD komt de haagse voorzitter en dan is het weer voorbij en dan hoor je er niets meer over want dan is er wel weer wat anders waar de media op zit

Moeten we w88 tot de volgende keer we weer een spelers vrouw/moeder uitschelden

[ Bericht 2% gewijzigd door HoRny_HaRRy op 13-09-2004 20:20:12 ]
pi_21930831
foutje
pi_21930927
Waarom zou je de ziekte en het scheldwoord loskoppelen? Lijkt mij onlogisch hoor.

Is een scheids die een blinde homo genoemd wordt dan ook niet echt blind, maar is het gewoon schelden?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21931036
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Waarom zou je de ziekte en het scheldwoord loskoppelen? Lijkt mij onlogisch hoor.

Is een scheids die een blinde homo genoemd wordt dan ook niet echt blind, maar is het gewoon schelden?
Omdat dat meestal met scheldwoorden is? Wanneer iemand KUT!!!! roept denk je toch ook niet meteen aan een vagina?
  maandag 13 september 2004 @ 20:29:11 #105
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21931100
Inderdaad. Als iemand kankerlijer wordt genoemd heeft dat vrij weinig met de ziekte te maken, dat snapt iedereen.

Blijft het overigens wel respectloos en vervelend, maar dat is wat anders.
  maandag 13 september 2004 @ 20:50:52 #106
44699 err
pi_21931690
de snor leeft geheel buiten de realiteit

"asociaal dat de spelers van den haag het publiek bedankten"
pi_21931757
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:50 schreef err het volgende:
de snor leeft geheel buiten de realiteit

"asociaal dat de spelers van den haag het publiek bedankten"
Inderdaad, achterlijke opmerking. Gelukkig wisten de spelers het publiek wel te waarderen .
pi_21932356
Ik heb zo'n hekel aan die Koeman...
[14.gif]
pi_21932687
Die vent moeten ze een keertje lekker op Midden Noord zetten, altijd is die vieze bloedzuiger tegen ons bezig, maar dat gaat echt een keertje fout.

De spelers mogen niet het publiek bedanken, wij hebben ook ons aandeel gehad in het gelijkspel
pi_21933217
Den Haag moet lekker zo door gaan, de club graaft zijn eigen graf
pi_21935204
Nah denk het niet want het einde van Den haag betekent ook het einde van de KNJB want geloof mij dan maar dat er heel weinig van Zeist overblijft
  maandag 13 september 2004 @ 23:07:34 #112
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_21935692
GGD clubje
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_21935785
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:49 schreef SCH het volgende:
Den Haag moet lekker zo door gaan, de club graaft zijn eigen graf
aan het heiya publiek wat op zijn eigen stoeltje gaat zitten met de blazers van "kleintje pils" voor zich,kunnen we natuurlijk niet tippen
valt erg op dat er in de discussie programma's alleen maar huilende 020 bestuursleden zijn uitgenodigt....maar er is er niet 1 die de spreekkoren van hun eigen aanhang hoort
Refuse/Resist/Innerself
pi_21936235
Ja dat is waar joden goed in zijn, huilen
  maandag 13 september 2004 @ 23:25:44 #115
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_21936265
Tja, dat is gewoon voor mediageil Nederland om een paar jodekoeken te gast te vragen wanneer er iets 'ergs' gebeurd omtrent hun club. Vorig seizoen met jong ajax - jong Feijenoord precies hetzelfde. Alleen maar jodekoeken in de praatprogramma's, geen Feijenoorder gezien die zijn kant van het verhaal kon vertellen.
A.M.A.B
pi_21936335
Dan kijk je gewoon niet goed.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 13 september 2004 @ 23:33:51 #117
13710 marco_spn
mathematics of tears
pi_21936480
AMSTERDAM - Patty Brard haalt in een interview met De Telegraaf van vandaag
keihard uit naar de Haagse fans die gisteren met behulp van spreekkoren
Sylvie Meis betitelden als "de grootste hoer van Amsterdam." "Sorry dat ik
het zeggen moet" aldus de afgelebberde Brard, "maar toen ik dat hoorde, was
ik er helemaal klaar mee. Ik laat me godverdomme al jaren door alles en
iedereen neuken, en dan gaat vervolgens zo'n tribune een ander snolletje
toezingen."

pi_21936548
quote:
Op maandag 13 september 2004 23:33 schreef marco_spn het volgende:
AMSTERDAM - Patty Brard haalt in een interview met De Telegraaf van vandaag
keihard uit naar de Haagse fans die gisteren met behulp van spreekkoren
Sylvie Meis betitelden als "de grootste hoer van Amsterdam." "Sorry dat ik
het zeggen moet" aldus de afgelebberde Brard, "maar toen ik dat hoorde, was
ik er helemaal klaar mee. Ik laat me godverdomme al jaren door alles en
iedereen neuken, en dan gaat vervolgens zo'n tribune een ander snolletje
toezingen."

ze verandert der naam ook in Sletty Brard
Refuse/Resist/Innerself
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:53:01 #119
44699 err
pi_21939569
ik word er doodziek van zeg, ff opsommen, de televisie van gisteren

- Alle NOS journaals
- Alle RTL journaals
- RTL Boulevard
- Editie NL
- Jeugdjournaal
- B&W
- Voetbal Insite
- Barend en van Dorp

En die John van Zweden in B&W doet de zaak ook al weinig goed
"Ze gedraagt zich er ook naar"
pi_21939762
imo denk ik dat die Ajax-lui er zo'n ophef over maakten, omdat Den Haag gelijkspel maakten. Ze konden het gewoon niet hebben. Lekker sportief btw. En scanderen is net zo oud als de baard van Sinterklaas.

Sjees mensen, hebben we niet geleerd dat woorden maar woorden zijn?? Als ik me druk moet gaan maken voor wat mensen mij hebben uitgescholden ...brilliejood
pi_21939820
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 07:53 schreef err het volgende:

En die John van Zweden in B&W doet de zaak ook al weinig goed
"Ze gedraagt zich er ook naar"
Hij heb anders wel gelijk hoor, zal niet zeggen dat ze achter de ramen zit, maar ze gedraagt zich wel goedkoop en minimaal als media hoer.

En de roddelbladen halen elke BN'er door het slijk, hoor je nooit iemand over, smullen de vrouwen wekelijks van, maar zodra Midden Noord een keer wat roept is het gelijk schande natuurlijk, terwijl een roddelblad alles nog probeert te verkopen voor 'de waarheid' en de leuzen natuurlijk gewoon om de tegenstander te jennen zijn en nie top waarheid berusten.

Leukste opmerking in B&W vond ik van Dennis, die zei dat als je alleen dingen als "Boe" mag roepen, straks Koeman zich weer beledigd voelt

En groot gelijk hadden ze dat het in deze telkens om FC Den Haag draait, waarom komen dit soort zaken nooit in het nieuws na, pak hem beet, NAC - Willen II?

Ondertussen heeft vrijwel niemand het meer over de blamage van die neuzen op het veld, hebben die jankmuilen iig op dat gebied nog hun zin gekregen ook door zielig te gaan lopen klagen, terwijl ze zelf nog geeneens de eigen fans kunnen/durven aanpakken die zich schuldig maken aan fysiek geweld richting spelers.

Hypocriet IJDdorps kankerzooitje bij mekaar.
  dinsdag 14 september 2004 @ 09:01:27 #122
25957 Reddiablo
pi_21940000
Wat ik dus echt hypocriet vind is dat Sylvie al een maand of 6 een vrouw van lichte zeden wordt genoemd, en dat men nu pas voor 't eerst het spreukorgaan opentrekt.

Het gaat niet om Sylvie. Desnoods heeft Raf met Anita Meijer... het gaat om het trieste feit dat Raffie een ontzettende huilebalk is en de slappeling zich daadwerkelijk laat opfokken door dit soort mededelingen. Een slap excuus voor zijn vormcrisis. Triest dat je dit soort dingen moet aangrijpen om je eigen onkunde te verbergen.

Laat ik maar niet beginnen over Koeman. Misselijk ventje. "Bij 7-0 stappen er wel vanaf" Houd dan godverdomme je bek en durf dan op welk moment dan van het veld af te stappen. Hypocriete bullshit.

Walgelijk vind ik het. Niet in je eigen keuken kijken..... Ik heb altijd respect gehad voor Ajax, en prefereer ze nog altijd boven PSV en Feyenoord, maar het wordt me echt verdomde lastig gemaakt zo.
www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 14 september 2004 @ 09:04:35 #123
25957 Reddiablo
pi_21940019
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:04 schreef SCH het volgende:
Dan pas je het taalgebruik maar aan
zolang 'kanker' 'neuken' en 'tering' als normale woorden in zinnen kunnen worden gebruikt, is er ook geen reden om iets aan te pakken.

Al het gekanker op de ado supporters, ik vind het allemaal maar verneukeratief.
www.3voor12denhaag.nl
pi_21940051
Zolang de ajax aanhang op jeugdtoernooien spelers van tegenpartijen toetakelt hebben ze geen enkel recht van spreken.

En een keertje Sylvie Meis voor hoer uitmaken, poeh poeh zeg het is afschuwelijk.

Toen Van Gaals net overleden vrouw voor kankerwijf werd uitgemaakt, dat was iets wat te ver ging, maar dit? Kom op zeg.
pi_21940068
waar blijft het recht van meningsuiting in dit land? overal kan het schijnbaar..behalve in de stadions.
  dinsdag 14 september 2004 @ 09:27:47 #126
44699 err
pi_21940247
idd...dan ook raps aanpakken
gaan we richting noord koreaans model...elke wanklank de kop indrukken
  dinsdag 14 september 2004 @ 09:29:56 #127
44699 err
pi_21940272
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 08:38 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Hij heb anders wel gelijk hoor, zal niet zeggen dat ze achter de ramen zit, maar ze gedraagt zich wel goedkoop en minimaal als media hoer.
dat vinden jij en ik, maar ik geloof dat na de algehele verontwaardiging dit soort woorden alleen maar olie op het vuur zijn. Je kunt maar beter met de kudde meeblaten beterschap beloven en hopen dat de storm gaat liggen, in plaats van wedstrijden zonder supporters te riskeren. Het is kut maar zo gaat het nou eenmaal in dit ajax-land
pi_21941453
Laten we eerlijk zijn welk wijf lult tegen haar eigen tieten "zo we gaan weer geld verdienen" dan vraag je er toch om of niet soms? silvie is ook gewoon een hoer ze denk datze de victoria Beckham van Nederland is, maar ze mag nog niet aan haar slipje ruiken, dom wijf alleen goed om te ......... .

Ten tweede erg slim komt ze ook niet op mij over (wel eens gezien op TMF?) VDV is gewoon een verwend vet tyfuskind, die bij elk dingetje jankt of het nu zijn wijf is of dat het Sladan is altijd met tranen in zijn ogen, jankebal.

Als je niet tegen de hitte kan pleur dan op uit de keuken
  dinsdag 14 september 2004 @ 13:19:22 #129
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_21944246
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:27 schreef nikk het volgende:

[..]

Wat si er toch zo verkeerd aan de zogenoemde teletopeter supporters. Supporters die naar het voetbal gaan om voetbal, spanning, emotie en die gezellig een pot bier wegkloeken en lopen te lallen af en toe schelden op de scheids.
Ik prefereer dat boven een stel puberale ' kerels' die stoer lopen te doen, dingen slikken, ruzie zoeken bij het minste duwtje (tegenover eigen supporters), elkaar de harsens inslaan als er geen peleton ME en een hek tussen zit...Owja, er is ook nog voetbal waarbij we spreekkoren tegen de scheids en spelers van de tegenstander (normaal een uiting van emotie die enkele minuten duurt, bij FCDH 90 minuten lang afgelopen zondag).

Maar ja, dat is mijn mening......
pi_21945361
Sjonge jonge ze debatteren er zelfs over in de 2de kamer.

Omg ben voor het eerst eens met de LPF :S
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:47:02 #131
25957 Reddiablo
pi_21946118
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 13:19 schreef bramos-elvis het volgende:

[..]

Wat si er toch zo verkeerd aan de zogenoemde teletopeter supporters. Supporters die naar het voetbal gaan om voetbal, spanning, emotie en die gezellig een pot bier wegkloeken en lopen te lallen af en toe schelden op de scheids.
Ik prefereer dat boven een stel puberale ' kerels' die stoer lopen te doen, dingen slikken, ruzie zoeken bij het minste duwtje (tegenover eigen supporters), elkaar de harsens inslaan als er geen peleton ME en een hek tussen zit...Owja, er is ook nog voetbal waarbij we spreekkoren tegen de scheids en spelers van de tegenstander (normaal een uiting van emotie die enkele minuten duurt, bij FCDH 90 minuten lang afgelopen zondag).

Maar ja, dat is mijn mening......
Er is in de regel in eerste instantie niets mis met mensen die dingen slikken. En ruzie tegenover eigen supporters komt ook zelden voor. Waar haal je deze wijsheden vandaan???
www.3voor12denhaag.nl
pi_21947106
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 09:07 schreef woordenaar het volgende:
Zolang de ajax aanhang op jeugdtoernooien spelers van tegenpartijen toetakelt hebben ze geen enkel recht van spreken.

En een keertje Sylvie Meis voor hoer uitmaken, poeh poeh zeg het is afschuwelijk.

Toen Van Gaals net overleden vrouw voor kankerwijf werd uitgemaakt, dat was iets wat te ver ging, maar dit? Kom op zeg.
Precies. Ajax moet niet zeiken, zelf deden ze niets aan de rellen op de Toekomst. Dat was ook niet eens de eerste keer dat een uitclub daar niet veilig kon voetballen.

Jaakke moet niet zaniken, schuinsmarcheerder Koeman al helemaal niet....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_21948553
pffff
[14.gif]
pi_21949507
CIDI 'diep teleurgesteld' in politie en gemeente
DEN HAAG | Het achterwege blijven van enig politieoptreden na de wedstrijd ADO-Ajax is 'een verkeerd signaal aan onze samenleving'. Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) is 'diep teleurgesteld' over de manier waarop de politie en de gemeente hebben gereageerd op de spreekkoren tijdens de wedstrijd.

Dit schrijft adjunct-directeur Hirschfeld van het CIDI in een brief aan burgemeester Deetman. De hele wedstrijd werden 'kwetsende spreekkoren ten gehore gebracht', aldus het CIDI, waaronder 'Joden moeten aan het gas'. De aanwezige politie heeft niet ingegrepen.

Niet alleen het CIDI, ook de Nederlandse voetbalwereld – de KNVB voorop – vindt dat de maat vol is. De voetbalbond wil op korte termijn overleg met de clubs om de bevoegdheden van de aanklager betaald voetbal te verruimen. De KNVB wil dat hij de mogelijkheid krijgt wedstrijden zonder publiek te laten spelen. Op dit moment kan de aanklager niets doen, als blijkt dat een club 'alles in het werk heeft gesteld' om spreekkoren tegen te gaan. De vraag bij wie nu eigenlijk de verantwoordelijkheid ligt, zal de komende tijd centraal staan.

Ajax zal zich niet nog eens zo laten beschimpen als zondag in het Zuiderpark. Gebeurt dat weer, dan gaat trainer Ronald Koeman met zijn team het veld af, zo is gisteren besloten na koortsachtig overleg tussen technische staf, spelers, bestuur en directie.
Duidelijk is dat Koeman daarbij de volledige steun zal krijgen van zijn achterban, ongeacht de consequenties. Als een elftal van het veld zou stappen, komt de zaak bij de openbaar aanklager van de KNVB terecht; een puntenstraf is dan niet uitgesloten.
Bij Ajax zijn ze voorzichtig met al te stellige uitspraken over dit onderwerp uit angst voor spitsvondige acties van de fans van de komende tegenstander. "Maar laat ik zeggen dat als Ronald zijn ploeg van het veld haalt, hij de volmondige steun krijgt van mij en de club", aldus voorzitter John Jaakke.

hc

En ja hoor daar hebbie weer een jan (jood) onbelangrijk die ff over de rug ook met zijn knar in de krant moet.

Hij moet zijn eigen kutvolk in de gaten houden ipv te bemoeien met FC Den Haag, want er werdt idd Hamas Hamas ingezet maar dat werd gelijk wegefloten, en ik heb sowieso al een pesthekel aan deze vent, ik durf te wedden dat hij helemaal niet in het stadion is geweest.
  dinsdag 14 september 2004 @ 18:14:58 #135
25957 Reddiablo
pi_21951111
ach, als meneer Hirschfeld vanaf nu iedere week een brief naar iedere toekomende Ajax tegenstander stuurt vind ik het prima.

Zo niet, is het misschien een idee om hem en nog wat partijen aan te klagen wegens smaad?
www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 14 september 2004 @ 18:25:10 #136
25957 Reddiablo
pi_21951327
we hebben hier nog een quote van Feyenoord toeschouwers:

"wat een geur wat een stank tis de kut van anna frank"

Wat zegt u daarop, meneer Hirschfield?
www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:07:02 #137
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_21952217
CIDI! Zielige Joodse zeikerds, met als kopstuk mr. Raphael Seniel Naftiel die achtere iedere boom antisemitisme ziet!
pi_21952336
Het is natuurlijk wel zo dat je de supporters van de tegenstander gigantische spreekkoren gaan opzetten om te zorgen dat Ronald van het veld stapt... met een punten aftrek als gevolg .
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:13:22 #139
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_21952371
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 19:11 schreef VoreG het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat je de supporters van de tegenstander gigantische spreekkoren gaan opzetten om te zorgen dat Ronald van het veld stapt... met een punten aftrek als gevolg .
Natuurlijk! Dit gaat voor veel groepen een sport worden!
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:32:45 #140
25957 Reddiablo
pi_21952844
Silvie gaat nu ook IEDERE wedstrijd toegezonden worden

Goed zo Raffie!
www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:33:08 #141
25957 Reddiablo
pi_21952851
leuk stukje van lunaticnews:

Ingezonden: Het wordt al zieker en gekker in deze aangeslibde zandplaat

Natuurlijk zitten er ook in ons Bi-ba-burgerlullandje grenzen aan wat toelaatbaar is en niet toelaatbaar, maar nadat jarenlang op kamertemperatuur is gereageerd als arbiters, spelers en clubs in de persoon van boeren, havenwerkers, joden, tukkers, negers en moslims, verbaal werden getrakteerd op 300 verschillende soorten kanker en geboortegebreken, breekt naar aanleiding van ADO-Ajax plots weer de pleuris uit. En natuurlijk laat de Koninklijke Neuzen Voetbal Bond zich door enkele spelbepalende media en een AJAX-coach direct als een dolle kat de gordijnen injagen om vervolgens naar alles te blazen en te klauwen wat er van de tribunes afrolt. Het enige wat dat met voetbalbestuur- en evenementcontrole te maken heeft is de metafoor: Paniekvoetbal

En geloof het of niet?. het gaat dit keer in de kern niet om wat er over joden of andere minderheden is geroepen! Ook gaat het niet om publiekreacties in de snelkookpan bij het verschijnen van Van Persie en Seedorf, niet over een slachtpartij op de Toekomst, niet over de frisse koren die men hield inzake de verwijzing naar de tragische dood van Bombarda's vrouw, Jan Jongbloeds Zoon of Frans Halsema, niet over de davidssterren op vrij verkrijgbare supportersmerchandising, vlaggen en borden, niet over de gasgeluiden in de Kuip (eerlijk is eerlijk) en niet over de oerwoudgeluiden t.o.v. onze donkere voetbalhelden;

Het gaat bovenal om het verbale onkruid dat de arme Sylvie Meis ten deel viel.

Sylvie Meis. U weet wel, de (echt sympathieke) Sylvie die als TMF-Veejay doorbrak door schalks haar zaadvragende oogjes en lolita-kreunstemmetje strategisch optimaal te benutten. Diezelfde Sylvie die zich á la Victoria B. alle media en roddel-gossiptoiletroldrukkerijen op elk moment van de dag wilde laten weten dat zij the one and only Miss Van der Vaart was.
Diezelfde Sylvie die (tegen beter weten in want het arme schaap was waarschijnlijk high van mediageilheid) tijdens de AJAX-huldiging bijna van het bordes op het Leidsplein afflikkerde omdat ze het liefst voor de spelersgroep wilde gaan staan.

Nu Sylvie voor kankerhoer en god weet wat al dies meer voor gorigheid wordt uitgemaakt weet zij in ieder geval dat zij er dik in geslaagd is zich onbewust (?) te afficheren als de beschermvrouwe van Amsterdam-Z.O. Dat dit inderdaad niet koosjer is (ja?ja...ik weet het!) en dat je er toch mesjogge (?eeehh..genoeg !) , euuh..gek , ja gek en kwaad van zou worden als ze dat over je vriendin of vrouw roepen dat moge allemaal duidelijk zijn. No discussion. Het is een gotspe, Ahem! ?.schande. Simpel. Dat het misschien nog één keer gebeurt waarna de lol er al weer af is en er druk gezocht wordt naar origineler kwetsteksten (bijvoorbeeld : Luinge je vrouw is een vieze bermhoer of Jol, je bent een kankernazi) is ook niet zo spannend.

Spannender is nu wat er vanuit Zeist gaat gebeuren. Wie direct als een oververhitte geit die een opgewarmde voorbindlul krijgt binnengeschoven voor camera's en microfoontjes gaat hinniken dat er ingegrepen gaat worden en ook desnoods matches zonder publiek (19.30 uur), boetes (22.00 uur) en andersoortig vagevuur, kikkers en sprinkhanen beloofd, (samen te vatten als A), moet ook B zeggen.

Nu wordt er eerst onder aanvoering van Voldemort Vliegenthart voor 80.000 euri gemeenschapsgeld een auditteam-rapport gefabriceerd (met in de inleiding een pakkende tekst van het lied "Rob de Wit op vakantie" en een cd-tje met "Aanvallen" van de Vliegende panters en krijgen de clubs straks een dictaatje te ondertekenen dat de openbaar aanklager meer en meer macht geeft repercussies te treffen. Deze geheel in de geest van Lt. Donners terreurvolmacht 'Fire at will-act' geeft de KNVB een extra wapen in haar subjectieve strafbepalings- en handhavingsbeleid.

De altijd genuanceerde heer Koeman (klasse die doodschop die Gilhaus gaf?.) en peilnase (en mislukte scheidsrechter) Maurice de Hi-Ha-Hondenlul deden een lekkere opportune duit in het zakje. Dé Hond blaatte op commando en een telefonische overboeking van een paarduizend? dat tachtig (!) procent van de bevolking (heel snel geenqueteerd.. bravo!) vond dat de match gestaakt had moeten worden alleen vergat hij erbij te zeggen dat het de bevolking van stadsdeel Betondorp was. Koeman vond het allemaal verrot. Waar gaan we heen aldus deze normverkoper. Dat hij een heel beleefd sportvolk het bloed in de ogen joeg door het Duitse shirt door zijn naad te laten gieren op TV in 1988 na de 1-2 zege in Hamburg vergeten we maar effies Roon!

Enfin, al kunnen we nu nog lachen om de ladingen boter op onze kruinen (ja ook wij zitten er soms helaas tussen jongens..), de zelfspot slaat al snel om in somberheid.

Dit akkefietje belooft maandenlang oeverloos gelul naar goed Poldervoorbeeld, klappen met kostbaar en duurzaam geld en energie over de balk zonder echt effect op de materie waar het om draait.

In een tijd waarin topambtenaren zonder echte billenkoek de term bonus mogen verkrachten en de overheid de burger afperst, voorliegt en zichzelf naar een eigen vroegpensioen ouwehoert, wordt verbaal geweld in stadions het politieke speerpunt om alle anderen zaken mee te kunnen verdoezelen. En beste Kuipbewoners maak je borst maar nat. Wie slist wordt geweerd uit angst voor gasgeluiden, vuurwerkgeluiden betekent vier punten aftrek en het beroemde "vriend van de joden" betekent Feyenoord-RBC in een lege Kuip.

En Sylvie? Die arme schat zijn we toch allemaal over drie weken alweer vergeten. Want op dat bordes zie je haar deze jaargang toch niet meer.

Julio
www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:15:24 #142
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_21953861

dinsdag 14 september 2004 @ 21:47:57 #143
44699 err
pi_21955821
Nog ff over de Alwetende Snor

"Dom Brits Dravertje"

Zo noemde ie Jamie Smith.

Is dat geen tegen-de-persoon gerichte belediging, dat waar snor zo tegen ageert?

Laten we ook met zn allen gaan janken
en Smith heeft zowiezo meer intelligentie in zn tenen dan snor in zn hele lijf
pi_21956131
Ach, Derksen neem ik jaren al niet meer serieus. Net als dat VanBommel/Rvn-fanblad van 'm.
pi_21957815
Derksen is altijd tegen Den haag geweest, net als de rest van de media, het is alleen maar Jojax Pisvee en Feyenooit, net als studio neus maar ze vergeten als wij (en daar bedoel ik de kleine clubs mee) er niet waren was er geen competitie dat vergeten ze wel eens
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:46:45 #146
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_21959269
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 09:04 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

zolang 'kanker' 'neuken' en 'tering' als normale woorden in zinnen kunnen worden gebruikt, is er ook geen reden om iets aan te pakken.

Al het gekanker op de ado supporters, ik vind het allemaal maar verneukeratief.
Ja, het is een teringstreek
Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
  woensdag 15 september 2004 @ 00:49:14 #147
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_21960630
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 22:53 schreef HoRny_HaRRy het volgende:
Derksen is altijd tegen Den haag geweest, net als de rest van de media, het is alleen maar Jojax Pisvee en Feyenooit, net als studio neus maar ze vergeten als wij (en daar bedoel ik de kleine clubs mee) er niet waren was er geen competitie dat vergeten ze wel eens
Feyenooit? Begin je gewoon ajacieden na te praten. Valt me tegen van een Haags Hopje...
A.M.A.B
  woensdag 15 september 2004 @ 01:36:07 #148
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_21961195
kom op Feyenoord en PSV graag normaal noemen
020 is dan weer een uitzondering hierop
  woensdag 15 september 2004 @ 01:37:24 #149
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_21961203
Lekker toch die media, als Ajax die voorsprong niet uit handen had gegeven had het alleen met 2/3 regels achterin de krant gestaan!

Media
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_21962158
zijn we met zijn allen de haatcampagne(al dan wel/niet terecht) vergeten tegen onze ex-bondscoach,waar zelfs de min-president zich mee ging bemoeien.........dan is iemand voor publieke vrouw uitmaken nog heilig i.v.m hem tegen de muur zetten.......of niet meneer boekenbal-gnoom uit het groningse?
trek je blauwe leeuwenpakje maar aan,en loop je alsjeblieft een paar versleten voetjes
Refuse/Resist/Innerself
  woensdag 15 september 2004 @ 10:54:47 #151
44699 err
pi_21964265
quote:
Gullit: men moet niet zo hypocriet doen

Terwijl het onderwerp “Spreekkoren” in de diverse media het gespreksonderwerp van de dag is, wil Gullit meer vuur zien in de Kuip. Gisteravond was de trainer te gast bij de meest recente bijeenkomst van de Klankbordgroep.

Een van de zaken waar Ruud over sprak was zijn periode als speler bij Feyenoord, “tijdens mijn periode bij deze club raakte je als speler altijd onder de indruk van het lawaai van de tribunes”. Nu hij hier als trainer werkzaam is ervaart hij dat nog wel, “alleen nu is het nog steeds zo dat je kippenvel krijgt als je het stadion binnen komt lopen, maar tijdens de wedstrijd is het zo rustig op de tribunes”. Hij wil meer vuur zien!

Toen vervolgens een van de gewraakte spreekkoren van tijdens Den Haag – Ajax werd ingezet door een aantal aanwezigen, leek de trainer zich kostelijk te vermaken. Met een grote grijns op zijn gezicht liet hij toen weten dat men in Nederland niet opeens zo hypocriet moest doen. Emotie en passie horen erbij, “ik ben door de jaren heen, als speler bij diverse grote clubs, ook voor van alles en nog wat uitgescholden”. Daar moet je als speler gewoon boven staan, dat hoort erbij.

Wij delen deze mening van deze doorgewinterde international. Net als de mening dat Feyenoord een echte topclub is en met niets minder genoegen moet nemen dan het hoogst haalbare. Hierbij moet echter wel aangemerkt worden dat de clubcultuur niet nog verder verloochend mag worden. Afdankertjes van die club uit Amsterdam willen wij hier dan ook niet hebben.

Wat we wel willen? Vooral veel vuur op het veld, in de hoop dat dit dan snel weer overslaat op de tribunes!
pi_21964299
quote:
Op woensdag 15 september 2004 10:54 schreef err het volgende:

[..]
  woensdag 15 september 2004 @ 11:44:06 #153
25957 Reddiablo
pi_21965350
Klasse Ruud!
www.3voor12denhaag.nl
pi_21965361
Gullit is een wijs man.
pi_21965380
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:40 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Nee een enkeltje palestijnse gebieden.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_21969347
quote:
Op woensdag 15 september 2004 11:44 schreef nikk het volgende:
Gullit is een wijs man.
en Van der Vaart (groot)moeders huilebalk...Zijn arme Sylvie voor hoer uitgemaakt... tis een schande!! ben wel benieuwd of zij in de tijd dat zij met Maarten Atmodikoro ging (o.a. Dordrecht), ook het woord 'hoer' werd gescandeerd in het stadion

Silvie is een jokkebrok
pi_21969533
Gelukkig pikt iedereen dat zijn vriendin voor hoer uitgemaakt wordt.... moet je is kijken hoe jezelf reageert als ik tegen je vriendin zeg dat ze een hoer is...
pi_21969938
quote:
Op woensdag 15 september 2004 15:00 schreef VoreG het volgende:
Gelukkig pikt iedereen dat zijn vriendin voor hoer uitgemaakt wordt.... moet je is kijken hoe jezelf reageert als ik tegen je vriendin zeg dat ze een hoer is...
Ga jij nou maar hopen dat koeman zijn spelers van het veld afhaalt als de F-Side Juve uitscheld vanavond.
Zo niet dan zijn zowel jij als hij als heel 020 hypocriet bezig.
pi_21969946
Als in de Arena tegen DH wordt gescandeerd dat iemands vriendin hoer is 'Petra is de grootste Haagse hoer' ofzo, is er echt niemand over valt hoor. De rood-witten zijn gewoon een stelletje huilies bijelkaar.

En de VI vindt dat DH maar geen wedstrijden voor eigen publiek mag spelen kutblad
pi_21969956
quote:
ik neem je het niet kwalijk, je bent Ajax-fan
  woensdag 15 september 2004 @ 15:19:19 #161
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_21969979
Wat doen ze overdreven over zondag, dat over Sylvie dat was misschien 2x 2min, Kezman verleden jaar toen ie zo`n 25min lang werd toegezongen dat zn moeder een hoer is was nog minder ophef over terwijl dat in vergelijking wel extreem was.

Bij een andere club (waarvan de naam er niet toe doet omdat ik ze niet zwart wil maken) zingen ze vaak als ze tegen ajax moeten: hamas hamas ss ss hamas hamas ss ssss (gas geluiden) en alle .... aan het gas, dat hoor je bij Den Haag bijna niet (1x voorbij horen komen en dat gaat vind ik wel tever), maar als ze bij Den Haag ff over Sylvie zingen dat ze een hoer is om van der Vaart uit zn spel te krijgen, is daar gelijk zoveel ophef over. Terwijl ik voordurend: hamas hamas toch ff wat erger vind dan 1 speler zn vriendin voor hoer uit te maken.

Deze Ado-Ajax was trouwens niet meer of minder provocerend als verleden jaar en toen hoorde je eigenlijk niemand.
  woensdag 15 september 2004 @ 15:21:25 #162
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_21970024
quote:
Op woensdag 15 september 2004 15:17 schreef woordenaar het volgende:

[..]

Ga jij nou maar hopen dat koeman zijn spelers van het veld afhaalt als de F-Side Juve uitscheld vanavond.
Zo niet dan zijn zowel jij als hij als heel 020 hypocriet bezig.
Forza Juve Forza Juve hey hey!
pi_21970055
Ik vind het nog steeds allemaal achterhaald. Dan had de KNVB de regels allang moeten aanpassen. In Nederland blijft het ook altijd hetzelfde liedje. Er moet altijd iets 'ernstigs' gebeuren, eer men er wat aan gaat doen
pi_21970237
quote:
Ach, moet jij maar eens op straat mensen uitfluiten. Lekker vergelijkbaar allemaal...
  woensdag 15 september 2004 @ 15:36:59 #165
44699 err
pi_21970359
ik kijk met plezier uit naar de spandoeken van aanstaande vrijdag

fietstas op bezoek, ik zeg 3 punten
pi_21971161
Ajax verliest van Juve met 0-2 ( 2x ibrahimovic ) en wij winnen van Fietstas met 1-0 en m'n week kan niet meer stuk !
pi_21971476
quote:
Op woensdag 15 september 2004 15:17 schreef Thetallguy het volgende:
Als in de Arena tegen DH wordt gescandeerd dat iemands vriendin hoer is 'Petra is de grootste Haagse hoer' ofzo, is er echt niemand over valt hoor. De rood-witten zijn gewoon een stelletje huilies bijelkaar.

En de VI vindt dat DH maar geen wedstrijden voor eigen publiek mag spelen kutblad
VI = Pro Ajax Blad
  woensdag 15 september 2004 @ 17:01:35 #168
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21972576
quote:
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21972750
quote:
Dan denk ik dat ik nog een deel van haar verdiende geld tegoed heb
pi_21973607
quote:
Op woensdag 15 september 2004 00:49 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Feyenooit? Begin je gewoon ajacieden na te praten. Valt me tegen van een Haags Hopje...
Ik zal het NOOOOIIITTT meer doen
pi_21975308
pi_21975346
pi_21975355
Ze is best geil natuurlijk. Jammer alleen dat ze de grootste hoer van Amsterdam is.
pi_21975367
Het logo op de borst is niet mooi .
  woensdag 15 september 2004 @ 19:28:42 #175
44699 err
pi_21975854
quote:
SCHANDE IN HET ZUIDERPARK

Ze overwogen allemaal de wedstrijd ADO Den Haag-Ajax te staken, omdat het Haagse publiek kwetsende en antisemitische spreekkoren bleef scanderen, maar uiteindelijk greep niemand in. Alle partijen die betrokken waren bij het schandalige gedrag van de beruchte ADO Den Haag-supporters op Midden-Noord geven elkaar nu de schuld. De KNVB dacht goede afspraken te hebben gemaakt met burgemeester Wim Deetman en de Haagse politie, maar deze gezagsdragers zagen geen aanleiding in te grijpen. Scheidsrechter Ben Haverkort had evenmin de moed het duel te staken. Ajax-voorzitter John Jaakke sprak er schande van, Ronald Koeman speelde slechts met de gedachte van het veld te stappen en de ADO-leiding merkte op dat dergelijke excessen overal voorkomen. Trainer Frans Adelaar sloot zich daarbij aan. De Haagse spelers begrepen er helemaal niets van. Zij gingen de fans, die zich schandelijk hadden misdragen, uitgebreid bedanken voor hun steun. Een club met zoveel recidivisten op de tribunes moet voorlopig geen thuiswedstrijd meer met publiek mogen spelen (...)
Snor
pi_21975947
Tja dat is snor, maar die komt nog wel een keertje aan de beurt als hij zo door blijft gaam met stemming makerij, tijd voor een bezoekje
  woensdag 15 september 2004 @ 19:55:38 #177
44699 err
pi_21976605

[ Bericht 100% gewijzigd door err op 15-09-2004 19:55:59 ]
  woensdag 15 september 2004 @ 21:23:06 #178
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_21979267
Het gaat hier eigenlijk alleen maar over ADO (of hebben jullie liever FC Den Haag) die spreekkoren aanhieven. Volgens mij lieten ook de ajaxsupporters zich niet onbetuigd of vergis ik me daarin?
A.M.A.B
pi_21979791
Nee daar vergis je je niet in ff een greep uit de liedjes

Liever kanker in mijn keel dan mijn shirtje goen en geel

en de oude bekende steek het mes in het vlees van een kanker hagenees

En Haverkort kankerlijer

Maar ja het is water onder de brug de Joden staan nu met 0-1 achter dus ze straffen zichzelf wel

Ik profileer FC Den Haag

[ Bericht 0% gewijzigd door HoRny_HaRRy op 15-09-2004 21:51:14 ]
pi_21983522
het heerlijke weekje gaat gewoon door......na zondag verliezen onze hoogpraters tegen onze italiaanse vrienden van juventus JUVE JUVE JUVE
Refuse/Resist/Innerself
  woensdag 15 september 2004 @ 23:39:01 #181
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_21983701
ach ADO straft zichzelf wel, met rechtstreekse naar de GGD
AFC Ajax 4 ever
  woensdag 15 september 2004 @ 23:56:38 #182
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_21984237
quote:
Op woensdag 15 september 2004 23:39 schreef JPM01 het volgende:
ach ADO straft zichzelf wel, met rechtstreekse naar de GGD
Gaap
Trek je ogen open
Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
  donderdag 16 september 2004 @ 02:11:09 #183
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_21986123
haha prachtig die Hagenezen die denken vriendjes te zijn met juve

ow wat waren ze weer stoer vanavond
pi_21986144
quote:
Op donderdag 16 september 2004 02:11 schreef PLAE@ het volgende:

haha prachtig die Hagenezen die denken vriendjes te zijn met juve

ow wat waren ze weer stoer vanavond
hey 0-1
Refuse/Resist/Innerself
  donderdag 16 september 2004 @ 02:16:36 #185
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_21986165
quote:
Op donderdag 16 september 2004 02:13 schreef woediewokkie het volgende:

[..]

hey 0-1
ja en?

Dat was in de Champions League

Das voor de beste club(s) van verschillende Europese landen he
pi_21988243
DIGGER, was dat spandoek "The Hague Mancunians" tijdens ADO - Ajax van jou?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21988400
quote:
Op donderdag 16 september 2004 10:21 schreef zjroentje het volgende:
DIGGER, was dat spandoek "The Hague Mancunians" tijdens ADO - Ajax van jou?
NEE (!^@%#^#(*!@)!)#^
pi_21988453
quote:
Op donderdag 16 september 2004 02:16 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

ja en?

Dat was in de Champions League

Das voor de beste club(s) van verschillende Europese landen he
Goed zeg van 10 man verliezen

En koeman die zijn ploeg niet van het veld afhaalde tijdens de beledigende spreekkoren richting Juve = 020-hypocrisie in de praktijk
pi_21988548
X-Ray
pi_21988658
Tis Sylvies verdomd eige schuld! Komen de spelers van EK aan op Schiphol en wie stapt er mee naar buiten? Juist, de domme Meis! Het gaat niet om jou toef, het gaat om de spelers! Zag geen enkele andere partner mee naar buiten komen, die namen volgens mij een vlucht eerder of kwamen later door de deur.
Meis en haar 'Raf' zoeken aandacht (voorpagina Pulse gezien laatst?), zijn trots op dat men vind dat ze op de Beckhams lijken...nou, als er iemand door het slijk gehaald wordt zijn het de Beckhammetjes wel!
Niet janken, gewoon voetballen! Ajaxcieden zijn slappe huilebalken, wel een leuke afleidingsmanoevre, hoor niemand meer over het slaan van de tegenpartij bij de Toekomst!DAS PAS ERG!

enneh: sylvie IS de hoer van amsterdam, ha!
pi_21988673
Nog zo'n stoere jongen.
Kostte het veel moeite? Zoveel regels?
Klik dan als je durft
  donderdag 16 september 2004 @ 10:54:57 #192
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_21988801
quote:
Op donderdag 16 september 2004 10:47 schreef Suijk het volgende:
Nog zo'n stoere jongen.
Jij bent ook wel stoer hè. Veilig achter je pc.
A.M.A.B
pi_21988912
Net als jij toch?
Klik dan als je durft
  donderdag 16 september 2004 @ 11:08:50 #194
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_21989087
quote:
Op donderdag 16 september 2004 11:00 schreef Suijk het volgende:
Net als jij toch?
Oh nee hoor, ik zou gewoon recht in je gezicht zeggen wat ik van je vind. Ken je helaas niet...
A.M.A.B
pi_21989191
quote:
Op donderdag 16 september 2004 11:08 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Oh nee hoor, ik zou gewoon recht in je gezicht zeggen wat ik van je vind. Ken je helaas niet...
Wat een held
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_21989306
ff de krant openslaan en kijken wat onze amsterdamse vrienden gisteren avond hebben gedaan..................1-0 verloren tja
Refuse/Resist/Innerself
pi_21989476
quote:
Op donderdag 16 september 2004 11:08 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Fijn joh. Toevallig is dit een virtuele gemeenschap en doen we hier alleen maar aan cybersex
  donderdag 16 september 2004 @ 12:28:19 #198
25957 Reddiablo
pi_21990730
quote:
Nog zo'n stoere jongen.
Sylvie gedraagt zich gewoon als een sloerie en een snollebol. Feit.
Mag dat tegenwoordig niet meer geconstateerd worden???
www.3voor12denhaag.nl
pi_21990785
quote:
Nog zo'n stoere jongen.
whoehahaha, ben helemaal geen jongen maar lust je rauw!
pi_21991082
Zullen we het nu maar over morgen hebben, want dan hebben we dat tering Vitesse op bezoek en zouden 1 of meer punten weer zeer welkom zijn.
pi_21991113
quote:
Op donderdag 16 september 2004 12:45 schreef DIGGER het volgende:
Zullen we het nu maar over morgen hebben, want dan hebben we dat tering Vitesse op bezoek en zouden 1 of meer punten weer zeer welkom zijn.
heerlijk........dat moeten er gewoon 3 zijn....kijk alweer uit naar de samenzang....dat schijnt zeer goed te zijn voor het "we" gevoel
Refuse/Resist/Innerself
  donderdag 16 september 2004 @ 12:57:05 #202
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_21991321
Het zijn de homo's yes yes...
A.M.A.B
pi_21991619
De homos, van Ajax kut blijf een beetje hangen maar nu ga ik het afronden en op naar de volgende wedstrijd.

Morgen Vitesse, wordt geen makkelijke pot hoor, want die staan ook op scherp na het 4-1 verlies tegen RBC, ik hoop dat de jongens niet met het hoofd in de wolken blijven lopen en gewoon met 3-1 winnen .
pi_21991648
Ik hoop iig niet op een sof goal tegen in de laatste minuut
pi_21991772
Hoop het niet maar als ze spelen zoals ze speelden in de 2de helft tegen Ajax geef ik Ado een goeie kans om te winnen !
pi_21992241
Door al het gezeur is dit ook helemaal ondergesneeuwd:
quote:
ADOfans.NL hoort op het internet!

We zijn een weekje offline geweest om wat zaken op een rijtje te zetten.
Meer dan 450 steunbetuigingen vielen bij ons door de digitale brievenbus. De
strekking daarvan was duidelijk: ADOfans.NL hoort op het internet!

Dit heeft ons mede doen besluiten om weer door te gaan met de site. Helaas
kunnen we niet iedereen persoonlijk terug schrijven, maar neem van ons aan dat
jullie mail is gewaardeerd!

Onderling hebben we een nieuwe taakverdeling gemaakt en daarmee gaan we vandaag
of morgen weer definitief mee online.
Het forum zal niet meer terugkeren, maar daarvoor is al een prima alternatief
opgestart door andere Den Haag supporters: Den Haag Forum.TK

We gaan door het met het plaatsen van historisch materiaal, verslagen, foto's en
video's en positief en/of negatief nieuws over onze club. Onze grondhouding
verandert niet: ADO (of FC) Den Haag is mooiste club van Nederland!

Groeten en tot snel

Remco, Robert, Markla
Redactie ADOFans.NL
pi_21992294
wees blij dat roland jansen morgen niet keept
  donderdag 16 september 2004 @ 13:42:36 #208
25957 Reddiablo
pi_21992325
Vitesse SBS, Vitesse SBS!
www.3voor12denhaag.nl
pi_21992627
2x genaaid tegen vites vorig jaar, dit jaar maar ff terugpakken

Thuis met een buitenspelgoal, uit met die 'penalty'
pi_21993810
Morgen winnen we wel
[14.gif]
  donderdag 16 september 2004 @ 14:48:09 #211
13710 marco_spn
mathematics of tears
pi_21993836
Aaaah, nog even dan

Dit is een gedich voâh Silvie Mès
Wèfie breng je zellef toch nie zau van de wès
Zeg maah tege je lauvâhboy
Ik ben gein hoeâh maah jâh sextoy
Raffie wilde maah 1 ding haure
En dat ware nie die spreikkaure
Toch is ut wel grappig om te zien
Dat raffie as een kind van tien
hùilend naah papa Koeman ging
pappie pappie gaui de handoek in de ring
Nei jonge zè papa Koeman wès
We gaan nie stoppe voâh jâh en Mès
Praubeâh toch te scaure zaun
dan geif je ze hun vediende laun
en na de wedstrèd zeg ik opput jâhrnaal
wè zèn zielig en dit is nie normaal
Dus silvie kut voâh je dat dit je auvâhkwam
maah je ben en blèf die hoeâh ùit amstedam
pi_21993925
quote:
Op donderdag 16 september 2004 14:48 schreef marco_spn het volgende:
Aaaah, nog even dan

meesterlijk!
pi_21994336
quote:
Aaaah, nog even dan

pi_21994976
pi_21995087
quote:
Aaaah, nog even dan

\

Supâh hoâh

Nog 1tje dan

[ Bericht 4% gewijzigd door HoRny_HaRRy op 16-09-2004 15:47:32 ]
pi_21997291
Wat een rijm. Het niveau druipt er weer vanaf bij de matjes :'(
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 16 september 2004 @ 17:07:49 #217
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_21997421
quote:
Op donderdag 16 september 2004 17:03 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat een rijm. Het niveau druipt er weer vanaf bij de matjes
In plaats van spelers aan te vallen op het veld schrijven ze een gedicht. Dat noem ik niveau ja. Kan je van jou vriendjes niet zeggen...
A.M.A.B
pi_21997595
quote:
Op donderdag 16 september 2004 17:07 schreef Cart_man het volgende:

[..]

In plaats van spelers aan te vallen op het veld schrijven ze een gedicht. Dat noem ik niveau ja. Kan je van jou vriendjes niet zeggen...
pi_21998441
quote:
We hebben nu een Schot, dat scheelt met schieten
en bovendien krijg onze ooievaar
nu vliegles van een heuse adelaar
maar wordt het ook een jaar om te genieten?

Behoren wij straks tot de favorieten
(de stille wens van menig Hagenaar)
of wordt het weer 'de handen in het haar'
een nieuwe loterij met louter nieten

vannacht heb ik een mooie droom gehad
(en zelden heeft een droom mij nog bedrogen)
we bivakkerden niet meer onderin

Ik zag de eerste burger van de stad
met ware vreugdetranen in z'n ogen
hij brulde luid:"'we gaan Europa in'.

Stadsdichter Daan de Ligt
Nog een gedicht !
Kan niet wachten tot het echt weer gebeurt !
pi_21999172
quote:
Op donderdag 16 september 2004 17:07 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Oeps dat komt hard aan

Maaruhh Vitesse morgen wat gaat het worden, ik denk 3-1
1-0 den Ouden
1-1 maak niet uit
2-1 Stroeve
3-1 van der Gun

Let wel ik heb het nog nooit goed gehad dus immiteer dit niet
  donderdag 16 september 2004 @ 21:29:34 #221
44699 err
pi_22003789
Wij zijn vitsse niet.,..wij zijn vitesse niet..

Geel zwarte homo's...het zijn maar,,

zin in..hoop dat Ons Geert in de basis staat
  donderdag 16 september 2004 @ 23:58:12 #222
44699 err
pi_22007956
liedje voor morgen:

Dat moet in de krant en op tv
Dat moet in de krant
Dat moet in de krant

vrijdag 17 september 2004 @ 07:18:25 #223
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_22010540
Van de AD-website, ik hoop dat de KNJB dit ook aanpakt, arme Sylvie
quote:
Fans Feyenoord pesten Sylvie
Uit de hoek waar de Feyenoord-fans zich in het stadion van Odd Grenland hadden verzameld, klonken vanaf de eerste minuut hatelijke liedjes over Ajacied Rafael van der Vaart en diens vriendin Sylvie Meis.

Het legioen in Noorwegen was ongeveer 200 man sterk. Hun spreekkoren waren duidelijk hoorbaar voor iedereen.

Met hun actie herhaalden ze wat de fans van ADO Den Haag afgelopen zondag tijdens het duel met Ajax zongen. Daarover is daarna veel discussie ontstaan.

De KNVB wil voortaan bij spreekkoren de wedstrijd stilleggen.
  vrijdag 17 september 2004 @ 07:46:06 #224
44699 err
pi_22010656
ach ja arm schaap

ergens al te lezen wat er precies gezongen werd?
  vrijdag 17 september 2004 @ 08:00:23 #225
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22010737
Heeet wijf van van der vaart, van der vaart, van der vaart, het wijf van van der vaart verdient haar centen op de straat. Daar neukt zij, daar neukt zij, daar neukt zij, voor wat poen, zodat zij de boodschappen kan doen!
A.M.A.B
pi_22010960
Morguh he heb er zin an vandaag zo ff kaartje halen voor Vitesse en ff mijn keeltje smeren voor de nodige spreekkoren
  vrijdag 17 september 2004 @ 09:24:07 #227
44699 err
pi_22011368
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 08:00 schreef Cart_man het volgende:
Heeet wijf van van der vaart, van der vaart, van der vaart, het wijf van van der vaart verdient haar centen op de straat. Daar neukt zij, daar neukt zij, daar neukt zij, voor wat poen, zodat zij de boodschappen kan doen!
waarop wij zeggen

Dat moet in de krant
Dat moet in de krant
  vrijdag 17 september 2004 @ 09:29:02 #228
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_22011418
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 08:35 schreef HoRny_HaRRy het volgende:
Morguh he heb er zin an vandaag zo ff kaartje halen voor Vitesse en ff mijn keeltje smeren voor de nodige spreekkoren
Het wordt trouwens ook op Canal + uitgezonden
pi_22012890
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 09:29 schreef ray_nl het volgende:

[..]

Het wordt trouwens ook op Canal + uitgezonden
en dan zit er zo'n high teck figuur met een richt-microfoon zich te focussen op NOORD........."nee meneer kessler,het bleef onder de 200 DB,dus dat was niet genoeg om de wedstrijd stil te leggen"
Refuse/Resist/Innerself
  vrijdag 17 september 2004 @ 11:00:11 #230
44699 err
pi_22012961
quote:
Hoer van Amsterdam (16-09-2004)

Vreemdgaan
Er doen zich verschillende geruchten en roddels de ronde. Zo zou Sylvie Meis voordat ze met ajacied Rafael van der Vaart ging, een relatie hebben gehad met ajacied Nourdin Boukhari. Boukhari speelde toen nog bij een iets minder grote club. Ook zou er iets zijn voorgevallen tussen ex-ajacied Zlatan Ibrahimovic en Sylvie Meis. Sylvie zou met Zlatan zijn vreemdgegaan. Deze roddels zouden de reden zijn voor de leus: “Sylvie is de hoer van Amsterdam”. Bij Ajax zeggen ze echter dat ze nog nooit van deze roddels hebben gehoord.

Afgelopen weekeinde gingen de ADO Den Haag supporters nog een stapje verder. Wat nou ongesteld, Sylvie is de hoer van Amsterdam. Niet echt positief voor Sylvies imago. Iedereen heeft momenteel ontzettend te doen met TMF-babe Sylvie Meis. Den Haag-supporters vonden het nodig om haar, even netjes gesproken, DE vrouw van lichte zeden van Amsterdam te noemen. Ajax-coach Ronald Koeman vertelde gisteren in Voetbal Insite dat hij daar helemaal klaar mee is…

Niet door één deur
Maar het rommelt dus in het Ajax-kamp dat is een ding dat duidelijk is. Ook is bij ons bekend dat Ronald Koeman in de winterstop op het trainingskamp Rafael en Zlatan op één kamer zette. Zij zijn inmiddels weer uit elkaar gehaald, omdat de beide heren niet door één hoteldeur konden. En vergeet daarbij vooral de trap, en de ophef erna, niet die Zlatan tijdens Zweden-Nederland in augustus uitdeelde aan Van der Vaart.

Niets gepland
De supportersclub van ADO Den Haag laat weten dat er niets gepland was qua spreekkoren richting Van der Vaart. Er was met de politie afgesproken dat de wedstrijd stil gelegd zou worden wanneer er spreekkoren zouden ontstaan gericht op Joden, veelal tegen Ajax gebruikt. Dat gebeurde niet, maar nadat Ajax-supporters begonnen te zingen: 'Steek een mes in het vlees van een kanker Hagenees' en Van der Vaart zich na hun zeggen onsportief gedroeg na een gele kaart, zijn de spreekkoren tegen Sylvie begonnen.

Hot item
Maar er is ook goed nieuws voor Sylvie: Voetbalclub FC Den Bosch heeft de eigen supporters opgeroepen zich zondag tijdens de wedstrijd tegen Ajax te gedragen. De club wil voorkomen dat er problemen ontstaan met kwetsende spreekkoren door de eigen aanhang, zeker nu dat een 'hot item' is. Woensdag voert de clubleiding overleg met gemeente, politie en supporters over de wedstrijd van zondag.

Bron: http://www.rtlboulevard.nl/
en laten we er nu maar over op houden
pi_22013695
'Steek een mes in het vlees van een kanker Hagenees'

Ah, wat lief van die Ajacieden. Verbazingwekkend dat deze fantastische leus geen lof krijgt in de media. Kijk heren van ADO Den Haag, zo behoor je te gedragen.
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:01:52 #232
44699 err
pi_22015503
quote:
ADO Den Haag zal vanavond voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Vitesse aandacht vragen voor spreekkoren. In samenwerking met de supportersvereniging zullen supporters opgeroepen worden de ploeg op een positieve manier te ondersteunen. ‘Spreekkoren? Come on The Hague willen we horen’ is het thema van de avond.
Algemeen directeur Robert Langenbach: “Met deze slogan willen we supporters duidelijk maken dat de club alleen gebaat is bij positieve aanmoedigingen. ‘Come on The Hague’ is een door onze aanhang veel gebruikte kreet die wat ons betreft model staat voor de wijze waarop het Haagse elftal hartstochtelijk aangemoedigd kan worden. Uiteraard is dit niet de enige manier om de club positief te ondersteunen. Wat dat betreft hebben onze supporters zich vaak op positieve wijze van hun creatieve kant laten zien. Helaas waren er afgelopen zondag ook andere geluiden te horen, die wij absoluut afkeuren. Wij doen een oproep aan alle bezoekers om af te zien van kwetsende spreekkoren.

Met de landelijke discussie die is losgebarsten zullen alle ogen gericht zijn op het Zuiderparkstadion. De scheidsrechters van de KNVB hebben bovendien de opdracht meegekregen bij constatering van spreekkoren direct het spel stil te leggen.

Om onze boodschap kracht bij te zetten zal aan iedere bezoeker voorafgaand aan het duel een flyer uitgereikt worden waarin door de clubleiding, de technische staf, spelersgroep en supporterscoördinator wordt opgeroepen het ‘Come on The Hague’ in het stadion te laten klinken. Samen met de vice-voorzitter van de RvC John van Ringelenstein, supporterscoördinator Koos Roeg en de voorzitter van de supportersvereniging Ike Simoncini zal ik hoogstpersoonlijk t-shirts verspreiden met de al eerder genoemde slogan.

Gezamenlijk met onze supporters hebben we de afgelopen jaren bereikt dat ADO Den Haag op alle fronten de nodige vooruitgang heeft geboekt. Het zou voor alle betrokkenen zeer spijtig zijn als deze stijgende lijn door spreekkoren een halt wordt toegeroepen.”

pi_22015644
Ik heb er een slecht gevoel over, in de zin van dat Koopman nu dus met gemakt een kut wedstrijd kan fluiten en je ploeg gaan naaien, en zodra je dan ook maar het minste of geringste scandeert, de hele media weer over je heen valt en wellicht erger.

De KNVB heeft Den Haag al vaker openlijk genaaid en nu is het ze zo wel erg makkelijk gemaakt, zeker nadat we de 1e ploeg zijn die na afgelopen weekend in actie komt.
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:11:18 #234
25957 Reddiablo
pi_22015687
blegh, ik wil dat het ADO Bestuur z'n muil opentrekt.... ok, sommige dingen gaan (te) ver - maar kuthufters van de KNVB - kap eens met ons naaien.
www.3voor12denhaag.nl
pi_22015807
Ik weet wel, dat je bij een volgende Den Haag - Ajax, gewoon een hele batterij microfoons voor Oost moet zetten, en eens even opnemen wat daar dan ondertussen ook vandaan komt.

Want je zal je op deze manier als club gewoon moeten gaan indekken lijkt me, als de media en KNVB zo eenzijdig over 1 partij heen valt.

Dan maar zelf een berg 'bewijs' verzamelen die je dan in de strijd kan gooien tegen dat hypocriete tering neuzenvolk, de media en de KNVB.
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:19:59 #236
44699 err
pi_22015870
Come On The Hague, vroegâh dacht ik altijd dat het "Kom dan hierheen" was..
pi_22015876
Ik denk niet dat de KNVB het nu kan maken om alles op Den Haag te spelen. Ook door de Ajax supporters worden schandalige dingen gezongen: dezelfde sanctie als bij Den Haag. Ook in Waalwijk. Of in Heerenveen. Zo niet, dan verliezen ze werkelijk al hun geloofwaardigheid. Ik hoop ook van harte dat er in de Arena een keer wat wordt gestaakt, dan zijn we van dat 'knjb' en 'neuzenvoortrekkerij' gedoe af.
Klik dan als je durft
pi_22015903
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:11 schreef Reddiablo het volgende:
blegh, ik wil dat het ADO Bestuur z'n muil opentrekt.... ok, sommige dingen gaan (te) ver - maar kuthufters van de KNVB - kap eens met ons naaien.
Dat heb ik al zo vaak gehoopt dat het is een keer zou gebeuren, maar aangezien wij een van de slechtste PR machine van het betaalde voetbal hebben zou ik er niet op rekenen.

Hoevaak krijgen wij niet onterrecht slechte pers en je hoort nooit wat uit het Den haag kamp was vorig jaar ook met de spreekkoren tegen Kezman iedereen was binnen een half uur na de wedstrijd op tv geweest behalve Den haag

Of toen tegen Utrecht (eerste thuiswedstrijd van Den Haag vorigt jaar) dat de bus bekogelt werdt iedereen viel over elkaar heen, maar den haag kwam zichzelf niet verdedigen. (bleek niet een suporter van Den haag geweest te zijn maar een marokaans boefje)

Het zelfde met wat die kanker snor zei bij voetbal inside over Den haag, als ik bestuur was geweest had ik gezegd jij komt niet meer in het stadion en je kankerblad ook niet, maar daar zijn ze te laf voor.

Als ze een van je spelers een "Dom Brits dravertje " dan ga je het toch opnemen voor je speler of niet soms, niet dus , niet bij Den Haag dat hekel ik wel eens bij de club, het opkomen voor elkaar en de club.

Maar misschien is dat allemaal romantisch gelul in een keiharde wereld van voetbal.
pi_22016001
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:19 schreef err het volgende:
Come On The Hague, vroegâh dacht ik altijd dat het "Kom dan hierheen" was..
"jan van diehee" ofzo dacht ik, dat dat een hele goeie speler van vroegâh was
  vrijdag 17 september 2004 @ 17:24:43 #240
13710 marco_spn
mathematics of tears
pi_22021413
Erg bang dat Vitesse van het veld afloopt hoeven we geloof ik niet te zijn:

'Vitessenaar Stijn Vreven, gewend aan vijandige spreekkoren, vindt de hele discussie onzinnig. "Lekker belangrijk allemaal, waar hebben we het over." Dat hem naar zijn mening wordt gevraagd, bevreemdt de robuuste verdediger niet. "Ik ben de juiste persoon voor deze kwestie. Vier jaar lang ben ik als speler van Utrecht negentig minuten lang door het publiek van Ajax voor alles en nog wat uitgemaakt. Nooit is er iemand over gevallen. Ik begrijp nu die hele commotie ook niet."

"Het is een showbizzkoppeltje, zij staan in de bladen en kiezen voor publiciteit, dan kun je reacties verwachten. Hoe erg is het nu? Zouden hun vrienden nu denken dat zij is wat die supporters zingen? Kom nou toch. 'Vreven is een wijf zonder tieten' en 'Vreven is een transseksueel', dat zingen ze over mij. Nou weet ik wel dat ik niet van het kaliber Van der Vaart ben, maar dat is toch van hetzelfde niveau?"

"Joh, je moet een beetje meegaan met het circus. Het is een spel, als je niet mee wilt spelen, kun je beter wat anders gaan doen." Grenzen zijn er volgens de Belgische verdediger wel. "Ja, bij ziektes en zaken die met geschiedenis te maken hebben. Verder is het allemaal máár voetbal, er zijn belangrijker zaken."

Dat vindt Theo Janssen ook. "Het loopt een beetje uit de hand. Zelfs de politiek gaat zich er mee bemoeien. Van der Vaart en zijn vrouwtje zijn nu eenmaal bekend, je weet vantevoren dat je ermee te maken krijgt. Als zij daar niet tegen kan, moet ze maar niet naar het stadion komen."

Trainer Edward Sturing bereidt zijn ploeg maximaal voor op het uitduel in Den Haag, maar het onderwerp 'spreekkoren' kwam niet aan de orde. "Als speler is het mij ook overkomen. Ik raakte er alleen maar extra gemotiveerd van."

Bron: www.vitesse.org
  vrijdag 17 september 2004 @ 17:44:10 #241
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22021761
Kijk dat zijn tenminste 'echte' voetballers en geen flikkertjes die huilen om een paar woorden.
A.M.A.B
pi_22021874
Dat zijn voetballers Vreven is een echte voetballer een bikkel in het veld die boven wat voor spreekkoren dan ook staat, dat vind ik een goede voetballer.

IMHO moet je gewoon er alles aan doen op het veld om het publiek de mond te snoeren, als VDV gewoon 1 of 2x had gescoord dan was hij de man geweest nu is het het mietje
  vrijdag 17 september 2004 @ 18:25:06 #243
44699 err
pi_22022403
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:21 schreef HoRny_HaRRy het volgende:

Het zelfde met wat die kanker snor zei bij voetbal inside over Den haag, als ik bestuur was geweest had ik gezegd jij komt niet meer in het stadion en je kankerblad ook niet, maar daar zijn ze te laf voor.
is die muffe lul uberhaupt wel s geweest dan? Daar heeft ie het lef volgens mij niet eens voor.
  vrijdag 17 september 2004 @ 21:51:57 #244
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_22026445
Wat een drama-voetbal zeg, jezus!

Dat wordt nog lastig tegen Zwolle.....
  vrijdag 17 september 2004 @ 22:14:00 #245
44699 err
pi_22026975
ik ga zwolle maar overslaan

Wat een amateurvoetbal zeg, niet te geloven. Polak, Smith, Den Ouden, allemaal dramatisch.
  vrijdag 17 september 2004 @ 22:20:20 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22027132
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 22:14 schreef err het volgende:
ik ga zwolle maar overslaan

Wat een amateurvoetbal zeg, niet te geloven. Polak, Smith, Den Ouden, allemaal dramatisch.
Kruit duidelijk afgelopen zondag verschoten.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 17 september 2004 @ 22:38:25 #247
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_22027545
quote:
Op donderdag 16 september 2004 13:11 schreef DIGGER het volgende:
Ik hoop iig niet op een sof goal tegen in de laatste minuut
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  vrijdag 17 september 2004 @ 23:45:46 #248
44699 err
pi_22029186
nou, of het nou 2-0, 3-0 of 9-0 wordt is me om het even, alles inderdaad beter dan een 2-2 in de laatste minuut in 2-3 zien veranderen. Dan ben je pas ziek.
  vrijdag 17 september 2004 @ 23:58:23 #249
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22029486
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 22:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Kruit duidelijk afgelopen zondag verschoten.
beetje een rare smiley voor iemand die een titelkandidaat support die punten verspeelt bij Den Haag
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22029559
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

beetje een rare smiley voor iemand die een titelkandidaat support die punten verspeelt bij Den Haag
Ik kon een glimlach ook niet onderdrukken toen ik de uitslag las.
Klik dan als je durft
  zaterdag 18 september 2004 @ 00:02:40 #251
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22029576
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:01 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik kon een glimlach ook niet onderdrukken toen ik de uitslag las.
dat is wat anders,ach ja,golfer heeft wel vaker last van dat soort "rare" dingetjes
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22029587
Ik hoop dat jullie vanaf nu van iedereen een pak slaag krijgen!!!
En lekker degraderen naar de toto divisie Dat is waar jullie thuis horen
Wat ben ik blij dat ik geen haageneesje ben
pi_22029606
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

dat is wat anders,ach ja,golfer heeft wel vaker last van dat soort "rare" dingetjes
Oud worden lijkt me ook niet makkelijk...
Klik dan als je durft
  zaterdag 18 september 2004 @ 00:05:01 #254
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22029625
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:04 schreef Suijk het volgende:

[..]

Oud worden lijkt me ook niet makkelijk...
om over rollators nog maar te zwijgen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22029628
quote:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk. Den Haag was volgens mij nog helemaal in de roes van afgelopen zondag.
pi_22029632
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:03 schreef Tazman01 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen kneusje zoals jij ben

maargoed, minpuntje van een mooie week, kansloos spel. Maar ach, ik had eerder een nederlaag tegen ajax verwacht en een gelijkspelletje tegen vites dan andersom
  † In Memoriam † zaterdag 18 september 2004 @ 00:05:19 #257
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_22029633
Gaat er toevallig iemand woensdagavond naar de wedstrijd van ADO ? Een aantal van mijn c-spelertjes mogen ballenjongens zijn
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 18 september 2004 @ 00:05:45 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22029641
quote:

Ik heb daar bijna 50 jaar over gedaan om rare dingetjes te krijgen, jij hebt ze nu al op jouw leeftijd.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 18 september 2004 @ 00:05:53 #259
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22029643
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk. Den Haag was volgens mij nog helemaal in de roes van afgelopen zondag.
idd, een smiley als zijn eigen club daar onnodig punten heeft verspeelt....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22029668
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:05 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

idd, een smiley als zijn eigen club daar onnodig punten heeft verspeelt....
Ja, ik zou ook blij zijn als de club die op zo'n kutmanier van je gewonnen heeft met dat baggerpubliek een week later op zijn bek gaat
pi_22029674
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:05 schreef Thetallguy het volgende:
Het verschil is dat jullie niet zulke dames hebben als sylvie Maar jah
Juliie zullen nooit kunnen tippen aan MASTERDAM

[..]

Wat ben ik blij dat ik geen kneusje zoals jij ben

maargoed, minpuntje van een mooie week, kansloos spel. Maar ach, ik had eerder een nederlaag tegen ajax verwacht en een gelijkspelletje tegen vites dan andersom
  zaterdag 18 september 2004 @ 00:08:13 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22029694
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:07 schreef SCH het volgende:

Ja, ik zou ook blij zijn als de club die op zo'n kutmanier van je gewonnen gelijkgespeeld heeft met dat baggerpubliek een week later op zijn bek gaat
Poef.....gone! ©golfer
pi_22029700
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:07 schreef Tazman01 het volgende:

[..]

Wat schattig, een nieuwbie

en nu op kankerstralen naar je eigen topic
pi_22029714
SCHattig spandoekje vanavond - en ze waren braaf
  zaterdag 18 september 2004 @ 00:09:14 #265
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22029716
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb daar bijna 50 jaar over gedaan om rare dingetjes te krijgen, jij hebt ze nu al op jouw leeftijd.
matig ouwe,je kan beter
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22029727
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:09 schreef SCH het volgende:
Het sloeg een beetje teveel over op de spelers

Zelfs geeneen gele kaart
pi_22029728
Enkeltje toto voor den haag
Ga weg en kom nooit meer terug
  zaterdag 18 september 2004 @ 00:10:22 #268
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22029737
quote:

[..]

Ja, ik zou ook blij zijn als de club die op zo'n kutmanier van je gewonnen heeft met dat baggerpubliek een week later op zijn bek gaat
idd

Maar goed,toch een beetje misplaatst al hadden die pleuris joden natuurlijk deze keer van mij mogen winnen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22029750
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:10 schreef Tazman01 het volgende:
Enkeltje toto voor den haag
Ga weg en kom nooit meer terug
Nieuwe nick Ajaxno1?
pi_22029838
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:11 schreef VoreG het volgende:

[..]

Nieuwe nick Ajaxno1?
nee is me eigen nick
  zaterdag 18 september 2004 @ 02:18:35 #271
25957 Reddiablo
pi_22031678
wat een hopeloze wedstrijd.

Maar goed, een gele kaart nu voor Vitesse --- en Ajax wordt tegen Den Bosch onherroepelijk uit de competitie genomen.

Zo gaan de KNJB alsnog aan zijn eigen spelletje ten onder en gaat HFC ADO Den Haag alsnog Europa in
www.3voor12denhaag.nl
  zaterdag 18 september 2004 @ 12:14:20 #272
44699 err
pi_22034454
quote:

[..]

zeg moeten jij en je hoempapa boeren je niet eens zorgen gaan maken (in jullie eigen speelhoek) om het ontlopen van de nacompetitie?
  zaterdag 18 september 2004 @ 12:15:40 #273
44699 err
pi_22034476
Hoewel, ik kan me voorstellen dat jullie graag weer 's een derby tegen Cambuur willen spelen.
pi_22036520
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:03 schreef Tazman01 het volgende:
Ik sta liever onderaan dan dat ik een vieze baggerjood ben zoals jij die alleen maar kennen janken als ze een paar punten verzliezen.

Waar 99% alleen maar uit suc6 suporters bestaat, die hun club alleen maar steunen als het goed gaat

Die spreekkoren aanheffen tegen hun eigen aanvoerder als die slecht speelt ipv te steunen.

Die oudspelers uitfluiten die heel veel voor de club hebben betekent, waar ze vroeger voor stonden te zingen (Seedorf)

Die te laf zijn om te vechten tegen echt hoolies en daarom maar de spelers van Feyenoord in elkaar trappen en dat een goede actie vinden.

Die een 0-3 voorsprong weggeven tegen een degradatie kanditaat en dan gaan lopen janken dat de mensen in Den Haag zo gemeen zijn.

Nee wees jij maar trots op je joden clubje, ik ga liever naar de GGD dan dat ik voor Jojax juich.
pi_22041159
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:09 schreef SCH het volgende:
onder het motto: beter goed gejat, dan slecht bedacht.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  zaterdag 18 september 2004 @ 22:39:39 #276
25957 Reddiablo
pi_22046996
ik hoor duidedlijk hoerejong bij NEC - PSv... foei foei foei!!!!!
www.3voor12denhaag.nl
pi_22047015
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 22:39 schreef Reddiablo het volgende:
ik hoor duidedlijk hoerejong bij NEC - PSv... foei foei foei!!!!!
ligt eraan met hoeveel dB
Refuse/Resist/Innerself
  zaterdag 18 september 2004 @ 22:49:59 #278
25957 Reddiablo
pi_22047243
en ook bij de brave jongens van Heerenveen ,- NAC
www.3voor12denhaag.nl
pi_22047732
Was dat niet 'boerenjong'
pi_22049739
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 22:49 schreef Reddiablo het volgende:
en ook bij de brave jongens van Heerenveen ,- NAC
bij dat heya publiek zeker............zal wel dialect zijn geweest
Refuse/Resist/Innerself
  zondag 19 september 2004 @ 10:27:50 #281
25957 Reddiablo
pi_22053137
het was duidelijk HOERENJONG - het NAC publiek was het.

en als was het boerenjong, dat mag ook niet.

Wij mochten ook geen "Boe" roepen van Koopman, omdat die Amoah dacht dat we hem beledigden.

Boerenjong / Hoerenjong is dus nog erger.

Ik pleit dus voor een officiele waarschuwing voor NEC en NAC.

Dat zijn de regels, en die moeten nageleefd worden.
www.3voor12denhaag.nl
  zondag 19 september 2004 @ 15:01:34 #282
44699 err
pi_22058323
quote:
Oerwoudgeluiden voor Amoah, Vreven beledigd

18 Sept. - Canal+, de NOS, RTL4, allemaal waren ze het erover eens: de supporters van ADO Den Haag hebben zich keurig gedragen. Kennelijk zijn wij, Vitessefans, gek geworden, want wij volgden de wedstrijd op Canal+ en op de achtergrond hoorden wij wel degelijk onophoudelijk zeer kwetsende Haagse spreekkoren.

Wat viel er zoal a capella te beluisteren in het Zuiderpark? De Arnhemse spelers waren kutkankerboeren en vieze homoseksuelen, er klonken (klassiek inmiddels) oerwoudgeluiden zodra Amoah de bal aanraakte, Vreven was een wijf zonder tieten, Gluscevic een hondelul. Vitesse als team, u raadt het, een kankerclub met successupporters enz. enz. enz. enz. Dit alles niet één keer, maar met korte onderbrekingen gedurende de hele wedstrijd. Mogen we het zo samenvatten: Nederland, de media voorop, is van mening dat je Ajacieden zoals Vd Vaart níet uit mag schelden, maar bij Vitessespelers zoals Vreven & Amoah mag je gewoon alle denkbare kwets-registers opentrekken. De randstedelijke mantel der liefde, nietwaar. Wat een kutkankah-demagogen.

Vitesse-supporters wél aangepakt
Minder enthousiaste media-geluiden over de supporters van Vitesse. Er ontstond in een van de bussen 'discussie over de busregels' en vervolgens smeten enige zatte personen een asbak tegen de voorruit. [Update zondag - de 'asbak' blijkt een leeg bierblikje met peuken te zijn. Dat werd gegooid naar een steward, die vond dat enkele personen al voor het instappen te veel hadden gedronken. Die steward voorspelde al in Arnhem dat de rit bij het politiebureau in Den Haag zou eindigen. De 'discussie' ging over het bier dat op was]
De bus in kwestie werd door de Haagse politie voor aanvang van de wedstrijd naar het Haagse politiebureau begeleid. Hoewel het al snel duidelijk was wie de 'daders' waren werden ook de onschuldige supporters zo lang vastgehouden dat iedereen de wedstrijd miste. Toen de wedstrijd was afgelopen werden alle geelzwarte supporters weer rechtstreeks teruggestuurd naar Arnhem, behalve de vijf 'verdachten'. Die worden pas later 'in vrijheid gesteld'.

Lezing van de politie
De Haagse politie ziet het zélf zo: 'De politie heeft vrijdagavond 17 september voorafgaand aan de wedstrijd ADO Den Haag–Vitesse, vier supporters van de club uit Arnhem aangehouden. De vier, in leeftijd van 18,19, 20 en 39 jaar oud, pleegden een vernieling in de supportersbus die hen naar Den Haag bracht. Op de Rijksweg A12 tussen Utrecht en Gouda gooide een van de supporters een asbak tegen de voorruit van de bus. De voorruit raakte hierdoor beschadigd.'

Niet duidelijk? Dan maar alle 40
De Haagse politie vervolgt: 'Om de vernielers aan te kunnen houden, werd de supportersbus naar het Forepark gebracht. Omdat in eerste instantie niet duidelijk was, wie de daders waren, werden alle veertig supporters die in de bus zaten aangehouden en overgebracht naar het hoofdbureau van politie in Den Haag. Hier bleek dat de vier verdachten betrokken waren geweest bij de vernieling. De 39-jarige verdachte bekende de asbak te hebben gegooid. Nadat de vier zich bekend hadden gemaakt, werden de overige supporters in vrijheid gesteld. Zij zijn in dezelfde bus teruggebracht naar Arnhem.'

Politie: Vitesse-supportertje pesten
De Haagse politie had het weliswaar erg druk met al die Arnhemse misdadigers, maar intussen hielden de heren vanuit een ooghoek toch ook nog de wedstrijd in het Zuiderpark in de gaten. 'Tegen de vier Vitesse-verdachten wordt proces-verbaal opgemaakt en zij worden nadat zij een verklaring hebben afgegeven heengezonden,' aldus de dienders. En dan: 'De wedstrijd ADO Den Haag-Vitesse is rustig verlopen.' Kijk aan. Dat zal dan wel komen omdat het uitvak zo leeg was.

Ook in een andere bus waren overigens vergelijkbare 'problemen'. De Haagse ME kamde ook deze bus geheel uit, maar er werd geen aanleiding gevonden om ook hier Vitesse-fans aan te houden. [Update zondag: de agenten zochten naar wapens omdat ze daarover 'een tip' hadden gekregen. Het 'onderzoek' ging zo ver, dat alle zakdoekjes uit een doosje met papieren tempo-doekjes moesten worden verwijderd. Wapens werden er natuurlijk niet gevonden.]
Vitesse-supportertje-pesten door de Haagse wouten. En dat in de stad van ADO, waar vanavond de wedstrijd al na vijf minuten gestaakt had moeten worden. Je moet er maar op komen.

[Update zondag: dat de plotselinge (terechte!) opwinding over spreekkoren uitsluitend en alleen te maken heeft met het gezonde volksgevoel t.a.v. Vd Vaart & Ajax wordt steeds duidelijker. Wat er in Den Haag (met z'n extreem-rechtse aanhang) gebeurt interesseert in feite niemand. Maar wél werd er op tv zaterdagavond alweer uitgebreid voor-besproken wat er nu in Den Bosch zou gebeuren. Ajax speelt immers tegen Den Bosch. De burgemeester van die stad heeft er 3 volle werkdagen aan besteed om te voorkomen dat er iets verkeerds tegen Vd Vaart zal worden geroepen. De NOS meent: de ogen van heel Nederland zijn nu gericht op de Brabantse hoofdstad. En de club zélf is bang dat de wedstrijd zal worden gestaakt bij de eerste de beste wanklank. Afgesproken is dat de wedstrijd pas zal worden gestaakt als er 3x een verboden liedje te horen is geweest. De NOS-verslaggever meende dat dit in strijd was met de beloftes. Er zou afgefloten worden bij de éérste wanklank. Immers.]
  zondag 19 september 2004 @ 15:13:51 #283
25957 Reddiablo
pi_22058642
Ongelooflijk. Je mag dus inderdaad geen 'boe' meer zeggen.

Kankermongolen. Zieke tyfuskneusjes.
www.3voor12denhaag.nl
pi_22058771
quote:
Den Ouden 'chat' op Voetbalplus.NL
Van de redactie van Voetbalplus kregen we te horen dat er een chatsessie is georganiseerd met Geert den Ouden op Voetbalplus.NL.

Iedereen die het dus leuk vind kan aanstaande maandag 20 augustus om 13.00 uur inloggen bij Voetbalplus.NL en een half uurtje met Geert chatten!

Veel plezier!
pi_22067052
*16 JAAR NIET GEHOORD???
NA 20 JAAR IS T RECORD VERBROKEN EN IS DE 3-3 GESCOORD
*ACHTER HET HEK, O O ZO STOER
1 DING IS ZEKER, SILVIE IS EN BLIJFT DE HOER!
*VAN DER VAART!.. DIKKE TIETEN EN WEINIG TALENT
JE HAD T KUNNEN WETEN, ALS JE DE HAGENEZEN KENT
*JULLIE LIEPEN WEER WEG, WAT WAREN JULLIE ZIEK
6 KILOMETER IN DE FILE MET DAT VIEZE "JODE" PUBLIEK
*WAT ZIJN JULLIE TOCH SCHIJNHEILIG, SCHUILEN ACHTER DIE "JODE" VLAG
MAAR IS WEL ZO VEILIG, ALS DAT WÉL VAN DE REGERING MAG?
*WAT EEN OPHEF OVER EEN PAAR VIEZE WOORDJES; WAT IS DEN HAAG TOCH SLECHT
ZELF HEBBEN JULLIE AL 20 JAAR DEZELFDE SPREEKKOORDJES EN MOGEN JULLIE ZINGEN MET ALLE RECHT
*HOOR DE ENGELTJES ZINGEN "JOOD4LIFE" IN VOLLE TROTS
AMSTERDAM MAG ALLES, EN DAT IS WAAR IK ÉCHT VAN KOTS
*MAAR GEFELICITEERD MET EEN PUNTJE, JULLIE KRIJGEN VAN ONS T GROEN GELE LINT
DAT NIET VOOR DE WEDSTRIJD, MAAR VOOR DE 100 METER SPRINT!
*VOLGENDE KEER BIJ JULLIE; LEKKER RELLEN, LEKKER SLOPEN, O DAT VINDEN WIJ ZO FIJN
ZAL METEEN GAAN HUILEN, ALS IK GEEN HAGENEES ZOU ZIJN!
*STUUR DAN DE M.E. MAAR WEER NAAR BOVEN, AAN ONS HEB JE GEEN KIND..
MORGEN IN DE KRANT: DE AMSTERDAMSE M.E. WINT OOK AL DE 100 METER SPRINT
*RONALD VEEGT T DUITSE SHIRT AF MET ZIJN SNEE
DAT VONDEN WE ALLEMAAL PRACHTIG EN DEDEN ALLEMÁÁL MEE
*HE RONALD DAT WAS TOCH EEN GOED GEVOEL?
DIT IS VOOR ONS T ZELFDE, ALS JE BEGRIJPT WAT IK BEDOEL!
*T SHIRT VAN DE "JODE" VEEG IK AF AAN MIJN SNEE
JONGENS NOG EEN KEER..."NEEM JE "JODE" MEE!"
*AL DIE PROPAGANDA, IK BEN KLAAR MET KEES
IK HEB ER SCHIJT AAN, ALS EEN ÉCHTE HAGENEES!
  zondag 19 september 2004 @ 22:30:25 #286
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_22068750
Deze man heeft echt geen hersens. Prachtig
  zondag 19 september 2004 @ 23:15:00 #287
25957 Reddiablo
pi_22069884
quote:
Op zondag 19 september 2004 22:30 schreef PLAE@ het volgende:

hoho, hij kan wel rijmen!
www.3voor12denhaag.nl
pi_22071798
quote:
Op zondag 19 september 2004 22:30 schreef PLAE@ het volgende:

pi_22076229
Whahaha het rijmt wel erg goed
pi_22076430
Tot a.s. zondag
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_22076535
quote:
Op maandag 20 september 2004 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Tot a.s. zondag
Tot zondag

Hopelijk word het net zo leuk als vorig seizoen alleen moeten wij dit keer wel winnen !
pi_22076669
quote:
Op maandag 20 september 2004 10:44 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Tot zondag

Hopelijk word het net zo leuk als vorig seizoen alleen moeten wij dit keer wel winnen !
Vorig jaar was zeker leuk, misschien wel de leukste thuiswedstrijd van 't seizoen, dikke humor tussen het uitvak en ons vak..

Maar de punten blijven wel in Utrecht
  maandag 20 september 2004 @ 16:18:06 #293
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_22083814
quote:
Op maandag 20 september 2004 10:44 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Tot zondag

De wedstrijd wordt stilgelegd
Jij mag namelijk van de KNVB geen lelijke dingen naar mij schreeuwen.
Wanna see a joke, check a look-a-like
  maandag 20 september 2004 @ 16:51:17 #294
25957 Reddiablo
pi_22084604
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:18 schreef Vulcanus het volgende:

[..]

De wedstrijd wordt stilgelegd
Jij mag namelijk van de KNVB geen lelijke dingen naar mij schreeuwen.
Mag het van jou wel?
www.3voor12denhaag.nl
pi_22085063
Zal de combi weer zo zijn als verleden jaar, toen werden we als varkens behandeld door die kanker politie daar, en zo lekker zaten we ook niet op dat uitvak, hoop dat het allemaal een beetje beter is
pi_22085174
Uitvak is vernieuwd, jullie kunnen 1.600 man meenemen..
  maandag 20 september 2004 @ 17:32:07 #297
44699 err
pi_22085568
ik sta op een levensgrote foto in de Volkskrant van afgelopen zaterdag (foto van noord, met vd Vaart ervoor) met de kop VANDALEN MOETEN HET STADION UIT
En de één of andere grappenmaker heeft dat artikel op het bureau van de directeur gegooid, lekkah
  maandag 20 september 2004 @ 18:12:39 #298
25957 Reddiablo
pi_22086517
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:32 schreef err het volgende:
ik sta op een levensgrote foto in de Volkskrant van afgelopen zaterdag (foto van noord, met vd Vaart ervoor) met de kop VANDALEN MOETEN HET STADION UIT
En de één of andere grappenmaker heeft dat artikel op het bureau van de directeur gegooid, lekkah
beter sta je ook omcirkeld
www.3voor12denhaag.nl
  maandag 20 september 2004 @ 18:13:28 #299
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_22086541
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:32 schreef err het volgende:
Nog gezeik mee gehad?
  maandag 20 september 2004 @ 18:33:11 #300
44699 err
pi_22087031
neuh..zo hou ik zichtbaar (toevallig) net mn mond terwijl vd Vaart voor het vak loopt te scharrelen..
ik zal die foto + artikel wel ff uploaden als ik thuis ben, gaat nu niet vanaf mn werk
  maandag 20 september 2004 @ 19:19:59 #301
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_22088144
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:51 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Mag het van jou wel?
Ach, liever niet maar doe wat je niet laten kan, schreeuw het er allemaal maar uit, niets opkroppen.
Het is de laatste tijd zo onnodig veel in het nieuws geweest, er zal wel weer een voorbeeld gesteld moeten worden.

Kan Youri Mulder, je weet wel de zoon van Jan Mulder, die een paar maanden geleden nog vrolijk op TV loopt te verkondigen, stenigen die Advocaat (het ging geloof ik om een verkeerde wissel) opvoedkundig zijn vingertje opsteken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')