Oho magniequote:
Had Sylvie echt niks met voetbal?
Voor ik Rafael ontmoette had ik helemaal niks met voetbal. Dat zei Sylvie Meis in het programma Mijn leven als voetbalvrouw. Op andere momenten zei ze dat ze geen idee had wie Rafael van der Vaart eigenlijk was, op het moment dat ze wat met elkaar kregen. Nou is het in een land met vier miljoen bondscoaches best mogelijk dat je een speler uit het Nederlands voetbalelftal niet kent. Een nieuwe weblog schat deze kans voor Sylvie betrekkelijk klein en zou daar best eens gelijk in kunnen hebben.
De anti-wannabe-weblog meldt dat Sylvie 'ik had niks met voetbal' Meis maar liefst twee jaar een relatie heeft gehad met profvoetballer Maarten Atmodikoro, destijds uitkomend voor NAC. Een beetje navraag levert op dat ze zelfs een voordeur hebben gedeeld. Twee jaar lang je leven delen met iemand wiens leven volledig in het teken staat van voetbal en dan niks met die sport hebben?
nou diequote:Op maandag 15 maart 2004 15:57 schreef MALLENS het volgende:
WIE?
Niks, als ze zich ook weer publiek omlaag laat neukenquote:Op maandag 15 maart 2004 16:10 schreef LaPluche het volgende:
Wat is er mis met je omhoog nuecken?
Misschien Robben ofzo!quote:Op maandag 15 maart 2004 16:17 schreef Duiveltja het volgende:
Die Silvie is wel een talentje van Atmodikoro naar vd Vaart. Ik denk dat ze snel zal transferreren naar een topspeler
Nieuw speeltje voor Gullit ofzo? van speler naar top-trainerquote:Op maandag 15 maart 2004 16:17 schreef Duiveltja het volgende:
Die Silvie is wel een talentje van Atmodikoro naar vd Vaart. Ik denk dat ze snel zal transferreren naar een topspeler
Waaruit bleek dat?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:59 schreef rickie1970 het volgende:
even zeggen dat ik haar een keertje in het echt heb gezien,en dat ik het een omhooggevallen stoephoer vind......arrogantie ten top![]()
doordat ze naar bepaalde mensen keek of ze een stuk stront waren.......daar bleek dat uitquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:12 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Waaruit bleek dat?
Tuurlijk. Dat is 't altijd.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:15 schreef rickie1970 het volgende:
[..]
doordat ze naar bepaalde mensen keek of ze een stuk stront waren.......daar bleek dat uit
Altijd mooi om te zien dat iemand als Dijkshoorn iemand gaat aanvallen op het uiterlijkquote:Op maandag 15 maart 2004 16:32 schreef Duiveltja het volgende:
Offtopic:
Een leuk stukje van Nico Dijkshoorn over Silvie
http://www.veronica.nl/mo(...)=babesnieuws&sid=529
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |