quote:Op maandag 13 september 2004 20:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb nog even een welkomsttopic voor de baby van golfer en Bluezz gemaakt
Jezus landt in Nederland - verwelkom hem hier
Video aangezet voor halve Buffy -> eten -> Enterprisequote:Op maandag 13 september 2004 20:12 schreef pfaf het volgende:
Friends -> VI -> CSI
avondje bank hangen.
van de kunstacademie zeker? Die rotzooi raken ze aan de straatstenen niet kwijt...quote:Op maandag 13 september 2004 20:23 schreef Againzender het volgende:
Willen mensen mij kunst gaan verkopen aan de deur
Vroeger kwamen ze nooit langs, maar sinds ik hier woon is dit al de vierde keer ofzoquote:Op maandag 13 september 2004 20:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
van de kunstacademie zeker? Die rotzooi raken ze aan de straatstenen niet kwijt...
ik ga mee turvenquote:Op maandag 13 september 2004 20:29 schreef methodmich het volgende:
MUZ user-reviews
Zo. Ik ga VI kijken!
is dit een mop of een quiz ??quote:Op maandag 13 september 2004 21:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wáárom zijn de 10 geboden met z'n elven?
Nee, echt. Christelijke propaganda. Leuke wijk hebben ze uitgekozen, veel halfbloedjes hier.quote:Op maandag 13 september 2004 21:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is dit een mop of een quiz ??
Ben jij ook die ene gozer die al die ingezonden brieven aan de kranten stuurt?quote:Op maandag 13 september 2004 21:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ah, danke Ajaxno1.
2e keer dat ik naar een Christelijke organisatie een mailtje stuur in anderhalve week tijd.
Waar blijft m'n krat bier nuquote:Op maandag 13 september 2004 21:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ah, danke Ajaxno1.
2e keer dat ik naar een Christelijke organisatie een mailtje stuur in anderhalve week tijd.
wat een triest verhaal is dat zeg....quote:Op maandag 13 september 2004 21:30 schreef tha_dark het volgende:
Mag ik hier even een linkje plaatsen om bij stil te staan.
Geef elkaar de hand voor Danyl![]()
Z&G 104, een kring voor Danyel
Ja ik zag het hier nog nergens staan en ik dacht: Het is vast niet zo erg als ik het hier even meedeel.quote:Op maandag 13 september 2004 21:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat een triest verhaal is dat zeg....![]()
goede spam !!!!
ach ja kleine moeite !quote:Op maandag 13 september 2004 21:38 schreef tha_dark het volgende:
MaarBjoro dat je hebt gereageerd in het topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |