vorige topicsquote:Evolution II
Chassis Code CE9A
The Lancer Evolution II, built from December 1993 to January 1995, was focused primarily on improving the handling of the EVO I. Though the same fundamental chassis was used in Evolutions I-III, EVO II brought a 10mm increase in wheelbase accomplished by moving the front wheels forward. Vehicle track was increased at both ends to accommodate larger tires (now 205/60-15; up from 195/55-15), while longer control arms in front and a revised swaybar mounting arrangement enhanced steering response. Aerodynamic tweaks like a front air dam and an additional rear spoiler support improved vehicle stability at higher speeds.
Mitsubishi intended to improve power output with each Evolution, and EVO II started the trend. Boost pressure was increased, higher-lift cams were fitted, and detail changes to the exhaust reduced backpressure. Power of the 4G63 was now up to 256 hp, while torque remained unchanged at 228 lb-ft, propelling a vehicle weight of 2,750 pounds for GSR models and 2,600 pounds for RS models.
quote:Op zondag 12 september 2004 20:05 schreef BoJo het volgende:
tvp
je valt in herhalingquote:Op zondag 12 september 2004 20:09 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
ben net weer terug van een fotoshoot in de studio van mn oom en tante, ruim 90 foto's![]()
Van de TR6 hoop ik? niet van jou tohc?quote:Op zondag 12 september 2004 20:09 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
ben net weer terug van een fotoshoot in de studio van mn oom en tante, ruim 90 foto's![]()
* Xtreem vind dat jij ipv je rijbewijs je sociaallevenbewijs in moet leverenquote:Op zondag 12 september 2004 20:10 schreef Steve-O het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
30000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefelicitaart....denk ikquote:Op zondag 12 september 2004 20:10 schreef Steve-O het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
30000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar ging je dan foto's van maken eigenlijk?quote:Op zondag 12 september 2004 20:09 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
Van beidequote:Op zondag 12 september 2004 20:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Van de TR6 hoop ik? niet van jou tohc?![]()
Van mn auto, een Triumph TR6. In het Concours d'élégance topic staan foto's.quote:Op zondag 12 september 2004 20:13 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Waar ging je dan foto's van maken eigenlijk?
30168 (gemiddeld 29 per dag)quote:Op zondag 12 september 2004 20:10 schreef Steve-O het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
30000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
the horrorquote:Op zondag 12 september 2004 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van beide![]()
Oh, ja, gefeliciteerdquote:Op zondag 12 september 2004 20:10 schreef Steve-O het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
30000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh eh... okeequote:Op zondag 12 september 2004 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van mn auto, een Triumph TR6. In het Concours d'élégance topic staan foto's.
Dat zal ik maar niet doen, ze zijn nl 2MB ongeveer. Mn oom heeft profesionele apparatuurquote:Op zondag 12 september 2004 20:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
the horror
post zo een paar pics van de TR6??
luie aapquote:Op zondag 12 september 2004 20:23 schreef ook_gek het volgende:
ik zit aan de sla en komkommer
quote:Op zondag 12 september 2004 19:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
lijkt me ook wel vet ja, lekker tot ver in de toeren optrekken.![]()
ik heb er 2X voor moeten fietsen. Maar ook zelf die krop sla moeten snijden komkommer schillen en zo. Best zwaar allemaal.quote:Op zondag 12 september 2004 20:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
luie aap![]()
1x voor de komkommer en 1x voor de slaquote:Op zondag 12 september 2004 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb er 2X voor moeten fietsen. Maar ook zelf die krop sla moeten snijden komkommer schillen en zo. Best zwaar allemaal.
dat half naakt is opzich niet echt relevantquote:Op zondag 12 september 2004 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
1x voor de komkommer en 1x voor de sla
ik sta net een worst te snijden in de keuken, komt er ineens een vreemde kat door het kattenluikje, en die ziet mij daar half naakt staan met een mega mes dus dat beest schrok zich de tyfus![]()
1X voor de sla en komkommer en 1X voor de sla sousquote:Op zondag 12 september 2004 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
1x voor de komkommer en 1x voor de sla
ik sta net een worst te snijden in de keuken, komt er ineens een vreemde kat door het kattenluikje, en die ziet mij daar half naakt staan met een mega mes dus dat beest schrok zich de tyfus![]()
gisteravond had ik hem al te pakken, ik lig tv te kijken en ineens hoor ik de kattenbrokjes in de keuken, dus ik denk dat is m'n kat, zie ik ineens m'n kat uit m'n rugzak springen vet gespannen. Dus ik trek een sprintje de keuken in, schrikt die vreemde kat zich weer de pleuris en knalt eerst half tegen de kattenluikquote:Op zondag 12 september 2004 20:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dat half naakt is opzich niet echt relevant
Ik zou ook schrikken van jou met een mega mes
quote:Op zondag 12 september 2004 20:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
gisteravond had ik hem al te pakken, ik lig tv te kijken en ineens hoor ik de kattenbrokjes in de keuken, dus ik denk dat is m'n kat, zie ik ineens m'n kat uit m'n rugzak springen vet gespannen. Dus ik trek een sprintje de keuken in, schrikt die vreemde kat zich weer de pleuris en knalt eerst half tegen de kattenluik![]()
Zowhee, ik zou een werkvergoeding aanvragen als ik jou wasquote:Op zondag 12 september 2004 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb er 2X voor moeten fietsen. Maar ook zelf die krop sla moeten snijden komkommer schillen en zo. Best zwaar allemaal.
Aww wat schattigquote:Op zondag 12 september 2004 20:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
gisteravond had ik hem al te pakken, ik lig tv te kijken en ineens hoor ik de kattenbrokjes in de keuken, dus ik denk dat is m'n kat, zie ik ineens m'n kat uit m'n rugzak springen vet gespannen. Dus ik trek een sprintje de keuken in, schrikt die vreemde kat zich weer de pleuris en knalt eerst half tegen de kattenluik![]()
Ik dacht dat jij iets tegen katten had?quote:Op zondag 12 september 2004 20:47 schreef ook_gek het volgende:
arm beest
onze kat is ook een mietjequote:Op zondag 12 september 2004 20:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]Dat hebben wij hier in de garage... -> kat van de overburen is, euh, nogal, euh, wat overheersender dan dat mietje van ons
Dus die zit daar altijd te vreten, en dan een paar flik harde stappen die kant op, liefst met een pan water...
hij bedoelde BoJoquote:Op zondag 12 september 2004 20:48 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij iets tegen katten had?
Ik dacht altijd dat het aan onze kat lag, maar misschien ligt het dan toch vooral aan het baasje??quote:Op zondag 12 september 2004 20:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
onze kat is ook een mietje![]()
quote:die vreemde kat komt hier de kattenbrokken jatten omdat ik die dure koop omdat mijn kat die goedkope niet vreet![]()
ik weet psies wanneer die vreemde is geweest want dan staat het bakkie ergens halverwege de woonkamer, dat beest vreet echt aso gewoon.
quote:Burying the goldfish
--------------------------------------------------------------------------------
Little Tim was in the garden filling in a hole when his neighbor peered over the fence. Interested in what the cheeky-faced youngster was up to, he politely asked, "What are you up to there, Tim?"
"My goldfish died," replied Tim tearfully, without looking up, "and I've just buried him."
The neighbor was concerned, "That's an awfully big hole for a goldfish, isn't it?"
Tim patted down the last heap of earth then replied, "That's because he's inside your stupid cat."
kijk als je aan zelfspot doet is leuk enzo maar laat mij er buitenquote:Op zondag 12 september 2004 20:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het aan onze kat lag, maar misschien ligt het dan toch vooral aan het baasje??
[..]
He, ik zeik in ieder geval niet alleen jou afquote:Op zondag 12 september 2004 20:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
kijk als je aan zelfspot doet is leuk enzo maar laat mij er buiten![]()
das waarquote:Op zondag 12 september 2004 20:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, ik zeik in ieder geval niet alleen jou af@ Peurac
Nou, liever negers dan mediterrane, licht getinte medelandersquote:Op zondag 12 september 2004 20:59 schreef PeuRac het volgende:
NEGERS???tief op met je NEGERS
![]()
![]()
![]()
Je kunt zeggen wat je wil, maar die werken EN die spreken Nederlandsquote:Op zondag 12 september 2004 21:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nou, liever negers dan mediterrane, licht getinte medelanders
* PeuRac eensch isquote:Op zondag 12 september 2004 21:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mijn buurt is 'loaded' met negers... op een enkel schreeuwend viswijf en wat onooglijke civic's die ze 's avonds gaan 'tunen' na, heb ik absoluut geen last van ze....quote:Op zondag 12 september 2004 21:03 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar die werken EN die spreken Nederlands
had je het tegen mijquote:Op zondag 12 september 2004 21:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
oostblok = communistquote:Op zondag 12 september 2004 21:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
had je het tegen mij![]()
![]()
![]()
dus je had het niet tegen mij ?quote:Op zondag 12 september 2004 21:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
oostblok = communist
oostblok =/= mediterraan
Dat zal het zijn, hier woont gewoon "al het uitschot"quote:Op zondag 12 september 2004 21:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mijn buurt is 'loaded' met negers... op een enkel schreeuwend viswijf en wat onooglijke civic's die ze 's avonds gaan 'tunen' na, heb ik absoluut geen last van ze....
Wat, in de wat meer mediterrane buurten, niet gezegd schijnt te kunnen worden...
Neequote:Op zondag 12 september 2004 21:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
dus je had het niet tegen mij ?![]()
![]()
![]()
![]()
* Xtreem mompelt iets over Lovergirl tokkiequote:Op zondag 12 september 2004 21:08 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, hier woont gewoon "al het uitschot"tuurlijk wel, ik woon er toch ook?
Neej schat, dat zal wel nietquote:Op zondag 12 september 2004 21:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
dus je had het niet tegen mij ?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heet GVD helemaal geen Tokkie * LoverGirl houdt hand voor haar eigen mond om verder niet te vloekenquote:Op zondag 12 september 2004 21:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem mompelt iets over Lovergirl tokkie
you tolking to I.R. baboon?quote:Op zondag 12 september 2004 21:11 schreef BoJo het volgende:
ach ik wilde "are you talking to me" grapje te doen![]()
Ken ik nietquote:Op zondag 12 september 2004 21:11 schreef BoJo het volgende:
ach ik wilde "are you talking to me" grapje te doen![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 21:12 schreef Xtreem het volgende:
Dat is wat ik mis op tv... I M Weasel en Dexters Lab
hij is niet grappig als je het niet kent.quote:Op zondag 12 september 2004 21:13 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ken ik nietvertel
pas eve op wat je zegt jaquote:Op zondag 12 september 2004 21:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
oostblok =/= mediterraan
kut.. vergeten...quote:Op zondag 12 september 2004 21:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij is niet grappig als je het niet kent.
wie expeditie robinson ook zo gaar vind, steek je hand op
quote:Op zondag 12 september 2004 21:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
pas eve op wat je zegt ja![]()
Ken ik ook nietquote:Op zondag 12 september 2004 21:12 schreef Xtreem het volgende:
* PeuRac wilt Cartoon Network backquote:Op zondag 12 september 2004 21:12 schreef Xtreem het volgende:
*note weer verwijderdquote:Op zondag 12 september 2004 21:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]kut, ik wist dat ik iemand hiermee zou beledigen... sorry smufr
* LoverGirl denkt erover om toch maar weer aardrijkskunde te gaan volgenquote:Op zondag 12 september 2004 21:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
*note weer verwijderd![]()
oostblok = oostblok = raar = duidelijk geen mediteraan
quote:Drunk and Falling Down
--------------------------------------------------------------------------------
A drunk had been at a pub all night. At last call, the drunk stood up to leave and fell flat on his face. He tried to stand one more time, to the same result.
He figured he'd crawl outside to get some fresh air, since maybe that would sober him up. Once outside, he stood up and fell flat on his face. So he decided to crawl the four blocks to his house.
When he arrived at the door he stood up and again fell flat on his face.
He crawled through the door and into his bedroom. When he reached his bed he tried one more time to stand up.
This time he managed to pull himself upright, but he quickly fell right into bed and was sound asleep the second his head hit the pillow.
He was awakened the next morning by his wife shouting, "So you've been out drinking again, have you?!"
"No! What makes you say that?" he asked, putting on his best innocent expression.
"The pub called... you forgot your wheelchair again."
= -> is gelijk aanquote:Op zondag 12 september 2004 21:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
*note weer verwijderd![]()
oostblok = oostblok = raar = duidelijk geen mediteraan
10 euro, niet dat het dat waard is hoor.....quote:Op zondag 12 september 2004 21:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
= -> is gelijk aan
=/= is NIET gelijk aan....
Dus die hele note sloeg nergens op
wat kost het opvragen van notes ookalweer?
Je bedoelt: je bent zo'n brave user, je hebt geen notes staan.quote:Op zondag 12 september 2004 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
10 euro, niet dat het dat waard is hoor.....![]()
nou geen heb ik volgens mij niet gezegdquote:Op zondag 12 september 2004 21:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je bedoelt: je bent zo'n brave user, je hebt geen notes staan.
Dank
Braaf? Jij? Geloof je het zelf?quote:Op zondag 12 september 2004 21:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je bedoelt: je bent zo'n brave user, je hebt geen notes staan.
Dank
ja komt omdat ik werk( stage ) doequote:Op zondag 12 september 2004 20:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
30168 (gemiddeld 29 per dag)![]()
Gefeliciteerd gast![]()
eigenlijk wel ja...quote:Op zondag 12 september 2004 21:35 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Braaf? Jij? Geloof je het zelf?
ik vond jou een beetje eng.quote:Op zondag 12 september 2004 21:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja...En volgens mij gelooft iedereen die mij op de meet gezien/gesproken heeft dat ook
quote:Op zondag 12 september 2004 21:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vond jou een beetje eng.![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 21:36 schreef BoJo het volgende:
ik heb volgens mij geen notes, kan me niet herinneren wanneer ik me misdragen heb. Ik heb een voorscherm en knipperlicht gevonden voor 30 euro !!!![]()
hij heeft een mug tegen zijn auto aan gekregenquote:Op zondag 12 september 2004 21:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]voorscherm? knipperlicht? heb ik iets gemist???
sorry dat is geheim hoeveel enzo....quote:Op zondag 12 september 2004 21:35 schreef Xtreem het volgende:
euh, 1 dan? maar ik zou niet weten waarvoor
ja je hebt iets gemistquote:Op zondag 12 september 2004 21:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]voorscherm? knipperlicht? heb ik iets gemist???
je hebt het toch niet over mijn foto hequote:Op zondag 12 september 2004 21:43 schreef ook_gek het volgende:
hahaha dat is de mooiste foto uit de PTA geschiedenis hahahah
Lovergirl jij beweegt gek met je ogen
Ach, dat is alweer zo'n tijd geleden.......! Zo'n herinnering vergaat.....quote:Op zondag 12 september 2004 21:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sorry dat is geheim hoeveel enzo....
maar hoe reed die audi quatro nou dan![]()
quote:
quote:Op zondag 12 september 2004 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hij heeft een mug tegen zijn auto aan gekregen
in een parkeergarage gebotst
quote:Op zondag 12 september 2004 21:37 schreef Steve-O het volgende:
ik heb geen notes
dat durfen ze geeneens
Klopt, dat is omdat jij dood moetquote:Op zondag 12 september 2004 21:43 schreef ook_gek het volgende:
hahaha dat is de mooiste foto uit de PTA geschiedenis hahahah
Lovergirl jij beweegt gek met je ogen
nee die foto met die zwarte alfa zonder knipperlicht.quote:Op zondag 12 september 2004 21:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hebt het toch niet over mijn foto he![]()
![]()
ik ken al die jambers afleveringen alquote:Op zondag 12 september 2004 21:47 schreef BoJo het volgende:
op rtl5 , Jambers. geweldig gewoon
ja je weet toch dat ik niet kan rijden. Geen chauffeur meer en ik kan het gelijk niet meer en rij een deuk. Was weer 1 van mijn domme actie's, maargoed voor 30 euro heb ik een nieuw scherm en knipperlicht, vind ik nog wel meevallen. Alleen dat scherm in kleur spuiten word kutquote:Op zondag 12 september 2004 21:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
BOJO! wat doe je!
waarom?
* Xtreem mompelt weer 'ns iets... nu over doodsverwensingen en bannen enzoquote:Op zondag 12 september 2004 21:46 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Klopt, dat is omdat jij dood moet
dat was een hint heaumeauquote:Op zondag 12 september 2004 21:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]![]()
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zondag 12 september 2004 21:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja je weet toch dat ik niet kan rijden. Geen chauffeur meer en ik kan het gelijk niet meer
wat noem jij 'een van mijn domme actie's' ???quote:Was weer 1 van mijn domme actie's
hexquote:Op zondag 12 september 2004 21:46 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Klopt, dat is omdat jij dood moet
Noot nr. 73 is gezetquote:Op zondag 12 september 2004 21:49 schreef Steve-O het volgende:
[..]
dat was een hint heaumeau.
quote:Op zondag 12 september 2004 21:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee die foto met die zwarte alfa zonder knipperlicht.
nou een andere was ergens op een industrie terrein tijdens een bepaalde meetquote:Op zondag 12 september 2004 21:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen
[..]
wat noem jij 'een van mijn domme actie's' ???
closequote:Op zondag 12 september 2004 21:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Noot nr. 73 is gezet
note erbij dan maar hequote:Op zondag 12 september 2004 21:49 schreef Steve-O het volgende:
[..]
dat was een hint heaumeau.
Ja, maar die is alom bekend...quote:Op zondag 12 september 2004 21:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
nou een andere was ergens op een industrie terrein tijdens een bepaalde meet![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 21:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
note erbij dan maar he![]()
*stopt vingers in z'n oor* lalalalalalalalquote:Op zondag 12 september 2004 21:59 schreef BoJo het volgende:
ehm dwars de snelweg op gaan dan?
okequote:Op zondag 12 september 2004 21:59 schreef PeuRac het volgende:
Hey, BoJo kom ook eens op IRC
gelukkigquote:Op zondag 12 september 2004 22:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*stopt vingers in z'n oor* lalalalalalalal
Dat wil ik niet horen!
ligt aan de ernst van de notes, iemand kan bij 1 note al een ban krijgen terwijl een ander er 10 heeft en geen ban....quote:Op zondag 12 september 2004 21:59 schreef Steve-O het volgende:
[..]
maare hoe werkt dat met die notes
na een bepaald aantal krijg je een ban aan je broek
waar kan je dat zien dan ?quote:Op zondag 12 september 2004 21:59 schreef Steve-O het volgende:
[..]
maare hoe werkt dat met die notes
na een bepaald aantal krijg je een ban aan je broek
jij zult er al wel 1 hebbenquote:Op zondag 12 september 2004 22:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
waar kan je dat zien dan ?
Ik ben een wat?quote:Op zondag 12 september 2004 21:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
hex
jah ? kutzooi manquote:Op zondag 12 september 2004 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij zult er al wel 1 hebben
ahaquote:Op zondag 12 september 2004 22:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ligt aan de ernst van de notes, iemand kan bij 1 note al een ban krijgen terwijl een ander er 10 heeft en geen ban....
een hexquote:Op zondag 12 september 2004 22:05 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik ben een wat?
een vuileh teef jah!quote:Op zondag 12 september 2004 22:05 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik ben een wat?
kijk... ik ben dus nog nooit gebannedquote:Op zondag 12 september 2004 22:06 schreef Steve-O het volgende:
[..]
aha
volgens mij heb ik een heel hoop notes want ik ben vrijwel nooit geband
wie ben jij?quote:Op zondag 12 september 2004 22:15 schreef LWaS het volgende:
hebben julllie me gemist?
opaquote:Op zondag 12 september 2004 22:15 schreef LWaS het volgende:
WIe ben jij?quote:Op zondag 12 september 2004 22:15 schreef LWaS het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2004 22:15 schreef LWaS het volgende:
2x gebanned van wat ik zo kan ziensquote:Op zondag 12 september 2004 22:06 schreef Steve-O het volgende:
[..]
aha
volgens mij heb ik een heel hoop notes want ik ben vrijwel nooit geband
o God nee, niet die opel pizza kerel weerquote:Op zondag 12 september 2004 22:15 schreef LWaS het volgende:
ken me er maar 1 herinderenquote:Op zondag 12 september 2004 22:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
2x gebanned van wat ik zo kan ziens
48 uur in muziekquote:Op zondag 12 september 2004 22:28 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ken me er maar 1 herinderen
1 nws ban
lolquote:Op zondag 12 september 2004 22:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
48 uur in muziek
Tieft op kut newbie slet dat je er bent.quote:Op zondag 12 september 2004 22:15 schreef LWaS het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2004 01:27 schreef ook_gek het volgende:
ik ga slaen
kom net terug van uurtjes trasje drinken.
hoog tmpo zuipn gedn
morgen ben ik de lul "{
morgen, ik voel me zo brakquote:Op maandag 13 september 2004 07:04 schreef D-Devil het volgende:
Goedemorgen.
.
quote:Op maandag 13 september 2004 07:21 schreef BoJo het volgende:
[..]je dyslectie is dronken
![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 08:48 schreef Tjabbo het volgende:
Goedemorgen!
Lekker met de suup naar het werk. man wat blazen
tjek mijn sig.quote:Op maandag 13 september 2004 08:50 schreef Fugie het volgende:
tjabbo, waar zijn de pics ?
Klopt maar ik moet eerst weten wat er wel/niet goed aan is.quote:Op maandag 13 september 2004 08:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[afbeelding]
De suup was alleen voor in t WKD![]()
![]()
Om die tijd zat ik al 20 min in de treinquote:Op maandag 13 september 2004 07:04 schreef D-Devil het volgende:
Goedemorgen.
.
Welke jost geeft jou dan als enige die combinatiequote:Op maandag 13 september 2004 10:23 schreef ook_gek het volgende:
PFFF ik was te laat vanmorgen een kleine 20min
Die kut bus stond vast in het verkeerd
En ik moest openen. Ik ben de enige met een sleutel en een alarmcode
Jezelf niet te veel opnaaien he?? Ik zie al helemaal voor me hoe je bij een klein steentje onder de band je helemaal flipt...quote:Op maandag 13 september 2004 09:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik hoor allemaal rare geluiden steeds, doodsbang dat het de motor is.
Net ook nog, na een poos snelweg rijd ik rustig tot aan een kruising, hoor ik wat gekraak.
Na wat luisteren blijkt het gewoon de vering te zijn. Pfew..
nou omdat ik na 3 jaar al daar als langste werk en ze mij vertrouwen.quote:Op maandag 13 september 2004 10:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Welke jost geeft jou dan als enige die combinatie
Foto's gezien? je had al 3x gevraagd, maar nu nog geen reactie gehad van jou![]()
geef er 1000 voor, is er vast wel een of andere gek die jou er 2000 voor geeftquote:Op maandag 13 september 2004 11:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En heb de foto,s gezien. En ik geef er nog geen 10 euro voor.
Maar goed dat is een kwestie van smaak![]()
ik ookquote:Op maandag 13 september 2004 12:10 schreef LoverGirl het volgende:
Goedemorgenmiddag iedereen! Ik was maar 20 minuten te laat vanmorgen
Oh, ik voel alleen hoofdpijnquote:Op maandag 13 september 2004 12:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook
Ik voel een band groeien
ik ookquote:Op maandag 13 september 2004 12:19 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Oh, ik voel alleen hoofdpijn
oiquote:Op maandag 13 september 2004 12:20 schreef ThaFreak het volgende:
morgen mensen
Neej, het is middagquote:Op maandag 13 september 2004 12:20 schreef ThaFreak het volgende:
morgen mensen
Oh, bij mij komt het omdat ik in de mediatheek tussen de herrie zit... en m'n ogen zijn niet zo dol op deze monitorquote:Op maandag 13 september 2004 12:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook
Maar dat komt door de drank![]()
Daarom gingen je ogen gisteren zo gek draaienquote:Op maandag 13 september 2004 12:23 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Neej, het is middag
[..]
Oh, bij mij komt het omdat ik in de mediatheek tussen de herrie zit... en m'n ogen zijn niet zo dol op deze monitor
Hoi!quote:Op maandag 13 september 2004 12:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
oi
Neej, dat was omdat je dóód moet! Stèèèrf! Korte samenvatting: hij wilde dat ik m'n kleren uit ging trekken. Maar ik wilde niet, zeg maar.quote:Op maandag 13 september 2004 12:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daarom gingen je ogen gisteren zo gek draaien![]()
tis hier nog ochtend hoorquote:Op maandag 13 september 2004 12:23 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Neej, het is middag
andere tijdszone?quote:Op maandag 13 september 2004 12:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis hier nog ochtend hoor![]()
eigen tijdzonequote:Op maandag 13 september 2004 12:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
andere tijdszone?
Nu zeg je het verkeerd. Ik wilde je hippe kleren zien die onder de trui zou zitten. Let op die trui was zo oud daar hadden de duitsers nog in geslapen aan het begin van de oorlogquote:Op maandag 13 september 2004 12:30 schreef LoverGirl het volgende:
Neej, dat was omdat je dóód moet! Stèèèrf! Korte samenvatting: hij wilde dat ik m'n kleren uit ging trekken. Maar ik wilde niet, zeg maar.
naughty boyquote:Op maandag 13 september 2004 12:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu zeg je het verkeerd. Ik wilde je hippe kleren zien die onder de trui zou zitten. Let op die trui was zo oud daar hadden de duitsers nog in geslapen aan het begin van de oorlog![]()
hallo het is 15 wat denk je wel niet van mijquote:Op maandag 13 september 2004 12:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
naughty boy![]()
En een ouwe grapquote:Op maandag 13 september 2004 12:55 schreef Hugster het volgende:
dit is wel een dure grap btw!
[afbeelding]
En toen zei IK dat ik daaronder een nog oudere trui aanhad. En toen zei jij, doe die dan ook maar uit. En daar had ik geen zin inquote:Op maandag 13 september 2004 12:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu zeg je het verkeerd. Ik wilde je hippe kleren zien die onder de trui zou zitten. Let op die trui was zo oud daar hadden de duitsers nog in geslapen aan het begin van de oorlog![]()
En jij bent?quote:Op maandag 13 september 2004 12:59 schreef LWaS het volgende:
*werken*
Dat moest ik van PeuRac zeggen die iets later opeens ook op je msn zatquote:Op maandag 13 september 2004 13:07 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
En toen zei IK dat ik daaronder een nog oudere trui aanhad. En toen zei jij, doe die dan ook maar uit. En daar had ik geen zin in
Ontkenningsfase!quote:Op maandag 13 september 2004 13:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat moest ik van PeuRac zeggen die iets later opeens ook op je msn zat
Valt best op he![]()
Beter dan dat ik hem er in schuifquote:Op maandag 13 september 2004 13:09 schreef Ballebek het volgende:
Schuif het maar weer van je af...
En maar zeggen dat je niet weet waarom ik m'n kleren niet uit wou trekkenquote:Op maandag 13 september 2004 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beter dan dat ik hem er in schuif![]()
Je weet dat je niet zwanger kan raken he via een webcamquote:Op maandag 13 september 2004 13:13 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
En maar zeggen dat je niet weet waarom ik m'n kleren niet uit wou trekken
Dus? Straks ga je m'n adres achterhalen ofzo... ben je gek genoeg voor... ik hèb trouwens al een stalkerquote:Op maandag 13 september 2004 13:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je weet dat je niet zwanger kan raken he via een webcam![]()
In kleine dorpkes wordt je van alles zwanger, dus ook van de webcam!quote:Op maandag 13 september 2004 13:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je weet dat je niet zwanger kan raken he via een webcam![]()
Fijn dat ik een naam hebquote:Op maandag 13 september 2004 13:20 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
ik hèb trouwens al een stalker
Ja want ik wil echt dat jij de moeder word van mijn kindquote:Op maandag 13 september 2004 13:20 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Dus? Straks ga je m'n adres achterhalen ofzo... ben je gek genoeg voor... ik hèb trouwens al een stalker
It's called "de melkboer"quote:Op maandag 13 september 2004 13:20 schreef Ballebek het volgende:
[..]
In kleine dorpkes wordt je van alles zwanger, dus ook van de webcam!
Mja, jij ook, maar ik bedoel een real-life-ventjequote:Op maandag 13 september 2004 13:22 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Fijn dat ik een naam heb
Ach ja... zolang je het zelf maar gelooft... wist je dat er medicijnen zijn tegen heftig dromen?quote:Op maandag 13 september 2004 13:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want ik wil echt dat jij de moeder word van mijn kind
Het mag dan lijken dat ik geen leven heb. Maar dat heb ik toch wel
En meisjes van 15 neh dat is niks.
Lang leve Fok!, nu kunnen wij je tenminste nog vervelenquote:Op maandag 13 september 2004 13:31 schreef Fugie het volgende:
*Fugie heeft nu een vergadering, maar iedereen waarmee ik moet vergaderen is foetsie
stoer filmpjequote:
ik verveel me niet hoor, ga gewoon verder met mijn ontwerpactiviteiten.quote:Op maandag 13 september 2004 13:34 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Lang leve Fok!, nu kunnen wij je tenminste nog vervelen
Waar moet je over vergaderen eigenlijk?
Waarom heb ik het idee dat jij vanavond gewoon weer hier op het forum bentquote:Op maandag 13 september 2004 13:44 schreef LoverGirl het volgende:
Ik ga zo naar huis trouwens, tot morgen alvast
quote:Op maandag 13 september 2004 14:43 schreef Fugie het volgende:
boe
that's the spirit!quote:Op maandag 13 september 2004 15:25 schreef Steve-O2 het volgende:
godverdomme tering allochtonen!!!
me harde schijf gejat op school
hoe weet je dat, dat een allochtoon was?quote:Op maandag 13 september 2004 15:25 schreef Steve-O2 het volgende:
godverdomme tering allochtonen!!!
me harde schijf gejat op school
Denk je dus ben stagair je kan vast wel ff een pc 10 minuten alleen latenquote:Op maandag 13 september 2004 15:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
that's the spirit!![]()
![]()
en nou een zooi windows partities incl software en settings die overnieuw kunnen?![]()
van de 24 zijn er 3 nederlandsquote:Op maandag 13 september 2004 15:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoe weet je dat, dat een allochtoon was?
huftersquote:Op maandag 13 september 2004 15:42 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
van de 24 zijn er 3 nederlands
quote:Op maandag 13 september 2004 16:37 schreef Virus.NL het volgende:
onvrijwillige doodslag
nee, elkaar opjutten om zo hard mogelijk tegen elkaar te rijden valt daar ook onder. Het is maar de vraag of ze dat kunnen bewijzen.quote:Op maandag 13 september 2004 16:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Is dat als ik mijn auto uitleen en iemand rijdt zich dood dan ook het geval of omdat ik besluit te racen en iemand anders in een geleende auto zo dom is om net zoals mij oo hard te gaan rijden?
Stomme belgen ook.
quote:Op maandag 13 september 2004 17:12 schreef hermandeperman het volgende:
zo mensen ben ik weer
Stage is leukJammer dat ik om 07.15u moet beginnen maar jah...
vandaar dequote:Op maandag 13 september 2004 17:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
School is leuk... Morgen half 1 beginnen...
quote:Op maandag 13 september 2004 17:18 schreef qu63 het volgende:
school is leuk!
school
welke school![]()
![]()
die zekerquote:Bedrijfseconomie aan de HES in Amsterdam
yeah rightquote:Op maandag 13 september 2004 15:56 schreef Fugie het volgende:
steve-o zijn stageplek is
quote:Op maandag 13 september 2004 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
die zeker![]()
pizza... ga ik ook zo doen denk ikquote:Op maandag 13 september 2004 17:58 schreef BoJo het volgende:
ik ben thuis, wat moet ik eten![]()
heb ik gister gegetenquote:Op maandag 13 september 2004 18:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
pizza... ga ik ook zo doen denk ik
scoor zequote:Op maandag 13 september 2004 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
ben ff naar de super en pizza'tje scoren
ff spoken checkenquote:Op maandag 13 september 2004 18:19 schreef Fugie het volgende:
BoJo, ga bij je vriendinnetje eten dan, moet je beetje uitbuiten man![]()
pff spookgrapjes zijn zo 12 septemberquote:Op maandag 13 september 2004 18:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ff spoken checken
Evenals Fugiequote:Op maandag 13 september 2004 18:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
pff spookgrapjes zijn zo 12 september
ik ben inderdaad een beetje verdwaald op de kalenderquote:Op maandag 13 september 2004 18:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Evenals Fugie
geen zin om steeds heen en weer te rijden met mijn zuipschuit.quote:Op maandag 13 september 2004 18:19 schreef Fugie het volgende:
BoJo, ga bij je vriendinnetje eten dan, moet je beetje uitbuiten man![]()
laat je toch ophalen met de ducatti ofzo danquote:Op maandag 13 september 2004 18:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen zin om steeds heen en weer te rijden met mijn zuipschuit.
Ik heb net tortellini's in tomatensaus gegeten![]()
daar stap ik niet bij achterop, en ze zijn niet gek hequote:Op maandag 13 september 2004 18:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
laat je toch ophalen met de ducatti ofzo dan![]()
damn boy, youre not making any sense at allquote:Op maandag 13 september 2004 18:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
daar stap ik niet bij achterop, en ze zijn niet gek he
Ik heb ook geen zin om daar telkens te zitten![]()
ja was wel okequote:Op maandag 13 september 2004 18:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
damn boy, youre not making any sense at all![]()
lekker gegeten dan ?
quote:Op maandag 13 september 2004 18:41 schreef Fugie het volgende:
ja was ook wel ok, aardappeltjes en brocolli en kipfilet
en over 5 minuten paprika superchips
-tomatensoepquote:Op maandag 13 september 2004 18:43 schreef BoJo het volgende:
ik had trouwens als lunch aardappelen,groente en kipfilet![]()
OMG wat is dat voor een fout lachje?quote:Op maandag 13 september 2004 19:04 schreef ook_gek het volgende:
mijn ouders zijn weer thuis dus ik heb vlees met andijvie gegeten hihihi
mischien kijk je zelf raar van het grote gewicht, en valt dat in positieve zin op bij je medemensquote:Op maandag 13 september 2004 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
waarom kijken mensen je altijd zo raar aan als je met 6 lege kratten bier loopt??
Van binnen komt het geluid aardig overeen met die van onze volvoquote:Op maandag 13 september 2004 17:33 schreef Ultimora het volgende:
http://www.autoweek.nl/download/multimedia/bmw/m5-1.mp3
http://www.autoweek.nl/download/multimedia/bmw/m5-2.mp3
http://www.autoweek.nl/download/multimedia/bmw/m5-3.mp3
vooral nr 2 klinkt gaaf
Minimaal verschil denk ikquote:Op maandag 13 september 2004 19:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alleen zal de kick in de rug en de versnelling bij de M5 tog ff wat groter zijn![]()
Dat is zo standaart dat doet iedereen alquote:Op maandag 13 september 2004 19:45 schreef Fugie het volgende:
ook_gek, je moet ze uitnodigen voor de volgende x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |