Dus niet kutje of trutje.quote:muts (de ~, ~en)
1 hoofddeksel van textiel zonder harde rand
2 netmaag
3 [inf.] vagina
4 [pej.] trut
Merkloos en H&M?quote:Op zondag 12 september 2004 18:58 schreef schatje het volgende:
H&M.
Doe niet zo bijdehand zeg.quote:Op zondag 12 september 2004 19:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Merkloos en H&M?
quote:Op zondag 12 september 2004 19:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand zeg.
Ga dan zelf een muts breien.
Hema, daar koop ik ook m'n boxershortsquote:Op zondag 12 september 2004 19:45 schreef Adelante het volgende:
hema kun je ook nog proberen
Ik woon ook niet in een boerengat.quote:Op zondag 12 september 2004 20:02 schreef RealKnuckles het volgende:
jezus als je een merkloze muts wilt loop je toch de stad of dorp in, dat vind je in iedere boerenwinkel.
ik ook niet.quote:Op zondag 12 september 2004 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik woon ook niet in een boerengat.
Ach je kan er ook niks aan doen dat je de oorlog niet hebt meegemaakt.quote:Op zondag 12 september 2004 20:20 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
ik ook niet.
mooi dus dat je niet in een boerengat woont, maar h&m noem ik boerenwinkels wat overal is.
Daarom moet je ook is leren posticons lezen.quote:Op zondag 12 september 2004 21:08 schreef Joran-Joran het volgende:
Met de instelling die jij hebt denk ik niet dat er veel mensen komen reageren in dit topic![]()
Ik hou van merkloos, goedkoop, degelijk en ziet er normaler uit.quote:Op zondag 12 september 2004 23:49 schreef P4nic het volgende:
Heb muts gekocht van Boss, gewoon zwart enkel an de kleur(oranje) van het etiketje kun je zien dat het van Boss is, iemand die het merk niet kent zal het nooit merken.
Ik noemde meer voordelen.quote:Op maandag 13 september 2004 00:01 schreef P4nic het volgende:
Mijn muts ziet er ook normaal uit hoor...
Lees de openingspost eens.quote:Op maandag 13 september 2004 00:04 schreef Redux het volgende:
Vreemd dat iemand die in topics zo mondig is en daarmee laat zien niet dat ie niet wereldvreemd is een topic nodig heeft om te weten te komen waar hij iets simpels als een merkloze muts kan krijgen. Of is het de grap in de topictitel slaande op het woord 'muts'?
Op het forum kan je geen muts kopenquote:Op maandag 13 september 2004 00:04 schreef Redux het volgende:
Vreemd dat iemand die in topics zo mondig is en daarmee laat zien niet dat ie niet wereldvreemd is een topic nodig heeft om te weten te komen waar hij iets simpels als een merkloze muts kan krijgen. Of is het de grap in de topictitel slaande op het woord 'muts'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |