Hengelo (OV) moet ik hebben, maar daar zit er volgens mij ook een. Anders zijn er wel genoeg anderen in de buurt gok ik.quote:Op zondag 12 september 2004 18:39 schreef danosa het volgende:
Troel er is een wereldwinkel in Hengelo
Spalstraat 16
7255 AC Hengelo (Gld)
Telefoon: 06-15640865
Geen fair-trade shop helaas.
Ik ookquote:Op zondag 12 september 2004 19:39 schreef Jessicaa het volgende:
Ik vind die mexicaanse kandelaar overgens een geweldig idee
en terecht Lois!!! Dit is echt bijzonder!quote:Op zondag 12 september 2004 19:46 schreef Lois het volgende:
... Op dit soort momenten ben ik zo onnoemlijk trots op dit kleine stukje wereld, dit kleine stukje van het grote internet.![]()
Exactly my thoughts! Kanjers, allemaal!quote:Op zondag 12 september 2004 19:46 schreef Lois het volgende:
Ik vind en vond het idee van Troel meteen hartverwarmend en ben heel blij dat ze de organisatie op zich wil nemen. Ik vind het hartverwarmend om te zien hoeveel mensen er mee doen en het brengt de tranen in mijn ogen. Op dit soort momenten ben ik zo onnoemlijk trots op dit kleine stukje wereld, dit kleine stukje van het grote internet.![]()
En zo is het maar netquote:Op zondag 12 september 2004 19:46 schreef Lois het volgende:
Ik vind het hartverwarmend om te zien hoeveel mensen er mee doen en het brengt de tranen in mijn ogen. Op dit soort momenten ben ik zo onnoemlijk trots op dit kleine stukje wereld, dit kleine stukje van het grote internet.![]()
Ik heb alleen gemaild dat ik mee wilde doen, heb me niet afgevraagd of ze nog meer moest weten, wat suf!quote:Op zondag 12 september 2004 20:31 schreef babyfeet het volgende:
Wij willen ook iets doen
dan moet je troel mailen wat wil ze dan allemaal weten?
Ik zag hetquote:Op zondag 12 september 2004 19:29 schreef Pandorah het volgende:
Troel: ik heb even elders gereageerd ipv gemaild.
Er ligt ook een mailtje van mij.........quote:Op zondag 12 september 2004 21:04 schreef es70 het volgende:
Troel, ik heb je gemaild via je site...
quote:Op zondag 12 september 2004 22:02 schreef Jessicaa het volgende:
Lady-wrb ben je naar dat stuk voor kinderen geweest waar je het pas over had?
quote:Op zondag 12 september 2004 22:05 schreef phileine het volgende:
Als gedachtenkracht werkt, dan wordt Danyel absoluut beter.
ik ook niet echt maar ik moet er weer vroeg uit morgenquote:Op zondag 12 september 2004 23:18 schreef daniman het volgende:
ik ben nu echt ff niet in de mood om te slapen...
quote:Op maandag 13 september 2004 08:37 schreef Troel het volgende:
En inmiddels bijna 70 emailtjes gehad!
Ik mail wel even! Heb haar ook wel in mijn msn enzo staan.quote:Op maandag 13 september 2004 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Troel. ik denk dat Melonovy ook wel zou willen weten wat er gebeurd, maar ze is dus ook al een tijdje niet geweest. Haar mailadres staat in haar profiel. Wil jij mailen of zal ik het doen?
via waar kan je die zender ontvangen?!quote:Op maandag 13 september 2004 00:36 schreef Brighteyes het volgende:
Just Me heeft net voorgesteld aan Nolius van Fok! Radio om er morgen even heel kort iets over te zeggen.
Hij heeft nu een mooi liedje uitgezocht en daar starten ze morgen de uitzending mee. Dus voor degenen die het willen horen. Morgen (maandag) om 20.00 Fok Radio.
quote:Op maandag 13 september 2004 10:39 schreef Justy_ het volgende:
[..]
via waar kan je die zender ontvangen?!![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 12:28 schreef Jass het volgende:
Troel, ik heb je ook gemaild. Normaal lees ik alleen mee op dit forum maar ik vind jullie initiatief zo'n mooi gebaar dat ik er graag aan mee zou willen doen. Ik hoop dat dit ok is.
Ja, ik kan me geld echt wel beter besteden dan aan boeken die ik toch nooit gebruikquote:Op maandag 13 september 2004 13:11 schreef mallemeid het volgende:
Zo zonde is dat he SylvanaJe betaalt je echt helemaal gek aan allerlei dingen die je niet nodig blijkt te hebben
quote:Op maandag 13 september 2004 14:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik iedereen hier heel lief vind
Hoi Taraquote:Op maandag 13 september 2004 14:45 schreef TaraS het volgende:
Ik lees ouders al een poosje (getipt door Belana) maar had nog nooit gereageerd.
Ik kon het hier echt niet alleen bij lezen houden. Hoop dat je dat niet vervelend vind.
Hi Beefcake! (leuk je hier tegen te komen)quote:Op maandag 13 september 2004 14:51 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hoi Tara
Ik kan me niet voorstellen dat iemand het erg vindt hoor![]()
Als die mensen al bestaan dan zijn dat stomme zure mossels. Ik vind het hartstikke geweldig dat alle lurkers hun steun komen betuigen.quote:Op maandag 13 september 2004 14:56 schreef TaraS het volgende:
Ach ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die vinden dat je eerst ingeburgerd moet zijn ofzo.
Oh, da's humor. Heb ik ook eens een keer meegemaakt, ben toch hard gaan snurken in de klas met een paar van m'n maten toen . . .quote:Op maandag 13 september 2004 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
College was saaaaaaaaaaaaaaai, hij vertelde letterlijk hetzelfde als vorige week
Eum, gewoon, laag pratenquote:Op maandag 13 september 2004 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien een domme vraag, maar als je stem te hoog is, wat kun je daaraan doen???
Moelijk, maar op een gegeven moment lukte het wel aardigquote:Op maandag 13 september 2004 17:16 schreef rena het volgende:
Wat apartKun je dat wel volhouden als je van jezelf heel anders praat?
ik ga luisteren! wat een goed plan Just Me.quote:Op maandag 13 september 2004 00:36 schreef Brighteyes het volgende:
Just Me heeft net voorgesteld aan Nolius van Fok! Radio om er morgen even heel kort iets over te zeggen.
Hij heeft nu een mooi liedje uitgezocht en daar starten ze morgen de uitzending mee. Dus voor degenen die het willen horen. Morgen (maandag) om 20.00 Fok Radio.
Ook niet als je een kussen mee naar binnen sleept ??quote:Op maandag 13 september 2004 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
TC, denk niet dat dat werkt, hij is nogal onverstoorbaar![]()
Hè !?!? Kan er geen voorstellen van maken . . .quote:Op maandag 13 september 2004 17:05 schreef Kittyme het volgende:
Mijn stem is dus te hoogZucht.
hahaha nieuwsgierig aagje, kon je niet wachten tot morgen (of vannacht 12 uur?)quote:Op maandag 13 september 2004 18:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb de cadeautjes gevondenNiet opengemaakt hoor, alleen maar even gespiekt in de tas
![]()
jij bent al net als mijn kat Cagney... nieuwsgierigquote:Op maandag 13 september 2004 18:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat ingewikkeld Kittyme, het lijkt me nagenoeg onmogelijk
Ik heb de cadeautjes gevondenNiet opengemaakt hoor, alleen maar even gespiekt in de tas
![]()
Nou..ut was een beetje laat al...en een beetje saai..enzo....quote:Op maandag 13 september 2004 19:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Viel je college tegen, clauwheeetje??
Slaapvriendje heeft zitten hobbievogelen op deze PC dus daar zal het wel aan liggen. Vroegah kon ik namelijk wel gewoon Fokradio luisteren. Is er nog iets gezegd over Danyel en een liedje gedraaid. Ik was zo benieuwd welk liedje dat dan is geworden.quote:Op maandag 13 september 2004 19:59 schreef clauwheee het volgende:
Hmmm raar Slaapmeis, bij mij doet ie ut wel geloof ik...
Hier doet ie het ook. Was het even vergeten. Hoor nu liedje van Dido, heb al iets gemist?? Over Danyel bedoel ik.. verder luister ik nooit echt naar Fok!radio...quote:Op maandag 13 september 2004 19:59 schreef clauwheee het volgende:
Hmmm raar Slaapmeis, bij mij doet ie ut wel geloof ik...
heel erg mooiquote:Op maandag 13 september 2004 20:05 schreef Bubsel het volgende:
Idd kippenvel ...![]()
![]()
Waarschijnlijk staan de linkjes er morgen al wel!quote:Op maandag 13 september 2004 20:07 schreef texelonia het volgende:
Oh dan heb ik dus gemist wat ze hebben gezegd, jammer. Maar je kunt de uitzendingen later altijd naluisteren toch?
Volgens mij was het Noliusquote:Op maandag 13 september 2004 20:28 schreef Anitra het volgende:
Het was heel mooi, zo als de presentator (weet nie wie het is) gedaan heeft mijn complimenten!!!
Heb ook zitten huilen samen met vriendje-lief........
okeej, dank je welquote:Op maandag 13 september 2004 20:54 schreef texelonia het volgende:
Aan het begin Sylvana
Success morgenquote:Op maandag 13 september 2004 21:04 schreef Jessicaa het volgende:
Spannend. Ik heb morgen een sollicitatiegesprek bij....ikea. Grappig he. Ik ben de zorg na ongeveer 15 jaar wel een beetje zat toch. En nu met 2 kinderen kunnen we best weer een extratje gebruiken. Ik heb dus vorige week een open sollicitatie gestuurd. En ik werd net gebeld. Morgen om 11 een gesprek. Ze vonden mijn brief erg leuk. En ze hadden een plekje in t restaurant (of dat goed is voor mijn lijn met die lekkere zweedse ballen laten we maar even terzijde) Wel spannend hoor. T restaurant ben benieuwd. Ben nu wel een beetje zenuwachtig. Of meer een spannend gevoel ofzo.
quote:Op maandag 13 september 2004 20:55 schreef Troel het volgende:
Ik stuur morgen een updateje aan iedereen.
Jaquote:Op maandag 13 september 2004 21:06 schreef Spindizzy het volgende:
Krijg je dan ook werknemerskorting?![]()
![]()
Meiden !?!?!?quote:Op maandag 13 september 2004 21:15 schreef Jessicaa het volgende:
Thx meiden!!
Zie het nu pas . . .quote:Op maandag 13 september 2004 21:28 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahah Daniman sorryen knullen. Ook sorry Thunderchild
![]()
Ik heb het verkeerd opgeschreven geloof ikquote:Op maandag 13 september 2004 18:20 schreef daniman het volgende:
Kittyme, das ook wat dat je stem te hoog is, ik vind het apart dat een stem te hoog zou kunnen zijn
Als het alleen daar onweert dan mag het welquote:Op maandag 13 september 2004 21:32 schreef ThunderChild het volgende:
Hey Spindizzy, het onweert hier . . .![]()
Jakkesquote:Op maandag 13 september 2004 21:32 schreef ThunderChild het volgende:
Hey Spindizzy, het onweert hier . . .![]()
haha hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op maandag 13 september 2004 21:28 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahah Daniman sorryen knullen. Ook sorry Thunderchild
Ja, hallo. Dat gaat niet door . . .quote:Op maandag 13 september 2004 21:34 schreef Spindizzy het volgende:
Als het alleen daar onweert dan mag het wel
Zal het ooit een Olympische sport worden ??quote:Hier was het na de regenbui weer een slakkenhindernisbaanZal straks (als ik met het Woeffie uitga) ook wel weer vol liggen met die viezerds overal
Je bent niet de enige *zoekt iets om finaal te slopen . . .quote:Op maandag 13 september 2004 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Voel me totaal machteloos...![]()
Kon je maar wat he... Woorden zijn maar woorden en voor mijn gevoel nauwelijks voldoende.quote:Op maandag 13 september 2004 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Voel me totaal machteloos...
Ik zei net al op IRC in #ouders dat ik bijna in staat ben om naar Nijmegen te rijden om ze even een echt hug te geven.quote:Op maandag 13 september 2004 21:54 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Kon je maar wat he... Woorden zijn maar woorden en voor mijn gevoel nauwelijks voldoende.
Hij was zeker mooi jij komt toch ook uit Breda?quote:Op maandag 13 september 2004 21:35 schreef babyfeet het volgende:
Hier was tegen de avond een dubbele
[afbeelding]
vind dat zo mooi he
Ik probeer af en toe de kring rond Danyel te visualiseren. Al die mensen, hand in hand...quote:Op maandag 13 september 2004 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zei net al op IRC in #ouders dat ik bijna in staat ben om naar Nijmegen te rijden om ze even een echt hug te geven.
quote:Op maandag 13 september 2004 21:57 schreef Bubsel het volgende:
[..]
Hij was zeker mooi jij komt toch ook uit Breda?
Ik kom namelijk ook uit bredaquote:Op maandag 13 september 2004 22:00 schreef babyfeet het volgende:
[..]
![]()
I know, en je moet ook de realiteit onder ogen (kunnen) zien! Maar aan de andere kant niet te snel de hoop opgeven.quote:Op maandag 13 september 2004 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik geef ook nog niet op hoor, Daniman. Maar dit berichtje is natuurlijk niet echt positief en met stug door blijven struisvogelen schiet je ook niet echt veel op.
Het is meer een soort van realisme denk ik. We hadden allemaal gehoopt op een hele positieve EEG en dan is het toch jammer understatement dat het er nu toch somber uit ziet.
trustenquote:Op maandag 13 september 2004 22:04 schreef Jessicaa het volgende:
Ik ga zo slapen. Tenminste proberen....
Truste
Heb ik aan zitten denken, maar ze hadden er juist voor gekozen het aan het begin van de uitzending te doen omdat de rest van de uitzending over de meet zou gaan. En dan zou het zo cru zijn en mss niet genoeg aandacht krijgen...quote:Op maandag 13 september 2004 22:01 schreef ThunderChild het volgende:
BE, updatetje geven richting de FOK radio ??
grappig waar ongeveer woon jij in de buurt?quote:Op maandag 13 september 2004 22:03 schreef Bubsel het volgende:
[..]
Ik kom namelijk ook uit breda
Misschien dat ze wat aan het einde kunnen zeggen . . . ??quote:Op maandag 13 september 2004 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Heb ik aan zitten denken, maar ze hadden er juist voor gekozen het aan het begin van de uitzending te doen omdat de rest van de uitzending over de meet zou gaan. En dan zou het zo cru zijn en mss niet genoeg aandacht krijgen...
We snappen elkaar!quote:Op maandag 13 september 2004 22:04 schreef daniman het volgende:
[..]
I know, en je moet ook de realiteit onder ogen (kunnen) zien! Maar aan de andere kant niet te snel de hoop opgeven.
Ik probeerde een bemoeding te plaatsen, maar zoiets is soms moeilijk, om het precies op de juiste manier te zeggen...
Is nu op de radio . . .quote:Op maandag 13 september 2004 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
TC ik heb het even doorgegeven aan Nolius, en ze gaan even kijken of ze nog iets kunnen doen. Of ze het ergens in kunnen passen.
Ja, toch wel goede suggestie van je. Ik twijfelde. Ze doen het heel netjes.quote:Op maandag 13 september 2004 22:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is nu op de radio . . .
Mooi stukjequote:Op maandag 13 september 2004 22:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is nu op de radio . . .
Ze zeiden net dat ze het begin van de uitzending over ongeveer een kwartiertje online proberen te krijgen... Hoop dat het lukt, want ik heb dat stukje ook nog niet gehoord.quote:Op maandag 13 september 2004 22:36 schreef babyfeet het volgende:
maar morgen ofzo kan je het toch nog een keertje beluisteren?
echt wel!quote:Op maandag 13 september 2004 22:44 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind het echt supergoed van ze deze initiatieven
Jeetje wat leuk zegquote:Op maandag 13 september 2004 21:04 schreef Jessicaa het volgende:
Troel je doet het hartstikke goed allemaal
Spannend. Ik heb morgen een sollicitatiegesprek bij....ikea. Grappig he. Ik ben de zorg na ongeveer 15 jaar wel een beetje zat toch. En nu met 2 kinderen kunnen we best weer een extratje gebruiken. Ik heb dus vorige week een open sollicitatie gestuurd. En ik werd net gebeld. Morgen om 11 een gesprek. Ze vonden mijn brief erg leuk. En ze hadden een plekje in t restaurant (of dat goed is voor mijn lijn met die lekkere zweedse ballen laten we maar even terzijde) Wel spannend hoor. T restaurant ben benieuwd. Ben nu wel een beetje zenuwachtig. Of meer een spannend gevoel ofzo.
Je bent niet de enige . . .quote:Op maandag 13 september 2004 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, toch wel goede suggestie van je. Ik twijfelde. Ze doen het heel netjes.
Ik krijg het er koud en warm van.
quote:Op maandag 13 september 2004 23:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
Sjit nu zit ik weer te janken. Om de hele situatie van Phluphs, haar man en Danyel, maar ook om de enorme warmte die de laatste dagen van dit forumpje afkomt. Ik ben zo enorm onder de indruk van alles en iedereen en hoop toch zo dat er morgen een positiever bericht komt. Ik blijf janken en hopen en smeken naar boven dat het morgen beter gaat. Ik weet niet precies waar ik dit moest neerzetten, maar moest het even ergens kwijt.
Na de update van Phluphy heb ik op verzoek van TC Nolius nog even ingelicht en toen is er nog even over gesproken.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:26 schreef Merisse het volgende:
Lois, ik heb gisteren om 20:00 uur gehoord dat er verteld werd wat er gebeurd was en toen werd Dido gedraaid. Is er daarna nog meer gezegd?
Ik kan het niet vooruitspoelen tot een half uur, kan dat kloppen?quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Na de update van Phluphy heb ik op verzoek van TC Nolius nog even ingelicht en toen is er nog even over gesproken.
Het is te beluisteren in deel 3, na ongeveer een half uurtje als ik het goed heb.
Nee, lukte bij mij ook niet. Geen idee waar dat aan ligt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:49 schreef danosa het volgende:
[..]
Ik kan het niet vooruitspoelen tot een half uur, kan dat kloppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |