AAHH.. ja doet pijn hé een blauwtje lopen..quote:Op zondag 12 september 2004 18:14 schreef SynchroSteve het volgende:
Steek je daar zoveel tijd, geld (beltegoed), energie en moeite in!![]()
Nadat ik vorig weekend met een hele mooie meid geweest ben hebben we de hele week druk gesmst en gemsnt. Ik had er alle vertrouwen in dat ze me zag zitten. Toen ik vandaag effe om wat duidelijkheid vroeg op msn zegt ze opeens dat ze niks wil! Kutwijf. Heeft me klauwen aan beltegoed gekost. Gewoon een hele week vernueckt aan zo'n slet.
Sterker nog:quote:Op zondag 12 september 2004 18:23 schreef Kralingen het volgende:
Nee.. dit zat vast heel diep als ze je dat via msn verteld.
Eerste wat ze zei nadat we het daarover gehad hadden was:quote:ja nix, maar vind he gewoon leuk om jou te smse en schat... daar zit je wel erg mee denk had ik dat beter niet knne zegge
En dat ik mijn kansen iets beter in had moeten schatten is wel waar. Maar het leek allemaal zo mooi.. zucht.quote:pff.. heb je nou ook nog wat leuks te vertellen
quote:Op zondag 12 september 2004 18:27 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Sterker nog:
Zo reageerde ze op mijn vraag wat ze nou precies wilde:
[..]
Eerste wat ze zei nadat we het daarover gehad hadden was:
[..]
En dat ik mijn kansen iets beter in had moeten schatten is wel waar. Maar het leek allemaal zo mooi.. zucht.
Mijn reactie daarop was:quote:Op zondag 12 september 2004 18:28 schreef Lucille het volgende:
En had je nog wat leuks te vertellen? :')
Zij (Mandy heet ze):quote:vond je dit niet leuk dan![]()
Misschien is dit achteraf toch wel het beste.quote:nee, hou niet van serieuze gesrekken moet ik veel te veel nadenken enzo
Goed plan, ik pak er een pilsje bij en ga mijn F5 skillz oefenenquote:Op zondag 12 september 2004 18:29 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Whehehe, leuk die pubers op zondagmiddag.
Doel je daarmee op mij of op Mandy?quote:Op zondag 12 september 2004 18:35 schreef -chImp- het volgende:
Weer iemand met een IQ onder de 80 gespot
Prutser.quote:Op zondag 12 september 2004 18:14 schreef SynchroSteve het volgende:
Nadat ik vorig weekend met een hele mooie meid geweest ben hebben we de hele week druk gesmst en gemsnt. Ik had er alle vertrouwen in dat ze me zag zitten. Toen ik vandaag effe om wat duidelijkheid vroeg op msn zegt ze opeens dat ze niks wil! Kutwijf. Heeft me klauwen aan beltegoed gekost. Gewoon een hele week vernueckt aan zo'n slet.
JE stelt jezelf de vraag, wat zegt dat over de vraag?quote:Op zondag 12 september 2004 18:37 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Doel je daarmee op mij of op Mandy?
Ik ben momenteel 2e jaars HBO op 18 jarige leeftijd. IQ zal vast niet heel veel beneden gemiddelde liggen.
Dan heeft hij toch gelijk? Tegenwoordig is het gemiddelde IQ gedaald naar ongeveer 80...quote:Op zondag 12 september 2004 18:37 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ik ben momenteel 2e jaars HBO op 18 jarige leeftijd. IQ zal vast niet heel veel beneden gemiddelde liggen.
*proest*!quote:Op zondag 12 september 2004 18:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch gelijk? Tegenwoordig is het gemiddelde IQ gedaald naar ongeveer 80...
Spreek voor jezelf, de mijne is wel een kuthoer...quote:Op zondag 12 september 2004 18:43 schreef LORICKWAADDEMPER het volgende:
alle wijven zijn kuthoeren, behalve onze moeders..
quote:Op zondag 12 september 2004 18:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, de mijne is wel een kuthoer...
quote:Op zondag 12 september 2004 18:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, de mijne is wel een kuthoer...
Gast volgens mij is het alleen maar goed dat ze geen relatie met je wil, je lijkt me er nog lang niet klaar voor...quote:Op zondag 12 september 2004 18:50 schreef SynchroSteve het volgende:
Helaas heb ik gelijk het mapje met foto's van haar verwijderd anders had ik die hier gepost.
quote:Op zondag 12 september 2004 18:50 schreef SynchroSteve het volgende:
Helaas heb ik gelijk het mapje met foto's van haar verwijderd anders had ik die hier gepost.
Dit is ook wel het domste wat je kan doen.quote:Op zondag 12 september 2004 18:14 schreef SynchroSteve het volgende:
Toen ik vandaag effe om wat duidelijkheid vroeg op msn
Zo is het maar net.quote:Op zondag 12 september 2004 18:57 schreef nijnthje123 het volgende:
Altijd lekker een wijf met een kut
Op google staat wel een mandy.. is dat 'r?quote:Op zondag 12 september 2004 18:50 schreef SynchroSteve het volgende:
Shit.. ik dacht dat ik alles meegenomen hadquote:Op zondag 12 september 2004 19:05 schreef Smittend het volgende:
Wat is dat gore lapje dat op bed ligt? Getver![]()
hahahaha die kende je pas een half uur???quote:Op zondag 12 september 2004 19:13 schreef SpleeffY het volgende:
Ja, leuk he. Ik was dus ook ¤ 250,-- kwijt... Kutwijfen
.
Uiteraard heeft ze mij ook gesmst. Maar blijkbaar heeft zij dat over voor iemand met wie ze geen relatie wil..quote:Op zondag 12 september 2004 19:09 schreef Marczilla het volgende:
Net alsof jij alleen beltegoed kwijt bent. Zij heeft jou toch ook terug geSMSt of niet soms???
Ja daarom ging ze vorige week nog met me.quote:Op zondag 12 september 2004 19:28 schreef R2cksson het volgende:
Je bent gewoon een lelijke stakker?
Jij sms-ed alleen met mensen als je een relatie in het verschiet ziet???quote:Op zondag 12 september 2004 19:14 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Uiteraard heeft ze mij ook gesmst. Maar blijkbaar heeft zij dat over voor iemand met wie ze geen relatie wil..
Ik maak ook wel eens een fout wanneer ik veel drank op heb.quote:Op zondag 12 september 2004 19:39 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ja daarom ging ze vorige week nog met me.
zal wel om je geld zijn gegaan..quote:Op zondag 12 september 2004 19:39 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Het is een complotquote:Op zondag 12 september 2004 19:51 schreef The_stranger het volgende:
[..]
zal wel om je geld zijn gegaan..
Er worden in Nederland door KPN vrouwen losgelaten die het zwakke geslacht bewust overhalen om veel sms-jes te versturenquote:Op zondag 12 september 2004 19:54 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Het is een complot![]()
Ze was strontlazerus en jij had GHB in haar drankje gedaan. Zo kan iedere lelijke stakker scoren...quote:Op zondag 12 september 2004 19:39 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ja die GHB bleef een hele week werken waardoor ze maar geile smsjes bleef sturenquote:Op zondag 12 september 2004 20:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Ze was strontlazerus en jij had GHB in haar drankje gedaan. Zo kan iedere lelijke stakker scoren...
Ssssssssssssssssssssssssssssssssssst...........verklap het nu niet.quote:Op zondag 12 september 2004 19:57 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Er worden in Nederland door KPN vrouwen losgelaten die het zwakke geslacht bewust overhalen om veel sms-jes te versturen![]()
![]()
a la:quote:Op zondag 12 september 2004 20:02 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
geile smsjes
Nou als je zoveel GHB in haar drinken hebt gedaan dat het de hele week bleef werken dan mag je wel blij zijn dat ze niet dood is gegaan man! Wat ben jij nou voor eikel dan dat je dat weerloze meisje bijna een overdosis geeft? Ze zouden je op moeten pakken en in een buitenlandse gevangenis tussen de kakkerlakken moeten zetten!quote:Op zondag 12 september 2004 20:02 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ja die GHB bleef een hele week werken waardoor ze maar geile smsjes bleef sturen
Omdat ze niks met jou wil is het een sletquote:Op zondag 12 september 2004 18:14 schreef SynchroSteve het volgende:
Je hebt geen hoog EQ nodig om HBO informatica te doen hoor... (En soms twijfel ik eraan of een hoog IQ ook nodig is)quote:Op zondag 12 september 2004 18:37 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Zegt al genoeg dacht ik...quote:nee, hou niet van serieuze gesrekken moet ik veel te veel nadenken enzo
idd, van die vrouwelijke players zijn het! Waardeloos!quote:Op maandag 13 september 2004 09:43 schreef Liquidist het volgende:
Ken het gevoel...meisjes die je valse hoop geven zijn kut
Kool! Je mailt en sms't wat met iemand, en als blijkt dat die persoon je niet ligt, wordt je hele hebben en houden op het net geplempt. Lachen!quote:Op zondag 12 september 2004 18:50 schreef SynchroSteve het volgende:
Wat zegt dat dan?quote:Op maandag 13 september 2004 09:17 schreef MaRySe het volgende:
Dat ze meteen al met je zoent zegt ook al wat
denk eerder slim en met een voorspellende blik; slim gedaan van die meid als je ziet wat die aars van een TS hier allemaal brultquote:Op maandag 13 september 2004 02:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Omdat ze niks met jou wil is het een slet
helemaal mee eens, maar denk dat hij dat dus wel wilde.quote:Op maandag 27 september 2004 02:35 schreef Xennia het volgende:
ik vind je best een krent. En wat moet je eigenlijk met een wijf die schrijft in breezertaal en die nadenken te veel moeite vindt? Ga me nou niet vertellen dat je een relatie met haar wilde..
Nee, ik denk dat hij haar wilde neuken maar zij wil niet en daarom heeft hij een verkeerde investering gedaanquote:Op maandag 27 september 2004 02:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar denk dat hij dat dus wel wilde.
dat zeg ik, hij wilde een (hele korte) relatie met d'r en voelt zich nu omgekeerd genaaidquote:Op maandag 27 september 2004 02:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij haar wilde neuken maar zij wil niet en daarom heeft hij een verkeerde investering gedaan
moet jij nodig zeggen!quote:Op maandag 27 september 2004 07:33 schreef ElisaB het volgende:
Balen he, dat vrouwen je dwingen ze plat te sms-en, en dan tóch niet willen gaan liggen. Ik zou een krantenwijk nemen, en voor straf nog een week doorsms-en. Zal ze leren die wijven!
gelukkig zijn er ook nog mensen zoals jij die echt duidelijk alles van vrouwen weten...quote:Op maandag 27 september 2004 11:42 schreef Mystic het volgende:
8 van de 10 wijven zijn verwaande dellen tegenwoordig, opkutten!
Gisteren was er ook weer zo'n typisch voorbeeld van in de perfecte partner, niks was er goed aan de jongens, echt ook zo'n kutwijf.![]()
Van die wijven die alleen maar luxe en kado's van je willen, dan denken ze zo'n jongen gevonden te hebben, blijkt het een loverboy te zijn, ja sorry hoor, dan moet je ook niet zeuren, dan vraag je er om!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |