Even tussendoor, wat ik dan vreemd vind is het feit dat hij vanaf daar en vanaf de vliegvelden mail heeft gestuurd?quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij leest dit topic niet mee, want ook Internet past niet meer in zijn belevingswereld.
Net zoals TV en andere materiële zaken door hem in de ban zijn gedaan.
Ik vind wel meer dingen vreemdquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:39 schreef thaduck het volgende:
Even tussendoor, wat ik dan vreemd vind is het feit dat hij vanaf daar en vanaf de vliegvelden mail heeft gestuurd?
het IS genoemd hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb het topic wel doorgelezen maar kunnen jullie mij misschien vertellen waarom hij nou naar nederland is gekomen? Niet lullig bedoeld, maar miste hij jullie, of wat is de gedachten erachter?
Ja, en dat weet ie ook.. hij wil eerst terug voor een half jaar, en dan voor onbep. tijd (zegt ie nu he) er is e.o.a. project waar ie dan aan mag komen werken hoopt ie als buitenlander.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:21 schreef marchien het volgende:
Maar voor hij weer terug zou kunnen moet hij toch eerst geld hebben en weer visum enzo... dus er zal wel een tijdje overheen gaan voor hij terug zal kunnen.
Eigenlijk hopen we dat ook, maar we wachten het maar allemaal rustig af.quote:Misschien heeft hij aan die tijd wel genoeg om weer een beetje zijn oude "zelf" te worden.
..als hij dat tenmiste wil...
quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Eigenlijk hopen we dat ook, maar we wachten het maar allemaal rustig af.
Spannend is niet echt het juiste woord bij wat we nu voelen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:52 schreef Cynix ® het volgende:
Spannend allemaal!
Via Google zal je niets vinden over die groep, dat hebben we destijds toen ie spoorloos was ook geprobeerd.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:59 schreef Reese het volgende:
Ben ondertussen ook wel benieuwd naar die groep. Willen jullie daar meer informatie over geven of vind je dit een onbeschofte vraag? Heb al wel wat proberen te googlen, maar kwam niet echt ver.
Sterkte hoor. Heel veel geduld zal je moeten hebben ja. En die quote "jullie snappen het toch niet" dacht ik ook te zien op de 3e(?) foto (als ie op de bank zit) .quote:Op woensdag 15 september 2004 00:51 schreef golfer het volgende:
Hij is gelukkig op directe vragen redelijk eerlijk in zijn antwoorden, maar geeft die antwoorden met een blik van "jullie snappen het toch niet", soms lijken zijn antwoorden ingestudeerd en voorgeprogrammeerd en van te voren doorgenomen.
Het komt heel goed uit dat je door je joodse achtergrond raakvlakken hebt met zijn nieuwe belevingswereld, maar denk je dat geduld en begrip alleen zullen volstaan om hem niet van je te vervreemden?quote:Op woensdag 15 september 2004 00:51 schreef golfer het volgende:
[..] Geduld en begrip dus..dat zijn maar steeds de gesprekken die tussen Bluezz en mij de overhand hebben.
Heel veel geduld.........
Of hij raakt er nog meer van overtuigd dat zijn keuze de juiste is. Zó perfect is "ónze" wereld nou ook weer niet, hoor. Stel dat mijn moeder op mij inhamert dat ik mijn motor weg moet doen en zegt dat mijn leven zonder motor immers ook prima was, dan luister ik wel, maar ik blijf gewoon motorrijden. Hoe het leven zonder motor was weet ik zelf ook nog wel, maar ik héb nu een motor en ik zie geen reden die weer weg te doen simpelweg omdat een ander dat wil, die niet weet wat motorrijden is. Ik hoop dat je de, misschien enigszins kromme, vergelijking volgt.quote:Op woensdag 15 september 2004 07:24 schreef Bluezz het volgende:
Vergeet ook niet dat ie binnenkort "gewoon" weer zal moeten gaan werken... (via uitzendburo w.s.) en dan wordt zijn wereldje en prikkels met andere mensen en invloeden ook alweer groter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |