Ik vind het ook best redelijk gaan tot nu toe... hij is vanmiddag opgehaald door die vriend waar hij het backpacken mee is begonnen.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:56 schreef Bayer het volgende:
Hmmmz, gaat eigenlijk best goed Bluezz.
Je komt in ieder geval een stuk geruster, opgeluchter over.
Elders in dit topic zei je dat Q. tegenwoordig ook een apart dieet volgt.
Wat is dat voor dieet en hoe gaat dat in het gezin? Kookt hij apart voor zichzelf ofzo?
Gewoon normaal lui tiener gedrag dus!quote:Op donderdag 16 september 2004 15:15 schreef Bluezz het volgende:
En op sabbath (zaterdag) moet ie zich ook aan een aantal regels houden.
Niet koken, niet werken b.v.
Dan zit ie toch prima bij z'n moeder die meestal tot 3 uur in haar mandje ligtquote:Op donderdag 16 september 2004 15:15 schreef Bluezz het volgende:
En op sabbath (zaterdag) moet ie zich ook aan een aantal regels houden.
Niet koken, niet werken b.v.
Hij woont bij zijn vaderquote:Op donderdag 16 september 2004 15:18 schreef SCH het volgende:
Dan zit ie toch prima bij z'n moeder die meestal tot 3 uur in haar mandje ligt
en dan een frietje gaat halen.![]()
Hij drinkt thee, en bij die cola weet ik niet of het niet mag, of dat ie het niet wilquote:Op donderdag 16 september 2004 15:30 schreef Bayer het volgende:
Het dieet hoeft dus gelukkig geen probleem te zijn in het gezin.
Dat van die Cola vind ik dan wel weer grappig, wordt zeker gezien als symbool van de huidige verrotting..
Koffie en thee geen probleem?
Het is duidelijk dat hij (nog) denkt in de geest van de leider/groep.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:33 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat er iets in zijn maatschappelijke opvattingen is veranderd, dat hij anders is gaan denken. Je vertelde al dat hij tv en internet ed niet meer belangrijk vindt maar zitten daar ook dogma's bij?
quote:Op donderdag 16 september 2004 12:07 schreef rooierooie het volgende:
Het enige wat ik bedenkelijk vind is zo'n sekteleider die kennelijk een erg grote invloed op hem heeft.
quote:Op donderdag 16 september 2004 12:50 schreef Bluezz het volgende:
Wat me nu opvalt na 2 dagen, is dat hij moeite heeft (niet meer gewend is) zelf beslissingen te nemen. Hij vraagt overal toestemming voor
Anyway, super dat het contact kennelijk goed is, en helemaal top dat je die baard eraf mocht halen!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Het is duidelijk dat hij (nog) denkt in de geest van de leider/groep.
De invloed is nog duidelijk merkbaar. Volgens mij zou hij het liefst bij bepaalde dingen even bellen met de leider of het magquote:Op donderdag 16 september 2004 19:21 schreef Moonah het volgende:
Anyway, super dat het contact kennelijk goed is, en helemaal top dat je die baard eraf mocht halen!
Ehm, nou ja... iig beter dan het was...quote:Op donderdag 16 september 2004 19:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kontakt is prima, en de baard is er niet af, maar kort verzorgd
Ik bedoel met prima, dat ie ons niet afwijst.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:24 schreef Moonah het volgende:
Ehm, nou ja... iig beter dan het was...
Oh, maar dat begreep ik wel Bluezz.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik bedoel met prima, dat ie ons niet afwijst.
Bofkontquote:Op donderdag 16 september 2004 12:50 schreef Bluezz het volgende:
Wat me nu opvalt na 2 dagen, is dat hij moeite heeft (niet meer gewend is) zelf beslissingen te nemen. Hij vraagt overal toestemming voor
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:31 schreef Moonah het volgende:
Oh, maar dat begreep ik wel Bluezz.
Ik bedoelde met 'iig beter dan eerst' het kortwieken van zijn baard.
Sorry hoor, voor de onduidelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |