Mail ontvangen. Je krijgt z.s.m. bericht of je op de kijkavond mag komen, maar kan nog niks beloven. M'n huisgenoten moeten kiezen (er zijn meer gegadigden) en we hebben nog geen datum.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:52 schreef C.Ucumber het volgende:
[..]
Werkt je mail wel? Ontvang geen reactie....
B.t.w. we roken niet![]()
meld je aan op www.kamerhulp.nlquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zoek een kamer in Hilversum, het liefst per februari/maart volgend jaar, later is niet erg, maar wel vóór augustus/september. Ik ga mijn Master Engels in Utrecht doen, maar Hilversum vind ik zo gezellig en m'n vriend woont er ook dus daarom op zoek naar een kamer daar!
Huurprijs maximaal 325 per maand, liefst lager natuurlijkverder ben ik qua grootte niet zo heel erg kritisch, maar het moet natuurlijk wel in verhouding staan.
Ik ben 20 jaar, niet rokend, makkelijk, sociaal, rustig en gezellig![]()
Iedereen die iets weet: mail staat in m'n profiel, msn toevoegen is ook prima.
Alvast bedankt
Ah, bedanktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
meld je aan op www.kamerhulp.nl
ik krijg regelmatig kamers aangeboden in Hilversum
Sinds wanneer is Hilversum gezellig?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zoek een kamer in Hilversum, het liefst per februari/maart volgend jaar, later is niet erg, maar wel vóór augustus/september. Ik ga mijn Master Engels in Utrecht doen, maar Hilversum vind ik zo gezellig en m'n vriend woont er ook dus daarom op zoek naar een kamer daar!
Okee. IK vind Hilversum gezelligquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:19 schreef MREn het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Hilversum gezellig?
Mn vriendin is speciaal in Amsterdam gaan wonen, omdat er in Hilversum eigenlijk alleen maar oude vellen wonen.
Ja ontzettendquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:28 schreef knuppelhout het volgende:
ben je n oud vel?
Voor mensen die een kamer in ROTTERDAM zoeken, ik ben ook bereid om samen met 1 of 2 andere fokkers een appartement te huren. Dit kan nogal in kosten / en luxe schelen. Ik heb een aantal sites en woningen waarbij meerdere huurders nodig zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:27 schreef Dopke het volgende:
Gezocht: Kamer in Rotterdam voor +/- ¤300.
Edwindijkstra @ gmail . com
Probeer het ook hier even: [Centraal] Ik zoek/heb een kamer deel 4quote:Op woensdag 16 november 2005 13:35 schreef hiske het volgende:
ik, ben op zoek naar etage in utrecht,zeist,bunnik,bilthoven of amersfoort. kan iet meer betalen dan 400 per maand. wil absolute zelfstandigheid, maar wel veel kast en keuken en mét bad. de grootte is minder belangrijk dan kasten en dat bad.
mailen naar chiara635@hotmail.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |