abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30928629
GEZOCHT: Kamer in TILBURG!!
Heb niet zo heel veel eisen, het liefst onder de 230 euro en minimale oppervlakte van 10m2. Liefst groter natuurlijk, maar het is nu het belangrijkste dat ik een kamer vind.
Even wat over over mezelf: Ik ben 19 jaar, eerstejaars bedrijfseconomie en houd wel van gezelligheid. Samen eten etc lijkt me gezellig maar natuurlijk niet noodzakelijk. Ik pas me nogal makkelijk aan aan de situatie. Ben het reizen in ieder geval moe en hoop snel een kamer te vinden!
  zondag 25 september 2005 @ 22:33:14 #227
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_30929468
Kamer gezocht in Utrecht!
Omgeving Utrecht mag ook... laat maar horen, m'n eisen worden steeds lager........

remcoAAPbalpolPUNTtudelftDOTnl
censuur :O
pi_30967436
Aangeboden: Kamer in Eindhoven
Kamer ligt op 10 minuten van de uni en 5 van stratum. Voorzien van internet gas licht en water en natuurlijk gezellige huisgenoten ( 4 jongens, 2 dames ). 16m2 voor 276 incl ( he, ik verzin de prijzen niet ) We zoeken een dame!

Staat nog niet op kamernet.nl dus fokforum.nl exclusive mail staat in profiel.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2005 11:35:12 ]
  dinsdag 27 september 2005 @ 11:45:17 #229
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_30967732
Gezocht: Kamer in Leiden
Nette Masterstudent LST (niet rokend) zoekt een kamer in Leiden. Alles is welkom...
Graag een reactie op p.becq AAP umail.leidenuniv.nl
pi_30992204
Edit: Niet meer nodig, ben afgewezen voor de baan

[ Bericht 81% gewijzigd door bloempjuh op 30-09-2005 09:33:03 ]
Mon 'en!
pi_31032936
Gezocht: Woning / flat / etage in nijmegen / arnhem / beuningen

Voor een maximum a 400 euro.
pi_31043351
[GZ] Kamer in Zeist, nabij het centrum.
Minimaal 12m2, liefst met internet en TV. Huur kan maximaal 240 euro bedragen. Hoe minder hoe beter.
Het is voor iemand van het vrouwelijk geslacht.
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:50:42 #233
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_31139261
tvp
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:50:09 #234
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_31175416
Ik heb een keurig appartement in Zaandam centrum te koop. Heb er 4 jaar met veel plezier gewoond maar ga nu naar Amsterdam verhuizen.

Voor meer info: thomasumo[at]gmail.com of http://www.vanvulpen.nl/aanbod/detail.asp?id=1506kb12®io=wazs
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_31306406
Gezocht: 2-persoons appartementje/ flatje/ etc in Nijmegen

Mijn vriendin en ik willen voor de studie volgend schooljaar naar Nijmegen. We zoeken dus een flatje of iets dergelijks voor ons 2en. Het hoeft niet groot of luxe te zijn, als we er maar fatsoenlijk kunnen leven. Wel moet het een zelfstandige wooneenheid zijn, dat wil zeggen, geen voorzieningen delen met andere bewoners van de flat. Tevens is mogelijkheid voor een internetaansluiting een must!

Oftewel: heb jij in Nijmegen of binnen een straal van, laten we zeggen, 15 km een leuk flatje voor zo'n
¤ 300,- / ¤350,- ? Mail me dan! addie84[at]gmail.com

Owja: even wat gegevens van onszelf: ik ben zelf dan 22, vriendin 18, zij gaat naar uni (Radboud) ik naar HBO, beide niet rokend. Meer info kun je vragen

[ Bericht 8% gewijzigd door addie84 op 09-10-2005 23:10:12 ]
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_31307566
Ik zoek een woning voor 2 personen (mijn vriendin en mezelf) in Leeuwarden.
Als het even kan met 2 of meer slaapkamers, maximale huur incl. 500 euro.

Het zou mooi zijn als het in (de buurt van) het centrum is, maar wat je ook hebt: laat het me weten!
Graag indit topic een berichtje, en eventueel een mailtje naar mmgfok @ gmail com
pi_31316747
Niet geschoten, is altijd mis.

Gezocht, studio/app/etc in Utrecht

Ik zoek een leuke woonruimte voor mij en mijn vriendin. Huurprijs incl. g/w/e, inschrijven moet kunnen. Ik ben werkend, mijn vriendin studeerd nog. Max. huurprijs 650
pi_31328606
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:45 schreef Moody het volgende:
Gezocht:

Woning of appartement in Enschede voor net samenwonend stelletje (24 en 19)
---
Probeer maar zoiets te vinden binnen redelijke termijn...pff
Via Domijn al geprobeerd?
pi_31398995
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:21 schreef addie84 het volgende:
Gezocht: 2-persoons appartementje/ flatje/ etc in Nijmegen

Mijn vriendin en ik willen voor de studie volgend schooljaar naar Nijmegen. We zoeken dus een flatje of iets dergelijks voor ons 2en. Het hoeft niet groot of luxe te zijn, als we er maar fatsoenlijk kunnen leven. Wel moet het een zelfstandige wooneenheid zijn, dat wil zeggen, geen voorzieningen delen met andere bewoners van de flat. Tevens is mogelijkheid voor een internetaansluiting een must!

Oftewel: heb jij in Nijmegen of binnen een straal van, laten we zeggen, 15 km een leuk flatje voor zo'n
¤ 300,- / ¤350,- ? Mail me dan! addie84[at]gmail.com

Owja: even wat gegevens van onszelf: ik ben zelf dan 22, vriendin 18, zij gaat naar uni (Radboud) ik naar HBO, beide niet rokend. Meer info kun je vragen
Update: Bij nader inzien is Nijmegen niet de enige mogelijkheid, Arnhem, of alles tussen deze 2 plaatsen in, wordt ook zeer gewaardeerd
pi_31490173
Aangeboden: Kamer in Enschede

Studentenhuis 't Kasteel in Enschede heeft een kamer vrij voor een gezellige mannelijke UT/HBO student! In 't Kasteel zijn 7 kamers maar er staat er nu dus 1 vrij. Er is een grote gezamelijke woonkamer, we eten 's avonds samen en het huis is voorzien van alle moderne gemakken: wasmachine, vaatwasser, internet via de uni, 2 badkamers, 2 toiletten, een groot dakterras en nog veel meer.
Het ligt aan de Lipperkerkstraat (61A), dat is 1 minuutje fietsen naar het centrum, 13 minuten naar de UT.

De kamer die vrij staat is ca. 13 m2 groot, heeft een grote inbouwkast, is pas geleden geverfd en heeft een pas gelegde vloer. Natuurlijk zijn er internet/TV/radio aansluitingen aanwezig. De huurprijs is 165,- per maand incl. GWE.

Als je interesse hebt mail dan even naar roeleiland at gmail dot com, dan kun je een keer langskomen om kennis te maken.

donderdag 20 oktober 2005 @ 15:29:36 #241
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_31581146
Te huur per 7 november wegens verhuizing:
Zolderkamer (2e verdieping) in Groningen (Herewegbuurt, aan het spoor Groningen-Zwolle), 43 m2, 420,== incl. huur per maand. De kamer heeft CV-verwarming en een eigen keuken, WC en badkamer delen met 2 andere huisgenoten, Wasmachine en kabelinternet aanwezig. Er zijn wat dingen die je tegen betaling kunt overnemen (kastje, bank, combimagnetron, ...)
Er is een grote woonkamer (35 m2) en een slaapkamertje van 8 m2 en het geheel is erg gezellig, goed onderhouden en ook geschikt voor 2 personen (heb ik ervaring mee)
Omdat mijn zus nog een kamer in Groningen of Leeuwarden zoekt, wil ik evt ruilen tegen iets goedkopers in 1 van die 2 steden.

Mocht je interesse hebben, mail (incl. motivatie) dan ff naar knusse[underscore]zolder [apenstaart] hotmail com.
Your best friend is you, I'm my best friend too
I share the same views and hardly ever argue
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:35:26 #242
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_31581277
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:49 schreef MonoSynth het volgende:
GEZOCHT:

woonruimte in Meppel of Hoogeveen

[..]
Ik heb inmiddels al wat gevonden
pi_31581951
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:29 schreef wokje het volgende:
Zolderkamer (2e verdieping) in Groningen (Herewegbuurt, aan het spoor Groningen-Zwolle), 43 m2, 420,== incl. huur per maand. De kamer heeft CV-verwarming en een eigen keuken, WC en badkamer delen met 2 andere huisgenoten, Wasmachine en kabelinternet aanwezig. Er zijn wat dingen die je tegen betaling kunt overnemen (kastje, bank, combimagnetron, ...)
Er is een grote woonkamer (35 m2) en een slaapkamertje van 8 m2 en het geheel is erg gezellig, goed onderhouden en ook geschikt voor 2 personen (heb ik ervaring mee)
Omdat mijn zus nog een kamer in Groningen of Leeuwarden zoekt, wil ik evt ruilen tegen iets goedkopers in 1 van die 2 steden.

Mocht je interesse hebben, mail (incl. motivatie) dan ff naar knusse[underscore]zolder [apenstaart] hotmail com.
Je hebt mail
Oh, and that's a bad miss!
pi_31581981
ik ben nog steeds hard op zoek naar woonruimte in leiden, leiderdorp, oegstgeest, die plaatsen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31582423
quote:

is dit evt. te splitsen in 2 kamers?
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 19:22:29 #246
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_31585389
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:27 schreef Whoho het volgende:

[..]

is dit evt. te splitsen in 2 kamers?
Niet echt.. 't slaapkamertje is alleen te bereiken via de woonkamer.. en de slaapkamer alleen is ook niet echt geschikt voor bewoning. Er past een 2p-bed, klerenkast en buro in en dan is 't bomvol
pi_31586942
quote:

Ik heb al gemaild en mijn vriend ook, maar je hebt nog niet gereageerd. Maar we willen echt ontzettend graag jouw kamer! Please, reageer! tjotootje@hotmail.com
  donderdag 20 oktober 2005 @ 20:54:28 #248
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_31587377
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 20:37 schreef C.Ucumber het volgende:

[..]

Ik heb al gemaild en mijn vriend ook, maar je hebt nog niet gereageerd. Maar we willen echt ontzettend graag jouw kamer! Please, reageer! tjotootje@hotmail.com
rustig rustig hou je bij je! Eerst nog aan m'n huisgenoten vertellen... En zoals ik zei het is een pre als je een kamer te ruilen hebt!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 21:38:00 #249
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_31588714
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 20:54 schreef wokje het volgende:

[..]

rustig rustig hou je bij je! Eerst nog aan m'n huisgenoten vertellen... En zoals ik zei het is een pre als je een kamer te ruilen hebt!
Ze heeft zich speciaal geregistreerd voor die kamer, doe haar een lol!
pi_31613471
quote:

Werkt je mail wel? Ontvang geen reactie....
B.t.w. we roken niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')