Mn aanbod staat nog steeds openquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:11 schreef Weppel het volgende:
Gezocht:
Kamer in Eindhoven (studentenhuis liefst). 18-20m2 zou perfect zijn. Verder max 250 euro incl.
In ruil hiervoor heb ik in Den Bosch: 14m2, 210 euro inclusief, 5 minuten van centrum / 10 minuten van station. Douche/keuken delen met 2 andere mensen.
Mailen kan op weppel at weppel.nl
Voorburg? Dat is bij Den Haagquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:05 schreef mrkoenz het volgende:
Mrkoenz & vriendin zoeken (huur) woonruimte (2/3 kamer appartement of iets dergelijks) in regio Utrecht, dus Bunnik, Nieuwegein, Zeist, Amersfoort, Groenekan, Voorburg etc etc ook mogelijk!
voor rond de 400-600 euro per maand. Reacties altijd welkom op k.h.a.leurs@students.uu.nl
Nogmaals, het werkt niet om te zeggen bel of mail maar.... (bellen zonder tel.nummer :'))quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:52 schreef DGR1978 het volgende:
te koop: Delftlaan 277 Iv te Haarlem. vr.pr.154.500 kk.
Bel of mail me snel voor foto's of info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop